راهنمای خرید عطر

عطرهای میوه ای مردانه با رایحه دلپذیر

عطر میوه ای مردانه

در دنیای امروزی علاوه بر گیاهان معطر برای ساخت عطر، از میوه ها نیز استفاده می شود و از آن ها عطر های فوق العاده ساخته می شود. این گونه عطر ها طرفداران مخصوص به خود را دارند و بعضی نیز برای تنوع هم که شده به سراغ عطر های میوه ای می روند. اگر شما هم دوست دارید که عطر های میوه ای را امتحان کنید بهتر است که ابتدا با آن ها آشنا شوید. ما در این مقاله به معرفی عطر میوه ای مردانه پرداخته ایم و بهترین آن ها را در این مقاله معرفی کرده ایم تا بتوانید یک عطر فوق العاده را انتخاب کنید.

Apple in Versaces Eros

این عطر همان طور که از اسمش پیدا است، رایحه سیب را دارد. علاوه بر سیب از رایحه های مشک وانیلی و برگ نعناع استفاده شده که آن را به یک انتخاب فوق العاده تبدیل می کند. این عطر بسیار ساده است اما دنباله ای فوق العاده قوی دارد. این عطر مخصوص کسانی است که به دنبال رایحه های خاص و جسورانه نیستند و همیشه یک عطر معمولی را ترجیح می دهند.

ادکلن ورساچ اروسApple in Versace’s Eros

Starfruit in Escadas Sunset Heat For Men

این عطر مردانه حکم یک جواهر را داشت و یکی از بهترین عطر های میوه مردانه بود که متاسفانه تولید آن متوقف شد و به همین دلیل قیمت آن بسیار افزایش پیدا کرد. در این عطر از رایحه میوه ستاره ای سولینوت استفاده می شد. عطر هایی که با میوه ستاره ای درست شده باشند بسیار کمیاب هستند و پیدا کردن نمونه های مردانه آن تقریبا غیر ممکن است. بنابراین اگر توانستید در جایی از این عطر میوه ای مردانه با رایحه میوه ستاره ای پیدا کنید، در خرید آن شک نکنید.

Starfruit in Escada’s Sunset Heat For Men

عطر هایی که با این میوه درست شده باشند رایحه ای فوق العاده خواهند داشت. این عطر هم رایحه ای بسیار خوب دارد که حس شور و نشاط را به کسی از آن استفاده می کند می دهد و استفاده از چوب دریفت در مواد سازنده عطر آن را به یک گزینه بسیار مناسب برای روز های گرم تبدیل کرده است.

Raspberry in Tom Fords Tuscan Leather

یکی دیگر از گزینه های جذاب در عطر میوه ای مردانه، عطر تام فورد  است. وقتی که رایحه تمشک این عطر را احساس کنید، هرگز نمی توانید آن را فراموش کنید. رایحه تمشک به نحوی ظریف و ماهرانه در این عطر قرار گرفته که می توان آن را پس از بوی چرم قوی حس کرد. در کنار این دو رایحه، رایحه زعفران نیز در انتها نقش مکمل را ایفا می کند تا عطری بسیار خوشبو ساخته شود.

Raspberry in Tom Ford’s Tuscan Leather

Pineapple in Frédéric Malles Music For A Whil

در این عطر دو رایحه نقش اصلی را ایفا می کنند. رایحه اول، رایحه آناناس است و رایحه دوم از گیاه اسطوخودوس استفاده شده که رایحه دوم نسبت به آناناس قدرتمند تر است. این نت، رایحه ای فوق العاده ای را ایجاد می کند که توجه همه را به خودش جلب می کند. بعد از منتشر شدن رایحه آناناس و اسطوخودوس، گیاه نعناع هندی نیز نقش مکمل را ایفا می کند که موجب می شود عطری فوق العاده باشد.

Pineapple in Frédéric Malle’s Music For A Whil

Dried Fruits in Armanis Ambre Eccentrico

این عطر میوه ای مردانه ، تونکا را به عنوان رایحه اصلی خود انتخاب کرده است. اما به غیر از تونکا رایحه های دیگر که حس یک عطر شیرین را می دهند نیز در این عطر وجود دارند. در نت های این عطر برای ایجاد حس شیرین بودن از رایحه های آلو و انجیر استفاده شده است که آن را به عطری با رایحه ای مخملی تبدیل می کند و به خاطر پیچیده و چند لایه بودن آن، نیاز است کمی به عطر زمان بدهید تا بتواند بهترین رایحه خودش را بروز دهد.

Dried Fruits in Armani’s Ambre Eccentrico

Acqua Di Parma Colonia Futura Eau de Cologne

در ساخت این عطر میوه ای مردانه از نت های جذاب گریپ فروت استفاده شده است. تقریبا تمام محتویات این عطر طبیعی است و تا حد ممکن در تولید آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است. این عطر رایحه ای تابستانی دارد و در مقایسه با عطر های دیگر بسیار متفاوت تر است. به همین دلیل این عطر برای افراد خاص پسند به شدت پیشنهاد می شود.

Acqua Di Parma Colonia Futura Eau de Cologne

Bath & Body Works White Citrus for Men

این عطر فوق العاده در نت های آغازین خود از گریپ فروت، لیمو و پرتقال استفاده می کند که رایحه ای بسیار خوب را ایجاد می کند. در نت های پایه عطر نیز از نعناع هندی و سدر استفاده شده که آن را به گزینه جذاب برای مردان تبدیل می کند.

Bath & Body Works White Citrus for MenBath & Body Works White Citrus for Men

Orange Spice by Creed

این عطر را می توان یکی از جذاب ترین عطر های لیست دانست. در ساخت این عطر از ترکیب ترنج و پرتقال استفاده شده است. ترکیب ترنج و پرتقال در ساخت عطر میوه ای مردانه بیش از ۷۰ سال سابقه دارد. برای ماندگار تر شدن این عطر از ادویه جات نیز استفاده شده است تا زمان طولانی تری رایحه فوق العاده آن در بدن شما بماند.

عطر میوه ای مردانه

Sculpture pour Homme By Nikos for Men

عطر معرفی شده رایحه ای شیرین از مرکبات را در خود دارد. رایحه ای که حس تازگی و متفاوت بودن را به شما می دهد. در ساخت نت های این عطر از تونکا و چوب سدر استفاده شده و یکی از خوشبوترین عطر های در حال حاضر برای دوستداران عطر میوه ای مردانه است.

عطر میوه ای مردانه

Chrome Legend by Azzaro

عطر میوه ای Chrome Legend در سال ۲۰۰۷ معرفی شد. هماهنگی فوق العاده نت های این عطر همه را غافلگیر کرد و آن را به یکی از بهترین عطر های موجود تبدیل کرد. در نت های این عطر از مرکبات و چوب های معطر استفاده شده است و از زمان معرفی تا کنون نیز تغییری نداشته است. ماندگاری این عطر بسیار بالا است و در صورتی که نیاز دارید تا رایحه عطر تمام طول روز با شما همراه باشد، این عطر را پیشنهاد می کنیم.

عطر میوه ای مردانه

 

جمع بندی

عطر میوه ای مردانه ، یکی از انواع مختلف عطر ها است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. ما در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از بهترین عطر های میوه ای پرداختیم تا شما علاقه مندان به عطر میوه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. امیدواریم که این مقاله راهنمای خرید برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *