راهنمای خرید عطر

معرفی بهترین عطر های زنانه برای استفاده در مسافرت

بهترین عطر در مسافرت

برای همه ما پیش آمده است که عطر مورد علاقه خود را به دلیل اندازه بزرگ و کمبود جا، همراه خود به سفر نبرده ایم. حال، ما می دانیم که تعطیلات بدون عطر مورد علاقه، دلچسب نیست و از این رو در این مقاله بهترین عطرهای سایز مسافرتی را برای شما گرد آورده ایم. وقتی همه چمدان های خود را جمع می کنید و ظاهر و استایل های مختلفی را برای خود تصور می کنید ناراحت کننده است که متوجه شوید نمی توانید عطر مورد علاقه تان را با خود حمل کنید. در آن لحظه انگار همه چیز خراب می شود. ما برای از بین بردن این نگرانی شما، لیستی از بهترین عطرها در مسافرت را تهیه کرده ایم. این عطر ها ممکن است در نظر شما کوچک به نظر برسند، اما آن ها بوی خوبی دارند و از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند. برای خرید بهترین عطر در مسافرت می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

بهترین عطر در مسافرت

بهترین عطر در مسافرت این امکان را به شما می دهد که سبک و تازه سفر کنید. با این عطرها از شکستگی بطری ها نیز جلوگیری می شود. چه بخواهید رایحه مرکباتی بدنتان را بپوشاند یا عطری از وانیل را ترجیح دهید، عطرهای مسافرتی در انواع رایحه ها موجود است تا توجه شما را جلب کند. آن ها در طول روز به شما احساس تازگی و بوی تازگی می دهند. برای هر رایحه ای که ترجیح می دهید، یک عطر سایز مسافرتی وجود دارد. در ادامه، به بررسی برخی از این عطرها می پردازیم:

  1. عطر Versace Bright Crystal Eau De Toilette

این عطر مسافرتی ورساچه که مانند یک کریستال واقعی بسته بندی شده است، برای خانم هایی که جسور و در عین حال کمی شیطنت دارند، ایده آل است. بوی این عطر شما را با رایحه انار های آب دار، آکورد یخی و یوزو آشنا می کند که سپس راه را برای درخشش مگنولیا همراه با گل صد تومانی و گل نیلوفر آبی باز می کند. همه این رایحه ها در حضور وسوسه انگیز آکاجو، مشک و عنبر گیاهی آرام می نشینند تا کمی گرما را اضافه کنند. ادکلن ورساچه برایت کریستال یک عطر مسافرتی است که در صورت اسپری کردن، خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد.

بهترین عطر در مسافرت

  1. ادکلن شنل کوکو مادمازل

با شنل کوکو مادمازل که حاصل آمیختگی گل یاس و رز است، یک بوی کاملا مجلل را حس می کنید. عنبیه فلورانسی برای افزودن کمی طعم، حضور خود را نشان می دهد. نت ابتدایی پرتقال سیسیلی و گریپ فروت و ترنج کالابریایی است و نت میانی آن یاس و گل رز که با طعم ترش لیچی تازه همراه است. برای پذیرفتن گرمی این همه شیرینی، نعناع هندی، مشک سفید، وانیل بوربون و وتیور هائیتی نیز وارد فرمول این عطر شده اند. عطر مینی شنل به خوبی هاله زیبا و جذاب شما را به تصویر می کشد و عطری عالی به خصوص در ماه های سرد سال ایجاد می کند. کمی از این عطر را اسپری کنید و دیگران را به خود جذب کنید.

بهترین عطر در مسافرت

 

  1. عطر Michael Kors Wonderlust 

اگر از افراد ماجراجو هستید و همیشه در حال سفر و فرار به مکان های دوردست و عجیب و غریب هستید، این عطر مینیاتوری مایکل کورس بهترین همراه برای شما است. این عطر گرم زنانه، رایحه اصلی شیر بادام را در کنار ترنج و فلفل صورتی با مقدار مناسب ادویه همراه کرده است. وقتی رایحه در حال ناپدید شدن است، هلیوتروپ، سامباک یاس و میخک را حس می کنید. و در نت پایانی چوب صندل، بنزیون و چوب ترمه همراه با عطر تند و شیرین دارچین همیشه بسیار کلاسیک در انتظار شما است. در این بهترین عطر در مسافرت رایحه ها یکی پس از دیگری مانند یک تجربه جادویی به نظر می رسد و زمانی که بو کردن آن را تمام کنید، به هدف مورد انتظار خود خواهید رسید.

 

بهترین عطر در مسافرت

  1. ادکلن رنانه Victorias Secret Bombshell 

بهترین عطر در مسافرت ویکتوریا سکرت بامب شل که به شما احساس اعتماد به نفس فوق العاده ای نسبت به پوست خود می دهد. این عطر با میوه شور بنفش برزیلی و مرکبات آغاز می شود. در قلب این عطر، گل صد تومانی شانگریلا تبت و ارکیده های وانیلی تند ماداگاسکار را خواهید دید. که یادآور کاج های آفتاب زده ایتالیایی است و همچنین با رایحه گرمی که دارد روی بدن شما می نشیند تا بهترین اثر ماندگار را ایجاد کند. ما فکر می کنیم این ادکلن زنانه معروف قلب ها را به هر کجا که بروید تسخیر می کند و شما را در مرکز دنیا قرار می دهد.

 

Victoria’s Secret Bombshell Body Mist

  1. عطر Burberry Brit For Her Eau De Parfum

حس بویایی شما با بهترین عطر در مسافرت بربری بسیار لذت بخش است ترکیبی وسوسه انگیز از گلابی، لیموترش و بادام از گل صد تومانی، شکر و مقداری بادام دیگر استقبال می کند تا رایحه ای تازه و سبک را نشان دهد. همانطور که نت های آغازین کمرنگ می شوند، با گرمای شیرین ماهاگونی، وانیل، عنبر و دانه تونکا از بینی خود پذیرایی می کنید. این عطر زنانه نه تنها برای بوی عالی در حین حرکت ایده آل است، بلکه هدیه ای عالی برای تمام زنان زندگی شماست. مقداری از عطر را اسپری کنید تا قبل از ارائه بزرگ بعدی در محل کار، احساس اعتماد به نفس داشته باشید.

Burberry Brit For Her Eau De Parfum

 

انتخاب عطر متناسب با آب و هوای مقصد سفر

به هر کجا که سفر می کنید، از آب و هوای آن مکان مطلع شوید و عطر خود را بر اساس آن انتخاب کنید. اگر در تابستان به منطقه ای ساحلی می روید، رایحه های میوه ای، گلی و مرکباتی شما را شاداب و سبک نگه می دارد و نیازی به گفتن نیست که بوی عالی خواهید داشت. سفر در ماه های زمستان نیاز به عطرهای تند و گرم دارد. رایحه های پاریسی ایو سن لورن و ورساچه رایحه های تمیز و شفافی هستند که برای ماه های بهار عالی هستند. عطر های همه کاره نیز در هر زمانی از سال مورد استفاده هستند.

زمانی که در سفر هستید و می خواهید ترکیبی سفارشی از رایحه های مورد علاقه خود داشته باشید، روی یک بطری عطر سرمایه گذاری کنید. عطر مورد علاقه خود را از بطری های عطر سایز معمولی به دستگاه اتومایزر انتقال دهید تا قابلیت حمل آسان داشته باشد، زیرا اساساً وزنی ندارد. گلوله های غلتکی نیز راهی عالی برای آوردن عطر مورد علاقه تان بدون توجه به جایی که می روید، هستند، زیرا مانند بطری های شیشه ای عطر نمی شکنند. اگر اسپری ها را دوست ندارید، این بطری های مسافرتی بهترین گزینه برای شما خواهند بود. عطرهای جامد توپی معطر نیز یک راه ایده آل برای حمل رایحه در تعطیلات هستند. هنگامی که این توپ را روی نقاط مورد نظر فشار دهید، با مواد شیمیایی بدن شما ترکیب می شود و قدرت ماندگاری بالایی را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *