دسته بندی نشده

معرفی چند عطر جذب کننده خانم ها

عطر جذب کننده خانم ها

عطر ها بسیار قدرتمند هستند و می توانند اعتماد به نفس افراد را افزایش دهند و حتی در خلق و خوی آن ها نیز تاثیر بگذارند. همچنین عطر ها تاثیر بسیار زیادی در جذابیت افراد دارند؛ به همین دلیل یک عطر مناسب می تواند دیگران را به سمت شما جذب کند. همه ما هنگامی که با یک فرد مهم قرار داریم، بهترین عطر خود را استفاده می کنیم تا بتوانیم طرف مقابل را به خودمان جذب کنیم؛ اما اگر چیزی در مورد عطر جذب کننده خانم ها نمی دانید، پس حتما با این دسته از عطر ها نیز آشنا بشوید. ما در این مقاله عطر هایی را که می توانند جذابیت شما را افزایش دهند، نام برده ایم. البته جالب است بدانید اگر از عطری در این لیست خوشتان آمد و باب میل شما بود می توانید آن عطر را از مجموعه مندلیف خریداری کنید و با خیاله راحت استفاده کنید.

بهترین عطر های جذب کننده

در ادامه چند مورد از عطر هایی که ممکن است برای شما جذاب باشد را نام برده ایم :

  • Dior sauvage

عطر جذب کننده خانم ها

این مدل یکی از بهترین عطر هایی است که می توانید امتحان کنید. Dior sauvage فوق العاده رایحه بسیار قدرتمندی دارد. این عطر با وجود رایحه بسیار قدرتمند خود حس تازگی را به شما می دهد و جذابیت شما را چند برابر می کند؛ به همین دلیل است که این عطر به عنوان یک عطر جذب کننده خانم ها مشهور است.

یکی از دلایلی که باعث می شود این عطر را به همه پیشنهاد کنیم، تطبیق پذیری بسیار بالای آن است که می تواند نه تنها برای موقعیت های رسمی؛ بلکه برای تمامی موقعیت ها مناسب باشد و با رایحه فوق العاده خود دیگران را به سمت شما جذب کند.

این عطر از بهترین مواد ممکن در ساخت خود استفاده کرده است. برای مثال بخشی از رایحه آن از رجیو کلابریا و آمبروکسان درست شده است. یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود این عطر را به عنوان یک عطر جذب کننده خانم ها بدانیم این است که این مدل ماندگاری رایحه بسیار بالایی دارد و کیفیت خود را از دست نخواهد داد. رایحه این عطر طوری طراحی شده است که تمامی خانم ها آن را دوست داشته باشند و به آن جذب شوند.

  • Creed Aventus

عطر جذب کننده خانم ها

کرید اونتوس(Creed Aventus) به عنوان یکی از محبوب ترین عطر های دنیا شناخته می شود. این حجم از محبوبیت نیز بی دلیل نیست. طراح این عطر طراحی به نام Niche است که با طراحی این عطر به معنای واقعی کلمه شاهکار آفریده است.

این عطر را در اینترنت زیاد دیده اید؛ اما مطمئن باشید که آن را در زندگی روزمره زیاد ندیده اید؛ زیرا این عطر که به عنوان عطر جذب کننده خانم ها نیز شناخته می شود، بسیار منحصر به فرد و بسیار گران قیمت است؛ اما مطمئن باشید که این عطر فوق العاده ارزش این همه هزینه را خواهد داشت.

این عطر اعتماد به نفس شما را بسیار بالا خواهد برد و همه توجهات را به سمت شما جلب خواهد کرد. کرید اونتوس عطری است که حتی مردان نیز آن را دوست دارند؛ به همین دلیل این عطر بهترین عطر لوکسی است که می توان تهیه کرد و از آن در تمامی موقعیت ها استفاده کرد.

این عطر که به عنوان یک عطر جذب کننده خانم ها شناخته می شود، در نت های ابتدایی خود از آناناس، سیب، ترنج و برگ های انگور سیاه استفاده می کند. در نت های میانی آن از توس، یاس، نعنای هندی، توت عر عر و رز استفاده شده است. ماده های عنبر، خزه بلوط، مشک و وانیل نیز نقش نت های پایه را در رایحه عطر ایفا می کنند.

  • Chanel Allure Homme Sport

Chanel Allure Homme Sport

این عطر یکی از عطر هایی است که رایحه اسپرت و شادابی دارد و بهترین عطر ممکن برای فعالیت های ورزشی و شب های تابستان است؛ اما به عنوان یک عطر جذب کننده خانم ها نیز بسیار موفق عمل می کند و می توانید از آن در قرار های رسمی و مهمانی های مهم استفاده کنید.

تقریبا می توان گفت که تمامی خانم ها رایحه Chanel Allure Homme Sport را دوست دارند. اگر بخواهیم چیزی در مورد این عطر بگوییم، باید بگوییم که این عطر یکی از مطمئن ترین عطر هایی است که می توانید خریداری کنید؛ زیرا این عطر همان عطری است که وقتی نمی دانید از کدام ادکلن استفاده کنید به کمکتان خواهد آمد. می توان گفت که این عطر برای تمامی موقعیت ها مناسب است و همیشه می توانید از آن استفاده کنید.

این عطر که به عنوان یک عطر جذب کننده خانم ها نیز شناخته می شود، در نت های ابتدایی خود از موادی مانند آلدهید ها، ماندارین، آب دریا و پرتقال استفاده می کند. در نت میانی آن از مواد نرولی، فلفل و سدر استفاده شده است. رایحه های کهربا، مشک، دانه تونکا، وانیل و وتیور نیز به عنوان نت های پایه و اصلی عطر هستند.

  • Paco Rabanne 1 Milion

هنگام استفاده از این عطر دو حالت خواهید داشت. یا انقدر آن را دوست خواهید داشت که دیگر نمی توانید از آن استفاده نکنید و یا اینکه از آن متنفر خواهید شد. این عطر که به عنوان یک عطر جذب کننده خانم ها شناخته می شود، برای بانوان نیز همین حالت را دارد؛ به همین دلیل باید با دقت آن را انتخاب کنید.

Paco Rabanne1 Milion قدرت بسیار زیادی در پخش رایحه خود دارد. همچنین نت بالایی آن بسیار متفاوت است و قطعا توجه هر فردی را به سمت شما جذب خواهد کرد.

این عطر معمولا به دلیل اینکه توجهات زیادی را به سمت خود جلب می کند استفاده می شود؛ به همین دلیل است که از آن معمولا در مهمانی ها و باشگاه ها استفاده می شود. این عطر را می توان یکی از بهترین عطر های مردانه دانست؛ اما دقت داشته باشید که این عطر رایحه متفاوتی دارد و در هنگام خرید آن باید دقت کنید که آیا از آن خوشتان خواهد آمد یا خیر.

نت بالایی عطر شامل ماندارین خونی و نعنای فلفلی است. نت های میانی نیز شامل رز و دارچین می شوند. نت های پایه که نت های اصلی عطر هستند نیز از آکورد چرم و آمبرکتال ساخته شده اند.

در این مقاله در مورد عطر جذب کننده خانم ها توضیح دادیم. در ابتدا با توضیحاتی که درمورد عطر ها دادیم، متوجه شدیم که عطر ها تاثیر بسیار زیادی در جذابیت ما دارند و می توانند افراد را به سمت ما جذب کنند؛ به همین دلیل و اهمیت بالای عطر نیز ما مناسب ترین عطر های بازار را برای شما نام بردیم و درمورد آن ها توضیح دادیم.

مجموعه مندلیف، در زمینه عطر و ادکلن بسیار خلاق است که امکان خرید غیر حضوری و خرید حضوری درب منزل خودتان را فراهم کرده است. فقط کافی است تا چند ادکلن را انتخاب کنید تا برایتان بیاورند و تست کنید و با خیالی آسوده بخرید. البته اگر عطر یا ادکلن شما تمام شده و می خواهید شارژ بشود می توانید شیشه ادکلن را برای مجموعه مندلیف ارسال کنید و از سرویس مند شارژ لذت ببرید.

1 دیدگاه در “معرفی چند عطر جذب کننده خانم ها

  1. بهنام آسیایی گفت:

    فقط آمواج اینترلود/تامام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *