اخبار, راهنمای خرید عطر

چه عطری برای تابستان مناسب است | ۱۰ عطر خوش بو برای تابستان

چه عطری برای تابستان مناسب است

خیلی از افراد منتظر رسیدن تابستان هستند تا بتوانند عطر های خود را جایگزین کرده و عطر های خوش رایحه تابستانی را استفاده کنند. اگر تا به حال نمی دانستید که عطر ها فصلی هستند، باید بگوییم که عطر ها دو نوع گرم و سرد دارند. عطر های گرم برای پاییز و زمستان بهترین گزینه و عطر های سرد برای فصل گرم مانند تابستان مناسب هستند. اگر می خواهید بدانید که چه عطری برای تابستان مناسب است؛ ما در این مقاله به معرفی ۱۰ عطر خوش بو و فوق العاده ای می پردازیم که بهترین گزینه برای استفاده در فصل تابستان هستند. برای آشنایی با عطرهای بیشتر می توانید به فروشگاه عطر مندلیف مراجعه کنید.

  1. Acqua Di Parma Chinotto DI Liguria

چه عطری برای تابستان مناسب است

در پاسخ به این سوال که چه عطری برای تابستان مناسب است، می توان گفت این عطر فوق العاده است. این عطر یکی از بهترین عطر های تابستانه ای است که می توانید آن را انتخاب کنید. رایحه مرکبات و بوی آب دریای خروشان در هر اسپری که استفاده می کنید در هوا پراکنده می شود و هر کسی را مجذوب رایحه هیجان انگیز خود می کند. تقریبا با هر بار اسپری که می کنید این احساس به شما دست می دهد که در سواحل مدیترانه همانطور که باد خنک به شما می خورد، در حال خوردن نوشیدنی هستید. رایحه اصلی این عطر رایحه مرکبات است.

  1. Maison Margiela Replica

چه عطری برای تابستان مناسب است

این عطر نیز جزو یکی از عطر های خنک و خوش بو تابستانه است. زمانی که این عطر را استفاده می کنید، گویی یک سبد لیموی تازه در بغل دارید؛ بدون آن که سبد لیمو در کنار شما بوده باشد، رایحه وانیل که بر رایحه لیمو و مشک تازه مغلوب شده است، عمق خیلی بیشتری به این عطر فوق العاده می بخشد و تا حد زیادی آن را شیرین می کند. این بو توجه هرکسی را می تواند به خود جلب کند. رایحه اصلی این عطر وانیل است.

  1. Cartier

Cartier

سردرگمی های زیادی برای پاسخ به این سوال که چه عطری برای تابستان مناسب است وجود دارد؛ اما این عطر شاید بهترین جواب باشد. عطر کارتیه جزو یکی از عطر هایی است که اگر مدت زمان زیادی یک محل را ترک کرده باشید، باز بوی شما آنجا پیچیده است. نت های سبک گاردنیا همراه با نت های پر رنگ مشک تازه یک نوع انرژی و احساس فوق العاده ای را ایجاد می کند. این عطر مخصوص روزهای گرم تابستان است. نه تنها بوی خوش رایحه آن می تواند جذابیت زیادی را به شما ببخشد، بلکه بوی خنکی آن تا مدت زمان زیادی زیر مشام شما احساس می شود. می توان عطر کارتیه را جزو یکی از بهترین عطر های تابستانه دانست. رایحه اصلی این عطر رایحه مشک تازه است.

  1. GUCCI BLOOM GOOCE FIORI

 4.	GUCCI BLOOM GOOCE FIORI

تا حالا شده است که به گلخانه ها بروید و مست بوی خوش آنها شوید؟ یا تا به الان شده فردی را ببینید که بوی یک گل خاص را بدهد؟ عطر گوچی یکی از بهترین عطر هایی است که دارای رایحه های خوش گل ها می باشد. این رایحه های کلاسیک دارای نت هایی از یاسمن و توبرز هستند که بوی تازه ای به آن می بخشند که شما را به یاد یک شب خنک تابستانی می اندازد. این عطر یکی از بهترین عطرهای تابستانه ای است که می توانید خریداری کنید، مخصوصا کسانی که از رایحه گل استقبال می کنند. رایحه اصلی این عطر رایحه گل می باشد.

  1. BVLGARI

BVLGARI

عطر یاقوت کبود صورتی بولگاری حس خوش روزهای تابستان را برای شما خاطره انگیز تر می کند. با اسپری این عطر می توانید انرژی بالا و حس خنکی و تازگی که در هوا پراکنده می کند را بدست بیاورید. اگر همچنان به دنبال این هستید که چه عطری برای تابستان مناسب است؛ این عطر با رایحه مرکبات کاملا مورد پسند شما می تواند باشد.

  1. GIORGIO ARMANI PASSINE

GIORGIO ARMANI PASSINE

عطر شیشه ای قرمز رنگ جورجیو آرمانی تعادل کاملی از رایحه های میوه، گیاه و چوب را در اختیار شما قرار می دهد که روزهای تابستان هر کسی را پرشور و پر از انرژی می کند. با اسپری آن احساس می کنید در یک شب خنک تابستان سوار بر ماشین خود در حال گردش شبانه هستید. این عطر برای هر دختر پرشور و پر انرژی مناسب است. رایحه اصلی این عطر رایحه چوب و مرکبات است.

  1. MARC JACOBS DISY LOVE

MARC JACOBS DISY LOVE

این عطر نمادین مارک جیکوبز دارای رایحه هایی از گل مروارید و چوب دریایی است که به شما این احساس را می دهد که در یک روز تابستانه در یک مزرعه ای از گل قرار دارید و سرخوشانه در حال لذت بردن از آن لحظه هستید. این عطر با آن شیشه خوش رنگ و خوش شکل خود با هر اسپری، بوی خوش گل های وحشی را در هوا می پراکند و هر کسی را مجذوب این رایحه خوش خود می کند. رایحه اصلی این عطر رایحه گل و چوب است.

  1. FLOWER BOMB NECTAR VIKTOR & ROLF

FLOWER BOMB NECTAR VIKTOR & ROLF

عطر ویکتور و رالف یکی از بهترین عطر های مناسب روز های گرم تابستان است. این عطر با آن رایحه های شیرین شکوفه پرتقال، روغن ترنج، جوانه توت سیاه یک ترکیب فوق العاده ای را به وجود آورده است که توجه هر کسی را در کسری از ثانیه جلب می کند. رایحه تازه و شیرین آن یک رایحه جوان پسند است. شما با اسپری کردن این عطر هر کجا که بروید آنقدر بوی خوش و جذابی را در هوا می پراکند، که هر کسی با بوییدن این رایحه با خود فکر می کند که یعنی صاحب این عطر فوق العاده چه کسی می تواند باشد؟ اگر به دنبال عطری برای جذابیت بیشتر هستید، دیگر نگران نباشید که چه عطری برای تابستان مناسب است. جذابیت شما با این عطر به یاد ماندنی خواهد بود. رایحه اصلی این عطر، رایحه شیرین مرکبات است.

  1. Chloe Nomade

Chloe Nomade

این عطر با آن شکل و شمایل زیبایش دارای نشانه هایی از فریزیا و خزه بلوط است که باعث می شود با هر اسپری از آن در یک صبح تابستانه که باد خنکی در حال وزیدن است ، خود را در یک جنگل هیجان انگیز تصور کنید. بطری براق و کوچک آن مناسب روزهایی است که به سفر می روید. بنابراین می توانید بدون هیچ نگرانی این بطری را در تمام گشت و گذار های تابستانه خود حمل کنید. اگر بهترین رایحه برای شما رایحه های طبیعت است؛ دیگر نگران نباشید که چه عطری برای تابستان مناسب است. این عطر با رایحه چوب و خزه بهترین انتخاب برای سخت پسندان می باشد.

  1. BYredo Velvet Haze

چه عطری برای تابستان مناسب است

این عطر جزو یکی از بهترین عطر های تابستانه است که با رایحه خنک و شیرین خود بهترین گزینه برای روز های گرم و داغ تابستان است. این عطر شامل آب نارگیل، برگ های پچولی و مشک است؛ بوی آن می تواند خاص ترین بویی باشد که تا به حال به مشامتان خورده است. رایحه اصلی این عطر رایحه مشک تازه است.

انتخاب بهترین عطر تابستانه

عطر های تابستانه متنوع زیادی برای انتخاب وجود دارد که ما فقط ده مورد را بررسی کردیم. شما می توانید با توجه به سلیقه و رایحه های مورد علاقه تان انتخاب راحت تری داشته باشید، تا بفهمید که چه عطر تابستانه ای برای شما مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *