اخبار

نیل به اهداف زیست‌محیطی با سرعت هرچه‌تمام‌تر توسط برند گوچی ایتالیا!

خانه نام‌آشنای فعال درزمینهٔ مُد و پوشاک ایتالیایی گوچی (Gucci)، گزارش‌های مربوط به موارد محیط‌زیستی خود برای سال ۲۰۱۹ میلادی را اکنون منتشر کرده است تا بتواند بهتر در مورد استراتژی ۱۰ ساله خود، تصمیم‌گیری کند.

درواقع بر اساس این گزارش که یک استراتژی میان‌مدت ۱۰ ساله (۲۰۲۵-۲۰۱۵) برای برند لوکس ایتالیایی درزمینهٔ احترام به مردم، طبیعت و محیط‌زیست و سیاره زمین است، می‌توانیم مشاهده کنیم که گوچی، نسبت به برنامه‌ریزی‌های از پیش تعریف‌شده خود جلوتر حرکت کرده و توانسته اکنون و پنج سال جلوتر از خط پایان این استراتژی نیز، تقریباً به هدف خود دست پیدا کند.

در راستای همین کاهش ۲۱ درصدی اثرات مخرب زیست‌محیطی سالانه این برند، آقای مارکو بیتزاری (Marco Bizzari)، مدیر اجرایی این برند گفته است: «گوچی اکنون توسط دغدغه‌ها و با اهدافی در حال هدایت شدن است که هریک می‌توانند آینده‌ای روشن‌تر را برای ما به ارمغان بیاورند. این آینده، درست همان زمانی است که همه‌چیز منصفانه‌تر بوده و تبعیض و بی‌عدالتی، دیگر اجازه خودنمایی در شکل‌های مختلف خود را نخواهند داشت.»

با مقایسه اعداد به‌دست‌آمده از  گزارش برند گوچی نسبت به سال ۲۰۱۸، برند ایتالیایی توانسته اثر پای خود بر محیط‌زیست را تا ۲۱ درصد و همچنین میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را نیز تا ۱۸ درصد کاهش دهد. این کاهش خیره‌کننده و نیل به اهداف زیست‌محیطی گوچی، از طریق مواردی همچون استفاده از مواد اولیه قابل بازیافت، فیبرهای ارگانیک، تغییر زنجیره‌های تأمین کالا و خدمات، افزایش بهره‌وری تولید و بادوام‌تر کردن فرایندهای تولیدی و دیگر اقدامات، صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *