اخبار

با رایحه «آوون ایماری» از طریق نسخه سلبریشین،بیشتر آشنا شوید

رایحه‌های گوناگون به‌واسطه استفاده از نت‌های اصلی متفاوتی که طراحان برای آن‌ها استفاده کرده و در هرم نت‌های اصلی‌شان، از آن‌ها بهره می‌برند، می‌توانند هر یک با ویژگی‌های خاصی همراه شوند. درواقع هر رایحه، امضای مخصوص به خود را داشته و از این شناسنامه‌اش می‌تواند خاطراتی را برای فرد به ارمغان بیاورد که هزاران عکس و فیلم شاید توانایی خلق چنین خاطرات شیرینی را نداشته باشند.

ممکن است هر یک از شما عزیزان نیز، دوست دار یک رایحه خاص بوده باشید که تا نام آن رایحه را می‌شنوید، در اصطلاح، قند در دلتان آب‌شده و همه وجودتان را یک حس خوبی از شعف و شادی فرامی‌گیرد. حسی که تنها همین ترکیب نت‌های اصلی می‌تواند به‌عنوان هدیه‌ای برای جسم و روح انسان، پدید بیاورد.

رایحه موسوم به ایماری (Imari) نیز یکی از همین ترکیب‌های دل‌نشینی است که توسط برند آوون (Avon) ارائه‌شده بود. رایحه‌ای که برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ توسط برند بریتانیایی متولد شد و اکنون نیز کالکشن مدرن آن در فروشگاه‌های این شرکت در سراسر دنیا، یافت می‌شود.

طعم و مزه این رایحه، یک حس قدرتمند و جالب‌توجه ای را دارد که پاچولی یا همان نعناع هندی، می‌تواند به‌عنوان اصلی‌ترین ماده به‌کاررفته در آن، نقش‌آفرینی بزرگی را داشته باشد. عناصری از خنکی و تازگی بی‌حدوحصری نیز درون این رایحه وجود دارند که می‌توانند در کنار مواد اولیه آزمایشگاهی به‌کاررفته در عطر ایماری، ترکیب نهایی پرقدرتی را بسازند. درواقع این رایحه، همان کیفیت عالی محصولات برند آوون در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی را دارد و ترکیب نت‌های اصلی آن نیز گواهی بر ایان ادعا خواهند بود.

ترکیبی متفاوت از مرکباتی همچون ترنج که با گل‌های بنفشه و رُز برای رسیدن به پتانسیل نهایی خود مخلوط شده و رایحه گرم چوب صندل و پاچولی نیز به‌عنوان آخرین طبقه از هرم نت‌های اصلی، به زیباترین حالت ممکن، ما را با یک عطر نمادین و متفاوت روبرو می‌کنند.

هرم نت‌های اصلی رایحه ‌ایماری نسخه سلبریشین

نت‌های گشایشی: ترنج

نت‌های میانی: بنفشه، رُز

نت‌های پایه: چوب صندل، پاچولی (نعناع هندی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *