نقد و بررسی

معرفی خوشبوترین عطرهای مردانه جهان مناسب مردان ایرانی

خوشبوترین عطر مردانه

خوشبوترین عطر مردانه از نظر شما چیست؟به طور قطع نمی‌توان یک یا چند ادکلن مردانه را به عنوان بهترین عطر مردانه جهان معرفی کرد. در جهان عطر مردانه خوشبو کم نیست و فهرست بلند بالایی وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها خوشبوترین را به سلیقه خود انتخاب کنید. خوشبوترین ادکلن‌های مردانه را می‌توانید بر اساس نوع رایحه (گرم یا خنک) و همچنین شیرین یا تلخ بودن آن دسته‌بندی کنید. این عطرهای خوشبو را باید با توجه به سلیقه و ویژگی‌های جسمی خود انتخاب کنید. هر عطری روی بدن‌های مختلف ماندگاری، پخش بو و حتی رایحه متفاوتی دارد.خوشبوترین ادکلن مردانه در ایران راباید به نوعی انتخاب کنید که مناسب آب و هوای ایران و سازگار با سلیقه ی مردهای ایرانی باشد.

نام عطرهای خوشبو مردانه دنیا مناسب مردهای ایرانی را در زیر معرفی می‌کنیم تا انتخاب بهتر و آسان‌تری داشته باشید.

عطر مردانه خوشبو کرید اونتوس Creed Aventus

ادکلن مردانه خوشبو کرید با تجلیل از قدرت و دید ناپلئون به همراه دسته‌ای از نت‌های میوه‌ای شامل کشمش سیاه کورسیکا، ترنج ایتالیایی، سیب فرانسوی و آناناس حس سلطنتی را ارائه می‌دهد. همین ادغام غنی و استادانه رایحه‌هاست که Creed Aventus را یکی از ادکلن‌های پرفروش تاریخ و خوشبوترین عطر مردانه کرده است.

  • رایحه آغازی: ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب
  • رایحه میانی: رز، یاس، چوب درخت قان، نعناع هندی
  • رایحه پایه: وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر، مشک

عطر مردانه خوشبو کرید اونتوس – Creed Aventus

کرید اونتوس عطر مردانه خوشبویی است که از سال ۲۰۱۱ که وارد بازار شد، توجه مردان بسیاری را به خود جلب کرد. این ادکلن در بین مردان ایرانی نیز محبوبیت زیادی پیداکرده و فروش زیادی داشته است . ادکلن مردانه خوشبو و بسیار گران قیمت در حدود ۵۰۰ دلار هزینه خرید آن در سایت‌های خارجی است. در حال حاضر با شرایط افزایش قیمت دلار و هزینه‌های حمل و نقل برای خرید خوشبوترین ادکلن مردانه یعنی کرید اونتوس باید چیزی در حدود ۹ میلیون تومان هزینه کنید. واقعاً خرید یک عطر مردانه خوشبو باید این‌قدر هزینه داشته باشد؟ معلوم است که نه. مندلیف در پاسخ به این پرسش اقدام به تولید این عطر با کیفیتی مشابه نمونه اصلی و با قیمتی بسیار مناسب کرده است. کرید اونتوس ادکلن خوشبو مردانه با ماندگاری بالا و قدرت پخش بوی زیادی است. بی‌شک کرید اونتوس در صدر فهرست خوشبوترین عطرهای مردانه قرار دارد.

ادکلن مردانه خوشبو وان میلیون – Million by Paco Rabanne ۱

در میان نام عطرهای خوشبو مردانه ادکلن وان میلیون محصول پاکورابان مانند ظاهر طلایی‌اش می‌درخشد. رایحه‌های دارچین گرم، ماندارین خون، گریپ فروت و مرکبات نعناع با جسارت گرم با چرم مردانه و پچولی هندی ترکیب شده و رایحه‌ای مقاومت‌ناپذیر را به وجود می‌آورد. بطری شمش طلا نشانه جذابیت و قدرت تحریک کننده‌ این عطر مردانه خوشبو است. اگر دنبال خوشبوترین ادکلن مردانه هستید یکی از انتخاب‌های اصلی شما عطر وان میلیون است.

  • رایحه آغازی: نعناع، ماندارین خونی، گریپ فروت، پرتقال ماندارین
  • رایحه میانی: نت‌های تند، گل رز، دارچین
  • رایحه پایه: نعناع هندی، نت‌های چوبی، کهربا، چرم، عنبر

ادکلن وان میلیون

۱۲ سال پیش که این ادکلن مردانه خوشبو به جهان معرفی شد هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که به زودی بتواند چنین تأثیرگذاری روی افراد داشته باشد. خوشبوترین عطر مردانه دنیا وان میلیون پاکو رابان رایحه‌ای گرم و شیرین دارد که مناسب روزهای سرد سال است. وان میلیون ادکلن خوشبو مردانه با ماندگاری بالای ۵ ساعت است و پخش بوی بالایی دارد.
نیازی به جستجوی قیمت دلاری و تبدیل دلار به ریال و دردسرهای سفارش دادن آن نیست، مندلیف این ادکلن خوشبو مردانه را با قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای در اختیار مشتریان خود قرار داده است. نگران کیفیت و ماندگاری عطرهای مندلیف نباشید با یک بار سفارش، مشتری دائم آن‌ها خواهید شد.

خوشبوترین ادکلن مردانه شنل – Blue De Chanel

عطر بلو دِ شنل از جمله خوشبوترین عطرهای مردانه است که شرکت شنل آن را روانه بازار کرده است. از زمان آغاز کار خود در سال ۱۹۱۰، شنل همیشه مترادف با ظرافت بوده است؛ بنابراین جای تعجب نیست که ادکلن Bleu de Chanel آن‌ها یک اکسسوری بی‌انتها و لازم برای زندگی هر مردی است. خوشبوترین ادکلن‌های مردانه مانند بلو د شنل قدرت و جذابیت مرد را برجسته می‌کند. این ادکلن مردانه خوشبو، سرو خشک کهربا، بخور و زنجبیل را گرد هم می‌آورد تا رایحه‌ای چوبی معطر فراهم کند، در حالی که رایحه‌های مرکبات تازه شما را در برمی‌گیرد. با گذشت زمان نت‌های نعناع، شگفتی‌های شرقی در انتظار صاحب لباس است، زیرا رنگ و بویی جذاب و تند را برای شما فراهم می‌کند.

  • رایحه آغازی: لیمو، نعناع، گریپ فروت و فلفل صورتی
  • رایحه میانی: زنجبیل، جوز هندی، گل یاس و Iso E Super
  • رایحه پایه: عود، علف وتیور، چوب صندل، چوب سدار، مشک سفید و نعناع هند

ادکلن مردانه شنل

این عطر مردانه خوشبو در سال ۲۰۱۰ توسط ژاک پولگ Jacques Polge طراحی و به دنیا معرفی شد. بدون تردید با ۱۲ ساعت ماندگاری بلو د شنل را می‌توان ادکلن خوشبو مردانه با ماندگاری بالا دانست. باید بدانید که وقتی از خوشبوترین عطرهای مردانه سخن به میان می‌آید باید انتظار قیمت‌های نجومی بالا را داشته باشید. گرچه این قانون همیشگی نیست زیرا در حالی که بلو د شنل اورجینال امروزه قیمتی فراتر از ۶.۵ میلیون تومان دارد، می‌توانید آن را با ۲۰/۱ قیمت اصلی آن از سایت مندلیف خریداری کنید. بسته بندی‌های جذاب و کیفیت بالای خوشبوترین ادکلن‌های مردانه مندلیف آن را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید عطر و ادکلن تبدیل کرده است. به آسانی می‌توانید بلو د شنل مندلیف را برای هدیه به عزیزانتان با بودجه‌ای مناسب خریداری کنید.

اینوکتوس پاکورابان Paco Rabanne Invictus

بوی قهرمان‌ها و پیروزی چه طعم و بویی دارد؟ خوشبوترین عطر مردانه پاکو رابان، اینوکتوس بوی پیروزی می‌دهد و با آن احساس یک قهرمان را خواهید داشت. اینوکتوس یکی از خوشبوترین ادکلن‌های مردانه در سراسر جهان است. این ادکلن دارای ترکیبی جسورانه از طراوت و خنکی است که شما را در هر شرایطی، هر چقدر هم سخت خوشبو و پیروز نشان می‌دهد. این رایحه جسورانه با رایحه‌های تازه و دل‌چسب گریپ فروت و نت‌های چوبی برگ‌بو، پاچولی و خزه بلوط حس اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد.

  • رایحه آغازی: آکورد دریایی، پوست گریپ فروت، پرتقال ماندارین
  • رایحه میانی: گل یاس و برگ‌بو
  • رایحه پایه: عنبر، نعناع هندی، چوب گایاک و اوک موس یا خزه‌ی درخت بلوط

ادکلن مردانه خوشبو اینوکتوس پاکورابان - Invictus

اگر در جستجوی نام عطرهای خوشبو مردانه هستید حتماً می‌توانید آن را در برند پاکو رابان بیابید. اینوکتوس عطر خوشبو مردانه‌ این برند دارای رایحه خنک و اسپرت است که آن را به بهترین انتخاب برای فعالیت‌های روزانه و ورزشی تبدیل کرده است. قیمت این عطر مردانه خوشبو ۵۸ دلار است و حجم آن نیز در حدود ۱۰۰ میلی‌لیتر. یکی از مشکلاتی که افراد در انتخاب عطر دارند، عدم اطمینان از رایحه انتخابی‌شان است. برای رفع این مشکل نیز مندلیف پاسخ مناسبی دارد. عطر و ادکلن‌های مندلیف در ۳ سایز ۱۴، ۴۰ و ۱۰۰ میلی‌لیتر تولید و عرضه می‌شوند، بنابراین اگر از انتخاب خود اطمینان ندارید می‌توانید حجم‌های کمتر آن را سفارش دهید.

عطر آکوا دی پارما کلونیا اسنزا

آکوا دی پارما کلونیا اسنزا یکی از خوشبوترین عطرهای مردانه دنیا است که رایحه گرم و شیرینی دارد. این ادکلن خوشبو مردانه رایحه‌ای تابستانی دارد که در روزهای سرد نعمت بزرگی است. گروه بویایی این عطر میوه‌ای است و عطری محبوب در میان آقایان است.

  • رایحه آغازی: ترنج، گریپ فروت، نارنگی، پرتقال ماندارین، پرتقال، پتی دانه
  • رایحه میانی: گل یاس، گل برف، گل نرولی، گل محمدی، رزماری، مریم گلی
  • رایحه پایه: کهربا، مشک، میخک، خزه بلوط، درخت پچولی، درخت خس خس

عطر خوشبو مردانه آکوا دی پارما کلونیا اسنزا- Acqua di Parma Essenza

آکوا دی پارما کلونیا اسنزا خوشبوترین عطر مردانه‌ای است که ۱۰ سال قبل به دنیای عطرها پیوست. نام عطرهای خوشبو مردانه کم نیستند اما آکوا دی پارما مطمئناً در میان آن‌ها قرار دارد. باید بدانید که قیمت این عطر امروزه چیزی در حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. این عطر خوشبو را آقایان می‌توانند در روزهای سرد سال استفاده کنند.

دیور ساواج ازخوشبو ترین ادکلن های مردانه در ایران و جهان  -Dior Sauvage

ادکلن دیور ساواج خوشبوترین عطر مردانه برند کریستین دیور است که در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار تولید شد. فرانسوا دیماچی ساواج این عطر خوشبو مردانه را با حس آزادی و رهایی ترکیب کرده است. رایحه‌های طبیعی و گیاهان جنگلی بر پایه آکوردهای چوب اصلی‌ترین بخش این ادکلن خوشبو مردانه هستند.

  • رایحه آغازی: ترنج، فلفل
  • رایحه میانی: اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، فلفل سیچوان، نعناع هندی
  • رایحه پایه: لابدانیوم، آمبروکسان، سدر

ادکلن مردانه خوشبو دیور ساواج -Dior Sauvage

در میان نام عطرهای خوشبو مردانه برند کریستین دیور با مدل ساواج خودنمایی می‌کند. این ادکلن خوشبو مردانه با رایحه تلخ و خنک خود بهترین انتخاب برای روزهای گرم سال است. قیمت این عطر خوشبو مردانه در حدود ۹۰ دلار است بنابراین برای خرید آن باید مبلغی در حدود ۳ میلیون تومان بپردازید. این تازه اول ماجراست و مشخص نیست که آیا کالای خریداری شده اصل است یا تقلبی؟ چرا باید هزینه‌های بالایی را بپردازید در حالی که می‌توانید با قیمت بسیار مناسب، عطری مشابه نمونه خارجی آن را از تولیدات داخلی شرکت مندلیف خریداری کنید. این ادکلن خوشبو مردانه با ماندگاری بالا را می‌توانید با چند کلیک ساده از سایت مندلیف خریداری کنید.

نویر اکستریم تام فورد Tom Ford Noir Extreme

در فهرست عطر مردانه خوشبو قطعاً جای برند تام فورد خالی است. این عطر مردانه خوشبو برای آقایانی که معمولی بودن راضی‌شان نمی‌کند، انتخاب بهینه‌ای است. نویر اکستریم عطر خوشبو مردانه‌ای با عطر و بوی شرقی چوب خیس شده از کهربا دیگران را به شما جذب می‌کند. نت‌های باورنکردنی گشنیز، آلو سیاه، انجیر سیاه، پاچولی و چرم رایحه مردانگی خالص و اغوا کننده‌ای را تداعی می‌کند، در حالی که افزودن ترافل سیاه این رایحه جسورانه را فوق‌العاده می‌کند.

  • رایحه آغازی: بهار نارنج، جوز، هل، نارنگی ماندارین و زعفران
  • رایحه میانی: کولفی، رز، شکوفه پرتقال، یاس و صمغ درخت مصطکی
  • رایحه پایه: وانیل، نت‌های چوبی، چوب صندل سفید و کهربا

 Tom Ford Noir Extreme

ادکلن مردانه خوشبو نویر اکستریم از جمله عطرهای گرم و شیرین است. ادکلن خوشبو مردانه نویر اکستریم مناسب برای فصول سرد سال است. جذابیت و قدرت را می‌توانید از خوشبوترین ادکلن‌های مردانه انتظار داشته باشید. تام فورد نیز جزو خوشبوترین ادکلن مردانه است که جذابیت فوق‌العاده‌ای را برای آقایان شیک پوش به همراه می‌آورد. نویر اکستریم ادکلن خوشبو مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی خوبی دارد. خوشبوترین عطرهای مردانه را می‌توانید با قیمت مناسب از سایت مندلیف خریداری کنید. علاوه بر قیمت مناسب مندلیف عطرهایی با کیفیت مشابه محصولات خارجی ارائه می‌دهد.

ادکلن مردانه Jimmy Choo Man

عطر و ادکلن جیمی چو من ثابت می‌کند که عطرهای مردانه با بوی خوش، نیازی به هزینه های سنگین ندارند. این ادکلن خوش بو و معطر که با نت‌های تازه مرکبات در  رایحه آغازی، و نت‌های گلی و میوه‌ای در نت وسط و پایه‌ایی است با ته‌رنگ‌های گرم ساخته شده است،این ادکلن خوش بو برای مردانی که دوست دارند هر روز رنگ‌های روشن‌تری بپوشند، بهترین گزینه است. رایحه این  ادکلن قطعاً بویی است که از نور شروع می شود و در نهایت به رایحه ای سنگین تر منتهی می شود،  پس از اسپریت اولیه خود نترسید چون که این ادکلن بهترین انتخاب برای مردان شیک پوش است.

ادکلن مردانه جیمی چو من

  • نت آغازی: نارنگی، اسطوخودوس، خربزه
  • نت میانی: شمعدانی، رز و فلفل صورتی، برگ آناناس
  • نت های پایه: نعناع هندی، جیر، نت های چوبی، نت های عنبر

ادکلن مردانه HUGO BOSS

ادکلن Hugo Man توسط Hugo Boss طراحی شده است و دقیقاً همان چیزی است که از این برند انتظار دارید. ادکلن هوگو باس برای مردان مدرن و قدیمی بهترین انتخاب است. این فرمول با شیشه عطری که دارد،کاملا جسورانه و ظریف ساخته شده است.  رایحه آن  تند با طبعی خنک است که بیشتر مناسب فصل گرم و تابستان است. این ادکلن بسیار جلوتر از زمان خود است و با وجود اینکه چندین بار در طول مسیر بازسازی شده است، اما هنوز هم شخصیت اصلی خود را حفظ کرده است.

خوشبوترین ادکلن مردانه هوگو باس

اگر مردی با روحیه آزاد هستید، این ادکلن بهترین پیشنهاد برای شما است که شخصیتتان را تکمیل کند. همچنین یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های این لیست است.

  • نت آغازی: اسطوخودوس، سیب سبز، نعناع، ​​گریپ فروت و ریحان
  • نت میانی: میخک، مریم گلی، شمعدانی و یاس
  • رایحه پایه: نعناع هندی، صنوبر و سدر

4 دیدگاه در “معرفی خوشبوترین عطرهای مردانه جهان مناسب مردان ایرانی

  1. داریوش گفت:

    دقیقا اسم اون عطرایی که من دوست دارم اینجا بود

  2. حامد گفت:

    وان میلیون رو خیلی دوست دارم
    به عنوان یه عطر لاکچری میشناسمش

  3. حسن گفت:

    عطر بلک افغان هم یکی از خوش بوترین عطرهاست

  4. سیامک گفت:

    باسلام ، شومن هم به نظرمن فوق العادست البته اگه تقلبی درش صورت نگرفته باشه به تازگی !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *