دسته بندی نشده

بهترین عطر محرک مردانه

عطر محرک مردانه

بارز ترین ویژگی هر فرد در اولین برخورد، رایحه او است. شما به وسیله بوی خوش خود می توانید افراد زیادی را به سمت خود جذب کنید یا به سادگی از خود برهانید. انتخاب عطری مناسب برای آقایان بسیار اهمیت دارد؛ زیرا فعالیت بالا آن ها موجب افزایش بوی ناخوشایند بدنشان می شود و تنها با یک عطر خوش بو و ماندگار می توانند آن را از بین ببرند و رایحه ای عالی را جایگزین آن کنند. در ادامه مطلب می خواهیم چند نمونه عطر محرک مردانه را برای آقایان عزیز معرفی کنیم تا با خیالی آسوده بهترین مورد را در لیست خرید خود قرار دهند. همچنین برای خرید عطر های مردانه می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

ادکلن دیور ساواج (Dior Sauvage)

ادکلن دیور ساواج (Dior Sauvage)

برند دیور در میان برند های عطر سازی دنیا بسیار شناخته شده است و محصولات منحصر به فردی را نیز تولید می کند. عطر محرک مردانه دیور ساواج (Dior Sauvage)، در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد؛ اما بعد از ۳ سال (سال ۲۰۱۸) نمونه جدیدی از این عطر رونمایی شد و پس از گذشت زمان بسیار کمی به یکی از برترین عطر های آن سال تبدیل شد.

هنگامی که رایحه آن به مشام شما می رسد، اول از همه رایحه مرکباتی مانند ترنج را حس می کنید و سپس رایحه های فلفل سیچوان، اسطوخودوس و جوز هندی به دنبال آن خواهند آمد و در آخر هم رایحه جذاب وانیل به مشام شما می رسد. اگر به دنبال یک عطر محرک مردانه جذاب و منحصر به فرد هستید، عطر دیور ساواج گزینه ای مناسب است.

عطر کرید اونتوس (Aventus Creed)

عطر کرید اونتوس (Aventus Creed)

 عطر محرک مردانه کرید اونتوس (Aventus Creed)، الهام گرفته از امپراطور های غیور و شجاع و قدرتمند گذشته است. با استفاده از آن می توانید رایحه جنگ، صلح، عشق و عاشقی آن زمان ها را با گوشت و پوست خود احساس کنید. رایحه های اولیه ای که پس از استفاده از این نمونه عطر کرید احساس می کنید، شامل انگور فرنگی سیاه، ترنج ایتالیایی، سیب فرانسوی، آناناس، گل رز، توت خشک، گل یاس مراکشی و نعنای هندی است و در پایان هم رایحه های خزه بلوط و عنبر و وانیل به مشام می رسند.

 این عطر محرک مردانه را به آقایانی که می خواهند شجاعت و قدرت خود را با استفاده از عطرشان نشان دهند، توصیه می کنیم. همچنین با وجود یک بطری که از چرم مشکی رنگ و براق ساخته شده است، می تواند به عنوان هدیه ای عالی نیز در نظر گرفته شود.

عطر بلک افغان (Black Afgano)

عطر محرک مردانه

عطر بلک افغان (Black Afgano) از زمان های بسیار دور مورد پسند بسیاری از ایرانی ها بوده است. دلیل شهرت زیاد این عطر، رایحه شرقی ناب آن است که از قهوه، عود، کندر، تنباکو، لبدانوم، نت‌های گیاهی، میوه‌های خشک، چوب، وتیور، وانیل، نعنا هندی و کهربا تشکیل شده است. این عطر اغلب نشان دهنده جسارت و خلاقیت در آقایان است. عطر محرک مردانه بلک افغان، انتخابی عالی برای افراد خوش سلیقه و سخت پسندی است که به دنبال رایحه ای نو و کمی شیرین می گردند. اگر قصد دارید در همه مجالس بدرخشید و استایلی بی نظیر داشته باشید، این مورد را از دست ندهید.

ادکلن سوسپیرو لیلتی اَفگانو  (Sospiro Laylati Afgano)

ادکلن سوسپیرو لیلتی اَفگانو  (Sospiro Laylati Afgano)

عطر محرک مردانه افگانو، اغلب با نام افغانو نیز تلفظ و شناخته شده است. این عطر رایحه ای شیرین و گرم دارد که برای فصل های سرد سال مانند زمستان و پاییز بسیار مناسب است.

ادکلن سوسپیرو لیلتی اَفگانو (Sospiro Laylati Afgano)، حاصل یک برند ایتالیایی پر آوازه به نام سوسپیرو است که با همکاری برند زرجوف، به بازار عرضه شده است. رایحه بی نظیر و ماندگار آن الهام گرفته از نت های موسیقی قدیمی است که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده است و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده. این عطر محرک مردانه، بسیار لوکس و شیک است. همچنین از رایحه های گیاه نعنا هندی، تنباکو، وانیل و مشک  گرفته شده است. این عطر از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و حدود ۱۴ ساعت ماندگاری دارد. علاوه بر رایحه بی نظیری که عرضه می کند، بسته بندی و بطری آبی رنگ آن برای هدیه های خاص و لوکس مناسب است.

ادکلن ۲۱۲ سکسی مردانه (Carolina Herrera 212 sexy)

عطر محرک مردانه

این عطر محرک مردانه ، تقریبا قدیمی است و امتحان خود را پس داده است. ادکلن ۲۱۲ سکسی مردانه (Carolina Herrera 212 sexy) در سال ۲۰۰۵ عرضه شده است و لطافت را به همراه مردانگی در اختیار شما قرار خواهد داد. نت های اولیه این رایحه بی نظیر، از فلفل صورتی و پرتقال ماندارین و ترنج تشکیل شده است و به دنبال آن شاهد رایحه های میانی مانند آب نبات، گاردنیا، گل سرخ و گل رز خواهید بود. همچنین لازم به ذکر است که رایحه های پایانی این عطر بی نظیر، عبارت اند از وانیل، مشک، چوب صندل، کارامل، نعنا هندی و گل بنفشه. افرادی که به دنبال عطری جذاب و محرک می گردند، این مورد را فراموش نکنند و با خیالی آسوده آن را در لیست خرید خود قرار دهند.

در این مقاله به معرفی چند عطر محرک مردانه پرداختیم که بتوانید با توجه به سلیقه خود عطر مورد علاقه تان را انتخاب کنید و همچنین اگر به دنبال انتخاب یک هدیه خاص هستید، علاوه بر عطرهای ذکر شده، می توانید از پکیج های مناسبتی مندلیف که در قسمت مندباکس سایت است، استفاده کنید. در این پکیج ها علاوه بر عطر، شیرینی، گل، کارت پستال و کادوهای زیبای دیگری نیز وجود دارد.

2 دیدگاه در “بهترین عطر محرک مردانه

  1. پدرام گفت:

    باسلام…قیمت ادکلن اصلی دیور ساواج میفرماییید…از کجا میتونم تهیه کنم …نمونه شرکتی رو خریداری کردم و میخوام بدونم بانمونه اصلی چقدر فرق داره ممنون..

    1. عبدالعزیز نیسی گفت:

      قیمت اصلی ۲/۸۰۰تومن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *