اخبار

معرفی بهترین افترشیو های مردانه

بهترین افترشیو های مردانه

یکی از مهم ترین کار هایی که یک شخص برای رعایت بهداشت فردی باید انجام دهد، شیو کردن موهایی است که روزانه می تواند در خود باکتری های زیادی را جمع کند. برای داشتن یک بهداشت درست، باید شیو کردن موهای زائد کار هر روزه هر فرد باشد. برای از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی وجود دارد که بیشتر آقایان از ژیلت استفاده می کنند. ژیلت به دلیل سطح سخت و خشنی که دارد، باعث بروز التهاب در صورت آن ها می شود که برای برطرف کردن این مشکل، باید از افترشیو استفاده کرد. در این مطلب به چگونگی افترشیو ها و بهترین افترشیو های مردانه ای که وجود دارد پرداخته ایم. با ما تا آخر مطلب همراه باشید. برای کسب اطلاعات درباره عطر ها و رایحه ها می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

افترشیو چیست؟

قبل از هرچیزی بهتر است که با افتر شیو آشنا شویم و در مورد فواید آن کمی بحث نماییم. اگر بخواهیم به معنای لغوی افتر شیو بپردازیم، یعنی چیزی که پس از اصلاح مورد استفاده قرار میگیرد. پس از اینکه صورت خود را با ژیلت اصلاح کردید، متوجه قرمزی پوست یا التهاب آن می شوید. این التهاب ناشی از تراشیده شدن لایه بالایی سلول های پوستی است. پس از اینکه پوست تراشیده می شود، به مراقبت نیاز دارد. بهترین کاری که باید انجام دهید، استفاده از افترشیو ها است. افتر شیو به دلیل داشتن نوع فرمولاسیون خاص خود در دسته محصولات ضد باکتری قرار می گیرند.

فواید افترشیو ها

پس از اینکه صورت خود را شیو کردید، لایه بالایی پوست شما تراشیده می شود و پوست شما در ضعیف ترین حالت ممکن خود قرار میگیرد و به محافظت نیاز دارد. افترشیو ها در واقع به عنوان محافظ عمل می کنند و پوست شما را در برابر آلودگی ها و هر نوع تحریک اضافی محافظت می کنند. آنها خاصیت آنتی باکتریال دارند و مانع از ایجاد آکنه و جوش می شوند.

بهترین افترشیو های مردانه ۲۰۲۱

افترشیو های مختلفی از برند های متفاوت وجود دارد و شاید نتوانید یک انتخاب درست داشته باشید. ما در این بخش به بهترین افترشیو های مردانه ۲۰۲۱ می پردازیم.

  1. Baxter

بهترین افترشیو های مردانه

بهترین لوسیون پس از اصلاح

ویژگی های مثبت

  • ترکیب بی نظیری از آلوئه ورا و روغن درخت چای و آلانتوئین.
  • از بین برنده قرمزی و التهاب پوست
  • حس خنکی
  • بوی ملایم

ویژگی منفی

  • بوی معطر قوی ندارد.

این افترشیو بهترین انتخاب برای آقایانی است که می خواهند تمامی اثرات سوختگی، خشکی و التهاب پوست را برطرف کنند.

باکستر کالیفرنیا به طور کلی بهترین افترشیوی است که می توانید بخرید؛ زیرا دقیقا در فرمولاسیون خود ترکیباتی را دارد که می تواند به شما در مراقبت از پوستتان کمک کند. این محصول برای انواع پوست موثر می باشد. طراحی بدون الکل دارد و این بدان معنا است که پس از اصلاح هیچ سوختگی به جا نخواهد گذاشت. باکستر به دلیل داشتن مرطوب کننده می تواند برای پوست های حساس نیز مناسب باشد. اگر پوست چربی دارید مرطوب کننده های این محصول می تواند به بازگرداندن رطوبت سالم به پوست کمک کند که این کار باعث می شود تا پوست شما چربی کمتری را ترشح کند.

  1. Duke Cannon

بهترین افترشیو های مردانه

خوشبو ترین افترشیو

ویژگی های مثبت

  • رایحه تصفیه شده و کلاسیک
  • خنک کننده
  • ساخته شده از مواد عالی و درجه یک

ویژگی منفی

  • دارای رایحه با خط بوی پایین

این افترشیو بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال یک افترشیو خنک کننده، بی نظیر و تسکین دهنده هستند که بوی خوب داشته باشد و همچنین از تحریک پوست جلوگیری کند.

هنگامی که صحبت از بهترین افترشیو های مردانه می شود، نمی توان دوک کانن را نادیده گرفت. این افترشیو پس از اصلاح نه تنها با روغن ها و مواد طبیعی باعث آبرسانی پوست می شود، بلکه از قرمزی و سوختگی و التهاب صورت نیز جلوگیری می کند. این افترشیو بر خلاف کیفیت بالایی که دارد مقرون به صرفه است. دوک کانن با رایحه جذابی که دارد حس خوشتیپی و اعتماد به نفس را به آقایان می دهد. این افترشیو دارای عصاره ها و روغن های طبیعی است که باعث تغذیه پوست شما می شود.

  1. Jack black post shave

Jack black post shave

بهترین گزینه برای پوست های حساس

ویژگی های مثبت

  • استفاده از مواد طبیعی
  • بدون الکل
  • درمان تحریکات پوستی
  • مناسب برای پوست حساس

ویژگی منفی

  • دارای قیمت بالا
  • دارای بافت چسبناک و ضخیم

این افترشیو بهترین گزینه برای اقایانی است که پوست حساسی دارند و می خواهند پس از اصلاح از تحریک و قرمزی و التهاب پوست جلوگیری کنند.

آقایانی که ریش های خود را شیو کرده باشند، از التهاب و قرمزی پوست اطلاع دارند. بهتر است  این افراد از ژل های خنک کننده استفاده کنند. افترشیو جک بلک یکی از بهترین گزینه ها برای این مورد است. این افترشیو فاقد الکل و عطر بوده و برای کمک به کسانی که پوستی حساس دارند، طراحی شده است. جک بلک ساخته شده از مواد طبیعی همچون رزماری، گل مریم و اسطوخودوس است تا پوست شما هنگام استفاده از آن بهبود پیدا کند.

  1. Dior sauvage

بهترین افترشیو های مردانه

بهترین لوسیون پس از اصلاح

ویژگی های مثبت

  • رایحه لطیف و مردانه
  • محافظت از پوست
  • احساس سبکی پس از استفاده

ویژگی های منفی

  • ممکن است به اندازه کافی صورت شما را مرطوب نکند.
  • در فرمولاسیون خود الکل و عطر دارد و این ممکن است باعث شود که پوست های حساس دچار مشکل شوند.

این افترشیو بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال یک محصول معطر و خوشبو هستند. آقایانی که دنبال یک افترشیو با رایحه خنک هستند؛ می توانند از این محصول استفاده کنند. برند دیور یکی از قدرتمندترین و شناخته شده ترین برندها در جهان است. مطمئنا برندی به آن عظمت،  افترشیوی عالی تولید خواهد کرد. افترشیو دیور رایحه بسیار خنکی دارد و پس از اینکه صورت خود را اصلاح کردید، می توانید از این افترشیو استفاده کنید. این محصول از سایر رقبای خود سبک تر و بهتر است و زمانی که از آن استفاده کنید، حس شادابی در شما ایجاد می شود. بوی افترشیو دیور منحصر به فرد و جذاب است.

اهمیت استفاده از افترشیو

پوست برای مقابله با آلودگی ها، آکنه ها و آسیب های پوستی به افترشیو نیاز دارد. افترشیو باکستر مناسب پوست های چرب بوده و از التهاب پوستی نیز جلوگیری می کند. افترشیو دوک کانن رایحه کلاسیکی دارد و آبرسانی پوست را انجام می دهد. افترشیو جک بلک مناسب پوست های حساس است و در ترکیبش از ژل های خنک کننده استفاده شده. دیور یک افترشیو سبک و خنک دارد که رایحه منحصر به فردش فراموش نشدنی است.

امیدوارم با معرفی افترشیو های مردانه بتوانید رایحه مورد نظرتان را پیدا کنید. در خرید افترشیو علاوه بر دقت در رایحه، موارد مهم دیگری مانند تناسب با پوست، بافت و ترکیب افترشیو و آب و هوا را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *