راهنمای خرید عطر

معرفی چند عطر زنانه مناسب فصول سرد سال

عطر زنانه مناسب فصل سرد

با آغاز فصل سرما و تغییر پوشش مردم در هر سال، الگو های جدیدی از مد روانه بازار می شود. برند های مختلف دنیا در هر فصل ایده های جدیدی را مطرح می کنند که این رویه شامل شبکه تولید و پخش رایحه ها نیز می شود. پس اگر در آغاز فصل سرما مایل هستید علاوه بر استایل پوشش خود، عطر خود را نیز دستخوش تغییر کنید، لازم است نکاتی را در مورد انتخاب عطر زنانه مناسب فصل سرد بدانید. همچنین می توانید برای خرید عطر مناسب فصل سرد به سایت مندلیف مراجعه کنید.

عطر های مناسب فصل سرد

عطر زنانه مناسب فصل سرد محدود به رایحه یا تمی به خصوص با چند گزینه تکراری نیست و طیف متنوعی از عطر ها را در بر می گیرد.

عطر گرم

همانطور که با گذر روز ها و رسیدن به پاییز و زمستان، اتمسفری سرد افراد و لحظات آن ها را در بر می گیرد، می توان با انتخاب عطری گرم هنگام ورود به هر جمعی، دلگرمی و لبخند را به افراد حاضر هدیه کرد. از جمله این عطر ها، می توان به عطر Burberry Brit Sheer که بر گرفته از میوه های تابستانی مانند پرتقال شیرین و آناناس است، اشاره کرد.

همچنین عطر نیروانا بلک Nirvana Black که گرمای وانیل، بنفشه و چوب صندل را به مشامتان می رساند، می تواند انتخاب خوبی برای فصل سرما باشد.

 

عطر های مناسب فصل سرد

 

عطر شیرین

اگر به دنبال حس صمیمیت بیشتری با اطرافیان خود هستید، عطر های شیرین انتخاب خوبی برای این اتفاق هستند. همانطور که خوردن دسر های شیرین و گرم تجربه ای دل پذیر در فصل های سرد محسوب می شوند، همراه داشتن رایحه ای شیرین نیز ویژگی ای منحصر به فرد و آرامش بخش برای این عطر زنانه مناسب فصل سرد خواهد بود. از جمله این عطر ها می توان به دیور ادیکت Dior Addict  اشاره کرد. دیور ادیکت برگرفته از گل های شرقی است که می تواند سبب بیشتر شدن انرژی شما در فصل سرما شود.

عطر تند

عطر های تند نیز یک انتخاب مناسب برای عطر زنانه مناسب فصل سرد هستند. رایحه هایی برگرفته از دارچین، هل، زیره و… که حسی گرم اما پیچیده را به اطرافیان شما منتقل می کنند. اسانس ژوپ Joop Homme  مثال خوبی برای عطر های تند است.

برند های معروف مناسب فصل سرما

مانند هر عرصه دیگری از تولید و خدمات، رقابت در بازار عطر نیز در بین غول های تولید عطر در دنیا وجود دارد. هر ساله در آغاز فصل سرما جدید ترین عطر زنانه مناسب فصل سرد وارد بازار می شود که در اینجا چند مورد از این عطر ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

عطر Gucci Mémoire D’Une Odeur

این رایحه به عنوان یک رایحه معدنی توصیف می شود و بوی آن کمی شبیه به حضور در اقیانوس شور است. در این عطر نت های بالایی بابونه و یاس را می توانید استشمام کنید، اما نت های پایه ای وانیل و چوبی نیز وجود دارد که کمی گرما را اضافه می کند که این عطر را به انتخاب مناسبی برای فصل سرما تبدیل می کند.

عطر Gucci Mémoire D’Une Odeur

ارکیده مخملی تام فورد Tom Ford Velvet Orchid

اگر واقعا می خواهید با عطر خود تاثیرگذاری داشته باشید، عطر تام فورد می تواند راهگشا باشد. مانند همه عطر های تام فورد، ارکیده مخملی نیز عطری جذاب است که البته مناسب فصل سرما است.

ارکیده مخملی تام فورد Tom Ford Velvet Orchid

 

جادور دیور Dior J’adore

اگر فردی احساساتی و ریزبین هستید، عطر جادور دیور یک عطر زنانه مناسب فصل سرد برای شما است چرا که بوی بسیار خوشایندی دارد و طراحی زیبای بطری این عطر که تداعی گر ظرافت گردن یک زن است، صحنه زیبایی را بر روی میز آرایش شما رقم خواهد زد.

جادور دیور Dior J’adore

رویای لندن او از برند بربری Burberry Her London Dream

این عطر از دل داستان های عاشقانه لندن آغاز می شود و در هوای تاریک فصل سرما حس و حال آن شهر را برای شما زنده می کند. رایحه ای ترکیبی از گل و مرکبات که آغازی قوی دارد و رفته رفته به لطافت می رسد.

رویای لندن او از برند بربری Burberry Her London Dream

عطر Alien Fusion by Mugler

این عطر دارای رایحه ای گرم و عالی، که ترکیبی از زنجبیل، دارچین، پرتقال، وانیل و کهربای سفید است و به این ترتیب یک عطر زنانه مناسب فصل سرد است که خاطرات روز های سرد را با بوی خوش در ذهن حک می کند.

عطر Alien Fusion by Mugler

عطر Jo Malone Blackberry & Bay Cologne

عطر های مالون گران تر از بقیه گزینه های موجود در لیست هستند، همچنین ماندگاری طولانی و بوی شگفت انگیزی دارند. علاوه بر این، زیبایی عطر های جو مالون این است که می توانید آن ها را به تنهایی استفاده کنید یا می توانید آنها را با هم ترکیب کنید تا عطری منحصر به فرد ایجاد کنید.

7عطر زنانه مناسب فصل سرد

عطر TOCCA Colette

آیا عطر وانیل را به عنوان عطر زنانه مناسب فصل سرد دوست دارید؟ برخی افراد رایحه وانیل را دوست دارند و برخی نیز آن را شیرین می دانند. با این حال، وانیل واقعاً لازم نیست که حالت گیرایی داشته باشد و بوی آن در عطر غالب باشد. اگر به دنبال یک عطر وانیلی بالغ و پیشرفته هستید، کولت را امتحان کنید که از رمان نویس زن مشهور فرانسوی الهام گرفته شده است. این عطر دارای نت پایه وانیلی گرم و کرمی است.

عطر TOCCA Colette

عطر Cartier Must de Cartier

یاس اغلب به دلیل رایحه شیرینش در عطر استفاده می شود. اگر از طرفداران یاس هستید، این عطر یک انتخاب پیچیده است. علاوه بر یاس، دارای گالبانوم معطر و همچنین وانیل گرم است.

انتخاب هر یک از این عطر ها برای شما انتخاب چهره ای است که از خود به دیگران نشان می دهید، بنابراین به خاطر داشته باشید بهترین عطر زنانه مناسب فصل سرد عطری است که از رایحه آن لذت ببرید و با آن احساس دلپذیری داشته باشید. در این مقاله سعی کردیم شما را با عطر مناسب فصل سرد آشنا کنیم و همچنین شما می توانید برای خرید عطر به سایت مندلیف مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر آن مانند تست عطر درب منزل در محل مورد نظر شما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *