نقد و بررسی

گرانترین عطر زنانه کدام است؟ (نقد و بررسی هرکدام)

گرانترین عطر زنانه

گرانترین عطر زنانه بدون تردید عطر و بوی اعجاب‌انگیز را از خود در فضا منتشر می‌کند. این امر به دلیل استفاده از اسانس‌ها و روغن‌های گیاهی بسیار معطر و غلیظ است. پراکندگی بوی عطر در فضا، ماندگاری طولانی‌مدت، بوی بسیار متمایز نسبت به سایر محصولات مشابه و بسیاری پارامترهای دیگر برای گرانترین عطر زنانه در نظر گرفته می‌شود. خرید عطر زنانه مشهور بدون تردید معشوقه شمارا شگفت‌زده خواهد کرد البته اگر عطر و ادکلن یکی از علاقه‌مندی‌های ایشان باشد پس با ما همراه باشید. برای خاص بودن باید قدری هزینه کرد تا متفاوت بودن شما به رخ کشیده شود.

  • عطرهای اعجاب‌انگیز
  • ادکلن های گران‌قیمت
  • عطر و ادکلن های مشهور

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون گرانترین عطر زنانه و معرفی برندهای معتبر در این راستا مطالبی را در بلاگ مندلیف با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. شما هم اگر قصد خرید یک عطر و ادکلن متمایز را برای مهمانی‌های ویژه و لاکچری خود اگر دارید می‌توانید در ادامه با ما همراه شوید.

 

گرانترین عطر زنانه- JOY

گرانترین عطر زنانه- JOY اگر می‌خواهید در مجالس و مهمانی‌های خود بدرخشید و بوی عطر شما همه را شگفت‌زده کند به شما عطر زنانه JOY را توصیه می‌کنیم. عطر زنانه جوی از مؤلفه‌های متمایز نسبت به سایر محصولات بهره گرفته است. این عطر از رایحه‌ای شیرین که ترکیبات آن چوب، مرکبات و گل است بهره گرفته است. طبع معتدل این عطر با تمام سلایق هم‌خوانی دارد و به‌خوبی می‌توانید بعد از هر بار استفاده پخش بو و ماندگاری آن در فضا را حس کنید. عطر فرانسوی که قابلیت استفاده آن برای تمامی فصول برای شما فراهم است.

  • نت اولیه ترنج، نارنگی ماندارین
  • نت میانی رز و یاس
  • نت پایه مشک، چوب صندل سفید، سدر و نعناع هندی

عطر جوی در سال ۲۰۱۸ توسط طراح معروف François Demachy راهی بازار شده است و طرفداران بسیار زیادی را تا به امروز به سمت خود جذب کرده است. استفاده این عطر برای تمامی فصول شما فراهم است.

 

عطر زنانه- EAU D’HADRIEN

عطر زنانه- EAU D’HADRIEN عطر آنیک گوتال یکی دیگر از عطرهای مشهور و گران‌قیمت به شمار می‌آید. این عطر در سال ۱۹۸۱ با رایحه‌ای خنک مناسب برای فصل‌های گرم سال راهی بازار شده است. اگر بخواهیم از گروه بویایی آن برای شما بگویم می‌توانیم به میوه‌های معطر اشاره داشته باشیم که سبب شده است در کنار خانم‌ها آقایان نیز به‌سادگی برای فصول گرم سال از آن استفاده کنند. عطر فوق ساخته‌شده در کشور فرانسه است و در رده محصولات شیک و لاکچری به‌خوبی جای خود را بازکرده است.

  • رایحه‌ی اولیه گریپ‌فروت، لیمو شیرازی، پرتقال و لیموترش
  • رایحه‌ی ثانویه یلانگ یلانگ و آلدهید
  • رایحه‌ی پایه درخت سرو

اگر قصد خرید عطری گران‌قیمت رادارید و درعین‌حال قرار است در هزینه‌های مصرفی خود صرفه‌جویی به عمل‌آورید باید بگویم عطر EAU D’HADRIEN یک ادکلن اسپرت است که به‌صورت مشترک برای خانم‌ها و آقایان به دلیل رایحه‌های مرکبات قابل‌استفاده است.

 

گرانترین عطر زنانه- SHALINI

گرانترین عطر زنانه- SHALINI

عطر SHALINI زیر نظر برندهای معتبر و مشهوری راهی بازار شده است. شاید برایتان جالب باشد که رایحه‌های دل‌انگیز این عطر با تأثیر از یک فیلم عاشقانه از چوب‌های گلی مشک دار است. در سال ۲۰۱۸ این عطر زنانه تند و جذاب راهی بازار شد و تا به امروز مخاطبین بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. موریس روسل عطار این عطر زنانه معروف است و در کشور ایالت متحده روند شکل‌گیری آن دنبال شده است. این عطر رایحه‌ای عاشقانه دارد و برای دنیای مدرن امروز و جشن‌های دو نفره رمانتیک بدون تردید تیر خلاص برای معشوق به شمار می‌آید.

  • اسانس اولیه نرولی
  • اسانس میانی گل مریم
  • اسانس پایانی صندل چوب و مشک

ساخت کشور آمریکا است و از اسانس‌های رز، چوب ماهون، زعفران و کهربا برای آماده‌سازی آن برگرفته از یک فیلم عاشقانه استفاده‌شده است. اگر می خواهید در برابر قیمتی که پرداخت می کنید عطر خوشی عایدتان شود پیشنهاد ما عطر فوق است.

 

گرانترین عطر زنانه- FAUBOURG

گرانترین عطر زنانه- FAUBOURG رایحه این عطر شیرین و گرم است و این امر به دلیل بهره‌گیری از میوه، چوب و گل است. کشور سازنده این عطر بی‌نظیر کشور فرانسه است که در صنعت عطرسازی زبان زد و شهره است. این عطر محصولی کلاسیک است که بر پایه رایحه گل‌ها و با حسی سبز اما تا حدودی تلخ پایه‌ریزی شده است. اگر می‌خواهید حس شادمانی و نشاط را با آن تجربه کنید باید بگویم شکوفه‌های پرتغال این مهم را برای شما فراهم آورده‌اند.

  • نت آغازی پرتقال ترنج، سنبل، گل یلانگ و هلو
  • نت میانی زنبق، شکوفه پرتقال، یاس بنفش و گاردنیای یاسمنی
  • نت پایانی وانیل، کهربا و نعناع هندی، چوب صندل سفید

اگر می‌خواهید حس زنانگی خود را قوی‌تر و با اعتماد بیشتر به رخ بکشید به شما این عطر بی‌نظیر را برای فصل‌های سرد سال مثل پاییز و زمستان توصیه می‌کنیم. از سوی دیگر رایحه این عطر به‌گونه‌ای است که برای مراسم رسمی شما یک انتخاب ایده ال محسوب می‌شود.

 

گرانترین عطر زنانه- DKNY GOLDEN DELICIOUS

گرانترین عطر زنانه- DKNY GOLDEN DELICIOUSخرید یک عطر ملایم و شیرین برای تمامی روزهای کاری و مهمانی‌های شما یک نیاز محسوب می‌شود. عطر DKNY GOLDEN DELICIOUS در گروه بویایی گل میوه‌ای با طبعی ملایم و شیرین قرار دارد و بهترین گزینه انتخابی برای خانم‌های سخت سلیقه به شمار می‌آید. ازآنجایی‌که رایحه این عطر ملایم است برای فصل گرم سال به‌سادگی می‌توانید از آن استفاده کنید. دونا کاران دی کی ان وای گلدن دلیشز یک عطر مدرن برای شروع یک روز سرشار از انرژی محسوب می‌شود.

  • رایحه اولیه شکوفه پرتقال، سیب زرد و سیب قرمز
  • رایحه میانی گل رز، ارکیده و سوسن
  • رایحه پایه چوب صندل، چوب ساج و مشک

شکل بطری این عطر به تأثیر از اسانس‌های استفاده‌شده سیب زرد شبیه به یک سیب زرد طراحی‌شده است که حس بهتری از شکوفه‌های بهاری را در شما منعکس می‌کند. البته این عطر برای فصل پاییز شما ایده ال تر محسوب می‌شود.

 

 عطر – chanel’s N°۵ Parfum Grand Extrait

 عطر - chanel’s N°5 Parfum Grand Extraitعطری با رایحه‌ای شیرین و گرم برگرفته از طبیعت و خوراکی و گل برای شما در نظر گرفته‌شده است تا عطر بوی متفاوت از عطر را تجربه کنید. این ادکلن گران‌قیمت ساختاری متفاوت دارد که در آن از میوه، وانیل، چوب، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر و گل استفاده‌شده است. شاید در ظاهر این عطر بسیار بی‌آب‌ورنگ جلوه کند اما رایحه دل‌انگیز آن هوش را از سر شما می‌برد. در سال ۲۰۱۶ این عطر زنانه بی‌نظیر راهی بازار شده است.

  • رایحه اولیه آلدهید، ترنج، لیموترش، گل یلانگ، بهارنارنج
  • رایحه میانی رز، ریشه زنبق، یاس، زنبق و گل برف
  • رایحه پایه وانیل، چوب صندل سفید، خزه درخت بلوط، نعناع هندی، مشک، خس‌خس، مشک زباد، کهربا

برای فصل تابستان و بهار شما این عطر با رایحه خنک مرکبات و گل‌ها ایده ال ترین انتخاب به شمار می‌آید. ازآنجایی‌که یک محصول مدرن محسوب می‌شود به‌صورت روزانه می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

گرانترین ادکلن زنانه- Clive Christian No

گرانترین ادکلن زنانه- Clive Christian Noعطر زنانه کریستین در سال ۲۰۰۱ در بازار عرضه شد و ازآنجایی‌که از اسانس‌های بسیار نایابی برای ساخت آن استفاده می‌شود به‌جرئت می‌توان گفت یکی از گران‌قیمت‌ترین و کمیاب‌ترین عطرها در جهان به شمار می‌آید. از سوی دیگر به‌کارگیری مواد اولیه گران‌قیمت سبب شده است که رنج قیمتی این محصول نیز بسیار افزایش پیدا کند. اگر می‌خواهید یکی از مستقل‌ترین عطرها را از آن خود کنید باید بگویم کریستین از قطرهای بسیار شگفت‌انگیزی در ترکیبات خود استفاده کرده است.

  • رایحه اولیه آناناس، آلوبرقانی، ترنج، زردآلو، هل، هل، لیمو، فلفل قرمز
  • رایحه میانی گل رز یالانگ یالانگ، گل میخک گل یاس، زنبق، ارکیده
  • رایحه پایه وانیل لوبیا تونکا چوب صندل، بنزویین، سدر، عنبر، مشک

عطر کریستین را می‌توانید بر پایه گل‌های شرقی و گلی بدانید و طبع گرم و شیرین آن برای روزهای زمستانی و سرد شما یک محصول ایده ال را فراهم آورده است.

 

عطر Baccarat Les Larmes Sacrees de Thebes

عطر Baccarat Les Larmes Sacrees de Thebesاین عطر به‌واسطه رایحه بسیار دل‌انگیز و شیشه بسیار لوکسی که دارد بسیار در بین طرفداران خود محبوب شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام این عطر به اشک مقدس طبس ترجمه‌شده است و مضامین آن ریشه در سرزمین مصر دارد. حتی شکل طراحی آن نیز به‌صورت کریستالی و شبیه به رسوم مصریان به شکل یک هرم است. برای ساخت آن از ترکیب عنبر، یاسمن و رایحه‌های شرقی استفاده‌شده است. در سال ۱۹۹۸ سه عطر توسط یک برند معتبر راهی بازار شد و که عطر فوق با محدودیت بیشتری روانه بازار شده است.

  • ساختاری شبیه هرم
  • برگرفته از آیین مصریان
  • استفاده از رایحه‌های شرقی

ازآنجایی‌که قیمت تمام‌شده آن‌قدری گران است خرید برای همه به‌سادگی انجام نمی‌شود و همین امر سبب شده است در رده محصولات مدرن و گران‌قیمت جای بگیرد.

 

گرانترین عطر زنانه- Shumukh

گرانترین عطر زنانه- Shumukh عطر یکی از محصولات بی‌نظیر است که بوی محصورکننده آن سروصدای بسیاری را به پا کرده است. سال ۲۰۱۹ این محصول راهی بازار شده است و شرکت سازنده آن در سالن بال روم برج خلیفه ازآن‌رو نمایی کرده است. عطر شوموخ ترکیبی خیره‌کننده از رایحه‌های چوب آگار هندی، چوب صندل، مشک، گل رز ترکی و چند نت مرموز است.

  • طراحی علی‌اصغر آدم
  • ساخته‌شده در سال ۲۰۱۹
  • بهره‌گیری از اسانس‌های جادویی

شیشه متمایز این عطر در کنار جلوه بصری بسیار زیبایی که شکل شیشه فراهم کرده است بوی عطر را نیز نگه‌داری می‌کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از وجه تمایزات این عطر با سایر برندهای قیمت آن باشد که بافاصله از سایر ادکلن ها در صدر نشسته است.

 

عطر زنانه BALADE SAUVAGE

گرانترین عطر زنانه BALADE SAUVAGEرایحه عطر دیور یاد آور خوبی برای سفرهای تابستانی و تعطیلات شما به شمار می‌آید. این عطر با الهام از جزیره‌ی پانارئا در جنوب ایتالیا طراحی و ساخته‌شده است و حس بی‌نظیری را برای شما فراهم می‌کند. برای متفاوت‌تر بودن باید هزینه آن را پرداخت کرد از همین رو برای این عطر بی‌نظیر از اسانس‌ها و روغن‌های گیاهی متفاوت با رنج قیمتی بسیار بالایی استفاده‌شده است که بدون تردید قیمت تمام‌شده آن را بسیار افزایش داده است.

  • رایحه‌ای شبیه به اقیانوس
  • تداعی‌کننده حس تعطیلات
  • ایده ال برای روزهای تابستانی با حسی دل‌انگیز

حس استراحت در کنار اقیانوس تداعی‌کننده رایحه دل‌انگیز این عطر به شمار می‌آید. هرچند بوی عطر شبیه به مرکبات و میوه‌های شرقی است اما به لطف چوب عنبر و وانیلی که در آن استفاده‌شده است همچون آتشی گرم شمارا در یک روز سرد زمستان در آغوش می‌کشد.

 

خرید آنلاین گرانترین عطر زنانه

خرید آنلاین گرانترین عطر زنانه همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید عطرهای زنانه گران‌قیمت با رایحه‌های بسیار اعجاب‌انگیز برای شما در نظر گرفته‌شده‌اند. برخی از این عطرها مخصوص برای خانم‌ها و در برخی موارد آقایان نیز به‌صورت مشترک می‌توانند همراه با خانم‌ها از این عطرهای شگفت‌انگیز بهره بگیرند. طبع سرد و گرم آن سبب شده است تا بتوانید برای هر فصل یک عطر با رایحه متمایز را انتخاب کنید. این دیگر به سلیقه شما بستگی دارد که عطر گل‌های شرقی را بیشتر می‌پسندید یا رایحه‌های هندی موردپسند شما است. خانم‌های سخت پسند پس از استشمام عطرهای گران‌قیمت به دلیل بهره‌گیری از اسانس‌های کمیاب و بی‌نظیر هیچ‌وقت نتوانستند آن عطر بی‌نظیر را فراموش کنند.

  • عطرهای مدرن
  • عطرهای کلاسیک
  • عطرهای لاکچری

امید است مطالب ارائه‌شده در راستای معرفی گرانترین عطر زنانه موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و ازاین‌پس شما نیز بتوانید با قدری درایت و هوشمندی یک عطر مدرن یا کلاسیک را برای مهمانی‌های خاص و لاکچری خود تهیه کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *