نقد و بررسی

بهترین عطر و ادکلن با پخش بو بالا که باید حتما امتحان کنید

ادکلن با پخش بوی بالا

ادکلن مردانه با پخش بوی بالا با رایحه‌های بسیار متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند، اما تنها مؤلفه که سبب شده است ادکلن ها از یکدیگر متمایز شوند اسانس‌هایی است که در آن‌ها استفاده می‌شود. اسانس‌های مرغوب سبب می‌شود ادکلن ها با پخش بوی بالاتر و ماندگاری بالاتری در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بگیرد. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون برگزیده‌ترین عطرها با پخش بو بالا مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم .و این را به یاد داشته باشید ادکلن های مردانه با خط بوی بالا سبب می‌شوند شما یک محصول مقرون‌به‌صرفه را باقیمتی منصفانه خریداری کنید.

ادکلن مردانه با پخش بوی بالا- ۲۱۲ س کسی

ادکلن مردانه با پخش بوی بالا- ۲۱۲ س کسییکی از برگزیده‌ترین عطرهای مردانه که این روزها در بازار به‌وفور یافت می‌شود و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است ادکلن مردانه ۲۱۲ است. ازآنجایی‌که این عطر مردانه از رایحه‌ای گرم و شیرین بهره گرفته است آقایان بسیار از آن استقبال کرده‌اند. تندی و گرمی این عطر تا ساعت‌ها شمارا همراهی خواهد کرد. بهره‌گیری از اسانس‌های وانیلی و چوب‌های مرکبات یکی از مؤلفه‌های اصلی این عطر بی به شمار می‌آید. اسانس‌های مرموز ۲۱۲ سبب شده است که یک رایحه شگفت‌انگیز برای شما فراهم شود. شما به‌راحتی می‌توانید برای فصل زمستان، بهار، پاییز و تابستان خود عطر ۲۱۲ را در اختیار بگیرید. این عطر قدری احساسات معشوقه شمارا تحریک می‌کند و سبب می‌شود حس و حال بهتری بین شما برقرار شود.

  • رایحه اولیه: ترنج، نارنگی ماندارین و ترکیبات سبز
  • رایحه میانی: هل، گل‌های معطر و فلفل
  • رایحه پایه: چوب گایاک، مشک، کهربا‌، وانیل و چوب صندل سفید

عطر مردانه با پخش بوی بالا- کاپیتان بلک

عطر مردانه با پخش بوی بالا- کاپیتان بلک

عطر کاپیتان بلک یکی از عطرهای شیرین و گرم به شمار می‌آید این عطر بی‌نظیر از بوی خاک و جزو ادکلن با بوی چوب است. شما می‌توانید با استفاده از آن تجربه نظیری را کسب کنید. این عطر مردانه ساخت کشور فرانسه است و بهره‌گیری از رایحه توتون ویژه کاپیتان بلک از مؤلفه‌های اصلی آن به شمار می‌آید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بلک در رده ۱۰ عطر پرفروش تاریخ جای گرفته است. کاپیتان بلک از روکش چرمی بهره گرفته که خود سبب شده است یک محصول لاکچری از آن شما شود. کاپیتان بلک شیرین و تند را برای تمام فصول خود می‌توانید مورداستفاده قرار دهید و ازآنجایی‌که ماندگاری آن بسیار بالا است می‌توانیم بگوییم در رده پرفروش‌ترین ادکلن مردانه به‌خوبی جای خود را بازکرده است.

  • رایحه اولیه: توتون ویژه کاپیتان بلک
  • رایحه ثانویه: گیاهان معطر
  • رایحه پایه: گیاهان جنگلی

ادکلن مردانه با پخش بوی بالا- کرید اونتوس

ادکلن مردانه با پخش بوی بالا- کرید اونتوس

عطر مردانه کرید اونتوس با رایحه خنک و تلخ در سال ۲۰۱۲ برای شما در نظر گرفته‌شده است. این عطر مردانه جذاب شادابی و نشاط شمارا فراهم می‌کند. ماندگاری و پراکندگی عطر کرید اونتوس ازنظر مصرف‌کننده بسیار عالی عنوان‌شده است. عطارهای معروف الیویر کرید و اروین کرید فرمولاسیون این عطر را به‌طور ویژه‌ای در نظر گرفتند تا شما بتوانید در فصول گرم سال شادابی روزهای زمستانی تجربه کنید. اگر می‌خواهید در جمع دوستان خود بدرخشید و با یک بوی اعجاب‌انگیز همه را سحر کنید به شما توصیه می‌کنیم ادکلن کرید اونتوس را برای خود خریداری کنید. آقایان در هر سن و سالی می‌توانند از این عطر بی‌نظیر را که تضاد و پارادوکس عجیبی را به تصویر می‌کشد استفاده کنند.

  • رایحه اولیه: ترنج، سیب، آناناس و انگور فرنگی سیاه
  • رایحه میانی: رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان
  • رایحه پایه: وانیل، مشک، خزه درخت بلوط و عنبر

ادکلن مردانه با خط بوی بالا- پگاسوس

ادکلن مردانه با خط بوی بالا- پگاسوس

شاید یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شده است عطر پگاسوس، آقایان خاص پسند را به سمت خود جذب کند ماندگاری رایحه‌های آن است. این عطر در سال ۲۰۱۲ برای مصرف‌کننده عرضه‌شده است و بهره‌گیری از طبعی تلخ و تند فصول سرد سال را برای شما بسیار رؤیای می‌کند. عطر مردانه پگاسوس زیر نظر کشور فرانسه تولید و عرضه‌شده است. برند مشهور پارفومز د مارلی نیز ساپورت آن را به عهده گرفته است. بهره‌گیری از چوب و مرکبات بدون تردید توانسته است یک عطر سحرانگیز را برای شما فراهم آورد. عطر مردانه پگاسوس رایحه شیرین دارد به همین خاطر آقایانی که با استفاده از عطرهای تند دچار حساسیت می‌شوند به‌سادگی می‌توانند از این عطر بی‌نظیر بهره بگیرند.

  • رایحه اولیه: ترنج، زیره سبز و گل آفتاب‌پرست
  • رایحه میانی: بادام اسطوخودوس و یاس
  • رایحه پایه: وانیل، کهربا وچوب صندل سفید

عطرو ادکلن با پخش بوی بالا- آمواج اینترلود

عطر با پخش بوی بالا- آمواج اینترلود

خاص بودن اتفاقی نیست یکی از تنها دلایلی که سبب شده است عطر آمواج اینترلود در بازارهای جهانی به شهرت فوق‌العاده‌ای برسد استفاده از اسانس‌های شگفت‌انگیز است. همان‌طور که می‌دانید این عطر زیر نظر عطار مشهور پیر نیگرن طراحی‌شده است و طبع گرم آن برای روزهای سرد سال یک محصول ایده آل فراهم کرده است. کشور عمان در سال ۲۰۱۲ این عطر شرقی چوبی را به بازار عرضه کرده است. اگر می‌خواهید زیر نظر یک برند معتبر خرید عطر محبوب خود را انجام دهید پیشنهاد به ما به شما عطر آمواج اینترلود است.

  • رایحه اولیه: ترنج، فلفل، پونه کوهی
  • رایحه میانی: لابدانیوم، روایح دودی، اوپوپوناکس و کهربا
  • رایحه پایه: نعناع هندی، چوب صندل سفید وچرم، عود

ادکلن مردانه با پخش بوی بالا- بلک افغان

ادکلن مردانه با پخش بوی بالا- بلک افغان

با عطر بلک افغان تا چه حد آشنایی دارید؟ آیا از رایحه بسیار بی‌نظیر آن مطلع هستید؟ آیا از پخش بوی آن اطلاعی دارید؟ باید به شما بگویم عطر بلک افغان یکی از عطرهای اسپرت بی‌نظیر و منحصربه‌فردی است که شما می‌توانید آن را برای روزهای سرد سال در اختیار بگیرید. از منظر مصرف‌کننده پراکندگی عطر بلک افغان بسیار طولانی‌مدت و ایده ال عنوان‌شده است و همین امر سبب شده تا شما بتوانید محصولی مقرون‌به‌صرفه را خریداری کنید. طبع بلک افغان تند، گرم و تلخ است زیرا در گروه بویایی چوبی و معطر قرارگرفته است. بلک افغان زیر نظر کشور هلند در سال ۲۰۰۹ طراحی و ساخته‌شده است.

  • رایحه اولیه: نمونه‌های سبز و شاه دانه
  • رایحه میانی: نمونه‌های چوبی، رزین و صمغ، قهوه و برگ توتون
  • رایحه پایه: بخور و عود

ادکلن با پخش بوی عالی – ایفوریا

ادکلن با پخش بوی عالی - ایفوریا

ادکلن ایفوریا در کنار عطر بی‌نظیری که برای شما فراهم می‌شود تصویرسازی ویژه‌ای را روی میز توالت شما به تصویر می‌کشد. طراحی شیشه این عطر بسیار مدرن و به‌روز در نظر گرفته‌شده است. عطر فوق به‌عنوان یک عطر زنانه است که زیر نظر کشور اسپانیا با رایحه گرم و شیرین در سال ۲۰۰۵ عرضه‌شده است. اگر بخواهید از طبع آن بدانید باید بگوییم طبعی گرم و شیرین دارد و به همین خاطر برای فصول سرد سال ایده ال‌ ترین محصول به شمار می‌آید. همان‌طور که برای آقایان ماندگاری و پراکندگی عطر بسیار مؤلفه مهمی به شمار می‌آید. باید این مهم را در نظر بگیریم که در عطر ایفوریا نیز این امر مدنظر قرار داده‌شده است. عطارهای مشهور کارلوس بنایم، دومنیک روپین و لوک دانگ با استفاده ازگل‌های شرقی عطر فوق را طراحی و ساخته‌اند.

  • رایحه اولیه: انار
  • رایحه میانی: لاله مردابی و ارکیده
  • رایحه پایه: بنفشه، مشک، چوب ماهون وکهربا

ادکلن زنانه با خط بوی بالا- مری می لانوین

ادکلن زنانه با خط بوی بالا- مری می لانوین

به شما توصیه می‌کنیم با ادکلن با خط بوی بالا اغواگر پیش از خرید عطرهای موردعلاقه‌تان آشنا شوید. ادکلن مری می لانوین شاید قدری قیمت تمام‌شده بالایی داشته باشد، اما کیفیت آن و بهره‌گیری از اسانس‌های اعجاب‌انگیز بدون شک آن را زبانزد کرده است. اسانس‌های میوه‌ای که عطار آنتوان میزندی مشهور در این عطر استفاده کرده است سبب متمایزتر شدن آن شده است. طبع خنک و شیرین مری می لانوین برای فصل‌های گرم سال یک محصول ایده آل را فراهم کرده است. در سال ۲۰۱۰ زیر نظر کشور فرانسه این عطری شیرین و کمی‌ترش وارد بازار شده است.

  • رایحه اولیه: پرتقال تلخ، هلو و مانگا
  • رایحه میانی: ماگنولیا، گل سرخ بلغاری و یاسمن
  • رایحه پایه: کهربا، سدر و مشک

ادکلن مردانه با پخش بوی بالا- گودگرل

یکی از ادکلن های زنانه با خط بو بالا است که ظاهر آن کفش پاشنه‌بلند زیبایی است که در کنار رایحه دل‌انگیز خود توانسته است جلوه بصری بی‌نظیری را برای شما فراهم کند. عطار لویس ترنر مشهور با استفاده ازگل‌های شرقی عطر گرم و تلخی را فراهم کرده است شما بتوانید برای فصول سرد سال یک محصول منحصربه‌فرد را خریداری کنید. ادکلن گود گرل عطر گرمی است که از ۷ تا ۱۲ ساعت برای شما ماندگاری دارد و چیزی در حدود ۲ متر پخش بوی آن عنوان‌شده است. خانم‌ها از سن ۲۵ سالگی تا ۳۵ سالگی می‌توانند این عطر آمریکایی را مورداستفاده قرار دهند.

  • رایحه اولیه: بادام و قهوه
  • رایحه میانی: یاس و مریم
  • رایحه پایه: غلاف کاکائو و لوبیای تونکا

ادکلن زنانه با پخش بوی بالا- دیور ادیکت

ادکلن دیور ادیکت با پخش بو بالا

آیا با عطر خوش بوی ادکلن دیور ادیکت آشنایی دارید؟ این عطر زنانه انرژیک رایحه بسیار بی‌نظیر را برای شما فراهم کرده است. عطار مشهور تیری واسر با استفاده ازگل‌های شرقی توانسته است عطری گرم و تقریباً شیرینی را برای شما فراهم کند. تا برای فصول سرد سال یک محصول ایده آل در پیش روی شما قرار داشته باشد. اگر بخواهیم از پراکندگی بوی آن برای شما بگویم می‌توانیم بگوییم تا بیش از ۱۲ ساعت ماندگاری آن را می‌توانید حس کنید و تقریباً هرکسی که ۲ متر از شما فاصله داشته باشد بوی آن را استشمام خواهد کرد.

  • رایحه ابتدایی: پتی دانه و توت سیاه
  • رایحه میانی: گل یاس، شکوفه پرتقال، گل سرئوس و گل محمدی
  • رایحه پایانی: باقلا تونکا، وانیل و چوب صندل

 عطر و ادکلن زنانه با پخش بوی بالا- الین

ادکلن زنانه با پخش بوی بالا- الین

خانم‌های خوش‌سلیقه بدون تردید با رایحه عطر الین آشنایی دارند. الین با طبعی گرم و ادکلن ملایم برای روزهای سرد سال شما در نظر گرفته‌شده است. عطارهای مشهور دومنیک روپین و لورانت برویه با استفاده ازگل‌های طبیعی و اسانس‌های چوبی یک عطر بی‌نظیر را فراهم آورده‌اند. ازنظر مصرف‌کننده عطر فرانسوی زنانه الین پخش بوی  بسیار عالی دارد. در سال ۲۰۰۵ برند مشهور تیری موگلر این عطر را راهی بازار کرده است.

  • رایحه اولیه: یاس
  • رایحه میانی: روایح چوبی
  • رایحه پایه: کهربا

ادکلن زنانه با پخش بوی بالا- فلاور بمب

ادکلن زنانه با پخش بوی بالا- فلاور بمب

اگر می‌خواهید یک عطر منحصربه‌فرد و ویژه‌ای را برای خود خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم عطر فلاور بمب را مدنظر قرار داشته باشید. این عطر بسیار شیک و زیبا طراحی‌شده است تا شما بتوانید از جلوه‌های بصری آن نیز لذت ببرید. عطارهای مشهوری کارلوس بنایم، اولیویه پولژ و دومیتیل برتیه با استفاده ازگل‌های شرقی توانستند عطری گرم شیرین را برای شما فراهم کنند تا فصل‌های سرد سال برای شما گرم‌تر از هر زمان دیگری به تصویر کشیده شود. ازنظر مصرف‌کننده این عطر هلندی از پخش بوی بسیار بالایی برخوردار است و در سال ۲۰۰۵ زیر نظر برند مشهور ویکتور اند عطر رولف عطر فلاور بمب راهی بازار شده است.

  • رایحه اولیه: اسمنتوس، ترنج وچای
  • رایحه میانی: شکوفه پرتقال، گل یاسمن، مانگا، رز و گل ارکیده
  • رایحه پایه: نعناع هندی و مشک

ادکلن زنانه باخط بوی بالا-عطر هرمس

بهترین ادکلن با رایحه بالا

هرمس  از تاثیرگذارترین عطرهای ترکیبی در جهان را  با خط بو بالا تولید می کند که با طعم و بوی فرانسوی دست نخورده، آغشته شده است. عطرهای جسورانه و تحریک آمیز هرمس از پیچیده ترین عطرهای موجود در بازار هستند. این عطر زنانه با پخش بو عالی غرق در رایحه شادی گلدار و تند است .این عطر ترکیبی آرامش بخش است چون که مرکباتی از نیلوفر آبی، پرتقال و سنبل است که برای روزهای کاری مناسب است. هرمس یکی از بهترین برندهای عطر برای حس اروپایی است که جزو عطرهای با پخش بو بالا محسوب می شود.

  • نت اولیه : فلفل صورتی
  • نت میانی : رز
  • نت پایه : نعناع هندی

ادکلن با پخش بوی بالا

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید عطرهایی که خط بوی بالایی دارند از اسانس‌های باکیفیت‌تری نیز بهره گرفتند. از همین رو قیمت این عطرها نسبت به عطرهای مشابه در بازار قدری گران‌تر است؛ اما اگر می‌خواهید متفاوت باشید و از خریدهای اضافه ممانعت کنید به شما توصیه می‌کنیم یک عطر باکیفیت را برای خود خریداری کنید. اگر طرفدار عطرهای زمستانی هستید می‌توانید از اسانس‌های گرم بهره بگیرید و اگر می‌خواهید شادابی و نشاط شما در روزهای گرم سال همچنان حفظ شود به شما خرید عطرهای تابستانی را با اسانس‌های انرژی آور را توصیه می‌کنیم امید است مطالب پیش رو در راستای معرفی ادکلن مردانه و زنانه با پخش بوی بالا موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.

2 دیدگاه در “بهترین عطر و ادکلن با پخش بو بالا که باید حتما امتحان کنید

  1. شیرین گفت:

    ایفوریا واقعا عالیه عالی

  2. علی گفت:

    باسلام
    عطر بلک افغان شما روزاول ، افشانه آن کنده شده بود و بعدار اسپری کلا جداشد و نصف عطر ،با افتادن روی فرش ریخت، عطرسنجد ،با ظرف غلطکی ودرشکسته ،به بیرون نفوذ وحتی نام عطر را ازبین برده بود. لطفا دقت کنید،بااین حال بنده ازشماخرید می کنم ،سعی شود ،بسته بندی مناسب، ظرف سالم استفاده شود، موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *