دسته بندی نشده

معرفی عطر های گرم؛ عطر گرم برای چه فصلی است ؟

عطر گرم برای چه فصلی است

عطر شما می تواند مانند اثر امضایتان، خاص باشد. البته قبل از اینکه امضایی خاص در انتخاب عطر داشته باشید، لازم است با انواع رایحه ها و نحوه تشخیص آن ها از یکدیگر آگاه باشید. به طور مثال برخی عطر ها رایحه گرم، برخی خنک، برخی تلخ و یا شیرین دارند. برخی نکات مانند این که عطر گرم برای چه فصلی است ، به سلیقه خودتان بستگی دارد و این که کدام یک را انتخاب کنید؛ اما به صورت کلی عطر های گرم برای فصول سرد و عطر های خنک برای فصول گرم سال توصیه می شوند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر  درباره عطر های گرم می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید. حال که دانستنید عطر گرم برای چه فصلی است ، به معرفی تعدادی عطر گرم برای ماه های سرد پیش رو می پردازیم.

عطرCarolina Herrera 212 Sexy Eau de Parfum

عطر گرم برای چه فصلی است

عطر ۲۱۲ نامی آشنا برای همه ما است، خوب است بدانید این عطر گرم برای چه فصلی است . این عطر یک رایحه ملایم شیرین و جذاب دارد که برای خانم ها در فصل سرد پیشنهاد می شود و دارای نت های ابتدایی با طراوت نارنگی و ترنج است که در عطر کلاسیک Carolina Herrera 212 NYC نیز وجود دارد.

این عطر گلی شرقی در بطری ترکیبی از فلز و شیشه، با تن های صورتی و رزگلد ظریف نگهداری می شود.

عطر Black Afgano

عطر Black Afgano

اگر به بوی تنباکو، قهوه و یا رایحه ای ترکیبی از بوی عود علاقه مند هستید، پیشنهاد ما به شما عطر Black Afgano است. اهمیت این که عطر گرم برای چه فصلی است بعد از بوی خوش عطر مطرح می شود. شما می توانید این عطر خوش بو را فارغ از فصل استفاده کنید.

ادوتویلت Christian Dior Sauvage Eau De

ادوتویلت Christian Dior Sauvage Eau De

عطر ادوتویلتDior Sauvage  بسیار پرطرفدار است، رایحه آن بوی چوب را در خود دارد. اگر مدل اصلی این عطر را تهیه کنید، ترکیبات آن شامل، الکل، عطر (رایحه) آکوا (آب)، لیمونن، لینالول، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، سیترونلول، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، اتیل هگزیل سالیسیلات، کومارین، دی اتیل آمینو هیدروکسی بنزویل، هگزیل بنزویل و سایر ترکیبات مجاز است. کارشناسان مد و فشن استفاده از این عطر را برای استایل های غیر رسمی توصیه می کنند.

ادوتویلت Dunhill Brown London by Alfred Dunhill

ادوتویلت Dunhill Brown London by Alfred Dunhill

این عطر مخصوص آقایان است و طرفداران بسیاری دارد. عطر دانهیل نیز از جمله عطر های گرم محسوب می شود و می تواند انتخاب خوبی برای شب های سرد زمستانی باشد. نت های آن تداعی کننده بوی چوب سرو لیمو است و هم چنین کمی تلخ است.

عطر Tobacco Vanille Tom Ford

عطر Tobacco Vanille Tom Ford

در ادامه پاسخ به پرسش عطر گرم برای چه فصلی است ، عطر توباکو وانیل تام فورد نیز می تواند یکی از انتخاب های خوب برای خانم ها و آقایان باشد. رایحه های این عطر گرم تشکیل شده از بوی شیرین وانیل، تنباکو، رایحه های میوه ای، کاکائو و نت های چوبی است. این عطر از سال ۲۰۰۷ روانه بازار شد و سازنده آن شرکت Olivier Gillotin است. نت های ابتدایی در این عطر، برگ تنباکو و نت های تند هستند. رایحه میانی وانیل، کاکائو، دانه تونکا و شکوفه تنباکو است. نت های پایه از میوه های خشک و نت های چوبی تشکیل شده اند.

عطر جاسمین نویر (Jasmin Noir)

عطر جاسمین نویر (Jasmin Noir)

عطر جاسمین نویر می تواند پیشنهادی عالی برای خانم ها باشد. در آن از نت های بادام، کهربا، چوب و نت های میوه ای استفاده شده است. این عطر از سال ۲۰۰۸ روانه بازار گردید و توسط شرکت Carlos Benaim و Sophie Labbe ساخته شده است. نت های بالایی در این عطر شامل گاردنیا و نت های سبز می شود. نت های میانی نیز شامل یاس سمباک و بادام خواهد بود. نت های پایه عبارتند از شیرین بیان، دانه تونکا، عنبر، مشک و نعناع هندی.

شاید بپرسید این عطر گرم برای چه فصلی است و چه کسانی از آن استفاده می کنند. عطر Jasmin Noir برای فصل های سرد و مخصوص بانوان ۲۵ تا ۴۰ ساله است که آماده پرداخت قیمت های بالاتر از حد متوسط ​​معمول نسخه های قبلی بولگاری هستند.

این عطر در تضاد دوگانه نت های مردانه و زنانه ایجاد شده است. عطرسازان می خواستند Jasmin Noir را با یاس به عنوان عنصر اصلی، اما به روشی بسیار متفاوت از قبل بسازند.

ادکلن کاپیتان بلک (Captain Black)

عطر گرم برای چه فصلی است

ادکلن کاپیتان بلک را می توان ادکلنی تماما شرقی به حساب آورد. در این عطر، با نت های چوبی و بوی عود غافل گیر خواهید شد. نت های چوبی به شدت تصفیه شده و ظریف، به آرامی و در عین حال قوی به ترکیبی مخملی، گرم و خوشمزه تبدیل می شوند که کامل، عمیق و غنی به نظر می رسد.

در پاسخ به این سوال که این عطر گرم برای چه فصلی است و در چه موقعیت هایی استفاده می شود خوب است بدانید این عطر برای هر مناسبتی قابل استفاده است و می تواند انتخابی عالی باشد.

عطر های گرم در واقع چه بویی دارند؟

گرم کلمه ای است که ما به جای اصطلاح صنعتی “شرقی” استفاده می کنیم.

پاسخ به این سوال در سال ۲۰۲۱ دشوار تر است؛ زیرا این ژانر بسیار گسترده است. زیرا شاید این برای شما جالب باشد که بدانید نحوه تشخیص عطر ها و رایحه آن ها برای هر فرد می تواند متفاوت باشد؛ اما به صورت کلی عطر های با رایحه گرم، حس گرما را به شما منتقل خواهند کرد.

عطر های با نت چوبی واقعاً چه بویی دارند؟

عطر های چوبی دقیقاً همان چیزی هستند که انتظار دارید، یعنی عطر هایی که با رایحه چوب و با الهام از آن ساخته شده اند. انواع مختلفی از چوب در عطرسازی مورد استفاده قرار می گیرد، اما شاید دو مورد از رایج ترین و معروف ترین آن ها، چوب صندل و چوب سرو هستند که هر یک دارای انواع طبیعی و مصنوعی بسیاری است و پالت های عطرسازی را تشکیل می دهد.

عطر های چوبی می توانند هم خنک و گرم، هم سخت و نرم، هم تند و هم ملایم باشند. همچنین می توانند با خانواده عطر های دیگر همپوشانی داشته باشند و تمام خطوط جنسیتی را محو کنند.

عطر های چوبی به سادگی برخی از جذاب ترین، خاطره انگیزترین و زیباترین عطر ها هستند. از جمله معروف ترین عطر های با نت چوبی می توان به The Soft Wood، The Spicy Wood و The Feminine Wood اشاره کرد.

عطر های تند در واقع چه بویی دارند؟

عطر های تند می توانند تداعی کننده بوی ادویه های تند و بسیار عجیب و هیجان انگیز باشند. نت های ادویه ای اغلب به عنوان یک عمل حمایتی برای تم های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند و به عطر های گرم حسی عجیب و غریب و هوای طراوت در گل ها اضافه می کنند. از جمله معروف ترین عطر های تند می توان به The Bold Spicy، The Transparent Spicy، The Fresh Spicy و The Handsome Spicy اشاره کرد.

اهمیت انتخاب عطر گرم 

ما در این مطلب سعی کردیم به معرفی چند عطر محبوب از انواع مختلف عطر های گرم، با نت چوبی و با بوی تند بپردازیم و پاسخ بدهیم که عطر گرم برای چه فصلی است . اگرچه انتخاب عطر کاملاً سلیقه ای است؛ اما اگر قبل از خرید اطلاعات خود را از نت ها و خواص هر یک بالا ببرید و بدانید عطر گرم برای چه فصلی است ، قطعاً می توانید انتخاب بهتری داشته باشید و همچنین برای انتخاب بهتر می توانید از سرویس مندپیکستر (تست رایگان عطر درب منزل) استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *