دسته بندی نشده

عطر های فصل گرم

عطر های فصل گرم

همه ما علاقه مند به استفاده از عطر های خوشبو بر اساس زمان و مکان مورد نظر خود هستیم. استفاده از عطر های فصلی سبب می شود تا علاوه بر تنوع، احساس بهتری نسبت به رایحه عطر خود داشته باشید. عطر های فصلی بر طبق ویژگی های آب و هوایی هر فصل طراحی شده اند و استفاده از آن ها می تواند احساسی خاص و منحصر به فرد را در ما ایجاد کند. در این مقاله قصد داریم در خصوص عطر های فصل گرم و انواع آن ها صحبت کنیم.

برای آگاهی و استفاده از تمامی خدمات ارائه شده توسط تیم مندلیف می توانید به وب سایت مندلیف مراجعه کنید.

چند نمونه از عطر های فصل گرم

در این قسمت به معرفی تعدادی از عطرهای متناسب با فصل گرم می پردازیم و توضیحاتی را راجع به آن ها ارائه می کنیم.

Dolce & Gabbana Light Blue Forever

عطر های فصل گرم

مانند نسیم معطر کارائیب، Dolce & Gabbana Light Blue Forever شما را در هوای گرم تابستان خنک نگه می‌دارد. نت‌های خوش بو پوست گریپ فروت، ترنج ایتالیایی جای خود را به برگ بنفشه و نت‌های اوزونیکی می‌دهند، در حالی که نت‌های پایه نعناع هندی، مشک سفید و وتیور جاوا به ‌طور قابل ‌توجهی بوی مردانه به این عطر می بخشند. زمانی که این عطر خوشبو و تابستانی را بر روی پوست یا بدن خود اسپری کنید، انگار که با موجی از رایحه مرکبات به یک جزیره دور افتاده گرمسیری منتقل شده اید.

سال تولید: ۲۰۰۷

نت های اولیه: پوست گریپ فروت، ترنج ایتالیایی

نت های میانی: برگ بنفشه، نت اوزون

نت های پایه: نعناع هندی، مشک سفید، وتیور جاوا

Bvlgari Aqva pour homme

Bvlgari Aqva pour homme

عطر بولگاری آکوا پور هوم که در سال ۲۰۱۴ به تولید انبوه رسید و در بازار عرضه شد، عطری مردانه و خوشبو است که رایحه ای شیک و مجلل را برای شما به همراه دارد. این عطر با الهام از آبزیان و موجودات مدیترانه ‌ای تهیه شده است که تحول جدیدی در ادکلن‌های آبی ایجاد کرده است. این عطر تابستانی مردانه در داخل بطری کروی شکل قرار گرفته است. این عطر رایحه ای پرانرژی از ماندارین سیسیلی و گل نرولی را به همراه دارد و از محبوب ترین عطر های فصل گرم محسوب می شود.

سال تولید: ۲۰۰۵

دسته بویایی: معطر، آبزی

هرم بویایی چوبی: ماندارین، پوزیدونیا، کهربای معدنی

Maison Margiela Replica

Maison Margiela Replica

زمانی که رایحه این عطر تابستانی منحصر به فرد را استشمام می کنید، رایحه ای مانند لیمو به مشام شما می رسد. نت‌های تازه وانیل و مشک به این رایحه مرکباتی عمق می‌بخشد و آن را کمی شیرین می‌کند. سازنده این عطر به طرز هوشمندانه ای از هل برای متعادل کردن بوی عطر استفاده کرده است. اگر می‌خواهید روز جدیدی را سرشار از انرژی شروع کنید، این عطر احساس شادابی، نشاط و سرزندگی را برای شما به ارمغان می‌آورد و باعث بهبود حالت افسردگی و کسلی می شود.

Eau de Toilette Chanel Les Eaux Paris-Venise

Eau de Toilette Chanel Les Eaux Paris-Venise

این مجموعه عطر که به عطر های سه خطی نیز مشهور هستند، از سفر گابریل شانل به ایتالیا الهام گرفته شده است. در واقع این رایحه ها خاطرات فراموش نشدنی را برای او ایجاد کردند. هنگام استشمام این عطر، رایحه گل های طبیعی و ساده، بلافاصله حس برخورد موج های دریا به ساحل را برای شما تداعی می کند. با استفاده از این عطر که یکی از بهترین عطر ها برای فصول گرم سال به حساب می آید، بوی سرو و زنبق را به خوبی احساس خواهید کرد. در نهایت، رایحه وانیل با طعم‌های کلاسیک شرقی ترکیب می‌شود و حس گرم و شیرینی را روی پوست ایجاد می‌کند.

اگر در تمام طول سال از یک عطر استفاده می‌کردید، چرا با انتخاب یک عطر تابستانی منحصر به‌ فرد همه چیز را تغییر ندهید؟ مطمئن باشید که عطر های فوق العاده ای برای استفاده در فصل تابستان طراحی شده اند که می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید. انتخاب عطر مناسب می تواند تا حدی خلق و خوی شما را تغییر دهد، برای مثال خاطره ها را زنده کند و  باعث تقویت شخصیت شما شود، اما شما نمی توانید یک رایحه ثابت را در تمام طول سال استفاده کنید. از آنجایی که رایحه عطر ارتباط تنگاتنگی با حافظه و احساسات ما دارند، انتخاب یک رایحه مناسب تابستانی می تواند شما را در حال و هوای تعطیلات تابستانی قرار دهد. مهمتر از همه، اگر تصمیم دارید یک عطر فصلی تابستانی انتخاب کنید، در اینجا به چند ایده جالب و کاربردی در این زمینه اشاره می کنیم.

نکاتی برای انتخاب عطرهای فصل گرم

نکاتی برای انتخاب عطرهای فصل گرم

در این بخش به نکاتی اشاره می کنیم که لازم است در هنگام انتخاب عطر های فصل گرم در نظر داشته باشید.

  • ویژگی های فصلی را در نظر داشته باشید

عطرهای فصل گرم به طور معمول پوست را خنک می کنند و رایحه هایی تازه و شاداب کننده به حساب می آیند. گیاهان، ترکیبی عالی را برای استفاده از یک عطر تابستانی ایجاد می کنند. از مرکبات گرفته تا گل های تابستانی مانند یاس، گل رز یا گل صد تومانی، به منظور تهیه عطر استفاده می شود. وقتی صحبت از استفاده عطر در تابستان به میان می‌آید، استفاده از عطر های سبک‌ پیشنهاد می شود.

  • احساس خود را به رایحه عطر در نظر داشته باشید

برخی از رایحه‌ ها مانند آناناس و نارگیل شما را به یاد مناطق استوایی و زیبا می اندازد. این نت ها در عطر های تابستانی کاملاً موثر و مفید هستند. به علاوه، اگر عطری تابستانی را انتخاب کنید که یاد آور تعطیلات و حال و هوای خوب برای شما باشد، می توانید با استشمام آن احساس آرامش داشته باشید.

عطر های فصل گرم و تابستانی خود را به گونه ای انتخاب کنید که یاد آور خاطرات خوش گذشته باشند.

همچنین می‌توانید به خاطرات و احساسات خوش تابستان‌های گذشته اجازه دهید انتخاب شما را هدایت کنند. برای مثال، اگر عاشق نوشیدن شربت های خنک در یک روز گرم تابستانی هستید، ممکن است انتخاب شما عطری با نت های لیموترش و زنجبیل باشد. توجه داشته باشید، هنگام جستجوی یک رایحه خاص، نیازی به عجله در تصمیم گیری نیست. اجازه دهید به مرور زمان رایحه ای که برای شما تداعی کننده حال خوب است را  پیدا کنید.

  • رایحه های ساده را انتخاب کنید

رایحه‌های پیچیده در تابستان می‌توانند بیش از حد تند و تیز باشند. در گرمای تابستان، عطر شما سریع ‌تر تبخیر می‌شود و زمانی که عطر حاوی نت‌های پیچیده‌تری باشد، می‌تواند بوی تند و ناخوشایندی بر لباس و پوست شما به جای بگذارد. بنابراین بهتر است رایحه های ساده تری را برای عطر های فصل گرم انتخاب کنید که فقط دارای یک یا دو نت باشند.

در این مقاله در مورد عطر های فصل گرم توضیح دادیم. در ابتدا چند نمونه از عطر های متناسب با فصل گرم را معرفی کردیم و در ادامه به نکاتی اشاره کردیم که لازم است در هنگام انتخاب عطرهای فصل گرم در نظر داشته باشید.

در مجموعه مندلیف، علاوه بر خرید عطر، شما می توانید از خدمات رایگان متفاوتی بهره مند شوید. یکی از این خدمات سرویس مند شارژ است که شما با استفاده از آن می توانید پس از استفاده از عطر، شیشه آن را ارسال کنید تا برای شما شارژ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *