دسته بندی نشده

چند پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر

پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر

یکی از روز هایی که در فرهنگ ایران بسیار مهم تلقی می شود، روز مادر است. در این روز، فرزندان سعی می کنند قسمت کوچکی از مهر مادر خود را با خریدن هدیه ای مناسب جبران کنند و از او بابت تمام زحماتش تشکر کنند. اما خریدن هدیه مناسب نیز بسیار چالش برانگیز خواهد بود. یک پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر ، عطر ها هستند. معدود افرادی وجود دارند که از عطر و ادکلن خوششان نیاید. با خرید یک عطر عالی این روز را برای مادر خود خاطره انگیز کنید. همچنین برای خرید عطر به عنوان هدیه می توانید به قسمت مندباکس سایت مندلیف مراجعه کنید و یک عطر خوشبو با یک بسته بندی زیبا و خاص به مادر عزیز خود هدیه دهید.

عطر دیور جادور

عطر دیور جادور

اگر به دنبال یک پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر هستید، پیشنهاد ما تهیه این عطر خوش بو و منحصر به فرد است؛ زیرا با رایحه شیرین و میوه ای خود برای هر سلیقه ای مناسب است. خوش بو بودن عطر های فرانسوی غیر قابل انکار هستند. برند دیور در سال ۱۹۹۹ به ارائه این عطر بی نظیر فرانسوی پرداخت تا مشکل خانم های سخت پسند را در انتخاب عطر مناسب برطرف کند. در ابتدا با رایحه های میوه ای رو به رو خواهید شد؛ اما در ادامه، رایحه های گل یاس، زنبق، سرخ، ارکیده، بنفشه و… موجب تاثیر گذاری بی نظیر این عطر خواهند شد.

عطر مری می لانوین

عطر مری می لانوین

در ادامه معرفی چند پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر ، لازم است به این عطر شیرین خنک نیز توجه کنید. حین لانوین در سال ۱۸۸۹ برند لانوین را پایه گذاری کرد. این برند امروزه در زمینه پوشاک و جواهرات و عطر ها فعالیت می کند؛ اما با تولید یک رایحه منحصر به فرد برای خانم های جوان و خوش پوش، کاری استثنایی انجام داده است؛ زیرا اغلب رایحه های خنک، تلخ هستند؛ اما این نمونه، علاوه بر خنکی، رایحه ای شیرین و دلپذیر را به خانم ها ارائه می دهد تا در مهمانی های رسمی و غیر رسمی از آن استفاده کنند و لذت ببرند. از رایحه های آن می توان به پرتقال، هلو، یاسمن، سدر، مشک و… اشاره کرد.

عطر گودگرل

عطر گودگرل

در ادامه بررسی چند پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر ، لازم است به عطر های برند کارولینا هررا نیز اشاره کنیم، مخصوصا عطر گودگرل که برای خانم های امروزی در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. این عطر بی نظیر از ترکیبات میوه ای، شکلاتی، قهوه و گیاهی ساخته شده است تا در نهایت رایحه ای گرم و تند و شرقی را به شما عرضه کند. در نتیجه برای فصل های سرد سال معجزه خواهد کرد. علاوه بر رایحه بی نظیر این عطر، بسته بندی و پکیجینگ قابل توجه آن را نیز نباید فراموش کرد که همین ویژگی منحصر به فرد، آن را به پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر تبدیل کرده است.

عطر کوکو مادمازل

عطر کوکو مادمازل

برای ارائه چند پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر ، لازم است عطری که در سه سال متوالی، بهترین عطر برای بانوان شناخته شده است را معرفی کنیم. کوکو مادمازل در سال ۲۰۰۸ به دلیل تبلیغات خلاقانه خود، برنده جایزه شد و پس از آن طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. بدون شک می توانیم آن را یکی از برترین عطر ها برای خانم های خوش سلیقه در نظر بگیریم. با ترکیب پرتقال، ترنج، گل یاس، رز، نعنای هندی، مشک و… علاوه بر رایحه عالی، ماندگاری بی نظیری را نیز به مشتریان تقدیم می کند.

عطر لانکوم لاویه است بله

عطر لانکوم لاویه است بله

اگر از طرفداران گل های مدیترانه ای هستید، این پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر را از دست ندهید. عطر لانکوم لاویه است بله رایحه ای شیرین و گرم دارد. برند فرانسوی لانکوم در سال ۲۰۱۲ این عطر را به بازار عرضه کرد و بلافاصله طرفداران خود را در میان خانم های سخت پسند پیدا کرد. این عطر با ترکیب رایحه های توت سیاه، گلابی، شکوفه پرتقال، وانیل و… یک عطر بی نظیر را برای فصل های سرد سال عرضه کرده است. اگر مادر شما فردی ساده پسند است و از رایحه های شاد، ساده و در عین حال با ماندگاری بسیار بالا لذت می برد، این گزینه می تواند انتخاب مناسبی برای او باشد.

عطر لانکوم لانویت ترزور کرس

عطر لانکوم لانویت ترزور کرس

در ادامه معرفی چندین پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر ، لازم است این عطر فرانسوی فوق العاده را نیز در نظر بگیرید. این برند معروف، نخستین محصول خود را در سال ۱۹۳۵ عرضه کرد و از همان زمان، طرفداران منحصر به فرد خود را میان خانم ها پیدا کرد. عطر لانویت ترزور کرس، نسبتا جدید است و در سال ۲۰۱۶ عرضه شده است. این عطر با رایحه وانیل، کارامل، قهوه، شیرین بیان و… ساخته شده است و رایحه ای بسیار عالی برای خانم های خوش سلیقه به ارمغان آورده است. ویژگی مثبت دیگر این عطر، بسته بندی چشم گیر آن است که ‌آن را به هدیه ای بسیار مناسب برای روز مادر تبدیل کرده است.

عطر الین

پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر

خانم های خوش سلیقه ای که به دنبال عطر هایی با رایحه های گل دار هستند، می توانند عطر الین را در نظر بگیرند. این عطر با رایحه گل یاسمن آغاز شد و با عنبر و چوب ادامه پیدا کرده است. عطری فرانسوی که مانند دیگر نمونه های فرانسوی، همتا ندارد. با استفاده از آن، رایحه های شیرین، تند، گرم و گلی را تجربه خواهید کرد. همچنین ظاهر بی نظیرش، موجب شده است تا در میان چندین پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر ، قرار بگیرد.

عطر جاسمین بولگاری

پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر

برای ارائه چندین پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر ، لازم است به این عطر نیز  توجه کنید. برند مشهور بولگاری، نیازی به معرفی ندارد؛ زیرا بیشتر مردم با آن آشنا هستند و رایحه خوش آن را می شناسند. این برند معروف، این بار عطری گرم و شیرین را برای خانم های شیک عرضه کرده است که برای همه سنین مناسب است. این عطر برای اغلب خانم های جوان که به رایحه های گل یاس، بادام، دانه تونکا، شیرین بیان، مشک، کهربا و نعنای هندی علاقه دارند بسیار مناسب است. اغلب در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد و ماندگاری بی نظیری دارد.

عطر باکارات رژ

پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر

این عطر پر طرفدار در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد. این عطر رایحه بی نظیر گرم و شیرین دارد. به همین دلیل است که اغلب برای فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد. این نمونه اسپرت برای خانم ها و آقایان انتخابی بی نظیر است. اگر مادر شما طرفدار رایحه های چوبی است، این مورد را به عنوان یک پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر در نظر بگیرید.

عطر بلک اپیوم

پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر

افرادی که عاشق رایحه قهوه تازه دم هستند، این مورد را می پسندند؛ زیرا رایحه ای تند و گرم دارد که حس بی نظیری را به شما منتقل خواهد کرد. بلک اپیوم که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است، عطری نسبتا به روز برای انتخاب خانم های مدرن است. ظاهر بی نظیری دارد که چشم هر کسی را به خود خیره خواهد کرد.

با خریدن یک عطر مناسب از بین پیشنهاد های بالا، مقداری از محبت مادر خود را می توانید جبران کنید. فراموش نکنید که سلیقه مادر خود را در انتخاب عطر در نظر بگیرید. با مراجعه به سایت مندلیف می توانید عطر مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید و دیگر نیازی به صرف وقت زیاد برای خرید کردن ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *