دسته بندی نشده

معرفی بهترین عطر زنانه برای هدیه

بهترین عطر زنانه برای هدیه

برای بانوان به روز و زیبا، استفاده از عطر چیزی فراتر از یک رایحه خوش است. بلکه نشان دهنده شخصیت، ویژگی و استایل منحصر به فرد آن ها است. با توجه به این موضوع، خرید عطر زنانه به عنوان هدیه کار بسیار سختی است. در ادامه مطلب فهرستی از ویژگی های بهترین عطر زنانه برای هدیه و تعدادی پیشنهاد برای شما تهیه کرده ایم تا با استفاده از آن، بهترین عطر را برای همسر، مادر یا خواهر خود تهیه کنید همچنین برای خرید عطر می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

مواردی که در هنگام خرید عطر زنانه برای هدیه باید به آن توجه کرد

  • بدست آوردن اطلاعات، از طریق عطر های خانم ها: اگر به دنبال بهترین عطر زنانه برای هدیه به همسر، مادر یا خواهر خود می گردید، لازم است که به سراغ عطر های سابق آن ها بروید. با این کار، متوجه محدوده سلیقه آن ها خواهید شد و انتخاب برایتان راحت تر می شود.
  • از خرید عطر های ارزان بی کیفیت خودداری کنید: عطر های ارزان از مواد بی کیفیت و سرطان زا تشکیل شده اند. این عطر ها می توانند یک طعمه بزرگ برای خراب کردن رابطه شما با همسرتان باشند زیرا با خریدن عطر ارزان قیمت به عنوان هدیه، این باور را به آن ها می دهید که برایتان بی اهمیت هستند و این اصلا خوب نیست.
  • از خریدن عطر های تکراری خودداری کنید: همانطور که می دانید عطر ها، انواع خاطرات را با کیفیت بالا زنده خواهند کرد پس بهتر است عطری با رایحه جدید خریداری کنید و خاطرات جدیدی را برای خود بسازید.

 

معرفی چند عطر زنانه برتر برای هدیه

در این قسمت به معرفی چند عطر زنانه با رایحه های مختلف که مناسب هدیه دادن هستند می پردازیم.

۱) عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی  Juicy Couture Viva la Juicy

عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی  Juicy Couture Viva la Juicy

این عطر مناسب خانم هایی است که رایحه های شیرین را می پسندند. از رایحه گل یاسمن، انواع مرکبات و توت های وحشی ساخته شده است. همچنین به دلیل خنکی آن، می توان گفت که برای فصل های گرم سال بسیار مناسب است.

۲) عطر ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رالف مدل فلور بامب Flowerbomb Eau de Parfum Spray

عطر ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رالف مدل فلور بامب Flowerbomb Eau de Parfum Spray

اگر به دنبال بهترین عطر زنانه برای هدیه می گردید، این مدل را در نظر داشته باشید زیرا با رایحه ای گرم که از گل های یاس و رز گرفته شده است، حس زیبا بودن را به خانم ها منتقل خواهد کرد.

۳) عطر بیره دو جیپسی واتر ادوکلن Gypsy Water Eau de Cologne

عطر بیره دو جیپسی واتر ادو کولوژن Gypsy Water Eau de Cologne

این عطر گرم، که اغلب دارای یک رایحه چوبی خاص است، اغلب از درخت کاج، مرکباتی مانند لیمو، وانیل و فلفل تشکیل شده است. جهت خرید بهترین عطر زنانه برای هدیه، به شما این عطر را پیشنهادمی کنیم.

۴) عطر فیلاسفی امیزینگ گریس Philosophy Amazing Grace

عطر فیلاسفی امیزینگ گریس Philosophy Amazing Grace

این عطر به قدری ملایم است که پیشنهاد می شود اگر به دنبال عطر های کمی تند یا تلخ می گردید، این مدل را انتخاب نکنید. خانم هایی که رایحه های ملایم را می پسندند، صد در صد از این عطر لذت خواهند برد و از گرفتن همچین عطری به عنوان هدیه خوشحال خواهند شد. با استفاده از این عطر، انگار رایحه ملایم مرکباتی مانند پرتقال و گریپ فروت را برای خود خریداری کرده اید.

۵) عطر دیور جادور(ژادور)  Dior Jadore

عطر دیور جادور(ژادور)  Dior J’adore

اگر به دنبال بهترین عطر زنانه برای هدیه می گردید، این مدل را فراموش نکنید زیرا برای خانم های قدرتمند و مستقل گزینه ای عالی محسوب می شود. از رایحه میوه هایی مانند گلابی و همچنین پایه توت های مختلف و وانیل گرفته شده است.

۶) عطر ژیوانشی آنجئو دمون له سکرت الیکسیر Givenchy Ange Ou Demon Le Secret

عطر جیونچی آنجئو دمون له سکرت الیکسیر Givenchy Ange Ou Demon Le Secret

این عطر برای خانم هایی که رایحه گل را در عطر می پسندند مناسب است. با رایحه ملایم گل یاسمن و بر پایه چوب ها، می توان‌ گفت که جزو بهترین های بازار محسوب می شود. همچنین با داشتن یک شیشه زیبا و خوش رنگ، توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده است.

۷) عطر شنل گابریل اسنس gabrielle chanel essence

بهترین عطر زنانه برای هدیه

اگر به دنبال بهترین عطر زنانه برای هدیه می گردید، این مورد با رنگ  طلایی و رایحه ملایم خود جزو بهترین موارد موجود در بازار محسوب می شود. عطری که با ۴ گل خوشبو و ملایم ساخته شده است، صد در صد هدیه مناسبی خواهد بود.

۸) عطر والنتینو (ولنتینو) وچی ویوا زنانه Valentino Voce Viva gift set

بهترین عطر زنانه برای هدیه

با خرید این عطر برای همسرتان، نشان دهید که برایتان اهمیت دارد. این مدل، از رایحه پرتقال، نارنگی و وانیل گرفته شده است. همچنین رایحه ملایم این عطر، آن را در میان لیست بهترین عطر زنانه برای هدیه، قرار می دهد.

۹) تام فورد رز پریک Tom Ford Rose Prick

بهترین عطر زنانه برای هدیه

در میان انواع بهترین عطر های زنانه برای هدیه، برند تام فورد همیشه مورد توجه قرار می گیرد زیرا رنگ زیبای شیشه آن و بوی تند بی نظیرش که از ادویه و سه مدل گل تشکیل شده است آن را در میان تمامی عطر ها بسیار خاص کرده است.

۱۰) عطر ادکلن پرادا کندی گلاس  prada Candy Gloss

بهترین عطر زنانه برای هدیه

همانطور که از اسم این عطر متوجه می شوید، ( کندی: شکلات) این‌ نمونه بسیار شیرین و گرم است. اگر به دنبال بهترین عطر زنانه برای هدیه می‌گردید، این عطر شکلاتی و خوش بود، می تواند گزینه مناسبی باشد.

در این مقاله سعی کردیم که شما را با چند مورد از بهترین عطر های زنانه آشنا کنیم تا بر اساس سلیقه عزیزانتان بهترین خرید را داشته باشید برای هدیه عطر با بسته بندی خاص می توانید به قسمت مندباکس سایت مندلیف مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *