نقد و بررسی

معرفی بهترین عطر زنانه با بوی گل یاس

عطر زنانه با بوی گل یاس

عطر زنانه با بوی گل یاس را تاکنون تجربه کرده‌اید؟ باید به شما بگویم یکی از دل‌انگیزترین رایحه‌های که برای عطرهای زنانه از آن استفاده می‌شود اسانس‌های گل‌های بهاری است. این امر به دلیل طبیعی بودن، بکر بودن و متمایز بودن بسیار طرفدار پیداکرده است. کمتر خانمی است که با عطرهای زنانه با رایحه گل یاس آشنایی نداشته باشد. بااین‌حال در مقاله پیش رو برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این عطر خوش رایحه سعی بر آن داریم پیرامون برگزیده‌ترین عطرها با اسانس یاس مطالبی را با شما در میان بگذاریم. اگر می‌خواهید برای دوستان و شریک زندگی خود یک عطر متمایز با بوی یاس خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه شوید.

  • عطر زنانه با بوی گل یاس
  • عطرهای یاسمن
  • ادکلن های با اسانس‌های بهاری

عطر زنانه با بوی گل یاس- عطر جاسمین نویر

عطر زنانه با بوی گل یاس- عطر جاسمین نویر

اگر خواهان عطرهای گرم و شیرین هستید به شما عطر جاسمین نویر را توصیه می‌کنیم. این ادکلن برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ راهی بازار شدن و توانست خانم‌های بسیاری را به سمت خود جذب کند. طبع گرم و شیرین این عطر زنانه به دلیل بهره‌گیری ازگل‌های شرقی است و عطار خوش‌سلیقه کارلوس بنایم و صوفی لابه است. کشور ایتالیا در کنار موفقیت‌های بی‌شمار خود این ادکلن مشهور را هم در پرونده صنعت عطرسازی قرار داده است. عطر و ادکلن یاس را شما در اسانس میانی و چند دقیقه بعد از استفاده استشمام خواهید کرد

  • اسانس اولیه: گاردنیای یاسمنی و ترکیبات سبز
  • اسانس میانی: بادام و یاس
  • اسانس پایه: دانه تونکا، مشک، روایح چوبی، نعناع هندی، شیرین بیان و کهربا

عطر زنانه با بوی گل یاس- گودگرل

عطر زنانه با بوی گل یاس- گودگرل

اصالت ادکلن گودگرل به یک کمپانی آمریکایی برمی‌گردد. در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار این عطر خوش رایحه راهی بازار شد و اکثر خانم‌ها با رایحه‌های دل‌انگیز آن آشنایی کافی دارند. بهره‌گیری از رایحه‌ای شیرین و طبعی ملایم توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کرده است. عطارهای مشهور روزندو متئو، الیور کرسپ روند ساخت این عطر را به عهده گرفته‌اند. استفاده از این ادکلن زنانه برای فصل سرد بسیار خوب است زیرا حس خوشایندی را برای شما فراهم می‌کند. در نت میانی این عطر می‌توانید بوی خوش یاس را استشمامم کنید. اگر می‌خواهید به دختران متولد پاییز یک عطر ایده ال هدیه دهید بدون تردید این محصول هدیه‌ای قابل‌قبول از آب درخواهد آمد.

  • اسانس اولیه: خربزه، پرتقال و ترنج
  • اسانس میانی: یاس، رز، پرالین و پرالین
  • اسانس پایه: روایح چوبی و دارچین

عطر زنانه با رایحه گل یاس- استیل جنیفر لوپز

عطر زنانه با رایحه گل یاس- استیل جنیفر لوپز

ادکلن استیل جنیفر لوپز عطری است خنک و شیرین که در سال ۲۰۰۳ راهی بازار عطر و ادکلن شده است. این عطر زنانه جذاب از عطر یاس بهره گرفته است و طبعی تقریباً خنک و شیرین دارد. برای فصل‌های گرم سال میشل جرارد عطار مشهور این عطر را طراحی و ساخته است. یاس رایحه محبوب این عطر در نت‌های میانی قابل‌استشمام است. کشور آمریکا سازنده این عطر خنک است. رایحه‌های استفاده‌شده برای این عطر عموماً ازگل‌های طبیعی شرقی است که هوش از سر مصرف‌کننده خواهد برد. قدم زدن در ساحل دریا و خنکای نسیم استعاره‌ای است از این عطر که می‌توان به آن پرداخت.

  • اسانس اولیه: فلفل، چای، سیب، نارنگی ماندارین و برنج
  • اسانس میانی: رز، فریزیا، پیچ امین الدوله، گل برف، شکوفه پرتقال و یاس
  • اسانس پایه: زنبق، فلفل، مشک، چوب صندل سفید و کهربا

عطر گل یاس- دیور ادیکت

عطر گل یاس- دیور ادیکت

زندگی جای بهتری برای زندگی خواهد شد اگر رایحه محبوب عطرهای خود را بهتر بشناسیم. ادکلن دیور ادیکت را رایحه‌ای گرم و شیرین طراحی‌شده است تا کسانی که برای فصل‌های سرد خود در پی عطر گل یاس هستند دست‌خالی به خانه نروند. این عطر در سال ۲۰۰۲ به بازار عطر و ادکلن وارد شد و انرژی بسیار زیادی را برای خانم‌های خوش‌سلیقه به ارمغان آورده است. کشور فرانسه در کنار عطرهای مشهور خود این عطر یاس را هم راهی بازار کرده است تا در میان صنعت گران حرفی برای گفتن داشته باشد. با خرید این عطر زنانه دیگر خبری از شب‌های فرانسه نیست که شما به جشن عطر بوی گل‌های طبیعی مهمان می‌شوید.

  • اسانس اولیه: پتی دانه و توت سیاه
  • اسانس میانی: گل یاس، شکوفه پرتقال، گل محمدی و گل سرئوس
  • اسانس پایانی: باقلا تونکا، وانیل و چوب صندل

عطر با بوی گل یاس- شنل چنس

عطر با بوی گل یاس- شنل چنس

ادکلن شنل چنس عطری است که با رایحه‌ای ملایم و شیرین برای خانم‌های خوش‌سلیقه در نظر گرفته‌شده است. اگر می‌خواهید به دیدن معشوقه خود بروید به شما توصیه می‌کنیم از این عطر محرک بهره بگیرید. این عطر در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده است و اصلی‌ترین مؤلفه ساخت آن گل‌های مدیترانه‌ای است. ژاک پولچه عطار مشهور این عطر سبک طراحی آن را به‌گونه‌ای در نظر گرفته است که فصل‌های سرد سال برای شما گرم و دل‌انگیز خواهد شد. یاس که برگزیده‌ترین مؤلفه این عطر خوش رایحه است در نت‌های میانی قابل‌استشمام است.

  • اسانس ابتدایی: لیمو، فلفل قرمز و آناناس
  • اسانس میانی: گل سنبل، گل یاس و گل
  • اسانس پایانی: کهربا، درخت خس‌خس، مشک و درخت پچولی

عطر زنانه با بوی گل یاس- والنتینو رزا اسولوتو

عطر زنانه با بوی گل یاس- والنتینو رزا اسولوتو

والنتینو رزا اسولوتو عطری منحصربه‌فردی است که با رایحه گرم و شیرین طراحی و ساخته‌شده است. در سال ۲۰۱۴ الیور کرسپ و حمید مراتی کاشانی طراحی و ساخت این عطر متمایز را دنبال کردند. استفاده ازگل‌های یاس به تأثیر از گروه بویایی گل‌های شرقی است که در ترکیبات این عطر سحرانگیز مورداستفاده قرارگرفته است. فصل‌های سرد شما با اسانس عطر یاس بدون تردید به‌یادماندنی‌تر یادآوری خواهد شد. این محصول ساخت کشور ایتالیا است. اگر برای تولد یک دختر زمستانی قصد خرید دارید این عطر بسیار او را شگفت‌زده خواهد کرد. والنتینا رزا اسولوتو محصول سال ۲۰۱۴ خانه ادکلن سازی والنتینو است.

  • اسانس اولیه: تمشک، زعفران و گل محمدی
  • اسانس میانی: رز، شکوفه پرتقال و یاس
  • اسانس پایه: روایح چوبی، نعناع هندی و پرالین

ادکلن اکلت لانوین با رایحه یاس

عطر زنانه با بوی گل یاس- لنوین می

اگر طرفدار رایحه‌های خاص هستید و می‌خواهید در جمع مهمان‌ها و دوستان خود متمایز باشید ادو تویلت اکلت لنوین بی‌شک برای شما طراحی‌شده است. این عطر یکی از محصولات فرانسوی است و با رایحه‌ای خنک و شیرین در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما می‌توانید در فصل‌های گرم سال حس شنا کردن در یک دریاچه خنک را تجربه کنید. عطار مشهور آنتوان میزندی با بهره‌گیری ازگل‌های میوه‌ای این عطر خنک و شیرین را راهی بازار کرده است. دخترخانم‌های جوان به دلیل بهره‌گیری از اسانس‌های انرژی آور بسیار از این عطر استقبال کرده‌اند. این ادکلن به تأثیر از یک داستان عاشقانه و رمانتیک طراحی‌شده است و توانسته شهرت جهانی به خود بگیرد. اگر برای دیدار با معشوقه خود هنوز سردرگم انتخاب عطر محبوب خود هستید پیشنهاد ما به شما لنوین می است.

  • اسانس اولیه: بلوبری و ماندارین
  • اسانس میانی: گل مریم، رز و شیرین بیان
  • اسانس پایانی: چوب صندل و یاس

عطر زنانه با بوی گل یاس- تروساردی دونا

عطر زنانه با بوی گل یاس- تروساردی دونا

تروساردی دونا در سال ۲۰۱۱ وارد صنعت عطر و ادکلن در جهان شد و خانم‌های بسیاری را شگفت‌زده کرد. این عطر مشهور رایحه‌ای بسیار ملایم و شیرین دارد و برای فصل‌های گرم سال یک انتخاب ایده ال به شمار می‌آید. ناتالی لورسن عطار مشهور با بهره‌گیری از عطرهای شرقی مخصوصاً عطر گل یاس توانست این خوش رایحه را تهیه و تولید کند. از عطر فوق می‌توانید برای شرکت در یک سمینار مهم یا برای یک مهمانی لاکچری بهره بگیرید. ازآنجایی‌که رایحه‌های دل‌انگیز آن در طی یک روز همراه شما است شکی نیست که یک محصول مقرون‌به‌صرفه را خریداری کرده‌اید.

  • اسانس اولیه: یوزو، لیموترش و نت‌های میوه
  • اسانس میانی: شکوفه پرتقال آفریقایی، گل یاسمن و لاله مردابی
  • اسانس پایه: وانیل، چوب صندل، سدر ویرجینیا و نعناع هندی

ادکلن زنانه با بوی گل یاس- لالیک لامور

ادکلن زنانه با بوی گل یاس- لالیک لامور

با ادکلن زنانه با بوی گل یاس لالیک آشنایی دارید؟ این عطر خوش رایحه قدری خنک و شیرین است و دلیل این امر استفاده از مرکبات و گل‌های معطر است که به‌صورت ترکیبی همراه با چوب در اسانس‌های آن مورداستفاده قرارگرفته است. لالیک لامور در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شد و توانست خانم‌های جذاب را به سمت خود جذب کند. عطار مشهور ناتالی لورسن این عطر را برای فصل‌های گرم سال طراحی کرده است. یاس که پایه اصلی این عطر است در نت‌های میانی قابل‌استشمام است و خاطرات شمارا به تصویر می‌کشد. به‌جرئت می‌توانیم بگویم یکی از شاهکارهای برند لالیک عطر فوق است که برای خانم‌های سخت پسند وارد بازار شده است. نه‌تنها که رایحه‌های دل‌انگیز آن‌که بسته‌بندی این عطر باسلیقه و بسیار متمایز در نظر گرفته‌شده است.

  • اسانس اولیه: بهارنارنج، ترنج و رز
  • اسانس میانی: گاردنیای یاسمنی، گل مریم و یاس
  • اسانس پایه: سد، چوب صندل سفید و مشک

عطر زنانه با بوی گل یاس- لانوین اکلت آرپیچ

عطر زنانه با بوی گل یاس- لانوین اکلت آرپیچ

لانوین اکلت آرپیچ یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه است که با رایحه‌ای بسیار ملایم و شیرین تولید آن دنبال شده است. ملایم بودن این عطر روح را نوازش می‌کند و آرامش خاصی را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید صاحب یک عطر جادویی خوش رایحه با عطر گل یاس باشید پیشنهاد ما به شما این عطر سحرانگیز است. قدرت افسون گری این عطر امری است که بسیار از آن یادشده است. استفاده از یاس بنفش در نت میانی این عطر هوش را از سر شما خواهد برد و به افسانه‌های خیالی قدم خواهید گذاشت. اگر روحیه شما حساس است و تمایل به استفاده از عطرهای آرامش‌بخش دارید به شما این عطر ملایم را توصیه می‌کنیم.

  • اسانس اولیه: برگ پرتقال و یاس بنفش
  • اسانس میانی: شکوفه هلو، چای و پنبه کوهی
  • اسانس پایانی: سدر، مشک و کهربا

عطر زنانه با بوی یاس- تیریموگلر الین

عطر زنانه با بوی یاس- تیریموگلر الین

محصول دیگری که با اسانس‌های گل یاس برای شما در نظر گرفته‌شده است تیریموگلر الین است. این عطر اکسیری جادویی دارد و همین امر آن را در بین خانم‌ها بسیار سر زبان انداخته است. اگر می‌خواهید به دیدن یک فرد هنرمند و یا یک فرد سرشناس بروید با استفاده از این عطر به‌خوبی می‌توانید نظر وی را به سمت خود جذب کنید. عطر تیریموگلر الین یک اثر هنری است که از ترکیب گل‌های وحشی و اسانس‌های معطر طراحی و ساخته‌شده است تا شب‌های زمستانی شمارا سوزنده‌تر از هر زمان دیگری در دفتر خاطراتتان به ثبت برساند. ترکیبی از گل یاس و روایح چوب مؤلفه متمایزی است که برای این عطر در نظر گرفته‌شده است.

  • اسانس اولیه: گل یاس
  • اسانس میانی: روایح چوبی
  • اسانس پایانی: کهربا

عطرو ادکلن زنانه با رایحه گل یاس- بروکس برادرز

عطر زنانه با رایحه گل یاس- بروکس برادرز آیا می‌دانید بروکس برادرز یکی از محصولات بسیار پرطرفدار آمریکای است. این محصول در سال ۱۹۵۰ برای خانم‌های سخت پسند طراحی شد و راهی بازار شده است. استفاده از این عطر به دلیل ملایم بودن و خنک بودن برای فصل‌های سرد سال توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید یک عطر با رایحه شیرین اما خنک را در اختیار بگیرید ما به شما بروکس برادرز را توصیه می‌کنیم. استفاده از گل زعفران انرژی شمارا بیشتر می‌کند و یاس و هل شمارا به کوچه‌پس‌کوچه‌های خاطراتتان مهمان خواهد کرد.

  • اسانس اولیه: ترنج، یاس سفید و هل
  • اسانس میانی: زعفران و شقایق
  • اسانس پایه: چوب گایاک، پچولی، چوب آگار، بخور، توتون و تنباکو، چوب معطر صندل و عنبر

ادکلن زنانه با رایحه گل یاس -گوچی بلوم

ادکلن زنانه با رایحه یاس

این عطر زنانه با رایحه گل یاسی که دارد توجه همگان را به خود جلب می کند. دختران در سرتاسر جهان عاشق استفاده ازاین عطری هستند که بوی یاس می دهد.برخی از اصول اولیه نت های اصلی عطر یاس گوچی بلوم عبارتند از: نعناع هندی، مشک، وانیل، گل رز، اسمانتوس ،گایاک، ادویه های قدیمی و اسانس است.این عطر یک انتخاب ایده آل برای خانم های جوان است که به آنهاحس اعتماد به نفس وجسارت می دهد.عطر گوچی بلوم مناسب هدیه به هر فردی که بخواهید از جمله خانواده ات، دوستت،عشقت و..است .این عطر زنانه با بوی گل یاس روح زنان مدرن، متنوع و مبتکر گوچی را به تصویر می کشد، اولین عطری است که توسط کارگردان خلاق آلساندر و میکله برای گوچی طراحی شده است. عطر بلوم به گونه ای طراحی شده است که مانند نامش شکوفا شود و شما را به تصور یک باغی که با شکوفه دادن تغییر رنگ می دهد می برد. نت های گل سرخ و یاس طبیعی به فضا حس طراوت و تازگی می بخشد. این کمپین منعکس کننده توانایی بلوم در انتقال کاربران خود به باغ گلی است که از آن الهام گرفته شده است .

یادداشت آغازین: خزنده رانگون
نت های قلبی: جوانه یاس
طعم پایه: غده طبیعی

 کلام آخر

عطر زنانه با بوی گل یاس

عطرهای زنانه با استفاده از اسانس‌های روغنی و رایحه‌های بسیار متمایزی تهیه و تولید می‌شوند. برحسب نیاز مشتری و متناسب با شرایط تولید صنعت گران تولید عطر و ادکلن از رایحه‌های دل‌انگیز استفاده می‌شود. این مهم بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که عطر گل یاس برای ایرانی‌ها تجدید خاطره می‌کند و ما را به کوچه‌باغ‌های کودکی‌مان مهمان می‌کند. از همین رو نیاز است گاهی برای این خاطره بازی دست‌به‌جیب شد و یک عطر نوستالژی را خریداری کرد. در مقاله پیش رو سعی بر آن شد تا عطرهای که از اسانس یاس بهره گرفته‌اند و برای فصل‌های گرم و سرد شما انتخابی متمایز به شمار می‌رود را معرفی کنیم. امید است با خرید این عطرهای خاطر انگیز شب‌های پاییزی و بهاری شما پرخاطره‌تر به تصویر کشیده شود.

  • عطرهای زمستانی با رایحه یاس
  • عطرهای بهاری یاسمین
  • عطرهای فصل تابستان و عطر خوش یاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *