اخبار

ادوتویلت جدید فرانسوی «رِم کوکو»؛ ترکیبی متفاوت از نت های دریایی و آکورد نارگیل

برندهای فرانسوی حاضر در صنعت رایحه‌های خوشبو، ازآنجایی‌که در دنیا توانسته‌اند با اصالت و کیفیت خود، شناخته شوند، همیشه در معرض دید بوده و توجه خاصی به آن‌ها شده است. کشوری که از چندین دهه گذشته و حتی چند قرن پیش، خانه‌ای مطمئن و جذاب برای شرکت‌هایی بوده است که در ابتدای مسیر خود حرکت کرده و تبدیل به یک برند قابل‌اعتماد شده‌اند.

برند فرانسوی رمنیسنس (Reminiscensce) نیز در همین دسته شرکت‌های فرانسوی نام‌آشنا است که در کنار دو رایحه دیگری که تاکنون در کالکشن موسوم به لو کلاسیک (Les Classiques) عرضه کرده است، یکی عطر تازه، خورشیدی و معطر بانام ماندارین فقایش (Mandarine Fraiche) بوده و رایحه دیگر نیز که از نت‌های چوبی، شرقی و دیگر آکوردهای غنی بهره گرفته و بانام وانیل سانتال (Vanille Santal) شناخته می‌شود، اکنون و در میانه‌سال ۲۰۲۰ میلادی، می‌خواهد هنرنمایی جدید خود را به نمایش بگذارد.

این رایحه جدید که می‌تواند یک تضاد بسیار زیبا و هارمونیک بین نت‌های دریایی و آکوردی همچون نارگیل ایجاد کند، بانام رم کوکو (Rem Coco) شناخته‌شده که هم ظاهر زیبایی دارد و هم در قلب آن، از نت‌های جذابی استفاده‌شده است.

در این رایحه تازه‌وارد نیز، همان نت‌های دریایی و نمکی به‌کاررفته‌اند که در نسخه‌های قبلی رم کوکو به چشم‌خورده و آن رایحه را نسبت به دیگر عطرها، متمایز کرده است. این ترکیب نت‌های اصلی، درنهایت با آکوردهای خامه‌ای و رایحه معطر از شیره نارگیل، مُشک و وانیل، می‌تواند به سرحد پتانسیل خود برسد. طراحی بطری رایحه نیز از روی همان نسخه‌های قدیمی الهام گرفته و با همان ظرافت و سادگی، طراحی‌شده است.

نت‌های کلیدی ادوتویلت رم کوکو: آکوردهای دریایی، شیره نارگیل، گل‌های خورشیدی، وانیل، مُشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *