نت و رایحه

پر طرفدارترین و بهترین عطر های چرمی

بهترین عطر های چرمی

استفاده از عطر برای همه مردم و در هر سنی بسیار ضرورت دارد، زیرا رایحه خوش، بهترین خاطره ای است که می توانید از خود در ذهن مردم بر جای بگذارید. یکی از بهترین، خوش بو ترین و پر طرفدار ترین عطر ها، عطر های چرمی هستند که در این سال ها، علاوه بر آقایان، طرفداران خانم بسیاری نیز برای خود پیدا کرده اند. در ادامه مطلب به معرفی بهترین عطر های چرمی خواهیم پرداخت.

عطر چرمی چگونه ساخته می شود؟

بسیاری از مردم فکر می کنند که نحوه ساخت بهترین عطر های چرمی به گونه ای است که با تقطیر چرم، رایحه آن ها را به دست می آورند. اما اصلا چنین نیست، زیرا هیچ راهی جهت تقطیر چرم وجود ندارد. بلکه رایحه چرمی اغلب از درخت طوس و استایراکس گرفته می شود، در نتیجه رایحه های چرمی از گیاهان و درختان گرفته می شوند و آسیبی به حیوانات نمی رسانند. جهت آشنایی با بهترین عطر های چرمی بهتر است ادامه مطلب را از دست ندهید.

۱) عطر تام فورد توسکانی چرمی  Tom Ford Tuscan Leather

عطر تام فورد توسکانی چرمی Tom Ford Tuscan Leather

عطر های چرمی تام فورد، جزو بهترین عطر های چرمی حال حاضر محسوب می شوند و به سختی می توانید جایگزینی مناسب برای او بیابید. کمی قیمت بالایی دارند، اما با این وجود طرفداران خود را با کیفیت و رایحه چرمی بی نظیرشان راضی نگه داشته اند. مطمئن باشید که از هزینه ای که برای این عطر، در نظر می گیرید پشیمان نخواهید شد، زیرا با استفاده مقدار کمی از آن به هدف خود خواهید رسید و درواقع نوعی صرفه جویی در مصرف عطر نیز کرده اید. ماندگاری آن بسیار عالی است و می توان گفت که حدود ۱۲ ساعت رایحه خود را به طور کامل حفظ خواهد کرد. درست است که اغلب خانم ها نیز این رایحه را می پسندند، با این حال نمی توان این مدل عطر تام فورد را به عنوان نمونه ای اسپرت در نظر گرفت، زیرا بیش تر به عنوان ادکلن مردانه مورد استفاده قرار می گیرد.

۲) عطر ناسوماتو دیور  Nasomatto Duro

عطر ناسوماتو دیور Nasomatto Duro

این عطر چرمی، در میان بهترین عطر های چرمی برای آقایان است و به دلیل ترکیبات تند و چوبی اش، رایحه ای منحصر به فرد نسبت به عطر های چرمی دیگر دارد. نمونه های کوچک آن نیز در بازار موجود است و با توجه به قدرت بالای آن، می توان گفت که مقدار کمی از این عطر چرمی برای شما کافی است. رایحه عطر دیور، به دلیل چرم شیرینی که به چوب افزوده شده است، کمی شیرین است. به همین دلیل اغلب مورد علاقه آقایان است. ماندگاری خوبی دارد و بیش تر از هفت ساعت بر روی لباس شما باقی می ماند ظاهر شیک و درب چوبی این عطر، برای هدیه دادن بسیار مناسب است.

۳) عطر تام فورد آمبره چرمی  Tom Ford Ombre Leather

عطر تام فورد آمبره چرمی Tom Ford Ombre Leather

این عطر که در سال ۲۰۱۸ ارائه شده است، یکی از بهترین عطر های چرمی مورد پسند اغلب آقایان است، اما بیش تر به کسانی پیشنهاد می شود که به دنبال رایحه معمولی هستند و سادگی را دوست دارند. ترکیبات این عطر شامل هل و چرم است. همچنین در رایحه های اولیه خود دارای گل یاسمن نیز است و در رایحه پایانی خود دارای نعناع هندی، عنبر و خزه است. چرم آمبره اغلب طرفداران بیش تری نسبت به چرم توسکانی دارد. به همین دلیل است که این عطر، طرفداران بیش تری نسبت به دو مورد بالایی دارد. ماندگاری آن خوب است، اما مانند چرم توسکانی شدید و غلیظ نیست.

۴) عطر بوتگا ونتا پور هوم اکستریم Bottega Veneta Pour Homme extreme

عطر بوتگا ونتا پور هوم اکستریم Bottega Veneta Pour Homme extreme

برای معرفی بهترین عطر های چرمی، لازم است به نمونه های بوتگا نیز توجه کنیم. این عطر چرمی، ترکیبات بسیار زیادی دارد که آن را از سادگی دور می کند. از رایحه های پایه آن می توان به ترنج، کاج، و توت اشاره کرد و رایحه های میانی آن نیز شامل پیمنتو، صنوبر و جوز هندی است. همچنین رایحه های پایانی آن متشکل از چرم، لبدانوم و نعناع هندی است که با افزودن رایحه ارس و کاج، این عطر چرمی را به یک نمونه نادر و منحصر به فرد تبدیل می کند. در میان بهترین عطر های چرمی، عطری ظریف محسوب می شود که برای استفاده روزانه شما نیز بسیار مناسب است. ماندگاری آن حدود ده ساعت است و در میان نمونه های چرمی، جزو ماندگار ترین ها محسوب می شود. بسیار منحصر به فرد، کمیاب و مقرون به صرفه است.

۵) عطر جان وارواتوس دارک ربل  John Varvatos Dark Rebel

عطر جان وارواتوس دارک ربل John Varvatos Dark Rebel

از محتویات این عطر می توان به نیشکر، درمنه، هل، مریم گلی، چرم، فلفل و صنوبر اشاره کرد. همچنین با رایحه های پایانی وانیل، تنباکو و چوب آکیگالا، در میان منحصر به فرد ترین عطر های چرمی، یک عطر شاخص محسوب می شود. این نمونه را به آقایانی پیشنهاد می کنیم که به عینک های خلبانی و کت های چرم کادر هوایی علاقه مند هستند. مقرون به صرفه است و از قیمت مناسبی نسبت به کارآیی که دارد، برخوردار است.

۶) عطر گلد آتلیه کلنی چرمی  Gold atelier Cologne  Leather

عطر گلد آتلیه کلنی چرمی Gold atelier Cologne Leather

این عطر که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده است در میان بهترین عطر های چرمی دارای کیفیت بالایی است. رایحه های اولیه آن شامل پرتقال تلخ، زعفران و آلو است و در رایحه های میانی آن نیز درمنه و اکالیپتوس را می توانید بیابید. همچنین سدر، چرم، آگاروود و چوب گایاک نیز در پایه آن مورد استفاده قرار گرفته است. بیش تر از ۱۲ ساعت ماندگاری دارد و رایحه بی نظیری را در میان بهترین عطر های چرمی موجود در بازار، به شما ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *