دسته بندی نشده

معرفی بهترین عطر زنانه مناسب فصل بهار

Eclat d'Arpège

اولین نشانه های بهار همیشه شکوفه های کوچک پاستیلی هستند که به رنگ های زرد، صورتی، سفید و نقره ای نمایان می شوند و نشان از شروع سالی جدید دارند. بهار فصل فرصت‌ های جدید است. آغازی که به شما فرصت بررسی عطر های بهاری را می دهد. با گرم شدن هوا، دیگر رایحه های سنگین زمستانی کاربرد چندانی ندارند. باید به دنبال عطرهای سبک تری باشیم که بهار را در وجود خود ما تداعی کند. اما بهترین عطر زنانه مناسب فصل بهار چیست؟ چگونه می توان از بین رایحه های متنوع گزینه مناسبی را انتخاب کرد؟

نگران نباشید! در این مقاله شما را با بهترین عطر های زنانه بهاری آشنا می کنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

هممچنین برای خرید عطر و ادکلن بهاری می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید و با توجه به سلیقه خود عطر مورد نظر خود را خریداری کنید.

آشنایی با عطر های زنانه بهاری

خوشبختانه امروزه برند های متفاوتی اقدام به تولید عطر زنانه مناسب فصل بهار کرده اند که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین عطر های موجود در بازار می پردازیم.

عطر Eclat d’Arpège

Eclat d'Arpège

Eclat d’Arpège یک عطر گلی – میوه ای زنانه است که رایحه ای مجذوب کننده و خاص دارد. این عطر در سال ۲۰۰۲ توسط رایحه ساز معروف دوبرویل سرنی ساخته شد و بلافاصله بعد از ورود به بازار لقب بهترین عطر زنانه مناسب فصل بهار را به خود اختصاص داد.

اولین نت این عطر یاس بنفش و برگ لیموی سیسیلی است که ما را با خود به اولین روز بهار می برد؛ اما عطر Eclat d’Arpège را شکوفه های ویستریا تسخیر کرده اند که در کنار شکوفه های هلو و گل صد تومانی رایحه فوق العاده ای ایجاد می کنند.

اما نت پایانی این عطر کمی تند تر است و از آن رایحه برگ های سبز چای، سرو سفید و مشک ملایم کهربایی به مشام می رسد.

عطر Euphoria Calvin Klein

عطر Euphoria Calvin Klein

کالوین کلین ادکلن یا همان عطر ایفوریا را در سال ۲۰۰۵ به وجود آورد. ایفوریا به دلیل داشتن نت های خاصی مانند انار و خرمالو یک عطر زنانه مناسب فصل بهار است که از سایر رقیبان خود پیشی گرفته است.

نت های ابتدایی این عطر انار و خرمالو و آکورد سبز و نت های میانی آن ارکیده سیاه، نیلوفر آبی، رز هیپ، شامپاکا هستند و نت های پایه آن عبارت هستند از ماهگونی، کهربا و بنفشه سیاه.

این عطر در سال ۲۰۰۶ برنده جایزه FiFi Award Fragrance Of The Year Women’s Luxe  شد.

عطر Still by Jennifer Lopez

عطر Still by Jennifer Lopez

Still by Jennifer Lopez یک عطر زنانه مناسب فصل بهار و فوق العاده است که می تواند هنگام ورود به هر محفلی اطرافیان را به خود جذب کند.

عطر ساز معروف، Michel Girard، این عطر خوشبو را در سال ۲۰۰۳ تولید کرد. نت های ابتدایی آن جنیفر چای ارل گری، فلفل سفید، پرتقال ماندارین، سیب و برنج هستند. نت های میانی آن  یاس، زنبق، فریزیا، پیچ امین الدوله، شکوفه پرتقال، رز و نت پایه شامل فلفل، مشک، زنبق، چوب صندل و عنبر است.

استفاده از این عطر شما را  سرزنده و جذاب و خاص نشان می دهد.

عطر Estee Lauder White Linen

عطر Estee Lauder White Linen

Estee Lauder White Linen یک عطر زنانه مناسب فصل بهار است که از آن به عنوان عطر کلاسیک نیز یاد می کنند. رایحه های بی نظیر موجود در این عطر تداعی کننده نسیم تازه بهاری، گل های رنگارنگ و چوب خیس درختان است. استفاده از این عطر رایحه بی نظیر چمن های تازه بریده شده را به مشام شما می رساند. نت های ابتدایی این عطر شامل لیمو و هلو و زنجبیل است که با ظرافت تمام با یکدیگر ترکیب شده اند.

رایحه های پایانی یعنی سنبل و خس خس و ارکیده موقعیت این عطر را به عنوان یک گزینه همیشگی کلاسیک و شیک تضمین می کند.

عطر  Christian Dior Miss Dior

معرفی بهترین عطر زنانه مناسب فصل بهار

میس دیور یک عطر لطیف، سرشار از رایحه گل های مختلف و اساطیری است که خود به تنهایی حکم یک دسته گل کامل را دارد و برای بیدار شدن از خواب زمستانی گزینه عالی ای است. میس دیور به دلیل داشتن عصاره گل های مختلف یک عطر زنانه مناسب فصل بهار است که به پیشنهاد کریستین دیور ساخته شده است.

نت پایه این عطر مشک و نت ابتدایی و میانی آن حاوی گل صد تومانی صورتی، گل رز دمشقی، ماندارین سیسیلی و هلو رسیده است.

عطر Bvlgari Rose Goldea Blossom Delight

معرفی بهترین عطر زنانه مناسب فصل بهار

برای داشتن یک عطر زنانه مناسب فصل بهار پیشنهاد می کنیم حتما  Bvlgari Rose را امتحان کنید. استفاده از این عطر تداعی کننده حسی مانند غلتیدن در بستری از گل های رز و احساس کردن لبه های نرم و لطیف آن بر روی پوست است. این همان آرامشی است که تنها با داشتن یک عطر بولگاری گلد رز تجربه خواهید کرد.

رایحه این عطر در عین سنگینی بسیار ملایم است. وجود برگ بنفشه و یاس آن را به بهترین عطر بهاری زنانه برای همه مناسبت های عاشقانه تبدیل کرده است.

عطر  Valentino Voce Viva

معرفی بهترین عطر زنانه مناسب فصل بهار

Valentino Voce Viva یک رایحه صمیمی و شخصی است که امروزه به یک عطر زنانه مناسب فصل بهار تبدیل شده است و طرفداران بسیاری دارد. این عطر برای قرار های شبانه بهاری در یک تراس زیبا انتخاب بسیار خوبی است. نت زنجبیلی شیک و زنانه این عطر حس گرمی خاصی را به آن اضافه می کند. این یک ترکیب مسحور کننده و عالی است که می توانید از آن برای موقعیت های خاص استفاده کنید. شکوفه های پرتقال و گاردنیا در کنار رایحه ترنج و مشک و وانیل آن را بی نظیر کرده است.

 

با شروع فصل بهار زمان آن رسیده است تا عطر های قدیمی و سنگین زمستانی خود را کنار بگذارید و رایحه های بهاری را وارد روز های زیبا و طولانی این فصل کنید.

در مقاله پیش رو سعی کردیم با چند عطر زنانه مناسب فصل بهار آشنا شویم و ترکیبات آن ها را بیشتر بشناسیم. شناخت نت های پایه، میانی و انتهایی به شما کمک می کند با توجه به علاقه و سلیقه خود عطر مناسبی انتخاب کنید و تمام طول روز از استشمام آن لذت ببرید.

هنگام جست و جوی عطر بهاری بهتر است به دنبال  رایحه های تازه گل هایی مانند رز، بنفشه، ارکیده و شکوفه میوه ها و مرکبات باشید.

مجموعه مندلیف در حال راه اندازی سرویس رایگان دیگری به نام سرویس رزرو روز خاص است. این سرویس عبارت است از امکان سفارش محصول برای اینکه در یک روز خاص آن را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *