دسته بندی نشده

معرفی انواع عطر های شرقی زنانه

انواع عطرهای شرقی زنانه

دنیای عطر ها بسیار پیچیده و منحصر به فرد است. این تنوع و پیچیدگی از سلایق متعدد انسانی سرچشمه می گیرد. در صنعت عطر سازی، رایحه های خاص و ویژه ای وجود دارد که به هیچ عنوان قابل جایگزینی نیستند و ویژگی های خاص خود را دارند، درست مانند عطر های شرقی که بلافاصله بعد از استفاده نظر اطرافیان را به خود جلب می کنند. آن ها اغلب، جذاب، تند، اسرارآمیز و در عین حال شهوانی و گرم هستند. اگر به دنبال مجموعه ای بی نظیر از انواع عطر های شرقی زنانه هستید، این مقاله را کامل مطالعه فرمایید و نسبت به رایحه دلخواه و باب سلیقه خودتان می توانید از مجموعه مندلیف خریداری کنید.

انواع رایحه های شرقی

قبل از معرفی انواع عطر های شرقی زنانه بهتر است در مورد رایحه های متنوع و شگفت انگیز شرقی اطلاعات بیشتری داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

خانواده عطر های شرقی شامل رایحه هایی است که از مواد گران بها و با ارزش به دست می آیند. این عطر ها به دلیل استفاده از ادویه جات، مشک، رزین و چوب های عجیب و غریب شناخته شده اند.

رایحه های عطر شرقی بر اساس نت های پایه استفاده شده در آن ها به زیر گروه های مختلفی تقسیم می شوند. رایج ترین نت های عطر شرقی عبارت هستند از:

  • تند
  • کهربا
  • وانیل
  • چوب
  • گل های تازه و با طراوت

انواع عطرهای شرقی زنانه

به عبارت دیگر، عطر هایی با نت شرقی معمولا تمایل به ارائه ترکیبی از پیچیدگی و گرما دارند. آن ها معمولا مجموعه ای شگفت انگیز از رایحه های تند مانند زنجبیل، فلفل، هل و جوز هندی هستند که با گل های مختلف ترکیب شده اند.

رایحه کهربای موجود در عطر های شرقی از رزین های طبیعی به دست می آید.

انواع عطر های شرقی زنانه

عطر های شرقی در سراسر دنیا شناخته شده هستند و طرفداران زیادی دارند. در این قسمت از مقاله، شما را با انواع عطر های شرقی زنانه موجود در این صنعت آشنا می کنیم که شهرت جهانی دارند و هر یک در نوع خود منحصر به فرد هستند.

عطر Alien from Thierry Mugler

Alien from Thierry Mugler یکی از انواع عطر های شرقی زنانه است که به دلیل داشتن رایحه هایی همچون کهربا و چوب و گل های با طراوت از دیگر عطر های موجود در بازار متمایز می شود.

انواع عطرهای شرقی زنانه

عطر موگلر آلین نت آغازین و دعوت کننده یاس سامباک و نت میانی چوب کشمیران دارد که حواس اطرافیان را مجذوب خود می کند. نت پایه آن کهربای سفید است که رایحه ای عجیب دارد و حس بویایی را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. بطری بنفش و زیبای آن که به شکل یک طلسم است، نماد آرامش و صلابت زن شرقی است که با الهام از آمتیس، الهه شور و زنانگی، طراحی شده است.

عطر La Nuit Tresor Lancome

عطر La Nuit Tresor در فوریه ۲۰۱۵ روانه بازار شد. عطر سازان معروف، کریستف رینود و آماندین ماری این معجون عاشقانه فوق العاده را ساختند که نظر بسیاری از خانم ها در سراسر جهان را به خود جلب کرد.

نت های ابتدایی آن گلابی و نارنگی و ترنج، نت های میانی آن توت فرنگی، ارکیده وانیلی، رز سیاه و میوه شور و نت های پایه ترکیبی خاص از پرالین، کارامل، لیچی، وانیل، نعنای هندی، بخور، قهوه، شیرین بیان، کومارین و پاپیروس هستند.

انواع عطرهای شرقی زنانه

این عطر به صورت شگفت انگیزی قسمت تاریک گل رز را به تصویر می کشد. ترکیب نت های رز سیاه با ارکیده وانیلی تاهیتی، آکورد هایی از بخور طبیعی پاپیروس، نعنای هندی و پرالین لیچی، این عطر را خاص و ویژه کرده است.

شیشه شکیل و زیبای آن به صورت یک الماس درخشان است که با یک رز مشکی از جنس ساتن تزئین شده و می تواند جایگاه خاصی را در میز آرایش شما به خود اختصاص دهد.

عطر S by Shakira

یکی دیگر از انواع عطر های شرقی زنانه S by Shakira نام دارد که با الهام از شخصیت پر جنب و جوش خواننده معروف، شکیرا، ساخته شده است. S by Shakira رایحه ای مقاومت ناپذیر، جذاب و زنانه دارد.

عطر S by Shakira

نت های بالایی آن مرکبات عجیب و غریبی هستند که نشاط و طراوت خاصی به این عطر می بخشند. نت‌ های میانی بوی لطیفی از گلبرگ ‌های یاس و گاردنیا را عرضه می‌ کنند که شفافیت و گرمای بسیار دلچسبی به عطر می‌ بخشد و حس لطیفی در شما ایجاد می‌ کند. نت های پایه از وانیل و چوب صندل و عنبر تشکیل شده اند. این نت ها همگی ریشه های شرقی عجیب و غریبی دارند و گزینه ایده آلی برای تمام زنان هستند.

عطر La Vie Est Belle لاوی ست بل

La Vie Est Belle Intensément، عطری است که به تازگی توسط برند معتبر لانکوم به لیست انواع عطر های شرقی زنانه اضافه شده است و ترکیبی اعتیاد آور از زنبق قرمز و وانیل دارد که گرمی خاصی به آن می بخشد.

نت ابتدایی این عطر آکورد تمشک، نت میانی آن یاس و نت های پایه آن عنبیه قرمز و وانیل قرمز و چوب صندل هستند.

این بطری «لبخند بلورین» نام دارد و دیدگاه لانکوم از زنانگی و شادی را به تصویر می ‌کشد.

عطر La Vie Est Belle Intensément

ادکلن زنانه پرینسس با بوی شرقی

«پرنسس» یک عطر فوق العاده از برند معتبر Vera Wang است که به طور تخصصی برای الهه خشن و آزاده درون زنان طراحی شده و استفاده از آن قدرت درونی شما را آزاد می کند. این عطر ترکیبی از رایحه شیرین گل ها و میوه های مختلف شرقی مانند نیلوفر آبی، گل تیار تاهیتی، سیب، وانیل و کهربا است.

ترکیب این میوه‌ های تازه و گل‌ های عجیب و غریب، عطری فریبنده ایجاد می‌ کند که نشان‌ دهنده قاطعیت و اعتماد به نفس است.

Vera Wang Princess

در مقاله پیش رو انواع عطرهای شرقی زنانه را بررسی کردیم و با رایج ترین نت های استفاده شده در آن ها آشنا شدیم.

عطر های معرفی شده در پاراگراف های بالا، هر یک فرمولاسیون خاص و ویژه ای دارند که برای خانم های سخت پسند و شیک پوش طراحی شده است و در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارند. به طور کلی اگر به دنبال رایحه ای غنی و سنگین می گردید که روی پوست بماند و اطرافیان شما را مجذوب کند، حتما یک عطر شرقی را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *