دسته بندی نشده

آیا می دانید کدام عطر لانکوم بهتر است؟

کدام عطر لانکوم بهتر است

تقریبا تمام مردم دنیا برای داشتن بوی خوش و شامه نواز به دنبال تهیه عطر های باکیفیت و عالی هستند. امروزه برند های معتبر بسیاری در این صنعت فعالیت می کنند که هر یک، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. یکی از این شرکت های با سابقه و معتبر، لانکوم است که امروزه محصولات متنوع و با کیفیت آن در فروشگاه های آرایشی و بهداشتی سراسر دنیا عرضه می شود. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره عطر های لانکوم می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم پیشینه این شرکت را بررسی کنیم و به شما بگوییم که کدام عطر لانکوم بهتر است. لطفاً تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با برند معتبر لانکوم

کدام عطر لانکوم بهتر است

قبل از اینکه بدانیم کدام عطر لانکوم بهتر است، بد نیست کمی با پیشینه این برند معتبر آشنا شویم.

لانکوم یک شرکت تولید کننده لوازم آرایشی فرانسوی است که آرماند پتیژان، کارمند سابق کوتی، در سال ۱۹۳۵ آن را راه اندازی کرد. نام این شرکت از ویرانه های یک قلعه به نام Le Château de Lancosme الهام گرفته شده است و نماد رز آن نیز نشانی از گل های زیبای رز اطراف قلعه است.

Lancôme به عنوان یک شرکت عطر سازی فعالیت خود را شروع کرد و در ابتدا فقط پنج عطر برای نمایشگاه جهانی ۱۹۳۵ در بروکسل، بلژیک عرضه کرد. این شرکت بعداً فعالیت خود را به محصولات آرایشی و مراقبت از پوست برای مردان و زنان گسترش داد. امروزه، شرکت لانکوم از طریق کمپین ‌های تبلیغاتی خود با حضور مدل‌ های برتر و افراد مشهور مانند ایزابلا روسیلنی جایگاه بالایی دارد.

این خانه قدیمی عطر تا سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۶۲ عطر پایه را به این صنعت معرفی کرد؛ به همین دلیل برای اینکه بگوییم کدام عطر لانکوم بهتر است، مسیر سختی در پیش داریم.

اولین عطرهای Lancôme در سال ۱۹۳۵ عبارت بودند از: Tendre Nuit، Bocages، Conquete، Kypre و Tropiques.

این شرکت در سال ۱۹۶۴ به خانواده لورآل پیوست و پس از آن بسیاری از عطرهای کلاسیک و محبوب خود، از جمله Climat، Magie Noire و Tresor را تولید کرد.

این برند عطر سازان معروفی همچون Christine Nagel، Jacques Cavallier، Armand Petitjean، Christophe Raynaud، Christian Mathieu، Jean-Louis Sieuzac،Lan-Louis Sieuzac، La Roberineur Gonyernonel را در مجموعه خود داشته است.

آشنایی با بهترین عطرهای لانکوم

به جرئت می توان گفت تمام رایحه های عرضه شده توسط برند لانکوم عالی هستند و هر یک ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند؛ اما در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم کدام عطر لانکوم بهتر است. به همین دلیل در ادامه تعدادی از خاص ترین رایحه های این برند را بررسی می کنیم.

  1. Lancome Tresor

کدام عطر لانکوم بهتر است

Lancome Tresor در اوایل دهه نود عرضه شد و به یکی از محبوب ترین عطرهای لانکوم تبدیل شد. Tresor یک رایحه اصلی است، که اندکی گرما آن را بالغ تر می کند. همین موضوع Lancome Tresor را به یک انتخاب عالی برای زنان بالغ و با اعتماد به نفس تبدیل می کند. این رایحه خاص با نت ‌های لطیف و تازه ای از هلو، گل رز و شکوفه زردآلو شروع می‌ شود. نت های پایه Lancome Tresor زردآلو، چوب صندل و کهربا است. خط بو این عطر متوسط ​​رو به سنگین است، به این معنی که مطمئناً توجه افراد نزدیک به شما را جلب می کند. همچنین ماندگاری متوسط ​​تا طولانی دارد؛ بنابراین می‌ توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری، در تمام طول روز از آن استفاده کنید. رایحه کلی گل‌ و میوه‌ موجود در ترکیبات Lancome Tresor باعث می ‌شود برای هر نوع آب و هوایی مناسب باشد؛ بنابراین با خرید این عطر دیگر لازم نیست در هر فصلی از خود بپرسید اکنون کدام عطر لانکوم بهتر است.

  1. La Nuit Tresor Caresse Lancome

La Nuit Tresor Caresse Lancome

لانکوم لانویت ترزور کرس یک عطر کهربایی – وانیلی است که در سال ۲۰۱۶ به صورت خاص و ویژه، البته با ماندگاری بسیار بالا برای خانم ها عرضه شد. این عطر محبوب می تواند پاسخ سوال کدام عطر لانکوم بهتر است باشد.

La Nuit Tresor Caresse Lancome با ترکیبی از میوه های خوش بو همچون تمشک، ترنج و لیچی آغاز می‌ شود، که با اضافه شدن نت‌ فلفل صورتی طراوت بیشتری پیدا می کند. گل رز دمشقی که به “ملکه رزها” معروف است، بر قلب عطر حاکم است و با ترکیبی از گل یاس و شکوفه بادام همراه است. این ترکیب با پایه گرم دانه تونکا، ارکیده، وانیل تاهیتی، نعنای هندی و مشک سفید تکمیل می شود.

  1. Lancome Hypnose

Lancome Hypnose

عطر لانکوم هیپنوز یک بطری بنفش پیچ خورده منحصر به فرد دارد و رایحه آن نیز به همان اندازه بی نظیر است. هیپنوز عطری ایده آل برای خانم هایی است که از رایحه سبک، شیرین، گلدار و زنانه لذت می برند. هیپنوتیزم با یک انفجار شیرین و گرمسیری از گل ها شروع می شود. گل های سفید معطر، از جمله گاردنیا و یاس، نت های میانی این عطر را تشکیل می دهند. که به زیبایی با نت های پایه وانیل و وتیور ترکیب شده است. این عطر زنانه خط بویی متوسط ​​تا سنگین دارد، به این معنی که مطمئناً در میان جمعیت نظر اطرافیان را به خود جلب می کند. اگر دغدغه شما در انتخاب ادکلن این موضوع باشد که کدام عطر لانکوم بهتر است ، ما به شما Lancome Hypnose را پیشنهاد می کنیم.

  1. Lancome La Vie Est Belle

Lancome La Vie Est Belle

بطری این عطر نیز به صورت خاص و ویژه ای با کروات توری مشکی تزئین شده است که جذابیت آن را دو برابر می کند. La Vie Est Belle بهترین گزینه برای خانم های شاداب و سرزنده است. این عطر با نت های خوشمزه توت سیاه و گلابی سبز آبدار آغاز می شود. پس از آن، نت‌ های میانی زنبق، یاس و شکوفه پرتقال پویایی گل‌ ها را به آن اضافه می ‌کنند. در نهایت وجود نت های پایه پرالین شرقی، وانیل و نعنای هندی نیز آن را کامل تر می کنند. La Vie Est Belle یکی از جواب ها برای  سوال کدام عطر لانکوم بهتر است بوده که به دلیل ماندگاری طولانی و خط بوی فوق العاده، برای استفاده در تمام طول روز ایده آل است.

از آنجایی که نعنای هندی، تونکا و پرالین این عطر را بسیار سنگین و تند می کند، توصیه می شود از آن بیشتر در فصول سرد سال استفاده کنید.

جمع بندی

همان طور که گفته شد لانکوم یک شرکت معتبر فرانسوی در زمینه تولید لوازم آرایش است که محصولات بسیار با کیفیتی برای خانم ها و آقایان عرضه می کند.

خرید عطر یک انتخاب کاملا شخصی و سلیقه ای است به این معنی که ممکن است رایحه مورد علاقه من، از نظر شما چندان جالب نباشد و یا بالعکس. به همین دلیل در مقاله کدام عطر لانکوم بهتر است، سعی کردیم شما را با تعدادی از بهترین رایحه های ارائه شده توسط این برند آشنا کنیم. امیدواریم اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کرده باشید. شما می توانید برای خرید مطمئن عطر و ادکلن به سایت مندلیف مراجعه کنید زیرا تمامی بسته بندی های هارد باکس مجموعه حاوی پلاک گارانتی هستند. همچنین در صورت تمام شدن عطرتان می توانید از سرویس مندشارژ استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *