راهنمای خرید عطر, نت و رایحه

معرفی پرطرفدارترین ادکلن های شیرین زنانه

عطر های شیرین زنانه

ادکلن شیرین زنانه چه ویژگی‌های دارد؟ رازهای پشت پرده عطرها و ادکلن ها بسیار زیاد است و این مهم تنها به دلیل پیچیدگی فرمولاسیون هریک از آن‌ها است. استفاده از اسانس‌ها، روغن‌های گیاهی و ترکیبات محرمانه سبب شده است هر یک از عطرها و ادکلن ها دنیای مختص به خود را داشته باشند. همین موارد سبب می‌شود گاهی یک عطر رایحه‌ای تلخ یا شیرین داشته باشد یا به‌صورت ترکیبی از هر دو رایحه بهره گرفته باشد. نت‌های که در یک عطر به چرخه درمی‌آیند سبب استشمامم طعم آن عطر برای ما می‌شوند. ازآنجایی‌که عطرهای زنانه شیرین طرفداران بسیار زیادی دارد، در ادامه چند مورد از بهترین ادکلن های شیرین زنانه را به شما معرفی می کنیم.

عطر دیور جادور شیرین و زنانه

آیا با عطر کلاسیک عطر دیور جادور آشنایی دارید. باید در قدم اول بگویم که این عطر از طبعی شیرین و ملایم بهره گرفته است. بدون تردید بهره‌گیری ازگل‌های میوه‌ای اصلی‌ترین مؤلفه این امر به شمار می‌آید. کالیس بیکر این عطر شیرین را برای مضاعف‌تر کردن حال خوش شما در فصل‌های سرد سال در نظر گرفته است. کالیس در سال ۱۹۹۹ در کشور فرانسه این عطر میوه‌ای زنانه را طراحی و ساخته است. اگر می‌خواهید این عطر زنانه پرطرفدار را تهیه کنید باید به شما بگویم که بوی آن بسیار خوب است و ماندگاری نسبتاً بالایی را نیز از آن خودکرده است.

  • اسانس اولیه: ترنج، مگنولیا، گلابی، خربزه، نارنگی ماندارین و هلو
  • اسانس میانی: آلو، ارکیده، فریزیا، بنفشه، گل مریم، رز، گل برف و یاس
  • اسانس پایانی: توت سیاه، مشک، وانیل و سدر

ادکلن شیرین زنانه- عطر دیور جادور

ادکلن دیور ادیکت

ادکلن دیور ادیکت عطری است که از طبعی گرم و رایحه‌ای شیرین بهره گرفته است. این عطر سبب بیشتر شدن انرژی شما در فصل‌های سرد سال می‌شود. برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ تیری واسر این عطر زنانه را راهی بازار کرده است. ده سال بعد با تغییرات بسیار متمایزی دربسته‌بندی این محصول مجدد با شکل ظاهری جدیدتری عرضه‌شده است. از آنجایی ازگل‌های شرقی برای ساخت آن استفاده‌شده است به‌هیچ‌عنوان حس آلرژیک در زمان استفاده به شما دست نمی‌دهد. کشور فرانسه تولیدکننده این عطر گرم و خوش رایحه است.

  • اسانس اولیه: شکوفه پرتقال و برگ درخت نارنج
  • اسانس میانی: یاس
  • اسانس پایانی: وانیل

ادکلن شیرین - دیور ادیکت

عطر زنانه شیرین، ادکلن گودگرل

ادکلن گود گرل یک عطر زنانه شیرین بسیار شیک و زیبا است. این عطر شیک زنانه در سال ۲۰۱۶ راهی بازار شده است و برای فصل‌های سرد زمستانی طراحی و ساخت فرمولاسیون آن دنبال شده است. این عطر عام‌پسند ساخت کشور فرانسه است و خانم‌های بسیاری را تا به امروز به سمت خود جذب کرده است. ترکیبات خلاقانه این عطر بسیار اعتیادآور است و شما به‌سادگی نمی‌توانید بعد از استفاده از آن دل بکنید. شعار سازندگان این عطر این است که چقدر خوب است که بد باشیم و شاید این حرف فکرهای خلاقانه بسیاری را در پشت سرخود پنهان کرده باشد.

  • اسانس اولیه: قهوه و بادام
  • اسانس میانی: گل نرگس و گل یاس
  • اسانس پایانی: لوبیا تونکا، دارچین و وانیل

عطر زنانه شیرین- ادکلن گودگرل

لانکوم لانویت ترزور کرس

ادکلن لانکوم لانویت ترزور کرس عطری اورجینال و اصل است که در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار دارد. همین امر سبب شده است که رایحه این عطر بسیار شیرین و خوشمزه جلوه کند. این عطر زنانه در سال ۲۰۱۶ زیر نظر یک برند فرانسوی به بازار عرضه‌شده است. اگر می‌خواهید برای روزهای سرد سال یک عطر شیرین و دل‌انگیز را به همسر خود هدیه دهید بدون تردید این عطر وی را شگفت‌زده خواهد کرد. کریستوف رینود و آمندین مری طراحان این عطر زنانه گرم و شیرین هستند. نت‌های سحرانگیز عطر lancome la nuit tresor caresse به گونه‌ای است که کمتر کسی می‌تواند به‌سرعت به نت پایانی و سحرانگیز آن واقف شود.

  • اسانس اولیه: تمشک، فلفل صورتی، ترنج و سرخالو
  • اسانس میانی: رز، یاس و شکوفه بادام
  • اسانس پایانی: ارکیده، مشک، دانه تونکا، وانیل و نعناع هندی

 

ادکلن ملایم و شیرین ایفوریا

ادکلن ایفوریا یکی از عطرهای محبوب زنانه است که توسط کشور اسپانیا تولید و راهی بازار شده است. این عطر ملایم از طعم و عطری شیرین و کمی‌ترش بهره گرفته است. برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ عطر ایفوریا به دست عموم رسیده است و شاید تاکنون کمتر کسی توانسته است با رایحه‌های جادویی آن به رقابت بپردازد. کارلوس بنایم، دومنیک روپین و لوک دانگ با بهره گرفتن از گیاهان و اسانس‌های محرمانه توانستند این عطر را در گروه بویایی شرقی گلی قرار دهند. euphoria calvin klein برای فصل پاییز و زمستان شما در نظر گرفته‌شده است و شما برای مهمانی‌های دور همی یا محیط کار خود به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. ماندگاری بسیار بالا و پراکندگی بسیار ایده ال این عطر از مؤلفه‌های اصلی آن به شمار می‌آید.

  • اسانس اولیه: انار
  • اسانس میانی: ارکیده و لاله مردابی
  • اسانس پایانی: بنفشه، مشک، چوب ماهون و کهربا

عطر ایفوریا ملایم و شیرین

ادکلن شیرین زنانه، جاسمین نویر

عطر جاسمین نویر یک عطر جذاب زنانه است که با بسته‌بندی بسیار شیک و لوکس راهی بازار شده است. در سال ۲۰۰۸ کارلوس بنایم و صوفی لاب این عطر را با ماندگاری بالا برای فصل‌های سرد سال شما عرضه کردند. عطر زنانه محبوب نویر در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد و از غلظت بسیار خوبی نیز بهره گرفته است. از همین رو خرید آن نه‌تنها سبب جذابیت شما در جمع مهمانی‌های شما می‌شود که بسیار مقرون‌به‌صرفه نیز است. اگر می‌خواهید در کنار عشوه‌های زنانتان با اعتمادبه‌نفس و قدرت بیشتری در جمع دوستان خود حاضر شوید به شما خرید این عطر جذاب را توصیه می‌کنیم.

  • اسانس اولیه: گاردنیای یاسمنی و ترکیبات سبز
  • اسانس میانی: بادام و یاس
  • اسانس پایانی: دانه تونکا، شیرین‌بیان، کهربا، روایح چوبی، مشک و نعناع هندی

عطر شیرین بلک ارکید زنانه

بلک ارکید از برند تام فورد در سال ۲۰۰۶ با رایحه‌ای گرم و شیرین طراحی و ساخته‌شده است. این عطر زنانه جذاب برای فصل‌های سرد شما یک محصول ایده ال به شمار می‌آید. با خرید این عطر اولین چیزی که سبب جذب شما می‌شود پلاک طلایی است که نام Tomford Black روی آن حک‌شده است. همچنین یک نخ طلایی که روی شیشه مشکی خودنمایی می‌کند سبب جذابیت بیشتر شیشه عطر شما شده است.

  • اسانس اولیه: لیموترش، ترنج، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، قارچ توبر، یاس، نارنگی ماندارین و گاردنیای یاسمنی
  • اسانس میانی: ادویه‌جات معطر، ارکیده، لاله مردابی، میوه‌جات، گل یلانگ و یاس
  • اسانس پایانی: وانیل، چوب صندل سفید، شکلات، روایح دودی، خس خس، کهربا و نعناع هندی

ادکلن شیرین زنانه- بلک ارکید

ادکلن ایو سن لورن manifesto

ایو سن لوران مانیفستو یک عطر با رایحه ملایم است که برای خانم‌های سخت پسند در نظر گرفته‌شده است. این عطر در سال ۲۰۱۲ راهی بازار شده است و به‌عنوان یک عطر خاص زنانه تا به امروز شهرت گرفته است. عطر ایو سن لوران از طبعی ملایم و شیرین بهره گرفته است و از همین رو در گروه بویایی شرقی جای گرفته است. خانم‌های خوش‌سلیقه برای دور همی‌های پاییزی خود می‌توانند این عطر محبوب را خریداری کنند. این عطر حس آزادی، شجاعت و پاکی را به شما هدیه می‌دهد و یک دنیا عشق و احساس را بعد از ترک مهمانی از شما به‌جای می‌گذارد. شاید برایتان جالب باشد که حس خوشایند این عطر سبب شده است که به بیسکویت وانیلی نیز شهرت بگیرد.

  • اسانس اولیه: نت‌های سبز، انگور سیاه و ترنج
  • اسانس میانی: سوسن و گل یاس
  • اسانس پایانی: سدر، وانیل، چوب صندل و لوبیا تونکا

ادکلن شیرین زنانه- ایو سن لوران

ادکلن جیمی چو شیرین و جذاب

جیمی چو زیر نظر ولیویه پولژ عطار مشهور انگلیسی طراحی و ساخته‌شده است. این عطر محبوب برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ زیر نظر برند جیمی چو عرضه‌شده است. طبع معتدل و بهره‌گیری از رایحه‌های شیرین این عطر را بسیار خوش رایحه و دل‌انگیز کرده است. طرح بسیار خاص این عطر که شبیه مار پیتون هست برای اولین بار توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد. اگر می‌خواهید حس قدرت زنانه شما به رخ کشیده شود باید به شما بگویم نت‌های ترکیبی این عطر به‌سادگی این مهم را برای شما فراهم می‌کنند. بر اساس نظرات مصرف‌کنندگان ماندگاری این عطر تا ۲۴ به‌خوبی قابل‌استشمام است.

  • اسانس اولیه: گلابی، نارنگی ماندارین و ترکیبات سبز
  • اسانس میانی: ارکیده
  • اسانس پایه: نعناع هندی و تافی

 

ادکلن شیرین جیمی چو

ادکلن شیرین و خنک، ایو د سیستل

ایو د سیستل از دیگر عطرهای شیرین و خنک است که با بهره‌گیری از وانیل، گیاهان معطر و گل فرمولاسیون آن دنبال شده است. این عطر شیرین ساخت کشور فرانسه است و بانوان سخت سلیقه به‌سادگی می‌توانند از آن بهره بگیرند. ازآنجایی‌که در گروه بویایی چایپر گلی قار گرفته است به‌هیچ‌عنوان طبع آن سبب آزار شما در طی روز نمی‌شود. این عطر زنانه به‌طور تقریباً تا شش ساعت با شما همراه است و برای استشمام قوی دوباره آن نیاز به شارژ شدن دارد.

  • اسانس اولیه: لیمو، بلک کرانت و لیچی
  • اسانس میانی: رز و ویولت
  • اسانس پایانی: چوب کشمیر، دانه تنکا و وانیل

عطر شوپارد chopard happy spirit

شوپارد با ادکلن chopard happy spirit سبب به تصویر کشیدن قدرت زنانه شما بدون نیاز به کفش‌های پاشنه‌بلند می‌شود. این عطر زنانه سحرانگیز از طبعی گرم و رایحه‌ای شیرین بهره گرفته است. استفاده از وانیل و شکلات شب‌های زمستانی شمارا بسیار خاطره ساز می‌کند. اگر می‌خواهید بعد از خروج شما از مهمانی همه از عطر متمایز شما یاد کنند به شما توصیه می‌کنیم این عطر جادویی را خریداری کنید. شوپارد از رایحه مرکبات و گل‌های شرقی بهره گرفته است که سبب ایجاد حس خوشبختی در شما می‌شود.

  • اسانس اولیه: یاس و لیمو نارنگی
  • اسانس میانی: یاس، عسل و شکوفه‌های پرتقال
  • اسانس پایانی: سدر و نعنا عطرافشانی

 

ادکلن الی ساب (elie saab)

الی ساب با بهره‌گیری از رایحه گل‌های کمیاب از طبعی معتدل بهره گرفته است. فرانسیس کرکجان عطار این عطر خوش رایحه است و برای اولین بار در کشور لبنان در سال ۲۰۱۱ آن را برای مصرف عموم عرضه کرده است. برند پشتیبان این عطر لبنانی الیه ساب است. ازآنجایی‌که طبعی آن‌قدری رو به گرمی دارد برای فصل‌های گرم سال هم می‌توانید از این عطر لبنانی بهره بگیرید. برای دیدار با معشوقه خود اگر برترین لباس‌ها را به تن دارید بدون تردید نیاز است این عطر لبنانی را نیز مورداستفاده قرار دهید تا یاد و خاطره شما به دست فراموشی سپرده نشود.

  • اسانس اولیه: شکوفه پرتقال
  • اسانس میانی: یاس
  • اسانس پایانی: رز، عسل، نعناع هندی و سدر

عطر شیرین مارک جوزف belief black

مارک جوزف در عطر belief black همانند سایر عطرهای معرفی‌شده طبعی معتدل و رایحه‌ای شیرین دارد. این محصول توسط کشور فرانسه تولید و توسط یک برند مشهور آمریکایی عرضه می‌شود. رایحه شگفت‌انگیز نت‌های اولیه تا پایانی این عطر به دلیل مرکبات آبدار و تازه و خوشمزه‌ای است که از اسانس آن برای فرمولاسیون این عطر استفاده‌شده است. کسانی که طرفدار بوی نارنگی ماندراین و توت فرنگی سیاه هستند با استفاده از این عطر می‌تواند همیشه آن را با خود به همراه داشته باشند. درواقع می‌توانیم بگویم این عطر برای کسانی که از طعم میوه و رایحه خوش آن لذت می‌برند بسیار ایده ال است.

  • اسانس اولیه: نارنگی، ترنج و شکوفه پرتقال
  • اسانس میانی: گل یاس و گل رز
  • اسانس پایانی: نعناع هندی، مشک و وانیل

عطر شیرین زنانه- مارک جوزف

کلام آخر

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید عطرهای شیرین زنانه به دلیل طبع گرمی که بسیاری از آن‌ها به خود اختصاص داده‌اند برای فصول سرد سال بیشتر مدنظر قرار داده می‌شود. اگر می‌خواهید از رایحه‌های سحرانگیز این عطرهای متمایز بهره بگیرید به شما توصیه می‌کنیم متناسب باسلیقه خود دست به انتخاب بزنید. عطرهای که از اسانس‌های گیاهان شرقی بهره گرفته‌اند یا عطرهای که طعم وانیلی و بیسکویتی می‌دهند کدام باب میل شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *