نقد و بررسی

پرطرفدارترین ادکلن مردانه تلخ و خنک

ادکلن مردانه تلخ و خنک

ادکلن مردانه تلخ و خنک از جمله عطرهای پرطرفدار در میان آقایان است. عطر تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا که جذابیت مردانه را منعکس کند، رایحه‌ای است که به سادگی نمی‌توان از آن گذشت و از آکوردهای بویایی مختلفی به دست می‌آید. فهرستی از بهترین ادکلن تلخ و خنک مردانه را در این مطلب فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به آسانی عطر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
همچنین راه حلی منطقی برای خرید با قیمت مناسب را نیز ارائه داده‌ایم.

در این مطلب می‌خوانید:

  • ادکلن کرید اونتوس – Aventus
  • عطر مردانه خنک و تلخ دیور فارنهایت – Fahrenheit
  • ادکلن تلخ و خنک مردانه اینوکتوس پاکو رابان – Invictus
  • ادکلن مردانه خنک و تلخ لاگوست اسنشیال – Essential
  • ادکلن مردانه خنک و تلخ بلو د شنل – BLEU DE

 

ادکلن مردانه تلخ و خنک کرید اونتوس – Creed Aventus

ادکلن مردانه تلخ و خنک کرید اونتوس - Creed Aventus

عطر تلخ و خنک مردانه کرید اونتوس یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این عطر از گروه مدیترانه‌ای میوه‌ای است که علاوه بر قدرت مردانه را بیش از پیش آشکار می‌کند. این عطر از برند کرید بسیار خاص، پرفروش و در عین حال گران قیمت است. اغلب مردان شیک‌پوش و قدرتمند در دنیا خصوصاً جوانان و میان‌سالان از این عطر برای روزهای گرم سال و مناسبت‌های رسمی استفاده می‌کنند.

  • رایحه‌های آغازی: ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه و سیب
  • رایحه‌های  میانی: رز، یاس، چوب درخت قان و نعناع هندی
  • رایحه‌های پایه: وانیل، خزه، درخت بلوط، عنبر و مشک

رایحه سیب و آناناس در کنار عطر خزه و بلوط به همراه عنبر و مشک این ادکلن تلخ و خنک مردانه را به عطری بسیار خاص و استثنایی تبدیل کرده است. ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوب اونتوس از جمله ویژگی‌های برجسته آن است. بطری این عطر ۱۰۰ میلی‌لیتری است و با قیمت ۲۸۰ یورو به فروش می‌رسد.

شما برای خرید این ادکلن مردانه خنک و تلخ باید بودجه‌ای در حدود ۹ میلیون تومان در نظر بگیرید که اصلاً منطقی نیست. راه حل خرید این عطر را در سایت مندلیف می‌توان پیدا کرد. مندلیف با سابقه‌ای درخشان در تولید عطر و ادکلن‌های مشهور جهان اکنون، ادکلن مردانه تلخ و خنک کرید اونتوس را با همان ویژگی‌های اصلی تولید کرده است.

نکته قابل توجه در مندلیف امکان خرید این عطر مردانه در ۳ سایز ۱۴، ۴۵ و ۱۰۰ میلی‌لیتری است.

 

عطر مردانه خنک و تلخ دیور فارنهایت – Dior Fahrenheit

عطر مردانه خنک و تلخ دیور فارنهایت - Dior Fahrenheit

قرار گرفتن نام دیور در فهرست بهترین ادکلن مردانه تلخ و خنک اصلاً جای تعجب ندارد. این برند معروف با تولید عطرهای با کیفیت و خاص به شهرت رسیده است. عطر تلخ و خنک مردانه فارنهایت از قدیمی‌ترین تولیدات برند دیور است که سال ۱۹۸۸ به بازار عرضه شد. ماندگاری یک عطر در طول این سال‌ها نشان از کیفیت و محبوبیت آن دارد.
گروه بویایی آن چوبی مشک گل است و آن را ژان لویس سیزاک و موریس روجر دو نابغه دنیای عطر دیور طراحی کرده‌اند.

  • رایحه‌های آغازی: اسطوخودوس، ماندارین، جوز، سدر، ترنج، لیمو، بابونه و زالزالک
  • رایحه‌های میانی: جوز، شهد عسل، گل میخک، چوب صندل، برگ بنفشه، گل یاس، سوسن، سدر
  • رایحه‌های پایه: چرم دانه‌های تونکا، عنبر، پاچولی یا نعنا هندی، مشک و گل شاه‌پسند

عطر چرم به همراه اسطوخودوس و ترکیب گل‌هایی مانند یاس و بنفشه جزو اعجاز فارنهایت محسوب می‌شوند. فارنهایت گرچه قدیمی است اما برای مردان مدرن طراحی شده و محدودیتی برای استفاده از آن نمی‌توان قائل شد. قدرت، خنکی، جذابیت به همراه ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی خوب از جمله عوامل ماندگاری فارنهایت در طول این سالیان است.
با وجود چنین ویژگی‌های برجسته‌ای اما ممکن است خرید فارنهایت با مبلغ ۲.۵ میلیون تومان برای حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری برایتان مقرون به صرفه نباشد. اما دیگر نباید به این موضوع به عنوان مشکلی بغرنج نگاه کنید. ادکلن مردانه دیور فارنهایت را می‌توانید همین حالا با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه از سایت مندلیف خریداری کنید.

این عطر مردانه تلخ و خنک از جمله محصولات پرفروش سایت مندلیف است که کیفیتی مشابه با نمونه اصلی آن دارد.

 

ادکلن اینوکتوس پاکو رابان – Paco Rabanne Invictus

در این روزهای گرم یکی از نام‌هایی که به دفعات در دنیای عطر می‌شنویم کاپ قهرمانی پاکو رابان یعنی اینوکتوس است. ادکلن مردانه تلخ و خنک اینوکتوس بوی قهرمانی و پیروزی می‌دهد که در عین لذت بخشی و خنک بودن تلخ و سخت نیز هست. هیچ قهرمانی بدون رنج به دست نمی‌آید، اما شما می‌توانید با خرید اینوکتوس لذت برنده و قهرمان بودن را تجربه کنید.
گروه بویایی این عطر چوب دریایی است که حس تازگی و شادابی را برایتان به همراه می‌آورد.

  • رایحه‌های آغازی: آکورد دریایی، پوست گریپ فروت، پرتقال ماندارین
  • رایحه‌های میانی: گل یاس و برگ بو
  • رایحه‌های پایه: عنبر، نعناع هندی، چوب گایاک و اوک موس یا خزه‌ی درخت بلوط

الیویر پولجه، دومنیک روپین، آن فلیپو، ورونیک نایبرگ گروهی از طراحان برجسته پاکو رابان هستند که این عطر مردانه خنک و تلخ را طراحی و تولید کرده‌اند. اینوکتوس از آن دسته ادکلن است که می‌توانید برای فعالیت‌های شدید بدنی و روزانه آن را بدون هیچ نگرانی از بد بو شدن بدن استفاده کنید. پخش بوی خوب به همراه ماندگاری بالا از جمله خواص برجسته آن است.

حجم عطر اینوکتوس با ظاهری چون کاپ‌های قهرمانی ورزشی ۱۰۰ میلی‌لیتر است و قیمت آن حدود ۶۰ دلار آمریکاست. درست است که این مبلغ به ریال چیزی در حدود ۱.۵ میلیون تومان است و تقریباً منطقی به نظر می‌رسد، اما اگر هر روز به دلیل فعالیت زیاد بارها از آن استفاده کنید، مقرون به صرفه نخواهد بود.بدین ترتیب ممکن است برایتان به صرفه نباشد که اینوکتوس را با این هزینه خریداری کنید.

راه حل خرید عطری با همین رایحه و ویژگی‌ها اما با قیمتی مناسب است.
برای این کار می‌توانید به سایت مندلیف که ادکلن اینوکتوس را با حفظ خواص و رایحه اصلی به عنوان عطر مردانه تلخ و خنک تولید کرده است، مراجعه کنید.

 

 ادکلن مردانه خنک و تلخ لاگوست اسنشیال – Essential

 ادکلن مردانه خنک و تلخ لاگوست اسنشیال - Essential

ادکلن مردانه تلخ و خنک اسنشیال که بسیاری آن را با نام اسنشیال سبز (رنگ عطر و جعبه) می‌شناسند یکی از خوشبوترین ادکلن های مردانه در میان فهرست عطر تلخ و خنک مردانه است. اسنشیال از برند لاکوست از گروه بویایی چوبی معطر است و رایحه تند و قوی دارد. ماندگاری و پخش بوی خوبی داشته و برای فصول گرم سال انتخاب مناسبی است.
از سال ۲۰۰۵ که وارد بازار عطر جهان شد، توانست نظر بسیاری از آقایان را به خود جذب کند.
ادکلن اسنشیال سبز را می‌توانید در طول روز یا در هنگام فعالیت‌های بدنی نیز مصرف کنید.

  • رایحه‌های آغازی: نارنگی، برگ مو، ترنج
  • رایحه‌های میانی: فلفل و گل سرخ بلغای
  • رایحه‌های پایه: نعناع هندی و چوب صندل سفید

این عطر بویی جذاب و مردانه دارد که کمتر کسی می‌تواند جذب قدرت آن نشود. اسنشیال در بطری‌های ۱۲۵ میلی‌لیتری با قیمتی در حدود ۶۵ دلار آمریکا به فروش می‌رسد. قیمت اورجینال آن در ایران کمتر از ۲ میلیون تومان با محاسبه قیمت ارز حال حاضر نخواهد بود. از این رو وقتی که این عطر جذاب مردانه را با قیمتی کمتر از آن در برخی فروشگاه‌ها مشاهده می‌کنید، باید از خودتان بپرسید آیا این عطر اصل است؟ مندلیف اما وارد این نوع تجارت پیچیده نشده و آستین‌ها را برای تولید ادکلن لاگوست اسنشیال مشابه نمونه اصلی آن بالا زده است. اگر از طرفداران اسنشیال سبز هستید حتماً یک بار عطر تولیدی مندلیف را امتحان کنید، مطمئناً مشتری دائم آن خواهید شد.

۱۰ عطر تلخ مردانه برای آقایان جذاب

 

ادکلن بلو د شنل – BLEU DE CHANEL

ادکلن بلو د شنل - BLEU DE CHANEL

وقتی صحبت از ادکلن تلخ و خنک مردانه می‌شود باید جایگاهی هم برای عطر بلو از برند شنل قائل شد. بلو از گروه بویایی چوبی معطر است و اگر هیچ کدام از موارد بالا نظرتان را جلب نکرد حتماً بلو را انتخاب می‌کنید. دلیل این ادعا مدرن، شیک و تأثیرگذار بودن این عطر در ۱۰ سال گذشته میان آقایان از سراسر جهان است.
ژاک پولجه طراح این عطر مردانه می‌دانست که چگونه می‌توان جذابیت مردانه را در قالب عطر روانه بازار کند.
ادکلن تلخ و خنک مردانه می‌توانید برای مناسبت‌های خاص حتی رمانتیک در تمام فصول سال استفاده کرده و خاص بودن خود را به رخ بکشید.

  • رایحه‌های آغازی: گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز و فلفل قرمز
  • رایحه‌های میانی: گل یاس، زنجبیل، درخت سدر و درخت خس خس (وتیور)
  • رایحه‌های پایه: رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، درخت پچولی و چوب صندل

ادکلن بلو شنل از آن دسته عطرهای مردانه‌ای است که معمولاً انتخاب اول و آخر علاقه‌مندان به آن است. جالب است بدانید که برند شنل نسخه ادوپرفیوم آن را نیز به دلیل استقبال گسترده از آن در سال ۲۰۱۴ به بازار نیز عرضه کرده است. این عطر را می‌توانید در سایت شنل با قیمتی در حدود ۱۲۵ دلار برای شیشه‌ای ۱۰۰ میلی‌لیتری خریداری کنید.

البته لازم به ذکر است که این مبلغ برای ادوپرفیوم آن به حدود ۲۰۰ دلار نیز می‌رسد. این روزها که گرانی و تورم در زندگی بسیاری از ما ایرانی‌ها تأثیرات ژرفی گذاشته خرید عطری با قیمت ۴ میلیون تومان یا بیشتر، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. اصلاً چرا باید چنین هزینه برای عطری بکنیم که معلوم نیست اورجینال است یا خیر؟

در ضمن وقتی می‌توانید ادکلن بلو شنل را با قیمتی کمتر از یک دهم این بودجه از سایت مندلیف با همان رایحه، ماندگاری و پخش بو خریداری کرد، دیگر دلیلی برای نگرانی باقی نمی‌ماند.

 

کلام آخر ادکلن مردانه تلخ و خنک

ادکلن مردانه تلخ و خنک در میان برندهای مطرح کم نیستند اما اینکه بتوان تعدادی از بهترین آن‌ها را معرفی کرد که مورد پسند همه باشند کمی چالش برانگیز است. انواع عطر تلخ و خنک مردانه که در این مطلب آمده از جمله عطرهای محبوب جهانی است که طرفداران بسیاری دارد. اگر تمایل به خریدهایی که در فوق آمده دارید، نیاز نیست تا برای خرید آن بودجه‌ای بالا کنار بگذارید. این عطرها در سایت مندلیف با قیمتی استثنایی و کیفیتی در خور سلیقه و انتخاب شما عرضه شده است. یکی از ویژگی‌های ادکلن تلخ و خنک مردانه ماندگاری و قدرت پخش بوی آن است که نکته حائز اهمیتی است.
در تولید محصولات مندلیف سعی بر این است که در عین حفظ این ویژگی‌ها، قیمت مناسبی نیز داشته باشند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *