دسته بندی نشده

پیشنهاد چند عطر برای زمستان

عطر برای زمستان

با فرا رسیدن زمستان و سرد شدن هوا استفاده از یک عطر آرامش بخش یکی از بهترین انتخاب ها است. معمولا بهترین انتخاب عطر برای زمستان ، عطر هایی است که رایحه تند دارند.

ما در این مقاله سعی می کنیم تا بهترین عطر های زمستانی را که برای شما بانوان مناسب هستند، معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید داشته باشید و با رایحه های فوق العاده این عطر ها برای خود خاطرات ماندگاری ثبت کنید. برای خرید انواع عطر های مناسب فصل می توانید به سایت مندلیف رجوع کنید.

عطر مخصوص زمستان باید چگونه باشد؟

عطر مخصوص زمستان باید چگونه باشد؟

در فصل سرما یعنی زمستان، یکی از بهترین انتخاب ها برای بانوان ترکیبی از عطر هایی با رایحه گرم و آرامش بخش است. این عطر ها موجب می شود تا فرد احساس فوق العاده در سرما داشته باشد.

نت های پایه و سازنده عطر های زمستانی بسیار احساسی و غنی هستند. معمولا برای نت های پایه عطر از نعناع هندی، چوب صندل و سدر استفاده می شود.

عطر برای زمستان باید از چند لایه تشکیل شده باشد. زیرا عطر ها معمولا برای استفاده روی پوست استفاده می شوند و در زمستان به علت داشتن لباس ضخیم ممکن است عطر اثر چندانی نداشته باشد. اما عطر های زمستانی به علت این که از چند لایه تشکیل شده اند بسیار قوی هستند و باز هم رایحه آن ها در فضا پخش خواهد شد.

بهترین عطر ها برای بانوان در فصل زمستان

اگر انتخاب های خود را به بهترین ها محدود کنیم و یکی از آن ها را برای نشان دادن شخصیت منحصر به فرد خود انتخاب کنیم؛ انتخاب عطر برای زمستان می تواند یک چالش جدی نباشد. در ادامه این مقاله تعدادی از بهترین عطر های زمستانی را به شما معرفی می کنیم.

Jo Malone Myrrh And Tonka

Jo Malone Myrrh And Tonka

در اولین گام برند جو مالون برای که به شما بگوید این عطر برای زمستان طراحی شده، رنگ مشکی بسیار زیبای بطری را نمایان می کند. این عطر ترکیبی از رایحه سبز اسطوخودوس، گرمای تونکا و تندی صمغ مر، به همراه با بادام و وانیل است.

اگر به دنبال عطری راحت و گرم هستید، این عطر را در اولویت برای خرید قرار دهید. زیرا این عطر با این که رایحه بسیار قوی دارد اما اصلا اذیت کننده نیست و برای اطرافیان تکراری نمی شود.

این عطر رایحه ای لطیف دارد و برای استفاده های معمولی و روزانه مانند استفاده در محل کار بسیار عالی است. در ضمن قدرت رایحه نیز به اندازه قوی است که می توان از زیر لباس های زمستانی نیز آن را متوجه شد.

Tom Ford Black Orchid

Tom Ford Black Orchid

سومین عطر برای زمستان که خرید آن توصیه می شود، عطر tom ford black orchid است. این عطر از زمان عرضه در سال ۲۰۰۶ تا کنون یکی از عطر های محبوب بوده و برای بانوانی که می خواهند چیزی مجلل تر نسبت به دو گزینه قبل داشته باشند مناسب تر است. این عطر توجه بقیه افراد را به جلب می کند و رایحه آن در تمام فضا خواهد پیچید بدون این که برای کسی آزار دهنده باشد. این عطر بسیار مجذوب کننده و کلاسیک است.

ترکیب نت های این عطر یکی از بهترین گزینه هاست که آن را به گزینه جذاب برای بانوان تبدیل می کند. نت های این عطر شامل: ترافل تیره، شکلات، گاردنیا، بخور و بسیاری دیگر از نت های تند و غنی است و موجب می شوند تا عطری را ایجاد کنند تا هر فردی را به خودش جذب کند.

متناسب با این عطر زنانه، تام فورد عطر دیگری به نام تام فورد توباکو وانیل (Tom Ford Tobacco Vanille) برای آقایان دارد که با رایحه گرم و شیرین تنباکو و وانیل عطری ممتاز برای فصل زمستان است.

 Givenchy LInterdit

Givenchy L’Interdit

دومین عطر برای زمستان که پیشنهاد می شود، عطر L’Interdit است.

L’Interdit در اصل یک کلمه فرانسوی است که به معنی ممنوع است. این عطر رایحه بسیار منحصر به فردی دارد اما برای بسیاری از افراد آشناست.

در این عطر از رایحه گل های شرقی استفاده شده که به لطف تنوع آن ها رایحه ای ایده آل در زمستان تولید می کند. این عطر در ابتدای استفاده رایحه ای شبیه رایحه های گلابی و ترنج دارد و حس تازگی فوق العاده ای می دهد. پس از خشک شدن این عطر، نوبت به رایحه های نعناع هندی و خس خس می رسد که آن ها نیز فوق العاده هستند. رایحه این عطر می تواند از صبح تا شب باقی بماند.

این عطر در واقع برای بانوانی که اعتماد به نفس بالایی دارند طراحی شده تا جنبه جسورانه خود را به دیگران راحت تر نشان بدهند. بر خلاف این دسته از افراد، برای خانم هایی که آرام هستند انتخاب مناسبی نیست.

Dior Hypnotic Poison

Dior Hypnotic Poison

چهارمین پیشنهاد عطر برای زمستان ، عطر بسیار جذاب Dior Hypnotic Poison است. این عطر بطری قرمز تیره بسیار جذابی دارد و رایحه آن بسیار دراماتیک، درجه یک و پر رنگ است. در ساخت این عطر از یک نوع وانیل شرقی مخصوص استفاده شده که در روز های سرد زمستان خود رایحه خود را بیش از پیش نمایان می کند.

رایحه این عطر در بازه های زمانی مختلف نسبت به دیگر عطر ها متفاوت است. قبل از خشک شدن کامل، رایحه نارگیل را با آلو و زرد آلو ترکیب می کند. بعد از خشک شدن هم رایحه ای شبیه چوب صندل و ترکیب آن با وانیل است. یکی دیگر از ویژگی های خوب این عطر مناسب بودن آن برای تمامی بازه های سنی است. از بانوان جوان گرفته تا خانم های مسن.

برای فصل زمستان آقایان نیز از برند دیور، ادکلن دیور ساواج (Dior Sauvage) انتخاب مناسبی است. رایحه چوبی و جنگلی این عطر با بوی تند و پر حرارت آغاز می گردد و به بویی شیرین و خوشایند بدل می شود. همه این ویژگی ها از این عطری زمستانی می سازد.

Twilly dHermès Eau Poivrée by Hermès

عطر برای زمستان

پنجمین عطر برای زمستان که در این مقاله پیشنهاد می شود، عطر Hermes Twilly D,Hermes Eau Poivree است. در این عطر اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، بطری بسیار زیبای صورتی آن است که با یک پارچه کوچک هرمس تزئین شده. ممکن است که در ابتدا به خاطر رنگ روشن عطر فکر کنید که این عطر مخصوص تابستان است. در حالی که این طور نیست و وقتی که درب عطر را باز کنید غافلگیر خواهید شد. این عطر با رایحه های گلی همراه شده که رایحه گرمی دارد و آن را به یکی از گزینه های جذاب زمستانی تبدیل می کند.

تقریبا اکثر عطر های کلاسیک برای بانوان بالغ طراحی شده اند. اما این عطر بر خلاف آن ها مخصوص بانوان جوان با اشتیاق و پر انرژی ساخته شده و قطعا آن ها را به رایحه فوق العاده خود جذب خواهد کرد.

رایحه این عطر ترکیبی از فلفل صورتی، گل رز و نعناع هندی است که آن را به یک آکوردی ساده و در عین حال فوق العاده موثر و تند تبدیل می کند که می تواند برای هر مناسبتی از آن استفاده کرد.

مناسبت های شادی آور در زمستان کم نیستند و عطر های زمستانی با بو های فراموش نشدنی شان برای هدیه دادن بسیار مناسب هستند. هدیه دادن یک عطر با رایحه های گرم، زمستان را برای عزیزانتان شاد و پر شور و پر حرارت خواهد کرد. شما می توانید پکیج عطر های مختلف را، آماده برای هدیه دادن، از بخش مندباکس سایت مندلیف دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *