راهنمای خرید عطر

ادکلن های زنانه ملایم با بوی سبک

ادکلن های ملایم زنانه

عطر ملایم زنانه یکی از عطرهای محبوبی است که خانم‌های بسیاری از آن استقبال کرده‌اند. بعضی افراد با ادکلن های رایحه تند میانه خوبی ندارند و ممکن است بوی عطر تند آن ها را اذیت کند. با ملایم بودن بوی ادکلن زنانه، فرد بدون اینکه دچار سردرد، سرگیجه یا حالت تهوع از بوی یک ادکلن شود به سادگی می‌تواند از آن بهره بگیرید. این مهم در طی یک روز کاری، یک مهمانی دور همی دوستانه یا حتی یک جشن لاکچری به کار شما می‌آید. دیگر بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که خوش‌پوش بودن و بوی معطر داشتن از مهم‌ترین پارامترهای دنیای کاری و مدرن امروز به شمار می‌آید. از همین رو به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه شوید تا بتوانید ایده ال ترین محصولات را برای خود برگزینید. در ادامه برترین عطرو ادکلن های ملایم زنانه از منظر مصرف‌کنندگان را در طی چند سال اخیر را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

عطر ملایم زنانه- ایفوریا

یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه ادکلن ایفوریا است که در سال ۲۰۰۵ طراحی آن دنبال شده است. معنی آن در انگلیسی به معنی لذت و شادی وصف‌ناشدنی است و هدف از این نام‌گذاری رایحه بسیار دل‌انگیزی است که برای آن استفاده‌شده است. عطرهای زنانه باید این مهم را برای شما فراهم آوردند که حس جذابیت و قدرت را در خود بیشتر از قبل تقویت کنید. از رایحه‌ای گرم و شیرینی و طبعی ملایم بهره گرفته است و خانم‌ها برای فصل پاییز و زمستان به‌سادگی می‌توانند از آن بهره بگیرند و زیر نظر کشور فرانسه تولید و عرضه‌شده است. سلبریتی ها و افراد مشهور از آن بی‌نظیر بسیار استقبال کرده‌اند زیرابهره‌گیری ازگل‌های طبیعی در اسانس‌های این عطر بسیار شهرت گرفته است. این عطر در دسته‌بندی عطرهای کلاسیک و لوکس قرار دارد و شادی و جذابیت بیرونی و درونی شمارا هزار برابر بیشتر از قبل منعکس می‌کند.

  • نت اولیه: انار
  • نت میانی: ارکیده و لاله مردابی
  • نت پایانی: گل بنفشه و کهربا

عطر ملایم زنانه- ایفوریا

ادکلن شنل چنس از عطر های ملایم و شیرین

ادکلن چنل چنس  (chanel chance) یک محصول با طبعی بسیار ملایم است. این عطر شیرین و ملایم برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ توسط عطار معروف ژاک پولجه طراحی و وارد بازار شده است. ازآنجایی‌که طبع آن به‌گونه‌ای است که برای فصول خنک ایده ال است شما می‌توانید برای فصل پاییز و زمستان خود آن را روی میز داشته باشید. این عطر در لغت‌نامه به معنی خوشبختی است زیرابه شکل عجیبی روی خلق خوی شما و طرف مقابل شما اثر می‌گذارد. اگر می‌خواهید شانس به شما روی آورد توصیه می‌کنیم از این عطر بی‌نظیر بی‌بهره نمانید. این عطر فرانسوی در گروه بویایی گل‌های مدیترانه‌ای جای گرفته است و رایحه ی خوش بو لیمو حس شادی و سر زندگی را در فضا پخش می کند و دلیل محبوبیت آن همین امر است.

  • نت اولیه: لیمو، فلفل قرمز و آناناس
  • نت میانی: گل سنبل، گل یاس و گل زنبق
  • نت پایانی: کهربا، درخت پچولی، درخت خس خس و مشک

عطر ورساچه برایت کریستال

ادکلن ورساچه برایت کریستال باکیفیت توسط عطار معرف و کار بلد آلبرتو موریلاز طراحی و تولیدشده است. هدف از تولید آن به چالش کشیدن تمامی عطرهای زنانه بود که به‌راحتی توانست خانم‌ها را از هر ادکلنی بی‌نیاز کند. ورساچه برایت در سال ۲۰۰۶ وارد بازار شده است و در گروه بویایی شیرینی با طبعی ملایم قرار دارد. این عطر زنانه برای فصل‌های گرم سال با ماندگاری بسیار بالا طراحی‌شده است. بطری آن بسیار شیک و زیبا است و سبک طراحی آن به‌گونه‌ای است که برای دست‌های ظریف خانم‌ها طراحی‌شده است تا به‌راحتی در دستان آن‌ها جای بگیرد. برند تولیدکننده این عطر سعی کرده است از متریال بسیار مرغوبی در پرسه ساخت آن بهره بگیرد تا روزهای گرم شما پرانرژی و اکتیو دنبال شود.

  • نت اولیه: گریپ فرود و انار
  • نت میانی: ماگنولیا، گل صدتومانی و نیلوفر آبی
  • نت پایانی: مشک، چوب ماهون و کهربا

 بهترین ادکلن ملایم زنانه – ادکلن اکلت لانوین

ادکلن اکلت لانوین محصولی است که در نت اولیه و پایانی آن بوی ملایم و تقریباً شیرینی را حس می‌کنید. این عطر برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ راهی بازار شده است و در رده عطرهای خاص زنانه جای خود را به‌خوبی بازکرده است. کشور فرانسه این عطر خنک و شیرین را طراحی کرده است و در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای جای گرفته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید هدف از طراحی این عطر القای حس پرواز بوده است به همین خاطر از تم موزیکالی در پرسه ساخت بهره گرفته‌شده است که سبب می‌شود روح مصرف‌کننده را نوازش کند. قدرت افسونگری این عطر به دلیل عطرهای چای و شکوفه‌های هلو است که توسط عطار این عطر خلق‌شده است.

  • نت اولیه: گل صدتومانی، یاس بنفش و دانه پتی
  • نت میانی: چای، شکوفه هلو و عنبر
  • نت پایانی: مشک، اسمنتوس، سدر و ویستریا

عطر خنک و ملایم زنانه – استیل جنیفر لوپز

عطر استیل جنیفر حس پاک‌دامنی و طراوت را در خانم‌های خوش‌سلیقه به تصویر می‌کشد. این محصول توسط میشل زیرا در سال ۲۰۰۳ طراحی و تولیدشده است و کشور مبدأ آن نیز ایالات‌متحده بوده است. این عطر در گروه بویایی رایحه‌های گل بهاری قرارگرفته است و همین امر طبع آن را خنک کرده است تا برای فصل‌های گرم سال شما یک محصول ایده ال باشد. استیل جنیفر لوپز جذاب انرژی شمارا چند برابر می‌کنند و سبب شادابی شما در طول دوره استفاده می‌شود. در کنار رایحه بسیار دل‌انگیز این عطر می‌توانیم به جلوه بصری طراحی شیشه آن نیز اشاره‌ای داشته باشیم که سبب زینت بخشیدن به میز توالت شما می‌شود.

  • نت اولیه: فلفل، سیب برنج، چای، نارنگی و ماندارین
  • نت میانی: رز، یاس فریزیا، شکوفه پرتقال، گل برف و پیچ امین الدوله
  • نت پایانی: زنبق، چوب صندل سفید، مشک، فلفل وکهربا

عطر خنک و ملایم زنانه - استیل جنیفر لوپز

عطر زنانه لالیک لآمور

کمتر کسی است که ادکلن مشهور لالیک لآمور را نشناسد. این عطر فرانسوی برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شده است. ناتالی لارسن عطار مشهور با بهره‌گیری از گلی چوبی مشکی طراحی آن خنک را به انجام رسانده است. شما می‌توانید برای فصول گرم سال با انرژی مضاعف‌تر از این عطر بی‌نظیر بهره بگیرید. استفاده از اسانس‌های ملایم سبب شده است یک اکسیر جادویی به دست شما برسد. بهره‌گیری از اسانس‌ها و رایحه‌های محبوب کشور ژاپن یکی از مؤلفه‌های اصلی محسوب می‌شود. بانوان در رده سنی سی تا چهل سال بسیار از ادکلن لالیک لامور ملایم و شیرین استقبال کرده‌اند. ابن ادکلن عطری با رایحه یاس است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید هدف از نام‌گذاری این عطر عزت ابدی است که سبب حس سربلندی شما می‌شود.

  • نت اولیه: بهارنارنج، ترنج و رز
  • نت میانی: گل مریم، گاردنیای یاسمنی و یاس
  • نت پایانی: چوب صندل سفید، سدر و مشک

عطر زنانه ولنتینو

عطر ولنتینو زیر نظر عطارهای مشهور لبرتو موریلاس و الیور کرسپ طراحی و ساخته‌شده است. این ادکلن اعجاب‌انگیز برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شده است و کشور ایتالیا مبدأ اصلی آن به شمار می‌آید. اگر بخواهیم پیرامون طبع و رایحه‌های آن برای شما بگویم می‌توانیم به طبع خنک و رایحه شیرین و ملایم آن اشاره‌ای داشته باشیم. از همین رو به‌سادگی می‌توانید برای فصول گرم سال از آن بهره بگیرید. گروه بویایی این عطر شرقی گلی است که متخصصین عطر و ادکلن به‌خوبی به متمایز بودن این گروه واقف هستند. اگر می‌خواهید برای یک روز کاری خود عطری با رایحه‌ای دل‌انگیز و ملایم داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم از خرید ولنتینو جانمانید زیرا این روزها سادگی در پوشش و ملایم بودن رایحه بسیار روی بورس است.

  • نت اولیه: ترنج و قارچ توبر
  • نت میانی: شکوفه پرتقال، یاس، گل مریم، توت‌فرنگی
  • نت پایانی: وانیل، سدر و کهربا

عطر و ادکلن ملایم زنانه – ایفوریا گلد

ایفوریا گلد یکی دیگر از عطرهای شیرین و ملایم و درعین‌حال محبوب زنانه است. برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ راهی بازار شده است و بسیار مورد استقبال قرارگرفته است. این ادکلن جذاب طبعی گرم و شیرین دارد از همین رو برای فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان می‌توانید از آن استفاده کنید. گروه بویای آن گل‌های شرقی است که سبب ملایم‌تر شدن آن نسبت به سایر عطرهای ملایم دیگر شده است. این عطر شیرین تقریباً در نیم ساعت اول تن ترش و شیرینی را به‌صورت ترکیبی برای شما فراهم می‌کند اما ترشی آن به حدی لطیف است که شما اصلاً آن را حس نمی‌کنید. دلیل این امر بهره‌گیری از آب‌میوه‌ی کامکات و زردآلو در اسانس‌ها آن است.

  • نت اولیه: زردآلو، پرتقال کامکوات و نارنگی
  • نت میانی: نرگس، گاردنیای یاسمنی و عسل
  • نت پایانی: مشک، نعناع هندی و چوب صندل سفید

میس دیور بلومینگ بوکت

میس دیور بلومینگ بوکت یک ادکلن با غلظت بسیار بالا است که سبب می‌شود شما یک خرید مقرون‌به‌صرفه و خوش‌بو را تجربه کنید. بلومینگ بوکت بی‌نظیر طبعی معتدل و با رایحه‌ای شیرین دارد که در گروه بویایی گلی با پخش و ماندگاری بسیار خوبی قرار دارد. برند دیور زیر نظر کشور فرانسه آن را خنک و ملایم را پشتیبانی کرده است. اگر می‌خواهید اولین نفری باشد که به دلیل خاص بودن رایحه عطر خود در مجلس‌های مجلل و شیک یا حتی در سمینارهای کاری خود بدرخشید به شما خرید این عطر بی‌نظیر را توصیه می‌کنیم. خانم‌های خوش‌سلیقه باید این نوید را به شما بدهیم که از منظر ماندگاری و پراکندگی در رده بسیار خوبی از منظر مصرف‌کنندگان جای گرفته است.

  • نت اولیه: ماندارین
  • نت میانی: زردآلو، هلو، گل صدتومانی، گل رز
  • نت پایانی: مشک

عطر ملایم زنانه- کرید آکوا فیورنتینا

کرید آکوا فیورنتینا یکی از ادکلن های سلطنتی به شمار می‌آید و خانم‌های خوش‌سلیقه و خوش‌پوش بسیار از آن استقبال کرده‌اند. برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ راهی بازار شده است. عطارهای مشهور اروین کرید سون جنریشن و اولیویه کرید سیکس جنریشن طراحی بی‌نظیر آن را به عهده داشته‌اند. این عطر سلطنتی در عین خوش رایحه بودن از شکل ظاهری بسیار متمایزی نیز بهره گرفته است که سبب جلوه دادن به میز توالت شما می‌شود.

  • نت اولیه: سیب و آلو
  • نت میانی: لیموترش، ترنج، رز، گلابی
  • نت پایانی: چوب صندل سفید، سدر و گریپ‌فروت

اومنیا پینک سفیر بولگاری

اگر می‌خواهید ادکلن اومنیا پینک سفیر بولگاری را خریداری کنید باید به شما بابت این حسن سلیقه تبریک بگویم. آلبرتو موریلاس این ادکلن زنانه ملایم را زیر نظر برند بولگاری در سال ۲۰۱۸ راهی بازار کرد است. این ادکلن در گروه بویایی رایحه‌های گلی قرار دارد و طبع خنک آن سبب شده است برای فصول گرم سال یک محصول ایده ال برای شما قلمداد شود. این محصول از طبعی خنک و رایحه‌ای شیرین و ملایم بهره گرفته است و شما برای یک روز کاری یا مهمانی‌های لاکچری خود به‌سادگی می‌توانید از آن بهره بگیرید.

  • نت اولیه: فلفل صورتی، لیموترش و دارابی
  • نت میانی: یاس تاهیتی، پلومریا
  • نت پایانی: وانیل، مشک

عطر ملایم زنانه- اومنیا پینک سفیر بولگاری

ادکلن ملایم زنانه -بمب گل ویکتور و رولف

Viktor & Rolf ممکن است سوپراستارهای مد سابق نباشند، اما عطر Flowerbomb آنها همچنان در میان ده ها لیست از بهترین عطرهای زنانه انتخاب برتر است. نت هایی از چای، ترنج، ارکیده، یاس، گل رز، فریزیا، گل پرتقال آفریقایی و نعناع هندی که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد، آن را به یک بمب گل واقعی، اما با ته رنگ های جذاب به لطف پایه وانیلی-مشک تبدیل کرده است. این یک گزینه قرار ملاقات اول عالی است، پر از وعده و هیجان است.

  • نت اولیه : ترنج ، برگ و جوانه انگور فرنگی
  • نت میانی : یاس ، شکوفه پرتقال، گل اوسمانتوس
  • نت پایه : وانیل ، دانه تونکا ، نعناع هندی ، لوبان

ادکلن زنانه جیمی چو

این عطر همنام اولین عطر جیمی چو، یکی از معروف ترین برندهای کفش در جهان بود. جیمی چو در بطری طراحی شده توسط کارگردان خلاق آن زمان تامارا ملون، نت‌های شیرین، میوه‌ای و سبزی دارد که به‌طور یکپارچه با هم کار می‌کنند. اگرچه هیچ چیز منحصر به فردی در مورد این عطر بهار/تابستان وجود ندارد، اما جذابیت وسیع و مغناطیسی دارد. روز تا شب به زیبایی کار می کند (اگرچه طول عمر ممکن است نیاز به استفاده مجدد داشته باشد) و یک هدیه مهماندار عالی است.

  •  نت اولیه : ترکیبات سبز ، نارنگی ماندارین، گلابی
  • نت میانی : ارکیده
  • نت پایه : نعناع هندی، تافی

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید عطرهای ملایم در سه دسته‌بندی قرار می‌گیرند. عطرهای ملایم شیرین، گرم و خنک که هرکسی بسته به سلیقه و نیاز خود می‌تواند دست به انتخاب بزند. اگر شما بخواهید از ادکلن برای فصل پاییز و زمستان بهره بگیرید بدون تردید باید طبعی ملایم و گرم داشته باشد. حال اگر برای بیشتر شدن انرژی خود در فصول گرم سال مثل تابستان و بهار نیاز به یک عطر داشته باشید ما به شما عطرهای ملایم با رایحه خنک را توصیه می‌کنیم. امید است مطالب ارائه‌شده پیرامون معرفی ادکلن زنانه ملایم موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و ازاین‌پس شما هم بتوانید ایده ال ترین عطر و ادکلن را برای خود به خانه مهمان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *