دسته بندی نشده

معرفی پرفروش ترین عطر های زنانه

پرفروش ترین عطر های زنانه

اکنون زمان آن است که از عطر های قدیمی خود فاصله بگیرید و با انتخاب مدل های جدید تنوعی به عطر های خود بدهید. می توانید عطری جدید و هیجان انگیز را امتحان کنید. در ضمن روز هایی که باید در زمستان از عطر های سنگین تر و در تابستان از عطر های سبک تر استفاده می کردید گذشته است. شما باید عطری را انتخاب کنید که به نیت و اهداف شما نزدیک باشد و به شما روحیه بدهد؛ به همین دلیل است که ما در این مقاله پرفروش ترین عطر های زنانه را نام برده ایم تا شما بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید. دیگر لازم نیست برای سفارش عطر مورد نظر خود به فروشگاه ها سر بزنید. مجموعه مندلیف فرصتی را فراهم کرده است تا عطر های مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش بدهید و درب منزل دریافت کنید

پر فروش ترین عطر های زنانه

در ادامه به معرفی برخی از پر فروش ترین عطر های زنانه پرداخته ایم :

  • Dior Jadore Eau de Parfum

پرفروش ترین عطر های زنانه

همان طور که می توانید از اسم Dior J’adore Eau de Parfum حدس بزنید، عاشق این عطر دیور خواهید شد. اسم این عطر از زبان فرانسوی گرفته شده است و به معنای دوستت دارم است. این عطر فوق العاده از گل های خوش بو تهیه شده است و در یک بطری زیبا قرار گرفته است تا بهتر دیده شود. در این عطر رایحه هایی مانند یلانگ، رز دمشقی و یاس قرار گرفته است. وقتی رایحه این عطر را حس کنید، هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

  • Chanel Coco Mademoiselle Eau de Parfum

پرفروش ترین عطر های زنانه

در بین پرفروش ترین عطر های زنانه عطر Chanel Coco Mademoiselle Eau de یکی از مناسب ترین عطر ها برای جذب کردن دیگران به سمت خودتان است. این عطر مناسب برای بانوانی است که دوست دارند با دیگران تفاوت داشته باشند.

در ساخت این عطر از رایحه هایی مانند رایحه پرتقال، نعنای هندی و رز ترکی استفاده شده است. آنچه باعث شده است این عطر فروش بسیار زیادی داشته باشد، تنها رایحه فوق العاده آن نیست؛ بلکه یکی از دلایلی که باعث شده این عطر در بین پرفروش ترین عطر های زنانه قرار بگیرد این است که ماندگاری فوق العاده ای دارد. این عطر بوی شگفت انگیزی دارد و هنگامی که از آن استفاده می کنید، احساس اعتماد به نفس خواهید داشت.

  • Chanel Chance Eau Tendre Eau de Toilette

پرفروش ترین عطر های زنانه

عطر  Chanel Chance Eau Tendre Eau de Toilette نیز یکی از گزینه های فوق العاده ای است که می توانید برای تنوع بخشیدن به عطر های خود از آن استفاده کنید. این عطر ترکیبی منحصر به فرد از میوه و گل را در ساخت خود به کار برده است. در رایحه های این عطر که به عنوان یکی از پرفروش ترین عطر های زنانه شناخته شده است، از نت های یاس و مرکبات استفاده شده است. ترکیب این دو، رایحه ای ملایم ایجاد می کند که به شما حس بسیار خوبی می دهد.

طبق گفته منتقدان، این عطر خیلی شیرین، خیلی قوی و فوق العاده است. این عطر در عین حال که رایحه بسیار ملایمی دارد، شما را به وجد می آورد و احساس اعتماد به نفس را در شما بسیار بالا می برد.

  • Lancôme La Vie Est Belle

Lancôme La Vie Est Belle

عطر Lancôme La Vie Est Belle نیز گزینه فوق العاده ای است و به تازگی به جمع پرفروش ترین عطر های زنانه پیوسته است. این عطر رایحه شیرین و تند دارد و رایحه وانیل نقش اصلی را در این عطر ایفا می کند.

معنی اسم این عطر می شود زندگی زیباست. این عطر قصد دارد روحیه آزاد یک پاریسی را در شما زنده کند؛ به همین دلیل است که هنگام استفاده از آن، احساس فوق العاده ای خواهید داشت و از آن لذت خواهید برد. طبق گفته منتقدان، این عطر زنانه، شیرین و بسیار پیچیده است. در عین پیچیده بودن، این عطر رایحه ای به شدت جذاب دارد. انگار که این عطر از بهشت آورده شده است. علاوه بر همه این ها، این عطر در کنار رایحه فوق العاده ای که دارد، ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد و حداقل یک روز کامل شما را همراهی خواهد کرد. تمامی این عوامل موجب شده اند که این عطر در بین پرفروش ترین عطر های زنانه قرار بگیرد.

  • Versace Bright Crystal

Versace Bright Crystal

شاید از خود پرسیده باشید که دوناتلا ورساچه یکی از بزرگ ترین افراد صنعت مد و عطر از چه عطری استفاده می کند. اگر هنوز جواب آن را نیافته اید، باید بدانید که جواب، عطر کریستال درخشان ورساچه است.

عطر Versace Bright Crystal ترکیبات منحصر به فرد و فوق العاده ای دارد. در بین پرفروش ترین عطر های زنانه ، این عطر از رایحه های میوه ای مانند یوزو و انار استفاده می کند. این رایحه ها از گل هایی مانند گل صدتومانی (پائونیا)، مگنولیا و گل نیلوفر آبی استفاده می کنند. این رایحه ها، به عطر حسی مفرح و خوشایند می بخشند. همچنین ورساچه بودن آن باعث می شود تا با دیگر عطر ها تفاوت داشته باشد. در کنار این رایحه ها از مشک و عنبر نیز استفاده شده است. این رایحه ها به عطر طراوت می بخشند و در هنگام استفاده از آن ها احساس خیلی خوبی خواهید داشت.

طبق گفته منتقدان، اگر می خواهید کاری کنید که دیگران هیچوقت رایحه شما را از یاد نبرند، از این عطر استفاده کنید. این عطر بوی سبک و زیبایی دارد که برای دفتر کار شما بسیار مناسب است.

  • Yves Saint Laurent Black Opium Eau de Parfum

Yves Saint Laurent Black Opium Eau de Parfum

در بین پرفروش ترین عطر های زنانه ، عطر Yves Saint Laurent Black Opium Eau de Parfum نیز یکی از مدل های پرفروش است. اکثر افراد هنگامی که اسم این عطر را می شنوند، اولین چیزی که به ذهن شان خواهد آمد، فریبنده بودن عطر است. اگر شما به دنبال عطری هستید که بوی تجملات کاملا خالص را داشته باشد، این مدل بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما است. این عطر که رایحه فوق العاده ای دارد، برای ساخت رایحه خود از نت هایی مانند قهوه سیاه، گل های سفید و وانیل استفاده می کند. ترکیب تمامی این رایحه ها عطری فوق العاده را به وجود آورده است که قطعا برای اکثر سلیقه ها مناسب خواهد بود و بسیاری از افراد از آن خوششان خواهد آمد.

 

عطر ها یکی از مهم ترین قسمت ها در صنعت مد هستند؛ به همین دلیل در این مقاله به طور کامل در مورد عطر ها توضیح دادیم. برای اینکه بتوانید عطر مناسب خود را پیدا کنید، به پرفروش ترین عطر های زنانه اشاره کردیم و محبوب ترین عطر های موجود در بازار را نام بردیم. عطر های نام برده شده در این مقاله همگی جزء مدل های محبوب جهانی هستند و فروش بسیار زیادی داشته اند. اگر از هرکدام از عطر های معرفی شده خوشتان آمد ولی از خرید خود نگران هستید و ضمانت اصالت کالا برای شما پر اهمیت است، نگران نباشید زیرا مجموعه مندلیف روی تمامی بسته بندی های هارد باکس خود پلاک گارانتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *