نقد و بررسی

عطر و ادکلن مردانه مخصوص پاییز با رایحه های پرطرفدار

عطر مردانه مناسب پاییز

عطر و ادکلن های مخصوص پاییز احساس سرزندگی و نشاط را درست شبیه روزهای گرم تابستانی برای شما فراهم می‌سازد. ازآنجایی‌که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای هر فصل عطر مخصوص به خود را داشته باشند نیاز است با عطرهای پاییزی قدری بیشتر آشنا شویم. عطرهای که طبع گرم و رایحه‌های تند آن حس سرمای زمستان و خنکای باد پاییز را از شما دور می‌کند بدون تردید برای این فصل ایده ال ترین انتخاب به شمار می‌آید.

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون عطر و ادکلن های مردانه مخصوص پاییز و محصولات پرطرفدار  این فصل مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. شما هم اگر می‌خواهید گرمای تابستان را در فصل‌های سرد پاییزی از آن خود کنید بهتر است با ما همراه شوید.

 

ادکلن پاییزی مردانه one million

ادکلن پاییزی مردانه one million

ادکلن وان میلیون یکی از برگزیده‌ترین عطرهای کشور فرانسه است که برای فصل پاییز و زمستان شما ایده ال ترین انتخاب به شمار می‌آید. این ادکلن در سال ۲۰۰۸ ساخته‌شده است و در گروه بویایی ادویه‌ای که حس گرما را برای شما فراهم می‌آورد جای گرفته است. بهره‌گیری از رایحه‌های تازه و شورانگیز اصلی‌ترین مؤلفه‌ای است که سبب برتری عطر وان میلیون نسبت به سایر محصولات شده است. ازآنجایی‌که رنگ طلایی در تمام فرهنگ‌ها برای فریفتن انسان‌ها استفاده‌شده است باید بگویم این ادکلن شبیه یک قالب شمش زرین دیزاین شده است تا دل‌ها را شیفته خود کند.

  • بویایی ادویه
  • طبع گرم
  • ساخت کشور فرانسه

اگر به دنبال یک عطر با ماندگاری بالا هستید باید بگویم one million تا بیست‌وچهار ساعت دوام دارد و شما برای یک روز کاری می‌توانید از آن بهره بگیرید.

 

عطر و ادکلن مخصوص پاییز- Tom Ford Lost Cherry

عطر و ادکلن مخصوص پاییز- Tom Ford Lost Cherry

 عطر تام فورد لاست چری در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد تا تعبیر درست از یک ادکلن محبوب را به تصویر بکشد. این عطر اسپرت است و برای آقایان و خانم‌ها به‌صورت هم‌زمان قابلیت استفاده را فراهم آورده است. بهره‌گیری از رایحه‌های گرم سبب شده است که برای فصل‌های سرد زمستانی و شب‌های پاییزی این محصول به یک محصول ایده ال تبدیل شود. رایحه‌این محصول ترش و شیرین است و استفاده از آن هیچ حس بدی را برای شما فراهم نمی‌کند.

  • رایحه ترش آلبالو
  • گل یاس و رز
  • لوبیا تونکای پخته

بهره‌گیری از رایحه‌های ترش و شیرین و کمی گرم سبب برگزیده شناخته شدن این عطر زنانه توسط خانم‌های مشکل‌پسند شده است. اگر می‌خواهید در مهمانی‌ها، دور همی‌های دوستانه، تئاتر، سینما و یا سایر امکان عمومی دیگر خوش بدرخشید به شما توصیه می‌کنیم این عطر برگزیده را خریداری کنید.

 

ادکلن مردانه مناسب پاییز- Pegasus

ادکلن مناسب پاییز- Pegasus

اگر می‌خواهید صاحب یک عطر مردانه متمایز باشید به شما ادکلن پگاسوس را توصیه می‌کنیم. این محصول ساخت کشور فرانسه است و در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شده است. رایحه گرم این عطر برگرفته از گروه بویایی شرقی است و تا بیست‌وچهار ساعت دوام و ماندگاری آن به ثبت رسیده است. شرکت مارلی سازنده این ادکلن ادعا دارد که استفاده از این ادکلن سبب ایجاد اعتمادبه‌نفس در آقایان می‌شود. رایحه‌این عطر عامه‌پسند است و سبب ایجاد اعتمادبه‌نفس بیشتری رایحه و گرم و شیرین آن در آقایان می‌شود.

  • کشور سازنده فرانسه
  • برند مارلی
  • نام اسانس د مارلی پگاسوس

بعد از استفاده و استشمام این محصول بوی وانیل، بادام تلخ، گل و ادویه را احساس خواهید کرد. رایحه اولیه ترنج و گل آفتاب‌پرست و زیره سبزه است و رایحه میانی برگرفته از یاس و اسطوخودوس فراگرفته است. رایحه پایانی بوی وانیل، چوب صندل سفید و کهربا است.

 

عطر و ادکلن مخصوص پاییز-Le Male

عطر و ادکلن مخصوص پاییز-Le Male

ادکلن لو میل عطری گرم و تند است که در سال ۱۹۹۵ راهی بازار شده است. این عطر یک محصول مردانه کلاسیک است که سبب ایجاد حس قدرت وبرتری در میان آقایان می‌شود. گروه بویایی این عطر شرقی سرخس گون‌ها است و برای فصول سرد ایده ال ترین گزینه به شمار می‌آید. ترکیبات اسانس‌های این ادکلن یک حس مردانه و دلبرانه را فراهم می‌کند و در بین خانم‌ها این عطر و ادکلن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

  • عطر گرم و تند
  • گروه بویایی عطر شرقی
  • عطر کلاسیک

رایحه اولیه آرتیمس، نعناع، ترنج و هل است برای رایحه میانی چوب دارچین، بهار نارنج و زیر سیاه در نظر گرفته‌شده است. درنهایت اگر بخواهیم به رایحه پایانی اشاره‌کنیم می‌توانیم به عنبر، سدر، وانیل و چوب صندل گوشه چشمی داشته باشیم.

 

عطر و ادکلن پاییزی -La Nuit de l`Homme

عطر و ادکلن پاییزی -La Nuit de l`Hommeرایحه استفاده‌شده در این ادکلن باکیفیت تقریباً شیرین و قدری تند است و دلیل این امر استفاده از اسانس‌های طبیعی گل‌های وحشی است. ساختار رایحه میوه‌ای، ادویه‌ای و وانیلی است. در سال ۲۰۱۰ برند معتبر و مشهور ایو سن لوران این عطر تند و شیرین را به جهانیان معرفی کرده است. استشمام این عطر سبب بالا رفتن هیجان و شادی در شما خواهد شد و تا مدت‌زمان بسیار طولانی حال روحی شمارا خوب می‌کند. اگر می‌خواهید در جمع دوستانه و کنفرانس‌های کاری خود خوش بدرخشید پیشنهاد ما به شما La Nuit de l`Homme است.

  • کشور سازنده فرانسه
  • رایحه تند و شیرین
  • ساخته شده در سال ۲۰۱۰

برای نت ابتدایی رایحه ملایم و تلخی در نظر گرفته‌شده است و نت میانی با رایحه ملایم‌تر این تلخی را جبران کرده است و در پایان رایحه ملایم این عطر حس و حال خوشی را فراهم می‌کند.

 

عطر مخصوص پاییز-Fahrenheit

عطر مخصوص پاییز-Fahrenheit اگر از رایحه‌های گل‌ها لذت می‌برید و به دنبال یک عطر ملایم اما گرم برای فصل سرد پاییز هستید ما به شما ادکلن دیور فارنهایت را پیشنهاد می‌کنیم. استفاده از رایحه اصلی گل مینا چمنی و اسطوخودوس در کنار سدر و نارنگی سبب جذابیت این عطر شده است. همچنین ترکیب زالزالک، ترنج، بابونه و لیمو سبب جذابیت بیشتر این ادکلن شده است.

  • عطری با طعم ملایم و گرم
  • مناسب برای فصل های سرد
  • جذابیت بیشتر در مهمانی ها

این ادکلن در سال ۱۹۸۸ راهی بازار شده است و برای مردان یک ادکلن اصلی و شناخته‌شده محسوب می‌شود. این عطر بسیار غلیظ و سنگین است و همین امر سبب مقرون‌به‌صرفه شدن خرید شما شده است.

 

عطر و ادکلن مخصوص پاییز-Encre Noire

عطر و ادکلن مخصوص پاییز-Encre Noireبرند لالیک با معرفی ادکلن انکر نویر توانست سروصدای زیادی را در بین آقایان خوش‌سلیقه به پا کند. ازآنجایی‌که رایحه چوب‌های خوش‌بو در این عطر استفاده‌شده است حس اقتدار و اعتمادبه‌نفس به‌خوبی در بین آقایان با این ادکلن تقویت می‌شود. ادوتویلت فرانسوی فوق در سال ۲۰۰۶ ساخته و راهی بازار شده است.

  • ماندگاری هفت‌تا دوازده ساعت
  • مناسب برای فصل پاییز و زمستان
  • ایده ال برای مراسم رسمی ویژه

اصلی‌ترین رایحه‌های به کار گرفته‌شده چوب‌های معطر در این ادکلن مردانه خوشبو و رایحه‌های سبز موجود در خاک است. تقریباً بوی تند و تلخ برگ سرو را می‌توان در زمان شروع حس کرد اما خس‌خس نشاط و شادابی را در بخش میانی برای شما فراهم می‌کند. در پایان مشک این تلخی و تیرگی را از میان‌بر می‌دارد و یک تعادل دل‌انگیز را به تصویر می‌کشد.

 

عطر مردانه Hugo Boss

عطر و ادکلن مخصوص پاییز-Bossبرند هوگو بوس اصالتاً یک کمپانی آلمانی است که تاکنون بیش از ۷۵ عطر و ادکلن متمایز را توانسته است راهی بازار کند. عطر Boss از یک رایحه تند، گرم و خوراکی بهره گرفته است که در ساختار آن از میوه، ادویه، وانیل، چوب، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر و گل استفاده‌شده است. فرمولاسیون این  عطر را عطر ساز مشهور آنیک مناردو انجام داده است و از سال ۱۹۹۸ تاکنون به‌جرئت می‌توان گفت روی دست این عطر پرطرفدار و مشهور در بین آقایان هنوز نیامده است. ایجاد حس اعتمادبه‌نفس با یک آرامش درونی به‌خصوص از مؤلفه‌های بارز این عطر به شمار می‌آید.

  • کشور سازنده آلمان
  • ساخته‌شده در سال ۱۹۹۸
  • مناسب برای آقایان

نت آغازین آلو سیاه، نارنج، سیب سبز، لیمو و گل شمعدانی و برای نت میانی از چوب ماهون، گل شمعدانی و دارچین استفاده‌شده است در پایان نیز چوب صندل، علف وتیور، چوب سدر، وانیل و درخت زیتون خودنمایی می‌کند.

 

کلام آخر پیرامون عطرهای پاییزی

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید از ویژگی‌های بارز عطرهای پاییز ایجاد حس گرما و نشاط در فصل‌های سرد سال است. بهره‌گیری از اسانس‌های طبیعی مثل گل‌های وحشی سبب گرم‌تر جلوه دادن این عطرها شده است. استفاده از نت‌های چرم، قهوه، الکل، عنبر، عود و برگ‌های خزان سبب جذابیت بیشتر این عطرهای پاییزی شده است. آقایان با بهره‌گیری از این عطرها می‌توانند حس قدرت خود را بارزتر از گذشته به نمایش بگذارند و خانم‌ها با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع‌های دوستانه خود حاضر خواهند شد.

  • استفاده از رایحه‌های گرم
  • مخصوص برای فصول سرد
  • ایده ال برای آقابان در تمام سنین

امید است مطالب ارائه‌شده در راستای معرفی عطر و ادکلن مخصوص پاییز موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و شما نیز ازاین‌پس بتوانید با شناخت و اطلاعات بیشتری دست به خرید یک عطر پاییزی بزنید. در این راستا اگر نظر و پیشنهادی دارید در بخش نظرسنجی می‌توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *