نقد و بررسی

اگر قصد سفر به کنار دریا دارید؛ این عطرهای ۲۰۲۰ را امتحان کنید

تابستان فصل سفر است و مسافران، کنار دریا را بهترین گزینه برای تفریح و استراحت می‌دانند، انصافاً هم باید به این گردشگران حق داد چرا که رایحه دل‌انگیز دریا حال و هوای دیگری دارد و خستگی را از تن بیرون می‌کند. به همین دلیل گردشگران خوش‌سلیقه وسواس بیشتری برای انتخاب عطر در مسافرت‌های کنار دیا می‌دهند و همیشه به دنبال عطرهای جدید و تازه‌ای هستند که رایحه‌ای برازنده حضور در کنار امواج خروشان دریا داشته باشد. از طرف دیگر از آنجایی که بسیاری از گردشگران ترجیح می‌‌دهند مسافرت خود را به دلیل همه‌گیری «کویید ۱۹» به آینده موکول کنند، عطرهایی که در ادامه برای شما فهرست کرده‌ایم، بوی خوش دریا و رایحه دل‌انگیز ساحل از آنها به مشام می‌رسد، تا رایحه خوش این عطرها، حال و هوای حضور در ساحل دریا را در ذهن شما تداعی کند. به همین دلیل فرا رسیدن تابستان را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه به عطرها و ادکلن‌های محبوبی در سال ۲۰۲۰ اشاره کنیم که رایحه این عطرها برازنده سفرهای دریایی و گشت و گذار در کنار ساحل است.

تام فورد سولیل بلانک (Tom Ford Soleil Blanc)

اولین عطر از فهرست جدیدترین عطرها با رایحه‌های دریایی را به « تام فورد سولیل بلانک» اختصاص داده‌ایم، چرا که این عطر رایحه‌ای دل‌انگیز از یاسمن و دانه‌های تنکا دارد و بوی خوش آن با رایحه همیشه آشنای نارگیل ترکیب شده تا با عطری طرف باشیم که استفاده از آن نه تنها رایحه خوش دریا را در ذهن تداعی می‌کند، بلکه باعث آرام و التیام ذهن می‌شود و خاطره‌های خوش مسافرت‌های دریایی را به یاد می‌آورد.

کرید ویرجین آیلَند واتِر (Creed Virgin Island Water )

برند معتبر کرید برای ساخت این عطر وسواس زیادی به خرج داده تا عطری روانه بازار کند که رایحه خوش دریا را به همراه داشته باشد. از «کرید ویرجین آیلند واتر» بوی دل‌انگیز لیمو، ترنج، زنجبیل، گل بامیه، شکر و نوشیدنی‌های معطر به مشام می‌رسد. این رایحه‌ها در کنار هم بوی دل‌انگیز در این عطر ایجاد می‌کند و از عطری صحبت می‌کنیم که انتخاب شماره یک گردشگران علاقه‌مند به سفرهای دریایی است.

ناتیکا وویاج (Nautica Voyage)

در این قسمت به عطری رسیدیم که رایحه بسیار ملایمی دارد و بوی خوش گیاهان دریایی، مشک و چوب سدر از آن به مشام می‌رسد. رایحه «ناتیکا وویاج» به اندازه‌ای دل‌انگیز است و خاطره‌های خوش دریا را در ذهن تداعی می‌کند که حتی طرفداران مشکل‌پسند عطرهای دریایی را نیز به خود جذب کرده است.

لِیدی میلیون پاکو روبان (Paco Rabanne Lady Million perfume)

این عطر دقیقاً همان چیزی است که علاقه‌مندان به رایحه‌های دریایی و بوی دل‌انگیز گل‌ها به دنبال آن می‌گردند، برند فرانسوی «پاکو روبان» برای ساخت عطر «لیدی میلیون» از رایحه‌‌های پرتقال، گاردنیا و مشک کمک گرفته و از عطری صحبت می‌‌کنیم که در کنار بوی بسیار خوش و فریبنده، رایحه آن ماندگاری زیادی دارد و برای مسافرت‌های طولانی یا شب‌نشینی‌های تابستانی می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

اسکادا تاج‌ سان‌ست (Escada Taj Sunset)

در اولین برخورد با این عطر بوی انبه، گل‌ پامچال، نارگیل و چوب صندل از آن به مشام می‌رسد. این عطر رایحه‌ای بسیار کلاسیک و خاص دارد و علاقه‌مندان عطرهای دریایی را ناامید نمی‌کند.

مایکل کورس کورال (Michael Kors Coral)

به عنوان آخرین عطر از فهرست بهترین عطرهای دریایی به سراغ عطری رفتیم که بوی خوش آن از رایحه دل‌انگیز مرجان‌‌های دریایی حکایت دارد و آفتا‌ب‌گرفتن در زیر نور خورشید در سواحل زیبا را در ذهن تداعی می‌کند. رایحه نارنگی، شکوفه پرتقال، در کنار بوی دل‌انگیز فلفل صورتی و بوی خوش نمک دریایی خشک‌شده و مشک را می‌توان از رایحه‌هایی دانست که از این عطر به مشام می‌رسد.

همان‌گونه که وعده داده بودیم بهترین عطرهای سال ۲۰۲۰ را برای علاقه‌مندان عطرهای دریایی معرفی کردیم، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به رایحه خوش عطرهای دریایی علاقه دارید و عطری را می‌شناسید که در فهرست بالا به آن اشاره نشد، در قسمت نظرات، نام و مشخصات این عطر را با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *