دسته بندی نشده

کدام عطر مناسب داماد است؟

عطر مناسب داماد

ازدواج یکی از بزرگ ترین رویداد های مهم زندگی و ماندگار ترین روز در زندگی هر فرد است. اگرچه این روز بسیار پر معنا است؛ اما معمولا یک روز طولانی و پر استرس و پر از روبوسی و دست دادن، رقصیدن و در آغوش گرفتن است. از آنجا که بسیاری از عروسی ها معمولا در تابستان برگزار می شوند، هوا نیز خیلی گرم است. در چنین روزی با قرار گرفتن همه افراد در مجاورت هم استفاده از یک عطر خوب می تواند این اطمینان خاطر را به وجود بیاورد که در تمام روز بوی خوشی خواهید داد. به همین دلیل است که در این مطلب تصمیم گرفته ایم در مورد آقای داماد که یکی از مهم ترین افراد عروسی است صحبت کنیم و عطر مناسب داماد را معرفی کنیم با ما همراه باشید.

 

معرفی ۶ مورد از بهترین عطر های مناسب داماد

عطر مناسب داماد

از بهترین و خوشبو ترین عطر های مردانه مناسب آقایان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ادکلن مردانه انکر نویر لالیک – Encre Noire Lalique

ادکلن مردانه انکر نویر لالیک - Encre Noire Lalique

انکر نویر لالیک Encre Noire Lalique یک رایحه چوبی معطر است که در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد. سازنده این عطر Nathalie Lorson است. نت های اولیه چوبی و طراوت بخش این عطر به صورت کاملا طبیعی از رایحه آروماتیک سرو گرفته شده ‌اند. نت های میانی هیجان انگیز آن با ترکیب سحرآمیزی از رایحه های خس‌خس، شراب بوربن و خس‌خس هائیتی ساخته شده اند و نت پایانی نیز پس از آمیختگی با رایحه های گرم و فراگیر چوب کشمیر و مشک به وجود آمده است. این ادکلن مناسب آقایانی است که رایحه های تلخ را دوست دارند.

  • عطر د مارلی پگاسوس – Pegasus Parfums de Marly

عطر د مارلی پگاسوس - Pegasus Parfums de Marly

یکی از بهترین گزینه های عطر مناسب داماد پرفیوم د مارلی پگاسوس است. این عطر مردانه فوق العاده خوشبو در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد. نت های ابتدایی آن ترنج و گل آفتاب پرست و زیره سبز هستند. نت های میانی بادام تلخ و اسطوخودوس و یاس هستند و نت پایانی از وانیل و چوب صندل و کهربا ساخته شده است. این محصول فرانسوی با رایحه نسبتا شیرین و ملایم و خط بوی وانیلی و بسیار دل انگیزی که دارد، مناسب برای فصل زمستان است.

  • عطر مناسب داماد آمواج رفلکشن – Reflection Man Amouage

عطر مناسب داماد آمواج رفلکشن - Reflection Man Amouage

آمواج رفلکشن عطری چوبی و گلی و مُشکی، عالی برای آقایان است که در سال ۲۰۰۷ روانه بازار شد. سازنده این عطر Lucas Sieuzac است. نت ‌های ابتدایی آن رزماری و فلفل قرمز شیرین و رز هستند. نت های میانی عبارتند از یاسمین، ریشه زنبق و بهار نارنج و نت های پایانی از نعنای هندی، خس خس، سدر و چوب صندل سفید ساخته شده اند. این عطر محصول کشور عمان است و به دلیل رایحه ملایم و شیرینی که دارد، هر چهار فصل سال می توانید از آن استفاده کنید.

  • عطر مردانه دیور هوم اینتنس – Dior Homme Intense

عطر مردانه دیور هوم اینتنس - Dior Homme Intense

این مورد یکی دیگر از بهترین گزینه های عطر مناسب داماد است که با رایحه چوبی و مُشکی که دارد در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد. سازنده این عطر Francois Demachy است. نت‌ ابتدایی عطر مردانه دیور هوم اینتنس اسطوخدوس است. نت های میانی عبارتند از زنبق، گل ختمی و گلابی و نت های پایانی از خس خس و سدر ساخته شده اند. این محصول ساخت کشور فرانسه است و با رایحه گرم و شیرینی که دارد، برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است.

  • عطر مردانه نوتیکا وویاژ – Nautica Voyage Nautica

عطر مردانه نوتیکا وویاژ - Nautica Voyage Nautica

نوتیکا وویاژ Nautica Voyage Nautica محصولی فوق العاده به عنوان عطر مناسب داماد با رایحه چوبی آبزی است که در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد. سازنده این عطر Maurice Roucel است. نت‌ های ابتدایی این عطر سیب و ترکیبات سبز هستند. نت های میانی عبارتند از لاله مردابی و گل ابریشم و نت های پایانی از مشک، کهربا، خزه درخت بلوط و سدر ساخته شده اند. Nautica Voyage رایحه ‌های عاشقانه گیاهان و جنگل‌ های ساحلی را به همراه دارد و غریزه مردان را برای سنجش قدرتشان با طبیعت وحشی بیدار می کند. این عطر مناسب آقایان فعال و رمانتیکی است که بر اساس قوانین خودشان زندگی می کنند.

  • ادکلن مردانه دولچه گابانا دوان – The One for Men Dolce&Gabbana

ادکلن مردانه دولچه گابانا دوان - The One for Men Dolce&Gabbana

ادکلن مردانه دولچه گابانا محصولی فوق العاده با رایحه چوبی ادویه ای است. این محصول در سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه شد. سازنده این عطر Olivier Polge است. دوان ادو تویلت مردانه با نت های درخشان ترنج و گشنیز و ریحان شروع می شود و در نت های میانی به هل، زنجبیل و بهار نارنج می رسد. نت های پایه نیز ردی مردانه را خلق می‌ کنند و از سدر، تنباکو و عنبر سرشته شده اند. این عطر ایتالیایی با رایحه گرمی که دارد، محصولی فوق العاده برای فصول سرد سال است.

جمع بندی

در این مطلب در خصوص بهترین گزینه های عطر مناسب داماد صحبت کردیم که هر یک از آن ها به طور خلاصه ویژگی های زیر را دارند:

  • ادکلن مردانه انکر نویر لالیک: رایحه چوبی و تلخ – مناسب برای فصول سرد سال
  • عطر د مارلی پگاسوس: رایحه نسبتا شیرین و ملایم – مناسب فصل زمستان
  • عطر آمواج رفلکشن: رایحه ملایم و شیرین – مناسب چهار فصل سال
  • عطر مردانه دیور هوم اینتنس: رایحه گرم و شیرین – مناسب فصول سرد سال
  • عطر مردانه نوتیکا وویاژ: رایحه چوبی و تلخ – مناسب برای فصول سرد سال
  • ادکلن مردانه دولچه گابانا دوان: رایحه گرم – مناسب برای فصول سرد سال

اگر در شرف برگزاری مراسم ازدواج خود هستید و وقت کافی برای سر زدن به عطر فروشی ها برای انتخاب عطر مناسب داماد را ندارید، سایت مندلیف کار را برای شما آسان کرده است. شما به آسانی می توانید چند عطر را انتخاب کنید تا مجموعه مندلیف آن ها را با سرویس رایگان مندپیکستر، درب منزل شما بیاورد. سپس شما با تست حضوری در درب منزل می توانید عطر مناسب داماد خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *