راهنمای خرید عطر

معرفی ادکلن تلخ زنانه برای بانوان جذاب

ادکلن های تلخ زنانه

ادکلن تلخ زنانه از انواع عطرهای خاص زنانه است که از آنچه تصور می‌کنید، طرفداران بیشتری دارد. عطر تلخ زنانه را می‌توان در میان برجسته‌ترین برندهای عطر جهان جستجو کرد. عطرهای تلخ زنانه از آکوردهای بویایی مختلفی تهیه می‌شوند و این تنوع انتخاب را آسان‌تر می‌کند. عطرهای تلخ زنانه از جمله عطرهای خاص و منحصر به فردی هستند که کمتر می‌توان مشابه آن را یافت. این نوع عطر انتخابی مناسب برای بانوانی است که می‌خواهد خاص و متمایز باشند.  بهترین عطرهای تلخ زنانه را می‌توانید در فهرست زیر ببینید.

 

عطر تلخ زنانه ساهارا نویر تام فورد Sahara Noir

ساهارا نویر ادکلن زنانه تلخی از برند معروف تام فورد است. این عطر گرم و تلخ یک انتخاب شیک و مناسب برای روزهای سرد سال است. ساهارا نویر از عطرهای تلخ زنانه است که رایحه‌ای شرقی و گرم دارد. عطر تلخ زنانه ساهارا نویر یکی از برترین عطرهای برند خوش‌نام تام فورد است که از سال ۲۰۱۳ به بازار آمده است.

رایحه‌های آغازی: نارنج، سرو، گیاه وج و لابدانیوم
رایحه‌های میانی: رز، یاس، دارچین، روایح دودی، موم و پاپیروس
رایحه‌های پایه: وانیل،  لوبان، لابدانیوم، صمغ گیاهی، کهربا، سدر و عود

 

عطر تلخ زنانه تام فورد ساهارا نور

 

این ادکلن تلخ زنانه رایحه خود را از  بخور خوشبو، عنبر، بنزویین، دارچین و پرتقال تلخ دارد. ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی خوب نیز از دیگر ویژگی‌های ساهارا نویر است. ساهارا نویر از جمله عطرهای گران قیمت در دنیا محسوب می‌شود که همین امر نیز در خاص بودن آن تأثیر داشته است.

عطر تلخ زنانه گودگرل بلک کارولینا هررا- Good Girl Black

ادکلن زنانه تلخ گود گرل یکی از برترین محصولات برند کارولینا هررا است که طرفداران بسیاری در جهان دارد. این عطر گرم و تلخ با رایحه شرقی گلی خود یکی از بهترین عطرهای تلخ زنانه است که می‌توانید برای روزهای سرد سال آن را انتخاب کنید. لویس ترنر یکی از طراحان معروف برند کارولینا هررا این عطر را در سال ۲۰۱۶ طراحی و روانه بازار کرد.

رایحه‌های آغازی: بادام و قهوه
رایحه‌های میانی: مریم و یاس
رایحه‌های پایه: لوبیای تونکا و غلاف کاکائو

عطر تلخ زنانه گودگرل بلک

 

نت‌های بادام و قهوه در این عطر تلخ زنانه رایحه‌هایی که رضایت شما را به همراه دارد. گود گرل بلک از آن دسته عطرهای با ماندگاری بالا و پخش بوی خوب است. بسیاری از بانوان ماندگاری آن را بین ۵ تا ۸ ساعت تخمین زده‌اند. ظاهر بطری گود گرل مانند دیگر محصولات این مدل به شکل کفش پاشنه بلندی است که تأکید در وجه زنانه این عطر دارد. جالب است بدانید که این ادکلن زنانه تلخ را می‌توانید از سایت مندلیف با کیفیتی مشابه برند اصلی به یک پنجم قیمت آن خریداری کنید. سال‌هاست که مندلیف برای دوست داران عطر و ادکلن موقعیتی را فراهم آورده که بتوانند از مزایای یک عطر خوب با قیمت مناسب استفاده کنند. خوشبختانه این اقدام امروزه طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است.

 

کریستال نویر ورساچه Crystal Noir

کریستال نویر از برند ورساچه که به ورساچه مشکی نیز آن را می‌شناسند از آن دسته عطرهای تلخ زنانه است که به راحتی نمی‌توان آن را فراموش کرد. کریستال نویر در حضور بیش از پانزده ساله خود به جهان ثابت کرد که یک عطر زنانه دلیلی ندارد که همیشه شیرین باشد، می‌تواند تلخ اما تأثیرگذار باشد. طراح برجسته ورساچه Antonie Lie این عطر را بر پایه گل یاسمن،نارگیل و فلفل سیاه طراحی کرد تا جادوی خود را کامل کند.

رایحه‌های آغازی: زنجبیل، فلفل، هل
رایحه‌های میانی: گل صدتومانی، شکوفه پرتقال، نارگیل، گاردنیای یاسمنی
رایحه‌های پایه: چوب صندل سفید، مشک، کهربا

 

 

ظاهر این عطر Versace Crystal Noir تلخ زنانه مشابه دیگر مدل‌های کریستال ورساچه است اما با رنگی متفاوت. گرچه به آن ورساچه مشکی می‌گویند اما در واقع رنگ بطری و بدنه آن بنفش تیره است. از این ادکلن تلخ زنانه می‌توانید در روزهای سرد سال استفاده کرده و از رایحه زنجبیل، هل، گل صد تومانی، فلفل و گاردنیا، فلفل و نارگیل آن لذت ببرید.

 

ادکلن تلخ زنانه لس اینفیوژن پرادا Infusion D’Iris

گرچه برند پرادا را همه ما با محصولات چرمی آن می‌شناسیم اما در زمینه تولید عطر نیز سال‌هاست که فعالیت می‌کند. عطر اینفیوژن پرادا در سال ۲۰۰۷ بر پایه نت‌های چوبی به بازار عرضه شد. اینفیوژن ادکلن زنانه تلخ و خنک است که جذابیت بالای زنانه‌اش آن را به انتخاب مناسبی برای قرارهای عاشقانه تبدیل کرده است.

رایحه‌های آغازی: بهار نارنج، شکوفه پرتقال، پرتقال ماندارین
رایحه‌های میانی: کندر رومی، زنبق
رایحه‌های پایه: وانیل، مشک، لوبیای تونکا، وتیور و سرو ویرجینیا

 

لس اینفیوژن پرادا

 

بهترین عطرهای تلخ زنانه را می‌توان از رایحه‌های اصلی آن‌ها تشخیص داد؛ پخش بوی بالا، غلظت و ماندگاری از جمله عوامل مؤثر در محبوبیت این عطر تلخ زنانه است.

 

عطر جاسمین نویر بولگاری Jasmin Noir

ادکلن تلخ زنانه جاسمین نویر یکی از رایحه‌های گرم و تلخ برند مطرح بولگاری است. این عطر زنانه را کارلوس بنایم و صوفی لاب در ۲۰۰۸ طراحی کردند. رایحه‌ی گل یاسمن و نت‌های سبز آکوردهای اصلی این عطر را تشکیل می‌دهند. جاسمین نویر از آن دسته عطرهای مرموز و جذاب زنانه است که طرفداران بسیاری در دنیا دارد.

رایحه‌های آغازی: ترکیبات سبز و گاردنیای یاسمنی
رایحه‌های میانی: یاس و بادام
رایحه‌های آغازی: دانه تونکا ، نت‌های چوبی، شیرین بیان،  مشک، کهربا و نعناع هندی

 

عطر جاسمین نویر بولگاری

 

ادکلن بولگاری تلخ و گرم می‌توانید برای مناسبت‌های شبانه و خاص در روزهای سرد سال استفاده کنید. ماندگاری بالا و پخش بوی مناسب از ویژگی‌های برجسته این عطر معروف بولگاری است. طراحی بطری آن مرموز و خاص است که با ترکیب رنگ‌های سیاه و طلایی زیبایی منحصر به فردی دارد. مشکل خرید عطرهای گران قیمت اورجینال این است که شما هیچ وقت نمی‌توانید مطمئن باشید که واقعاً کالای اصلی را خریداری کرده‌اید یا نمونه‌ای تقلبی.
سایت مندلیف اما عطرهای مطرح از برندهای معروف جهانی را با کیفیتی مشابه در داخل کشور تولید کرده و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رساند. یکی دیگر از اقدامات جالب این شرکت فروش عطر و ادکلن در حجم‌های مختلف است، بنابراین با هر بودجه‌ای می‌توانید عطر دلخواه خود را خریداری کنید. جاسمین نویر بولگاری نیز از جمله عطرهای پرفروش مندلیف است.

 

ادکلن زنانه تلخ مندیتوروزا امگا Mendittorosa

مندیتوروزا از بهترین عطرهای تلخ زنانه تولید برند امگا است. این عطر گرم و تلخ را می‌توانید در مناسبت‌های شبانه فصول سرد سال استفاده کنید. آملی بورژوا طراح این عطر آن را به گونه‌ای طراحی کرده که مناسب برای هر دو گروه خانم‌ها و آقایان باشد. از سال ۲۰۱۲ که این عطر به بازار راه یافت تا امروز توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند.

رایحه‌های آغازی: بنفشه شیرین و یاسمن بزرگ گیا
رایحه‌های میانی: زیره سبز، سدر و زنبق
رایحه‌های پایه: وانیل، چرم، مشک و عود

 

ادکلن زنانه تلخ مندیتوروزا

 

مندیتوروزا از غلظت بالا برخوردار است و ماندگاری آن بر روی بدن و لباس نیز مناسب است. پخش بوی آن متوسط است و گروه بویایی شرقی ادویه دارد. طراحی عجیب و ساده بطری و بسته بندی این عطر نیز از دیگر جذابیت‌های آن است. اگر تصور می‌کنید که عطر Mendittorosa Omega قیمت مناسبی به دلیل معروف نبودن برند آن در ایران دارد، سخت در اشتباهید. امگا از جمله برندهایی است که اقدام به تولید عطرهای تلخ زنانه به صورت خاص و منحصر به فرد می‌کند. 

 

عطر مری می لانوین Marry Me

ادکلن زنانه تلخ و خنک مری می یکی از ادکلن‌های محبوب برند مشهور لانوین است. آنتوان میزندی در سال ۲۰۱۰ این عطر را طراحی و به بازار عرضه کرد. از این ادکلن زنانه تلخ و خنک می‌توانید برای فعالیت‌های روزانه در فصول گرم سال بهره ببرید. بانوان جوان و شیک پوش می‌توانند بیشترین بهره را از این عطر تلخ زنانه ببرند.

رایحه‌های آغازی : پرتقال تلخ، مانگا و هلو
رایحه‌های میانی : ماگنولیا، یاسمن و گل سرخ بلغاری
رایحه‌های پایه : سدر،  مشک و کهربا

عطر تلخ مری می

طراحی جذاب این عطر تلخ زنانه نشان از عشق و شیدایی آن دارد. بطری آن با رنگ بنفش کم رنگ و پاپیونی بنفش رنگ که دور آن پیچیده شده ظاهری رمانتیک به آن داده است. مری می قیمت مناسبی دارد و می‌توان به آسانی آن را برای قرارهای عاشقانه و رمانتیک خریداری کرد.

عطرهای خاص و بسیار شیکی در میان عطرهای تلخ زنانه برندهای معروف وجود دارد که می‌توانید عطر خود را از آن‌ها انتخاب کنید. بهترین عطرهای تلخ زنانه را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی از سایت مندلیف که اقدام به تولید عطر داخلی نموده است، تهیه کنید. بسیاری از بانوان و آقایان خوش پوش و شیک امروزه برای خرید به صرفه عطر و ادکلن مندلیف را انتخاب می‌کنند. ادکلن زنانه تلخ و خنک را می‌توانید برای روزهای گرم سال و عطر تلخ زنانه و گرم را برای روزهای سرد سال خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *