اخبار

با کالکشن ادوتویلت جدید و رنگارنگ برند فرانسوی «فراگونارد» آشنا شوید

تا به اینجای سال ۲۰۲۰ میلادی که چیزی حدود ۵ ماه از آن گذشته است، بسیاری از برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن، باوجود شیوع گسترده کرونا و تعطیل شدن نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی مرتبط با این صنعت در جهان، اما دست از طراحی و معرفی محصولات خود برنداشته و جدیدترین رایحه‌ها و کالکشن های خود را به‌صورت آنلاین، معرفی کرده‌اند.

خانه مُد و تولیدکننده فرانسوی موسوم به فراگونارد (Fragonard) نیز، از یک کالکشن جدید، رنگارنگ و جذاب بانام لو فلور دو پارفومر (Les Fleurs du Parfumeur) رونمایی کرده است. درواقع هدف این برند از معرفی این مجموعه، به نمایش گذاشتن سرسبزی و زیبایی‌های طبیعت جنوب فرانسه در حال حاضر و در فصل بهار است.

این مجموعه تازه‌وارد فرانسوی شامل سه محصول است که دوتا از آن‌ها ادوتویلت هایی بانام بله دی گراسه (Belle de Grasse) و بیدی پروونس (Beau de Provemxe) و دیگر محصول قرارگرفته در این کالکشن نیز یک خوشبوکننده اتاق است.

این برند فرانسوی در مورد سه‌گانه جدید خود می‌گوید: «آکوردهایی از عطرهایی که در این رایحه‌ها استفاده‌شده‌اند، می‌توانند شادی و نشاط مناطق ما را جشن بگیرند. این شادی درواقع متعلق به تمام کسانی است که عاشق مواد اولیه منحصربه‌فرد بوده و می‌خواهند از یک رایحه غنی و جذاب استفاده نمایند.»

اولین رایحه این مجموعه یا همان بله دی گراسه، از آکوردهای گل‌هایی همچون شکوفه‌های پرتقال، یاس بنفش و میموزا (mimosa) استفاده می‌کند که طراح برای هرچه جذاب‌تر شدن آن، از برگ گل بنفشه، ترنج و مُشک نیز بهره برده است.

هرم نت‌های اصلی

نت‌های گشایشی: برگ گل بنفشه، ترنج

نت‌های میانی: میموزا، شکوفه پرتقال، یاس بنفش

نت‌های پایه: مُشک، هلیوتروپ (helliotrope یا گل آفتاب‌پرست)

دیگر رایحه قرارگرفته در این کالکشن نیز ترکیبی از نت‌های چوبی و گیاهی بوده که با آکورد مقاومت‌ناپذیر و جذاب انجیر و نعناع سبز و تازه ترکیب‌شده و لایه‌ای از ریحان نیز روی آن‌ها کشیده شده‌اند. آکوردهایی همچون سدر اطلس، پاچولی اندونزیایی، چوب صندل جاوایی و وتیور (vetiver) نیز به‌عنوان نهایی‌ترین طبقه از هرم نت‌های اصلی، دیده می‌شوند.

هرم نت‌های اصلی

نت‌های گشایشی: گریپ‌فروت، انجیر، ترنج

نت‌های میانی: نعناع، ریحان، ایلنگ-ایلنگ

نت‌های پایه: وتیور، چوب سدر، پاچولی، چوب صندل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *