دسته بندی نشده

آشنایی با بهترین عطر های جیبی مردانه

بهترین عطر های جیبی مردانه

عطر های جیبی از محبوبیت زیادی بین افراد برخوردار هستند. استفاده از عطر های جیبی بسیار راحت است و از جمله مفید ترین لوازمی هستند که می توانید در همه جا همراه خود داشته باشید. این عطر ها به راحتی در جیب، کیف یا لباس های شما جای می گیرند و با وجود آن دیگر نیازی به حمل شیشه های بزرگ عطر ندارید. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند نمونه از بهترین عطر های جیبی مردانه بپردازیم. جهت کسب اطلاع از انواع عطر و خرید عطر های جیبی مردانه می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید و همه عطرهای موجود را می توانید به صورت سایز جیبی (۵ml) انتخاب کنید و سفارش دهید.

عطر مردانه Fogg Xtremo 100 ml

عطر مردانه fogg xtremo 100 ml

با استفاده از این عطر می توانید احساس نشاط و شادابی در طول کل روز داشته باشید. عطر Fogg Xtremo 100 ml  مناسب برای استفاده آقایان است که سایز بزرگ آن را تا حدود ۸۰۰ بار می توانید اسپری کنید. رایحه این عطر ترکیبی از زنجبیل، پرتقال تلخ، گل رز، یاس، آکورد عسل کهربا است. همچنین نت پایه و اصلی این عطر چوب صندل است. رایحه دلپذیر این عطر سبب می شود در زمان استفاده از آن حس شادابی و طراوت را تجربه کنید. این عطر در سایز جیبی و کوچک نیز به بازار ارائه می شود و جز بهترین عطر های جیبی مردانه است.

ست کادویی ۶ عددی ۱۰ میلی لیتری عطر ارگانیک بلا ویتا

ست کادویی 6 عددی 10 میلی لیتری عطر ارگانیک بلا ویتا

این پک شامل ۶ عطر جیبی با رایحه مختلف و دلپذیر از برند بلا ویتا است که ماندگاری بسیار خوبی دارد. این عطر ها در سایز های ۱۰ میلی لیتری طراحی شده اند و هرکدام از آن ها قابلیت ۱۰۰ بار اسپری کردن را دارد. رایحه میوه ای این عطر محبوب به شما احساس فوق‌العاده ای می دهد. این پک یک پیشنهاد عالی برای هدیه دادن به حساب می آید که دارای ۶ رایحه میوه ای مختلف با ماندگاری عالی است.

عطر جیبی مردانه  ۲ در ۱ Engage

عطر جیبی مردانه  2 در 1 Engage

Engage برای تهیه این رایحه فوق‌العاده تلاش زیادی کرد. با خرید این عطر شما در واقع صاحب دو عطر و رایحه منحصر به فرد در قالب یک عطر می شوید. این عطر جزو بهترین عطر های جیبی مردانه بوده و رایحه آن به صورتی است که برای استفاده در شب و روز عالی به نظر می رسد. این عطر یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در فصل تابستان به حساب می آید.

عطر جیبی Neesh

عطر جیبی Neesh

عطر neesh خاصیت انرژی بخشی دارد و استفاده از آن احساس پر جنب و جوشی و فعال بودن در طول روز را برای شما به همراه دارد. این عطر رایحه منحصر به فردی دارد و گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان دارید به حساب می آید.  این عطر که جزو بهترین عطر های جیبی مردانه است، رایحه آن به شما حس نشاط و آرامش را هدیه می دهد.

عطر مردانه Yardlley London Gentleman

عطر مردانه Yardlley London Gentleman

این عطر از نت های غالب ترنج و اسطوخودوس تشکیل شده و علاوه بر این نت های میانی آن شامل رایحه آویشن و ترخون با نت های پایه چوب صندل، نعناع هندی و مشک است. رایحه چوبی و مشک مانند این عطر سبب شده تا استفاده از آن در طول روز حس فوق‌العاده ای در شما ایجاد کند. این عطر اغلب برای استفاده در میهمانی ها و مراسم خاصی که دوست دارید در مرکز توجه قرار بگیرید مناسب است.

عطر جیبی Axe Signature Dark Temptation

عطر جیبی Axe Signature Dark Temptation

این عطر دارای رایحه ای از دئودورانت ملایم و وسوسه انگیز است و جزو بهترین عطر های جیبی مردانه به حساب می آید. این عطر دارای رایحه شکلات تلخ بوده و این بو برای عطر های مردانه بسیار جذاب است. همچنین این عطر با ماندگاری بی مانند خود برای استفاده در فصل زمستان گزینه ای عالی به حساب می آید.

عطر جیبی  Trescho Perfumes 40 ml

عطر جیبی  Trescho Perfumes 40 ml

این عطر جیبی فوق‌العاده در اندازه ۴۰ میلی لیتر در بسته بندی شیک و مناسب به بازار ارائه می شود. رایحه این عطر یادآور مشک است. مشک عطری طبیعی بوده که از زمان های دور در کشور هند برای تهیه عطر مورد استفاده قرار می گرفته است. با استفاده از این عطر که دارای نت بالزامیک و چوب با نت های مشک است، به دوران باستان سفر می کنید.

عطر جیبی مردانه Mistpoffer Fauve

عطر جیبی مردانه Mistpoffer Fauve

 این عطر جیبی فوق‌العاده در بسته بندی ۲۵ میلی متری در بازار موجود است. عطر mistpoffer fauve با استفاده از بهترین مواد تشکیل دهنده احساس دلپذیری را در شما ایجاد می کند. این عطر از ترکیب رایحه های مریم گلی، لیمو، ترنج و چوب گل سرخ تهیه شده است. بسته بندی این محصول شیک و منحصر به فرد است و تا حدود ۳۸۵ بار قابلیت اسپری شدن دارد.

در این مقاله به معرفی بهترین عطر های جیبی مردانه پرداخته ایم و خصوصیات کلی آن ها را برای شما شرح داده ایم. شما می توانید بنا بر سلیقه خود عطر جیبی مورد علاقه تان را تهیه کنید. عطر های جیبی علاوه بر بسته بندی کوچک و حمل آسان، قیمت مناسب تر و به صرفه تری دارند و شما می توانید با اختصاص هزینه ای معقول و مناسب، از بهترین برند های عطر در دنیا استفاده کنید همچنین می توانید با مراجعه به سایت مندلیف از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید و اگر می خواهید به عزیزانتان عطر هدیه دهید می توانید به قسمت مندباکس سایت مراجعه کنید و پکیج های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *