نت و رایحه

معرفی عطر میوه ای زنانه با بوی دلنشین

زمانی که برای بوی عطر و ادکلن خود نیاز به طراوت و حس شادابی داریم، رایحه های ملایم و خوش طعم مناسب است؛ در این هنگام عطر میوه ای زنانه خودش را نشان می دهد. عطر های میوه ای یکی از بهترین راه ها برای تنوع بخشیدن به عطر های شماست. این عطر ها بسیار جذاب هستند و قطعا از آن ها خوشتان خواهد آمد. ترکیبی از انواع رایحه های میوه و مرکبات در این نوع عطر ها وجود دارد که مناسب سلیقه افراد مختلف است. ما در این مقاله به معرفی بهترین عطر های میوه ای مخصوص بانوان پرداخته ایم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ادکلن زنانهDolce & Gabbana The One

عطر  Dolce & Gabbana The One For Women نشاط آور رایحه میوه های پرتقال ماندارین، سرخالو و هلو را با رایحه گل های یاس و زنبق ترکیب کرده است. نت های پایانی آن نیز متشکل از عنبر و تیور و وانیل است که به آن رایحه ای کاملا متفاوت و خاص داده است. اگر به دنبال عطر میوه ای زنانه خاص هستید، می توانیم این گزینه خاص را به شما پیشنهاد کنیم.

این ادکلن از پرطرفدار های این برند است که با رایحه ملایم و جذاب خود برای خانم ها در سنین مختلف و در تمام فصول سال قابل استفاده است.

Dolce & Gabbana The One For Women

ادکلن زنانه گوچی گیلتی

ما به شما اطمینان می دهیم که عاشق این عطر میوه ای از برند گوچی خواهید شد. این عطر از ترکیبات میوه ای و پودری استفاده می کند و رایحه ای بسیار خوشبو دارد. نت های ابتدای این عطر از تمشک و گریپ فروت و نت های میانی نیز از گل های مختلف به همراه کهربا استفاده می کنند. نت های پایانی نیز از رایحه های گرم استفاده می‌کنند.

ترکیبی از رایحه های گلی و میوه ای در این عطر زنانه باعث جذابیت آن و به دست آمدن یک بوی دلنشین شده است. ترکیبات عطر به گونه ای است که نه شیرینی و نه تلخی زیادی دارد و حس طراوت را هنگام استفاده از ادکلن gucci guilty متوجه خواهید شد.

Gucci Guilty Love Edition

ادکلن وان سامر کالوین کلین با رایحه میوه

این عطر میوه ای زنانه را نیز می توان یکی از گزینه های جذاب این لیست به حساب آورد. این عطر سرشار از آکورد های خوش طعم و شیرین است. نت های آغازین این عطر از میوه کیوی و مرکبات و نت های میانی از کاکتوس و برگ زغال استفاده می کنند. در انتها نیز با یک رایحه مشک خاکی به پایان می رسد. این عطر برای روز هایی که به دنبال انرژی هستید پیشنهاد می شود؛ زیرا رایحه فوق العاده آن حس انرژی در شما ایجاد می کند و شما را رو به جلو حرکت می دهد. همانطور که از نام آن مشخص است، one summer یک عطر خنک زنانه مناسب برای روز های گرم سال است.

Calvin Klein CK One Summer Perfume

عطر تام فورد Bitter Peach

این عطر میوه ای زنانه از برند تام فورد، مانند تمامی عطر های دیگر آن منحصر به فرد و فوق العاده است. در این عطر از رایحه هلوی تلخ استفاده شده که به آن بوی متفاوتی می دهد. این عطر ماندگاری بالایی دارد و به همین علت نیاز به استفاده مجدد در طول روز نخواهید داشت. نت های اولیه عطر از هلو و پرتقال خونی و هل و نت های میانی آن از یاسمین و رم و کنیاک است. این عطر فوق العاده برای نت های پایه خود از وتیور، برگ گیاه پاتچولی اندونزیایی، وانیل، دانه تونکا و چوب صندل استفاده می کند.

Tom Ford Bitter Peach

ادکلن تام فرود لاست چری با رایحه گیلاس

در این مورد از عطر میوه ای زنانه، قصد معرفی کردن یکی دیگر از عطر های برتر برند تام فورد را داریم. در ترکیب اصلی عطر تام فورد لاست چری (Tom Ford Lost Cherry) همان طور که از اسمش پیدا است، از گیلاس استفاده شده؛ البته رایحه آن را ساده و تک بعدی فرض نکنید. رایحه این عطر، گیلاس با کمی بادام تلخ است و نت های پایانی آن نیز از گل رز ترکی و یاس است. این عطر برخلاف ترکیبات ساده آن، رایحه ای فوق العاده و پیچیده دارد.

Tom Ford Lost Cherry

Yves Saint Laurent Black Opium ادکلن بلک اوپیوم

اگر از عطر میوه ای زنانه سنتی خوشتان نمی آید، می توانید عطر بلک اوپیوم را امتحان کنید. نت آغازین این عطر شامل گلابی و فلفل صورتی و شکوفه پرتقال و نت های اصلی نیز شامل قهوه، یاس، بادام تلخ و شیرین بیان است. نت های پایانی چوبی نیز آن را متعادل نگه می دارد و ماندگاری عطر را افزایش می دهد.

یکی از ادکلن های زنانه که با وجود رایحه های میوه ای، خاصیت کلاسیک و تلخ بودن خود را حفظ کرده است و سال های طولانی مورد پسند خانم ها در سراسر جهان بوده است.

Yves Saint Laurent Black Opium

 

عطر زنانه شنل چنس با ترکیبات میوه ای

تا اینجای لیست آمده ایم و صحبتی از برند محبوب Chanel نکرده ایم. Chanel یکی از محبوب ترین تولید کنندگان عطر است که در حوزه عطر میوه ای زنانه نیز فعالیت می کند. ادکلن شنل چنس Chanel Chance کار خود را با رایحه گریپ فروت آغاز می کند و به مشک سفید و آکورد رز رایحه خود را تغییر می دهد. ماهیت شیرین و چوبی این عطر میوه ای، آن را به یکی از گزینه های بسیار محبوب به عنوان ادکلن مرکبات تبدیل می کند.

عطر میوه ای زنانه

عطر میوه ای جورجی آرمانی مای وی

این عطر را می توان یکی از عطر های قوی و ماندگار ترین رایحه ممکن در لیست دانست که در تمام طول روز با شما همراه خواهد بود. نت های اصلی عطر شامل توت فرنگی وحشی و شکوفه پرتقال و گل سرخ است. این عطر میوه ای زنانه، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مجالس عروسی است و می توان از آن در جشن ها و مراسم ها استفاده کرد. همچنین یکی دیگر از مزیت های ادکلن Giorgio Armani My Way، ظرف شیشه ای بسیار زیبای آن است که قطعا از آن خوشتان خواهد آمد.

عطر میوه ای زنانه

عطر Lancome La Nuit Tresor با رایحه توت فرنگی

عطر Lancome La Nuit Tresor (ادکلن لانکوم ترزور) با رایحه توت فرنگی، ناخودآگاه به شما حس جوانی می دهد و بر روی لبان شما خنده می آورد. این عطر، یک عطر همه کاره است و برای استفاده در تمام طول روز مناسب است. نت های آغازین عطر شامل رز سیاه و توت فرنگی است. سپس نت های پایه نمایان می‌شود که شامل پاتچولی و وانیل تاهیتنسیس است که آن را به یک گزینه جذاب به عنوان عطر میوه ای زنانه تبدیل می کند.

عطر میوه ای زنانه

ورساچه برایت کریستال، شیرین و میوه ای

این عطر با حس دلچسب خود احساس تازگی را به شما می دهد. در نت های خود از انار و یوزوی شیرین و عنبر استفاده می کند. ادکلن ورساچه برایت کریستال بسته بندی زیبایی دارد. مایع عطر در یک بسته بندی جواهر مانند قرار گرفته است که توجه هر فردی را به خود جلب خواهد کرد. این ادکلن از عطرهای شیرین پر طرفدار زنانه است که در برند محبوب ویکتوریا سکرت، توجه خانم های زیادی را به خود جلب کرده است.

عطر میوه ای زنانه

سخن پایانی

در این مقاله، به معرفی عطر میوه ای زنانه پرداختیم و برخی از بهترین نمونه های بازار را برای شما معرفی کردیم. تمامی عطر های موجود در این لیست فوق العاده هستند و شما از انتخاب آن ها پشیمان نخواهید شد. امیدواریم که این مقاله شما را در خرید عطر میوه ای کمک کرده باشد. همچنین شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات عطر مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *