دسته بندی نشده

معرفی بهترین رایحه های تابستانی

رایحه های تابستانی

با آمدن فصل تابستان، خیلی چیز ها تغییر می کند. نحوه پوشش ما، استایل مورد استفاده ما و خیلی از چیز های دیگر. یکی از نکات مهمی که در تابستان باید به آن دقت کنید، عطری است که استفاده می کنید. همان طور که می دانید عطر ها مدل های مختلفی دارند و هر کدام از آن ها برای موقعیت خاص خود مناسب هستند. خوب است بدانید که برای هوای گرم و تابستان نیز باید از عطر هایی با رایحه های مخصوص استفاده کنید. ما در این مقاله به طور کامل در مورد رایحه های تابستانی و نکاتی که در مورد آن ها وجود دارد توضیح داده ایم. همچنین برای مشاهده و خرید بهترین ادکل ها با رایحه های تابستانی می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

بهترین رایحه تابستانی

عطر گرم و سنگینی که در زمستان استفاده می کردید، دیگر برای تابستان مناسب نیست. بهترین رایحه ای که می توانید در تابستان استفاده کنید، رایحه ای است که ملایم و سبک باشد و از گل های تازه تهیه شده باشد. در تابستان از رایحه هایی که با گرما تند تر می شوند استفاده نکنید. بهترین رایحه های تابستانی معمولا شامل رایحه های دریایی و معطر مانند نعنا، زنجبیل و اسطوخودوس می شوند. همچنین نت های دیگری که می توانند برای تابستان مناسب باشند شامل رایحه های گل رز، یاسمن، شکوفه پرتقال، زنبق دره و مرکباتی مانند ترنج، لیمو و ماندارین می شوند. رایحه میوه هایی مانند لیچی، گلابی، توت سیاه و توت نیز برای تابستان می توانند بسیار مناسب باشند.

بهترین عطر های تابستانی

  • Aqva Pour Homme Bvlgari

رایحه های تابستانی

ادکلن بولگاری آکوا پور هوم یک ادکلن مردانه است و در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد و سازنده آن Jacques Cavallier است. رایحه این ادکلن به این صورت است که به چند نت تقسیم می شود و شما هیچ گاه طعم یکنواختی را از این عطر به یاد نخواهید داشت.

نت های ابتدایی آن به عطر پرتقال های ماندارین و پتی گرن هستند. نت های میانی این ادکلن جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه است. همچنین نت های پایه این ادکلن عبارتند از: سدر ویرجینیا، نت های چوبی، نعناع هندی، کلاری مریم گلی و عنبر.

این عطر خنک دریایی با نت های دریایی اش به مردان انرژی و طراوت می بخشد. ادکلن اکوا پور هوم شروعی زیبا با رایحه تازه از دانه های کوچک و مرکبات دارد. در ساخت این عطر از جلبک دریای Posidonia Oceanica استفاده شده است و به دلیل داشتن عنبر معدنی و نت های چوبی برای آقایان عالی است.

  • Versace Pour Homme Dylan Blue Versace

رایحه های تابستانی

ادکلن ورساچه دیلان بلو یکی از بهترین عطر های مردانه ای است که می توان از آن در تابستان استفاده کرد. این عطر رایحه های گرم و ادویه ای دارد که به شما شخصیت جالبی می دهد. ترنج، گریپ فروت، برگ انجیر، آمبروکسان، نعنای هندی و زعفران به عنوان رایحه های تابستانی در این عطر استفاده شده اند و آن را به بهترین ادکلن مردانه برای تابستان تبدیل کرده اند.

  • Chanel Chance Perfume

رایحه های تابستانی

عطر چنل چنس دارای رایحه های گل، چوب و مشک است و در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد. این عطر در نت های آغازین خود رایحه پرتقال خونی، گریپ فروت و مرکبات را دارد. نت های میانی این عطر بسیار جذاب و دلپذیر هستند. نت میانی رایحه های یاس و مشک سفید را در خود دارد.

نت های پایه عطر چنس چنل از رایحه های وتیور، سدر و زنبق ساخته شده که به شما احساس شعف و شادی می دهد. این عطر توسط Olivier Polge امضا شده است و نت های دل انگیز گریپ فروت با پرتقال قرمز به صورت فوق العاده ای در این عطر با یکدیگر ترکیب شده اند.

همچنین نت های پایه این عطر، سدر و زنبق را با یکدیگر ترکیب کرده و یک رد بسیار ملایم اما لطیف و دل انگیز را از خود بر جای می گذارد که می تواند نظر هر شخصی را به خود جلب کند.

  • Christian dior rose n roses

رایحه های تابستانی

برای رایحه های تابستانی این عطر فوق العاده، از گل های تازه و رایحه های میوه ای استفاده شده است. برای اینکه بیشتر در مورد رایحه جادویی این عطر بگوییم، کافی است به این موضوع اشاره کنیم که رایحه این عطر از ترکیب گل رز، گل داماسک، نارنگی ایتالیایی، برگ شمعدانی، پوست ترنج و مشک ساخته شده است. اگر به دنبال عطری هستید که رایحه های تابستانی فوق العاده ای داشته باشد، می توانید از این عطر استفاده کنید و از بوی فوق العاده آن لذت ببرید.

  • Issey Miyake l’eau D’Issey Florale

Issey Miyake l'eau D'Issey Florale

این عطر در دسته رایحه های کلاسیک قرار نمی گیرد و از رایحه های گل ساخته شده است. این عطر تابستانی در نت های ابتدایی خود از گل رز و زنبق استفاده کرده است. نت های پایه نیز از موادی مانند ماندارین و چوب های معطر تشکیل شده اند. این رایحه ها همگی یک بوی آرامش بخش تولید می کنند که روی پوست شما تا مدت زیادی ماندگار می ماند.

  • Giorgio Armani si

Giorgio Armani si

یکی از بهترین عطر هایی که از رایحه های تابستانی استفاده می کند، عطر جورجیو آرمانی سی است. این عطر از رایحه گل های تازه استفاده می کند و رایحه شیرینی دارد. جرجیو آرمانی سی برای زنان طراحی شده است و بسیار شیک و ماندگار است. می توان با یک بار استفاده در اول روز تا پایان روز از رایحه آن بهره برد. این عطر از رایحه های ماندارین، فریزیا، گل رز، وانیل و نعنای هندی استفاده می کند که باعث می شود رایحه ای تابستانی و کاملا متعادل داشته باشد. وجود ماندارین در این عطر زنانه به آن طراوت می بخشد و باعث می شود عطر برای استفاده در طول روز بسیار مناسب باشد.

  • Dior Addict

Dior Addict

ادکلن دیور ادیکت، یک عطر کهربایی و زنانه است که در سال ۲۰۰۲ به بازار عرضه شده است. نت های ابتدایی این ادکلن شاه توت و برگ ماندارین است اما این ادکلن در نت های میانی خود رایحه یاس، شکوفه پرتقال و رز را دارد. وانیل، دانه تونکا و چوب صندل هم نت های پایه این ادکلن هستند.

این عطر با داشتن نت های دلپذیری از گل های مختلف، به انسان احساس آزادی و انرژی می دهد. نت های پایه با وانیل بوربون، صندل و دانه تونکا برای خانم ها بسیار دلپذیر است.

  • Bvlgari rose goldea blossom delight

Bvlgari rose goldea blossom delight

این عطر نیز برای داشتن رایحه های تابستانی از گل های مخصوص این فصل استفاده کرده است. این عطر رایحه ای ملایم دارد و در آن از گل رز قرمز و برگ رز استفاده شده است. ترکیب این رایحه ها با رایحه مشک و کهربا، این عطر را تبدیل به یک گزینه فوق العاده کرده است.

در این مقاله در مورد عطر های تابستانی صحبت کردیم. در ابتدا در مورد رایحه هایی که بیشتر برای تابستان استفاده می شوند و مناسب تر هستند توضیح دادیم. سپس در ادامه محبوب ترین عطر های تابستانی را معرفی کردیم که می توانید از آن ها در تابستان استفاده کنید. با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان، برای خرید عطر و ادکلن مناسب فصل می ‌توانید از مجموعه مندلیف کمک بگیرید. تست رایگان عطر در محل، یکی از خدمات این مجموعه است که می تواند به شما کمک کند تا در وقت خود صرفه جویی کنید و بدون اینکه نیاز باشد تا به عطرفروشی بروید، عطر های مختلفی را تست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *