دسته بندی نشده

بررسی برند های مطرح عطر برای هدیه

عطر برای هدیه

عطر و رایحه ای که افراد انتخاب می کنند، تا حدودی بیانگر هویت و ویژگی های شخصیتی آن ها است. در صورتی که تصمیم دارید هدیه ای از نوع عطر و ادکلن به دوستان خود بدهید، نیاز است قبل از آن آشنایی نسبی با برند های مختلف عطر و ادکلن داشته باشید و متناسب با شخصیت و علاقه فرد مورد نظر به خرید عطر برای هدیه اقدام کنید. شما می توانید خرید عطر را با توجه به بودجه موردنظر خود انجام دهید. برای مثال در صورتی که بودجه زیادی برای خرید عطر در نظر نگرفته اید، می توانید از انواع لوسیون ها و کرم های خوشبو و حتی شمع های معطر استفاده کنید یا حجم کمتری از عطر مورد علاقه شان را تهیه کنید و به آن ها امکان این را بدهید که آن را مجددا شارژ کنند. برای بازدید و تهیه انواع عطر هدیه در سایز های مختلف می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

برای خرید عطر مناسب برای شخص موردنظر می توانید عطری را که استفاده می کند، خریداری کنید. در صورتی که نام عطر شخص را نمی دانید می توانید عطری انتخاب کنید که رایحه آن به سلیقه شخص نزدیک باشد. در ادامه به معرفی مختصر برخی عطر های پر طرفدار از برند های مطرح می پردازیم.

ادکلن لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noire)

ادکلن لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noire)

ادکلن لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noire) از جمله بهترین ادکلن های مردانه از برند محبوب لالیک است که طرفداران بسیاری در دنیا دارد. ترکیب آکورد های مختلف در این رایحه آن را به یکی از جذاب ترین عطر های موجود تبدیل کرده است. رایحه ادکلن لالیک انکر نویر تداعی کننده حس قاطعیت و قدرت است و جذابیت افراد را دو چندان می کند. مدیران، مهندسان، تجار و سایر افراد موفق جامعه عمده طرفداران لالیک انکر نویر را تشکیل می دهند و این عطر برای هدیه به چنین افرادی انتخابی عالی است.

عطر لالیک انکر نویر در بازار به لالیک مشکی نیز معروف است و نت های پایه چوب آن رایحه ای خوشبو را برای آقایان به ارمغان آورده است. رایحه این ادکلن مردانه تلخ، تند چوبی و آروماتیک است که فرمولاسیون آن را ناتلی لورسن، عطر ساز مشهور در سال ۲۰۰۶ طراحی کرده است. شیشه عطر لالیک انکر نویر مانند شیشه جوهر خوشنویسی است و این مورد سبب شده تا در زبان فرانسه به این عطر انکر نویر (به معنای جوهر سیاه) بگویند.

ادکلن بولگاری جاسمین نویر (Bvlgari Jasmin Noir)

ادکلن بولگاری جاسمین نویر (Bvlgari Jasmin Noir)

 رایحه ادکلن بولگاری جاسمین نویر (Bvlgari Jasmin Noir) برگرفته از عطر گلی و شرقی زنانه است و از ادکلن های زنانه معروف برند بولگاری به حساب می آید. این عطر بویی گرم و شیرین دارد و از ترکیب گل های مختلف به خصوص گاردنیا و یاسمن تشکیل شده است. نت های این عطر ترکیبی از نت های زنانه و مردانه است و بوی آن قدرت زنانه را تداعی می کند.

نت های آغازین جاسمین نویر گاردنیا و نت سبز و نت های میانه آن تداعی کننده یاسمن سامباک و بادام است. نت های پایانی شامل شیرین بیان، لوبیای تونکا، رایحه های چوبی، کهربا، مشک و پچولی می شود. رایحه این ادکلن مناسب افراد جوان در بازه سنی ۲۵ تا ۴۰ است و بهترین زمان استفاده از آن در فصل پاییز و زمستان در مهمانی های رسمی و دوستانه و حتی به عنوان عطر روزمره است. این ادکلن از برند محبوب و شناخته شده بولگاری است و قیمت به نسبت گرانی دارد.

ادکلن بلک افغان (Black Afgano)

ادکلن بلک افغان (Black Afgano)

همه ما با ادکلن بی نظیر بلک افغان (Black Afgano) آشنا هستیم و اگر از نزدیک بوی آن را استشمام نکرده باشیم، قطعاً نام این عطر بی نظیر را شنیده ایم. این عطر برای هدیه بسیار مناسب است و رایحه آن تا مدت در ذهن شما باقی می ماند و آن را به سادگی فراموش نخواهید کرد. الکساندرو گوالتیری این عطر را اولین بار در سال ۲۰۰۹ با ترکیبات شاهدانه، عود و نوعی بخور خوشبو به دست آورد. این عطر پس ارائه به بازار به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شد.

ادکلن بلک افغان محصول برند مشهور و محبوب هلندی ناسوماتو است و رایحه ای گرم و تلخ دارد. ادکلن بلک افغان بیشتر عطر مردانه محسوب می شود اما استفاده از آن به جنس و سن خاصی محدود نمی شود و قابل استفاده برای آقایان و بانوان در سنین مختلف است. نت های آغازین این عطر شامل شاهدانه و نت های سبز و نت های میانی آن شامل رزین، صمغ، قهوه، برگ توتون و همچنین نت های چوب است و با نت های عود و بخور خوشبو پایان می یابد.

ادکلن ویکتوریا سکرت نویر تیس (Victoria Secret Noir Tease)

عطر برای هدیه

ادکلن ویکتوریا سکرت نویر تیس (Victoria Secret Noir Tease) زنانه عطری ملایم با رایحه ای معتدل است که بوی شیرین و دلنشینی دارد. این عطر در سال ۲۰۱۰ توسط برند محبوب ویکتوریا سکرت به بازار عرضه شد. رایحه ویکتوریا سکرت نویر تیس معتدل، شیرین و زنانه است و از عصاره گل ها و میوه های خوشبو تهیه می شود.

ویکتوریا سکرت نویر تیس را همه بانوان در هر سن و سالی می توانند استفاده کنند. این عطر برای هدیه مناسب افرادی است که طرفدار بو های معتدل و ملایم و با ماندگاری بالا هستند. طبق آمار های به دست آمده ماندگاری این عطر حداقل ۵ ساعت است و پخش بوی مناسب و متمایز کننده ای در جمع دارد. نت های آغازین این عطر یادآور میوه هایی مثل گلابی، سیب سرخ، نارنگی و سرخالو است. نت های میانی آن رایحه فریزیا، گل نخود، ماگنولیا، یاس و گاردنیای یاسمنی دارد و با نت های وانیل، پرالین، چوب صندل سفید، مشک و کهربا پایان می یابد.

ادکلن کرید اونتوس (Aventus Creed)

ادکلن کرید اونتوس (Aventus Creed)

ادکلن کرید اونتوس (Aventus Creed) از جمله پر فروش ترین و پر طرفدار ترین عطر های مردانه از برند محبوب لوکس کرید است. این عطر مردانه تلخ و خنک دارد و یک ادکلن معروف مردانه در تمام جهان است و رایحه مدیترانه ای میوه ای در آن موج می زند. کرید اونتوس محصول برند کرید است که برندی باسابقه و شناخته شده در ارائه بهترین عطر ها در انگلیس است. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار ارائه شد و به سرعت به یکی از محبوب ترین عطر های مورد علاقه آقایان در سطح دنیا تبدیل شد. این عطر برای هدیه به آقایان گزینه ای عالی به حساب می آید.

ادکلن کرید اونتوس یادآور حس ابهت، غرور، قدرت و جذابیت مردانه است و بویی میوه ای و دودی دارد. نت های آغازین این عطر آناناس، توت سیاه، ترنج و سیب و نت های میانی آن به رایحه توس، پچولی، یاس مراکشی و گل سرخ است. نت های اصلی و پایه کرید اونتوس رایحه مشک، خزه بلوط، کهربا و وانیل دارد.

ادکلن هالووین جسوس دل پوزو (Halloween Jesus Del Pozo)

عطر برای هدیه

ادکلن هالووین جسوس دل پوزو (Halloween Jesus Del Pozo) عطری زنانه و دلنشین است که بسیاری از افراد را جذب شما می کند. اگر قصد دارید از این عطر برای هدیه به افرادی که دوستشان دارید استفاده کنید، باید بدانید این عطر محبوب بوی کمی تند، خنک و شیرین دارد و بیانگر اعتماد به نفس و قدرت زنانگی و همچنین مرموز بودن است.

برند محبوب مد دل پوزو در سال ۱۹۹۷ هالووین جسوس را طراحی و به بازار ارائه کرد. این عطر خنک، شیرین و یادآور گل های شرقی است و بویی مرموز و جذب کننده دارد. نت های آغازین این عطر نت های گل بنفشه، برگ موز و نارنج و نت های میانی آن به رایحه فلفل سیاه، زنبق کوهی، زعفران، ماگنولیا و گل مریم است. نت های پایه و اصلی هالووین جسوس چوب صندل، وانیل و بخور خوشبو است.

ادکلن هالووین جسوس دل پوزو انتخابی عالی برای روز های گرم سال محسوب می شود و ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد. این عطر برای هدیه به بانوانی مناسب است که دارای اعتماد به نفس بالا و جایگاه های برتر هستند.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی اجمالی برخی از عطر های محبوب و پر طرفدار در دنیا پرداختیم. عطر برای هدیه خاص و ماندگار است و شما می توانید به مناسبت های مختلف مانند جشن تولد، روز پدر، روز مادر و…آن را به کسانی که دوستشان دارید، هدیه بدهید. با توجه به مواردی که در قسمت ابتدایی متن هم به آن اشاره کردیم خرید عطر نیازمند ظرافت بالایی است و نیاز به آگاهی از ویژگی های شخصیتی و علاقه شخص مورد نظر دارد. بنابراین در صورتی که شناخت دقیقی نسبت به فرد موردنظر و علاقه او ندارید، بهتر است از عطر های محبوب ذکر شده در بالا استفاده کنید. در صورت تمایل به خرید اینترنتی عطر ها و تحویل عطر درب منزل تان به قسمت مندباکس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *