عطر سلبریتی ها و مشاهیر

معرفی عطر بازیگران زن ایرانی

عطر بازیگران زن ایرانی

 اگر شما به عطر خود اهمیت می دهید حتما تا به حال کنجکاو شده اید که عطر بازیگران زن ایرانی چیست؟ جالب است بدانید که برخی از بازیگران زن ایرانی برند عطر مخصوص خود را دارند که رایحه این عطر ها مورد استقبال قرار گرفته و قیمت مناسبی نیز دارند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد عطرها به سایت مندلیف مراجعه کنید.

عطر هدیه تهرانی

هدیه تهرانی متولد ۴ تیرماه ۱۳۵۱ در تهران است. هدیه تهرانی برای فیلم سلطان توسط مسعود کیمیایی انتخاب و به این صورت وارد سینمای حرفه ای شد. بازی های حرفه ای این بازیگر زن مورد توجه منتقدین قرار گرفت و خیلی ها ایشان را تحسین کردند. همچنین بازی به یاد ماندنی او در فیلم چهارشنبه سوری که سیمرغ بلورین جشنواره فجر را دریافت کرد مورد استقبال زیادی قرار گرفت. هدیه تهرانی در دهه هشتاد پس از مهناز افشار به عنوان دومین زن پول ساز سینما انتخاب شد. خانم هدیه تهرانی جزو اولین سلبریتی های ایرانی بود که عطری با نام خود به بازار عرضه کرد.

عطر هدیه تهرانی

رایحه عطر هدیه تهرانی

اگر برای شما جالب است که بدانید عطر بازیگران زن ایرانی چیست در مورد این بازیگر محبوب باید بدانید توسط شرکت لومانی پاریس، عطر وی با نام هدیه تهرانی لومانی Lomani Hedieh Tehrani معرفی و عرضه شده است. برند لومانی ۲۵ سال سابقه درخشان دارد و با شعار یک ستاره باش مشغول به فعالیت است. رایحه این عطر شیرین، طبیعی و خنک است که پس از استفاده به شما حس آرامش هدیه می دهد. حجم این عطر ۱۰۰ میلی لیتر بوده و رد بوی ماندگار و مناسبی دارد. به دلیل خنک بودن رایحه، برای استفاده در فصل های گرم سال، بسیار مناسب است. برند لومانی از سال ۱۹۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه در بیش از ۷۰ کشور محصولات خود را عرضه می کند و بیش از ۲۶ عطر و ادکلن در کارنامه خود دارد.

بطری ادکلن هدیه تهرانی

عطر بازیگران زن ایرانی بسیار متفاوت است اما وجه اشتراک آن ها توجه به ظرافت و زیبایی عطر، همراه با رایحه مناسب است. در عطر هدیه تهرانی، طراحی بطری بسیار شیک و هوشمندانه است و شیشه صورتی رنگ دارد که در قسمت میانه بطری، بند و دکمه ای وجود دارد که نام تجاری لومانی بر روی آن نوشته شده است. این بطری درب کریستالی دارد و زیبایی آن چشم نواز است.

عطر لیلا حاتمی

عطر لیلا حاتمی

اگر عطر بازیگران زن ایرانی برای شما جالب است، باید در مورد لیلا حاتمی بیشتر بدانید. لیلا حاتمی متولد ۹ مهر ماه ۱۳۵۱ است و پدر ایشان کارگردان بزرگ و معروفی بود. لیلا حاتمی در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا ازدواج کرد و دو فرزند به نام مانی و عسل دارد. ایشان در طول حرفه خود جایزه های بزرگی کسب کرده و مورد توجه جمع کثیری از علاقه مندان سینما قرار گرفته و همواره در این مسیر می درخشد. وی با طراحی و تولید عطر خود به جمع افراد مشهور عرضه کننده عطر های بین المللی پیوست. اگر از عطر بازیگران زن ایرانی بخواهیم صحبت کنیم عطر تهران لیلا حاتمی عطر محبوبی است.

تولید عطر لیلا حاتمی

این عطر در فرانسه تولید و سال ۱۳۹۶ به بازار عرضه شد. لیلا حاتمی برای عطر خود از بهترین عکاسان و طراحان برای خلق این محصول استفاده کرده است و توانسته عطر خود را جزو مشهور ترین عطر های بین الملل مطرح کند. نام عطر لیلا حاتمی” تهران” است و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته، اگر در حال بررسی عطر بازیگران زن ایرانی هستید در مورد عطر تهران اطلاعات زیادی کسب کنید زیرا رایحه اغوا کننده ای دارد. رایحه این عطر از گل های آسیایی گرفته شده است. نت ابتدایی آن رایحه هلو، فلفل و گریپ فروت و نت میانی آن از بنفشه، شکلات و یاسمن تشکیل شده همچنین رایحه پایانی آن نت های وانیل، نعناع، خزه و کارامل است. پس از اسپری، با گذشت مدتی متوجه نت های مختلف این عطر خواهید شد.

در میان عطر بازیگران زن ایرانی، عطر تهران لیلا حاتمی بسیار شیک و مناسب برای بانوان ایرانی است. این عطر دارای طبعی معتدل است و با اکثر سلیقه ها همخوانی دارد، کشور مبدا آن فرانسه است. رایحه این عطر نزدیک به رایحه های عطر های معروف مانند لانکوم لاویه بل، میس دیور بلومینگ و مون پاریس در نظر گرفته می شود. این عطر به دلیل رایحه گرمی که دارد برای استفاده در فصل های سرد بسیار مناسب است.

طراحی بطری این عطر بسیار ساده و شیک با رنگی صورتی است که روی آن شیار هایی قرار دارد. ظاهر کلی بطری مکعبی شکل است و نام لیلا حاتمی به فارسی روی آن نوشته شده، اگر به عطر بازیگران زن ایرانی علاقه دارید حتما عطر تهران لیلا حاتمی را امتحان کنید.

عطر تهران لیلا حاتمی

عطر بازیگران، لیلا اوتادی

برای آن که با عطر بازیگران زن ایرانی شناخت بیشتری پیدا کنید باید در مورد لیلا اوتادی بیشتر بدانید. لیلا اوتادی از دانشگاه هنر تهران کارشناسی معماری خود را گرفته است و کار سینمایی خود را با فیلم چشمان سیاه ایرج قادری شروع کرد اما برای نخستین بار توسط فیلم مهر و ماه به کارگردانی فیاض موسوی دیده شد. لیلا اوتادی بازیگر خوش سیمای سینما در روز تولدش از عطر خود رونمایی کرد و همچنین در صفحه اینستاگرام خود گفت: ((خوشحالم در روز تولدم به اطلاعتون برسونم که یکسال پیش از طرف کمپانى «تمپتیشن» تولیدکننده عطر در فرانسه و امارات با من تماس گرفتن و پس از مذاکراتی که با نماینده خاورمیانه کمپانى داشتیم، پیشنهادشون براى تولید عطر به نام من براى طرفداران عزیزم رو پذیرفتم، اینکه پروسه‌ پیش تولید و تولید عطرها با دو رایحه کاملا متفاوت و دیزاین جذاب یکسال به طول انجامید، حساسیت من براى هرچه بهتر شدن عطرها و دقت نظر و جلسات متمادى با شرکت بود، کمپانى محترم درصدد هست که پس از اطلاع رسانى به شما عزیزان به زودى این دو عطر رو در بازار امارات و سپس ایران و کشورهاى همسایه در دسترس شما خوبان قرار بدهند.امیدوارم حاصل زحمات این دوستان عزیز رو دوست داشته باشید.))

پس در بررسی عطر بازیگران زن ایرانی، عطر لیلا اوتادی را فراموش نکنید. لیلا اوتادی همیشه در مورد علاقه زیاد خود به عطر صحبت می کرد و با تولید عطر خود، ورود تخصصی تری به این زمینه فعالیت پیدا کرد. عطر لیلا اوتادی از رایحه معتدلی برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارد.

عطر بازیگران زن ایرانی متناسب با شخصیت آن ها

شما می توانید با بررسی عطر های مختلف بازیگران زن ایرانی، بهترین آن ها را انتخاب کرده و استفاده کنید و از رایحه های آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید در مورد زندگی شخصی بازیگران و شخصیت های ان ها بیشتر آشنا شده تا متوجه شوید ویژگی های عطر کدام بازیگر به شخصیت وی نزدیکی بیشتری دارد و عطر مناسب شخصیت خودتان را نیز پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *