متفرقه

با نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دوسلدورف ۲۰۲۰ آلمان«Beauty Dusseldorf» بیشتر آشنا شوید

شاید هنگامی‌که می‌خواهیم یادی از صنعت جذاب مُد، عطر و رایحه‌های خوشبو کنیم، اولین برندهایی که در ذهن ما متبادر شوند، از کشورهایی همچون فرانسه یا ایتالیا باشند که از دیرباز، شرکت‌های خود را داشته و اکنون آن‌ها تبدیل به غول‌های بزرگی در این صنعت شده‌اند؛ اما باید گفت که کشور آلمان نیز در این حوزه، حرف زیادی برای گفتن داشته وبرند های خود را دارد. کشوری که نه‌تنها صنعت خود را وقف ساخت خودروهای مدرن و جذاب و وسایل مهندسی و دیگر محصولات به‌اصطلاح های-تک کرده است بلکه در هنر نیز درست مانند فلسفه و موسیقی غنی‌اش، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نمایشگاه‌های بین‌المللی که هرساله در شهرهای مختلف دنیا برگزار می‌شوند نیز، درست همین مسئولیت مهم معرفی برندها و مشتریان و علاقه‌مندان به یکدیگر را برعهده‌گرفته‌اند. این رویدادها درواقع همچون سوخت برای موتور موشک عمل می‌کنند که بدون آن‌ها، این صنعت حتی قادر به حرکت نیز نخواهد بود.

نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دوسلدورف (Beauty Dusseldorf) نیز یکی از همین رویدادهایی است که در سال جاری میلادی، قرار بر این بوده است که از تاریخ ۲۸ الی ۳۰ شهریورماه ۱۳۹۹ در شهر دوسلدورف آلمان برگزار شود که به‌احتمال خیلی زیاد، به دلیل شیوع ویروس کرونا یا برگزاری این رویداد در سال جاری لغو خواهد شد و یا تاریخ آن به زمان دیگری موکول می‌شود.

این رویداد آلمانی، برای چیزی حدود سه دهه متوالی است که مهم‌ترین نقش را در معرفی تأمین‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات و بازدیدکنندگان به یکدیگر برعهده‌گرفته و توانسته سودآوری مناسب و مستمری را نیز نصیب برندهای نماید. شاید حضور بیش از ۵۱,۰۰۰ بازدیدکننده از ۶۰ کشور دنیا بیانگر همین موضوع باشد که این رویداد تا چه اندازه در به نمایش گذاشتن آخرین فن‌آوری‌ها، خدمات، اطلاعات و محصولات و کالکشن های جدید، موفق عمل کرده است.

در طول ۴ روز برگزاری این نمایشگاه، حدود ۱۴۰۰ غرفه دار و برند متفاوت از سراسر جهان به نمایش محصولات خود می‌پردازند. همچنین جالب است بدانید که در مرکز نمایشگاهی دوسلدورف آلمان، بیش از ۱۳۰ رویداد از قبیل برنامه‌های حمایتی برگزار می‌شود که کار خود را به بخش‌هایی همچون لوازم‌آرایشی، خدمات ناخن، خدمات پا و تندرستی تمرکز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *