اخبار

بهترین عطرهای مناسب دوران بارداری | آیا عطر برای زنان باردار خطرناک است؟

بوی عطر و حالت تهوع

شاید برای شما این سوال ایجاد شده است که استفاده از عطرها در دوران بارداری بی‌خطر است یا خیر؟ یا آنکه آیا رابطه‌ای میان بوی عطر و حالت تهوع مخصوصا در دوران بارداری وجود دارد یا نه؟ ما در این نوشته به بررسی رابطه میان بوی عطر و حالت تهوع شما در دوران بارداری می‌پردازیم. آیا برخی از بوی عطرها مناسب خانم های باردار هستند یا حالت تهوع آنها را تشدید می کند؟

بوی عطرها حالت تهوع دوران بارداری را تشدید نمی کند بلکه می تواند این حالت را نیز از بین ببرد. همانطور که متوجه شدید در این دوران تغییراتی در حس بویایی خانم های باردار اتفاق می‌افتد که باعث می شود در استفاده از عطرها دچار تردید شوند. استفاده از عطرها در دوران بارداری مشکلی برای شما ایجاد نمی کند، اما ممکن است نسبت به بوی برخی از عطرها به دلیل بارداری حساسیت بیشتری داشته باشید. برخی از عطرها مشکلات شما را مثل حالت تهوع، سرگیجه و در بیشتر مواقع سردرد تشدید می کند. بنابراین برای جلوگیری از بروز این علائم رایحه‌ای را انتخاب کنید که در شما احساس خوبی را ایجاد می کند. در این نوشته شما را با بهترین رایحه‌ها برای خانم های باردار آشنا می کنیم. اگر به دنبال هدیه‌ای برای همسر یا دوست باردار خود می گردید، خواندن این مقاله به شما پیشنهاد می شود. همچنین اگر به دنبال بررسی بوی عطر و حالت تهوع هستید، حتما ما را تا آخر این نوشته همراهی کنید.

برای خرید عطرهای مناسب و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت مندلیف مراجعه کنید.

بوی عطر و حالت تهوع : انتخاب رایحه مناسب برای شما

بوی عطر و حالت تهوع

استفاده از اسپری‌ها و لوسیون‌ها به دلیل سبک تر بودن بوی آن و دارا بودن الکل کمتر نسبت به عطرها در دوران بارداری طرفداران بیشتری دارند. علاوه بر آنها، برخی از عطرها با رایحه مناسب نیز برای خانم های باردار خوشایند خواهد بود. در راستای موضوع این مقاله که در رابطه با بوی عطر و حالت تهوع است، ما در اینجا به شما بهترین عطرهای مناسب در دوران بارداری را معرفی می کنیم.

عطر نعنا، رایحه‌ای خنک و ماندگار

اگر به دنبال رایحه‌ای خنک اما در عین حال مناسب برای جلوگیری از حالت تهوع خود در این دوران هستید، پیشنهاد ما به شما عطری با رایحه‌ی نعنا خواهد بود. عطرهایی که دارای رایحه نعنا هستند، برای دوران بارداری بسیار مناسب هستند. تعداد بسیار کمی از مردم جهان وجود دارند که رایحه نعناع برای آنها خوشایند نباشد. از ویژگی های این رایحه عطر علاوه بر جلوگیری از حالت تهوع در شما، هنگام استشمام آن احساس شادابی و طراوت می کنید.

عطر نعنا

عطر زنجبیل، رایحه‌ای معتدل اما خنک

پیشنهاد دوم ما به شما برای انتخاب بوی عطر و جلوگیری از حالت تهوع شما در دوران بارداری، رایحه زنجبیلی است. تاثیر زنجبیل برای جلوگیری از حالت تهوع از نظر علمی تایید شده است. شما می‌توانید از عطرهایی با رایحه زنجبیل یا روغن هایی با اسانس زنجبیل در دوران بارداری خود استفاده کنید. این بوی عطر با حالت تهوع شما ارتباط معکوسی دارد. با هر استشمام این رایحه، حال شما بهتر می شود.

عطر اسطوخودوس، رایحه‌ای خنک و آرامش بخش

از دیگر رایحه های مناسب برای استفاده در دوران بارداری، رایحه اسطوخدوس است. بوی این عطر می تواند مشکلات متعدد سلامتی شما را برطرف کند. استفاده از این رایحه به درمان مشکلاتی نظیر بی‌خوابی و اضطراب های شما کمک می کند. همچنین باعث تسکین فوری حالت تهوع نیز می شود. برای جلوگیری از حالت تهوع خود از عطرهایی با رایحه اسطوخدوس استفاده کنید یا می‌توانید چند قطره از این روغن را بر روی دستمال بریزید و نفس عمیقی بکشید.

عطر مرکبات، رایحه‌ای شیرین و ملایم

عطر مرکبات

 بسیاری از زنان باردار دریافته‌اند که استفاده از بوی عطرهایی با رایحه مرکبات به رفع حالت تهوع آنها کمک کرده است. رایحه مرکبات مانند پرتقال شیرین، نرولی (رایحه معطری که از شکوفه مرکبات گرفته می شود) و پرتقال ماندارین در بین خانم های باردار طرفداران زیادی دارد. بوی خوش طعم لیمو نیز می تواند حال شما را خوب کند. در ادامه بررسی ارتباط بوی عطر و حالت تهوع، باید بگوییم که عطرهایی با رایحه لیمو انتخاب مناسبی برای خانم های باردار هستند. این بوی‌ عطر حالت تهوع شما را به سرعت تسکین می بخشد.

از دیگر رایحه های ملایم می توان به رایحه، هل، گل رز و بابونه اشاره کرد. در کنار عطرها، می توانید لوسیون های مخصوص ماساژ را امتحان کنید، در این صورت علاوه بر داشتن عطری ملایم، از ویژگی دیگر آن که روغنی مناسب برای ماساژ است، نیز بهره می برید. همچنین روغن های گیاهی و خواص موثر آنها نیز قابل استفاده در دوران بارداری هستند. روغن های گیاهی با اسپری ها و لوسیون های بدن متفاوت هستند. این محصولات به صورت روغن مایع غلیظ و معطری هستند که از گیاهان گرفته می‌شوند. باید توجه داشته باشید که برخی از روغن های گیاهی در دوران بارداری برای خانم‌ها توصیه نمی شوند به این دلیل که در صورت استفاده بر روی پوست می‌توانند شما را مسموم کنند. بهتر است برای استفاده از این روغن ها در دوران بارداری با متخصصین مراقبت های بهداشتی یا رایحه درمان ها صحبت کنید.

تاثیر انتخاب عطر در دوران بارداری

دوران بارداری به دلیل فعل و انفعالاتی که اتفاق می‌افتد، باعث ایجاد تغییراتی در بدن شما می گردد، تغییرات جسمانی که باعث زیباتر شدن و درخشان‌تر شدن شما نیز می شود. بنابراین بهتر است رایحه‌ای انتخاب کنید که منعکس کننده این زیبایی باشد. استفاده از رایحه‌ مناسب باعث احساس شادابی، جوانی و آرامش در خانم های باردار می شود. در کنار فواید بوی عطر برای حالت تهوع در دوران بارداری، رایحه آن است که شخصیت شما را نیز بیان می کند. به این فکر کنید که می‌خواهید در این فصل جدید زندگیتان چه احساسی داشته باشید، احساس آسودگی یا آرامش؟ جذاب یا با اعتماد به نفس؟ انتخاب رایحه‌ای که با روحیات شما مطابقت داشته باشد، با هر بار استفاده از آن حال شما را بهتر می کند. بوی عطرها اغلب ما را به مکان‌ها و زمان‌های خاصی باز می‌گردانند.

بوی عطر و حالت تهوع

انتخاب عطر مناسب در دوران بارداری

در کنار این مواردی که بیان شد، بوی عطر و حالت تهوع در دوران بارداری یکی از مشکلات شایع برای خانم‌ها در این دوران است. ما در این مقاله به بررسی بوی عطر و حالت تهوع پرداختیم. همانطور که مشاهده کردید بوی عطر و حالت تهوع می‌توانند رابطه مناسبی با هم داشته باشند. اگر رایحه های پیشنهاد شده را استشمام کنید، نه تنها حالت تهوع شما را تشدید نمی کند، بلکه آن را تسکین می‌دهد. از بین عطر های زنانه مناسب بارداری، اگر طرفدار عطرهای خنک هستید، رایحه‌ای بر پایه‌ی نعنا و اسطوخودوس را انتخاب کنید. اما اگر علاقه‌مند به عطرهای شیرین هستید، حتما به رایحه های برپایه مرکبات توجه داشته باشید. عطری مناسب انتخاب کنید تا این دوران سخت اما شیرین زندگی خودتان را با رایحه خاطره‌انگیز ثبت کنید. رایحه‌ای که با هر بار استشمام آن، احساس خوبی را در شما ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *