برندها

معرفی عطرهای محبوب برند زارا

پرفروش ترین عطر زارا

 یکی از برندهای پیشرو در تولید عطر های مردانه و زنانه، شرکت معتبر زارا است. این شرکت از گذشته های دور تا کنون برای بهتر شدن کیفیت زندگی انسان ها محصولات متنوعی عرضه کرده که یکی از آن ها عطر و ادکلن است. برای آشنایی با پیشینه این برند و کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرفروش ترین عطر زارا ، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با برند زارا

همان طور که می دانید زارا یک برند تولید کننده پوشاک، عطر و  لوازم جانبی اسپانیایی بوده که در Arteixo واقع شده است. این شرکت توسط آمانسیو اورتگا و روزالیا مرا تأسیس شد. آن ها اولین فروشگاه زارا را در سال ۱۹۷۵ افتتاح کردند که خط تولید اصلی آن، محصولات ارزان قیمتی از طراحان مد محبوب را تولید می کرد. اولین فروشگاه بسیار موفق بود، بنابراین اورتگا شروع به افتتاح فروشگاه های بیشتری از زارا در سراسر اسپانیا کرد.

پرفروش ترین عطر زارا

شرکت زارا از سال ۱۹۹۸ با همکاری خانه عطر اسپانیایی Puig، شروع به ارائه رایحه های متنوع و فوق العاده ای نمود.

این برند طراح ۷۱۰ عطر پایه است که اولین نسخه آن را در سال ۱۹۹۹ ارائه گردید و جدیدترین رایحه تولید شده آن نیز مربوط به سال ۲۰۲۲ است.

عطرهای زارا با همکاری عطرسازان معروفی همچون  Isaac Sinclair، Marine Ipert، Alberto Morillas، Puig، Carlos Benaim، Rosendo Mateu، Jérôme Epinette، Harry Fremont, Harry Fremont، ساخته شده است.

بهترین عطر زنانه زارا

برند معتبر زارا یکی از بهترین شرکت های تولید کننده رایحه های فوق العاده و جذاب زنانه است. در این قسمت از مقاله، شما را با پر فروش ترین عطر زارا تولید شده برای خانم ها آشنا می کنیم.

عطر زنانه Orchid by Zara

پرفروش ترین عطر زارا

پرفروش ترین عطر زنانه زارا در سال ۲۰۱۶ Orchid بود که با بطری ساده و صورتی رنگ، نظر هر خانمی را به خود جلب می کرد. این عطر بی نظیر رایحه ملایمی دارد. علاوه بر این انرژی بخش و دلپذیر است.

Orchid by Zar ترکیبی از رایحه گل های بی نظیری همچون ترنج و ارکیده است که با نت پایه وانیل برجسته تر می شوند. رایحه این عطر زنانه، می تواند شما را در مجالس و مهمانی ها درخشان تر کند.

عطر زنانه Nude Bouquet

پرفروش ترین عطر زارا

ادکلن Nude Bouquet پرفروش ترین عطر زارا  است که به صورت تخصصی برای خانم ها طراحی شده و در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه گردید. طراح Nude Bouquet آن را به یک دسته گل فوق العاده تشبیه کرده که می تواند هر کسی را مجذوب خود کند. نت های ابتدایی این عطر نیلوفر آبی و ترنج هستند. نت های میانی آن پیچ امین الدوله و هلیوتروپ و در نهایت برای  نت های پایه از چوب صندل، وانیل و دانه تونکا استفاده شده است.

عطر زنانه Zara Wonder Rose

پرفروش ترین عطر زارا

در سال ۲۰۱۹ واندر رز به بازارهای جهانی معرفی شد و لقب پرفروش ترین عطر زارا را به خود اختصاص داد. این عطر میوه ای معطر نیز مختص خانم ها است و با بوی شیرین و مسحور کننده، نظر اطرافیان را به خود جلب می کند. نت بالایی یا ابتدایی واند رز, گلابی، نت میانی ترکیبی از میوه های قرمز و نت پایه آن وانیل است.

بهترین عطر مردانه زارا

تا این قسمت از مقاله با بهترین عطرهای زنانه این برند آشنا شدیم. در ادامه بهترین عطرهای مردانه معرفی شده توسط برند زارا را بررسی می کنیم تا شما بتوانید مناسب ترین گزینه موجود را برای خود یا همسرتان خریداری کنید.

عطر مردانه Zara gold

عطر مردانه Zara gold

در بین رایحه های مردانه معرفی شده توسط این برند زارا گلد، پرفروش ترین عطر زارا است که از زمان تولید تا کنون طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. زارا گلد عطری با رایحه چوبی تند مردانه بوده که با نت بالایی لیمو خود هر شامه ای را نوازش می کند. نت میانی این عطر دارچین و نت های پایه آن عنبر، آبنوس و نعناع هندی هستند.

عطر مردانه Vibrant Leather

عطر مردانه Vibrant Leather

ادکلن وایبرنت لیدر یکی دیگر از گزینه های محبوب لیست پرفروش ترین عطر زارا است که به صورت تخصصی برای مردان جذاب و با اعتماد به نفس ارائه شد و در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و به محض ورود به بازار محبوبیت خاصی در بین آقایان و البته همسران آن ها پیدا کرد. رایحه اصلی وایبرنت لیدر، Jérôme Epinette و نت بالایی و ابتدایی آن ترنج است. برای نت میانی این عطر از رایحه بامبو و برای نت پایه آن از چرم استفاده شده است.

عطر مردانه  Night Pour Homme III

پرفروش ترین عطر زارا

ادوپرفیوم مردانه زارا مدل Night Pour Homme III یک عطر کهربایی و جذاب مردانه است که در سال ۲۰۱۷ لقب پرفروش ترین عطر زارا، در دسته ادوپرفیوم های مردانه را به خود اختصاص داد. این عطر با نت ابتدایی هل و ترنج کار خود را شروع می کند، با نت میانی اسطوخودوس پر رنگ تر می شود و در نهایت نت پایه عنبر و سدر با مهارت خاصی به نمایش می گذارد. Night Pour یک گزینه مناسب برای مردانی است که به عطرهای تلخ مردانه و تند علاقه بسیاری دارند.

عطر مردانه  Blue Spirit

عطر مردانه  Blue Spirit

در لیست پرفروش ترین عطر زارا ادو تویلت مردانه  Blue Spirit نیز محبوبیت بسیاری دارد. این عطر اسپرت با رایحه کهربایی تند خود، در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و طی چندین سال گذشته فروش بسیار بالایی داشته است. نت بالایی این عطر فلفل، نت میانی جوز هندی و نت پایه آن چرم است.

عطر مردانه Zara night pour homme

عطر مردانه Zara night pour homme

ادکلن زارا نایت پور هوم عطری مردانه با نت پایه چرمی است که در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد و مانند Blue Spirit در لیست پرفروش ترین عطر زارا قرار گرفت. نت ابتدایی این عطر  فلفل و نت میانی آن گل بنفش است. اگر به عنوان یک شخصیت خاص به دنبال رایحه ای شیک و جذاب هستید، پیشنهاد می کنیم حتما Zara night pour homme را امتحان کنید.

جمع بندی

 برند معتبر اسپانیایی زارا علاوه بر عطر در زمنیه پوشاک و سایر وسایل شخصی نیز فعالیت می کند و تا به امروز توانسته صنعت خود را در سراسر دنیا گسترش دهد. بهترین و پر فروش ترین عطرهای این برند عبارتند از : عطر Orchid by Zara، عطر Nude Bouquet، عطر Zara gold و …، که در طول مقاله به طور کامل هر یک را مورد بررسی قرار دادیم.

نگاهی به عطرهای پرفروش مندلیف که ماندگاری بالایی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *