دسته بندی نشده

بهترین انتخاب های عطر مردانه مناسب فصل بهار

عطر مردانه مناسب فصل بهار

امروزه عطر ها یکی از اجزاء جدایی ناپذیر نیازهای روزانه هر انسانی هستند. هیچ خانم و آقای خوش پوش و شیکی نمی تواند بدون بوی خوش، روز خود را شروع کند. در دنیای مدرن امروز برند های بسیاری در حال عرضه رایحه های متنوع و فوق العاده ای هستند که هر یک به نوبه خود می تواند شما را به یک انسان خاص و ویژه تبدیل کند. در واقع عطر ها می توانند نشان دهنده شخصیت و ویژگی های شما باشد. انتخاب عطر عالی آن هم بهترین عطر مردانه مناسب فصل بهار ، ممکن است کار ساده ای به نظر برسد؛ اما در عین حال به طرز شگفت انگیزی دشوار و پیچیده است. هر کسی می خواهد عطری انتخاب کند که شخصیت منحصر به فرد او را کاملاً تسخیر کند و آنقدر رایحه خوبی داشته باشد که حس خوبی به شما و اطرافیانتان هدیه کند.

گذشته از همه این ها، نکته مهم دیگری که در انتخاب عطر باید به آن توجه کرد، فصلی بودن آن است. همان طور که کمد لباس ها از تابستان به زمستان تغییر می کند، عطر هر فصل نیز می تواند متفاوت باشد. در بیشتر مواقع رایحه ای که مناسب فصل پاییز است، در بهار کارایی چندانی ندارد؛ زیرا طولانی شدن روزها و بالا رفتن دما می تواند بر روی کیفیت عطر تاثیر بگذارد.

در ادامه به سراغ بهترین عطر مردانه مناسب فصل بهار می رویم، که می تواند ساعت ها دوام بیاورد و اطرافیان شما را مجذوب خود کند. لطفاً تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

عطر Silver Mountain Water

Creed Silver Mountain از سال ۱۹۹۵ در رده پرفروش‌ ترین عطر ها قرار داشته است. عطری با طراوت که از ترکیب بهترین اسانس‌ ها مانند ترنج و ماندارین برای نت ‌های ابتدایی، چای سبز و انگور فرنگی سیاه برای نت های میانه و گالبانوم و مشک و چوب صندل برای نت‌ های پایه استفاده کرده است. این عطر مردانه مناسب فصل بهار است و برای گردش های روزانه و رویداد های غیررسمی انتخاب بسیار خوبی است.

  • عطر Emblem Intense

عطر Emblem Intense

Emblem Intense توسط مون بلان، یکی از برند های لوکس و معروف جهان عرضه شده است. Emblem Intense عطری تند با نت بالایی گریپ فروت و مرکبات است که نت های میانی آن گل رز و بنفشه و رایحه سیب است و هیچ خانمی نمی تواند در برابر آن مقاومت کند. نت های پایه این عطر عبارت هستند از دانه تونکا، نعنای هندی و چوب که برای مردان مستقل و جسور عالی است.

  • عطر Versace Pour Homme

عطر Versace Pour Homme

گزینه دیگری که به عنوان بهترین عطر مردانه مناسب فصل بهار به شما معرفی می کنیم Pour Homme است که توسط برند معروف و معتبر ورساچه عرضه می شود. این عطر برای مردانی با اعتماد به نفس و پویا فرموله شده و با بهاری ترین نت های اولیه از جمله ترنج، لیمو، نرولیا و گل رز طراحی شده است. همچنین دارای نت های میانی سنبل، سدر، شمعدانی و مریم گلی است که با نت های پایه مشک، عنبر و دانه تونکا تکمیل می شود. این عطر جوان پسند و فوق العاده، گزینه ای درجه یک و جسورانه برای فصل بهار است.

  • عطر Bottled Intense

عطر Bottled Intense

Bottled Intense یکی از عطر های برند معتبر Hugo Boss است که با ترکیبی دلپذیر از ادویه ها، چوب و غلظت قوی روغن های گران بها، در کانون توجه خانم ها و آقایان قرار دارد. نت های ابتدایی آن شامل سیب سبز، ترنج و شکوفه پرتقال است و نت‌ های میانی آن عبارت هستند از شمعدانی، دارچین و میخک.

وانیل، خس‌ خس، چوب صندل و سرو سفید رایحه پایه Bottled Intense است و آن را از سایر گزینه های موجود در بازار متمایز می کند. این عطر مردانه مناسب فصل بهار است و استفاده از آن شما را به یک جنتلمن واقعی تبدیل می کند.

  • عطر Bleu de Chanel

عطر Bleu de Chanel

معمولا بیشتر مردم عطر Bleu de Chanel را عطر مردانه تلخ با رایحه مرکبات تلخ و شیرین در برابر فلفل قرمز و نعنا می شناسند؛ اما اضافه شدن بوی یاس و زنجبیل و اسطوخودوس در قلب آن، هر کسی را به یاد بهار زیبا و دوست داشتنی می اندازد. پایه این عطر تقریبا شیرین است و در هوای نم دار بهاری رایحه چوب صندل جنگی را تداعی می کند.

  • عطر Dunhill

عطر مردانه مناسب فصل بهار

دانهیل نیز یک عطر مردانه مناسب فصل بهار است که در ساخت آن  ترکیبی از مواد منحصر به فرد و هیجان انگیز مانند ترنج ایتالیایی، نرولی، فلفل سیاه، اسطوخودوس، مریم گلی، چوب عود، و وتیور استفاده شده است. این عطر چوبی معطر شما را در کانون توجه قرار می دهد و موجب جذب اطرافیان می شود؛ بنابراین اگر به دنبال یک گزینه عالی برای فصل زیبای بهار هستید پیشنهاد می کنیم حتما Dunhill را امتحان کنید.

  • عطر Versace

عطر مردانه مناسب فصل بهار

یکی دیگر از عطر های باطراوت که می توان آن را به عنوان بهترین عطر مردانه خنک معرفی کرد، Versace Man Eau Fraîche نام دارد. این عطر بسیار لطیف و ملایم است و برای استفاده در روز های مطبوع بهاری گزینه مناسبی است. نت ابتدایی ورساچ رایحه های متنوع مرکبات است. علاوه بر این Versace با نت پایه کهربایی خود شما را به یک جنتلمن جذاب و قابل اعتماد تبدیل می کند.

بنابراین می توان گفت اگر به دنبال بهترین ادکلن مردانه هستید که رایحه ملایمی داشته باشد و بتواند در تابستان نیز شما را خنک و جذاب نگه دارد، می توانید از Versace Man Eau Fraîche استفاده کنید.

  • Pour Homme II توسط گوچی

عطر مردانه مناسب فصل بهار

یکی دیگر از گزینه های موجود که می توان آن را عطر مردانه مناسب فصل بهار نامید، Pour Homme II نام دارد که برند معروف گوچی آن را فرموله کرده است. این عطر کاریزمای جذابی از خود پخش می کند که می تواند هر زنی را خلع سلاح کند. Pour Homme II نت پایه تنباکویی، مشک و درخت زیتون دارد. نت های میانی آن نیز عبارت هستند از رایحه تند دارچین و پیمنتو و چای.

یکی از شاخصه های بارز Pour Homme وجود نت‌ های بالایی گل، مرکبات، برگ بنفشه و ترنج است. این عطر گران قیمت و با طراوت، برای آقایان با اعتماد به نفس و دارای روحیه آزاد، ایده آل است.

در این مقاله شما را با بهترین انتخاب ها از میان عطر های مردانه مناسب فصل بهار آشنا کردیم. علاوه بر عطر های یاد شده، شما می توانید با کمک مجموعه مندلیف به چندین عطر خوش بو و جذاب دیگر دست بیابید. اگر در انتخاب عطر مردد هستید و یا فکر می کنید خرید آنلاین عطر کار دشواری است، مندلیف بهترین راه حل را برای شما در نظر گرفته است. کافی است از سرویس مندپیکستر چند عطر مورد نظر خود را سفارش دهید. مندلیف عطر ها را درب منزل شما ارسال می کند تا از نزدیک عطر مورد نظر خودتان را تست کنید و آن را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *