دسته بندی نشده

بهترین انواع عطر اماراتی چیست ؟

عطر اماراتی چیست

در مورد این که عطر اماراتی چیست باید گفت همان طور که از اسم آن پیداست، این عطر ها از امارت وارد می شوند. عطر های اماراتی کیفیتی دقیقا مشابه دیگر عطر ها دارند و تشخیص آن ها از عطر های با کیفیت دیگر واقعا سخت است. مگر این که آن را خریداری کنید و خودتان با یک عطر دیگر آن را مقایسه کنید.

 

عطر اماراتی

عطر اماراتی چیست

اگر از هر مرکز خرید یا محله ای از امارات عبور کنید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، رایحه های بسیار خوش بو است. هر کدام از محله ها و مراکز خرید عطر های متفاوتی دارند و همیشه با گزینه های بسیار جدید و جالبی رو به رو خواهید شد. به همین خاطر وقتی صحبت از این عطر می شود، یکی از اولین مکان هایی که برای تهیه آن به فکر تان می رسد، امارات است. مردم امارات در ساخت عطر بسیار مهارت دارند؛ البته این بخاطر این است که آن ها صرفا به عطر به عنوان یک وسیله برای خوش بو کردن بدن نگاه نمی کنند. برای این که نشان دهیم عطر اماراتی چیست و چه کیفیتی دارد، باید بگوییم که عطر، تاریخچه دیرینه ای در فرهنگ این مردم دارد و همیشه جزئی از آن بوده است؛ به همین خاطر است که مردم این کشور از جان و دل برای ساخت این مایع خوش بو وقت می گذارند و بهترین نمونه ها را در سطح جهانی تولید می کنند.

اگر شما هم به این گونه از عطر ها علاقه مند شده اید و می خواهید بفهیمد عطر اماراتی چیست و چه کیفیتی دارد، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در اینجا ۵ مورد از بهترین عطر های اماراتی را معرفی کرده ایم و در مورد آن ها توضیح داده ایم.

  • ادکلن دیور ساواج – Sauvage Eau de Parfum Dior

ادکلن دیور ساواج - Sauvage Eau de Parfum Dior

این عطر مردانه یکی محبوب ترین گزینه ها در بین عطر های اماراتی است که مخصوص مردان طراحی شده است و از سال ۲۰۱۸ تا به حال به فروش می رسد. طراحی رایحه این عطر به عهده فرانسوا دماشی بوده است. در ساخت نت بالایی ادکلن دیور ساواج از ترنج استفاده شده است. در نت های میانی نیز فلفل، سیچوان، اسطوخودوس، بادیان ستاره ای و جوز هندی به چشم می خورد. در نت های پایه عطر نیز از مواد درجه یکی مانند آمبروکسان و وانیل استفاده شده است.

در مورد اینکه عطر اماراتی چیست و چه حسی دارد باید گفت که فرنسوا دماشی، یکی از کلیدی ترین افراد در برند دیور، همان ترکیب همیشگی خود را با رایحه های شرقی و وانیلی ترکیب کرده است که به عنوان عطری محصور کننده، زیبا، مرموز و حسی شناخته می شود.

  • عطر زارا فم ۲۰۱۸ – Zara Femme 2018 Zara

عطر اماراتی چیست

این عطر زنانه در سال ۲۰۱۸ برای فروش به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی عطر شامل گل صد تومانی و برگاموت است. در نت های میانی آن نیز از دانه تونکا و چوب صندل استفاده شده است. برای نت های پایه عطر نیز از ترکیب وانیل، مشک و نعنای هندی استفاده شده است.

  • عطر بلو دِ شنل – Bleu de Chanel Chanel

عطر بلو دِ شنل - Bleu de Chanel Chanel

برای این که بفهمید عطر اماراتی چیست و چه قدرتی دارد، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم. عطر بلو دِ شنل برای مردان طراحی شده است و از سال ۲۰۱۰ برای فروش موجود است. سازنده رایحه این عطر Jacques Polge است. در نت های اولیه آن از گریپ فروت، لیمو، نعنا و فلفل صورتی استفاده شده است. رایحه نت های میانی آن نیز از ترکیب زنجبیل، جوز هندی و یاس به دست آمده است. نت های پایه آن نیز شامل بخور، خس خس، سدر، چوب صندل، نعنای هندی، لبدانوم و مشک سفید می شود.

لوسیون پس از اصلاح این عطر نیز با فرمول نوآورانه اسپلش در بازار موجود است.

  • عطر جاسمین نویر – Jasmin Noir Bvlgari

عطر جاسمین نویر - Jasmin Noir Bvlgari

اگر دوست دارید به درک بهتری از این که عطر اماراتی چیست برسید، این گزینه را از دست ندهید. عطر جاسمین نویر در سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه شده است. رایحه این عطر توسط دو عطر ساز به نام هایCarlos Benaim  و Sophine Labbe طراحی شده است. در نت اولیه این از رایحه گاردنیا استفاده می شود. برای ساخت نت میانی آن نیز از ترکیب رایحه های یاس سمباک و بادام استفاده شده است. نت های پایه عطر نیز شامل شیرین بیان، دانه تونکا، چوب های معطر، عنبر، مشک و نعنای هندی می شود.

این عطر هنوز هم به عنوان یکی از بهترین عطر های برند بولگاوی شناخته می شود که برای زنان طراحی شده است. بطری تیره و مرموز آن نیز توجه بسیاری را به خود جلب می کند.

درباره این که عطر اماراتی چیست و بیشتر به چه سنینی توصیه می شود باید گفت که این عطر بیشتر برای خانم های ۲۵ تا ۴۰ ساله مناسب است. این عطر کمی قیمت بیشتری به نسبت دیگر عطر های این برند دارد.

این عطر در دو بسته بندی با اندازه های متفاوت ۵۰ میلی لیتری و ۱۰۰ میلی لیتری به فروش می رسد؛ البته باید گفت که به همراه عطر لوسیون بدن ۲۰۰ میلی لیتری نیز عرضه می شود.

  • عطر بلک افغان – Black Afgano Nasomatto

عطر بلک افغان - Black Afgano Nasomatto

تا به اینجا برای این که بفهمید عطر اماراتی چیست ، نمونه های مختلفی را معرفی کردیم. آخرین نمونه ای که قصد معرفی آن را داریم، هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب است. سازنده این عطر فوق العاده نیز الساندرو گوالتیری، عطر ساز مشهور است. نت های بالایی عطر بلک افغان شامل موادی مانند شاهدانه و نت های سبز می شود. در نت های میانی از تنباکو، قهوه و رایحه های چوبی و برای نت های پایه عطر نیز از ترکیب مواد آگاروود یا همان عود به همراه بخور استفاده می شود.

در این مقاله در مورد این که عطر اماراتی چیست و چه ویژگی هایی دارد صحبت کردیم. متوجه شدیم عطر هایی که در امارات تهیه می شوند، از بهترین نمونه های موجود هستند؛ به همین دلیل در این مقاله به معرفی پنج تا از بهترین عطر های اماراتی پرداختیم و در مورد آن ها نیز به طور کامل توضیح دادیم.

یکی از خدمات ویژه ای که سایت مندلیف به مندیاران خود عرضه می کند، ضمانت اصالت کالای مندلیف است که با امضای مدیر مجموعه همراه جعبه عطر ارسال می شود. در این صورت اگر شما پس از استشمام تستر همراه عطر آن را دوست نداشته باشید، می توانید بازگردانید و هزینه را پس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *