اخبار, برندها

برند «آکوالیس» رایحه منحصر به فرد«اوریون ۲۰۲۰» خود را معرفی کرد

هر رایحه‌ای که در دستان مشتریان و علاقه‌مندان به خود قرار می‌گیرد و توانایی این را دارد که تبدیل به یک دوست و همراه همیشگی برای فرد شود، بدون شک دارای یک فلسفه و داستان منحصربه‌فرد خودش است که طراح و برند سازنده، آن را در طراحی چنین رایحه‌ای مدنظر خود قرار داده است. درواقع، همین داستان‌های جذاب و خاص هستند که می‌توانند زیبایی‌های صنعت رایحه‌های خوشبو را بیش‌ازپیش افزایش دهند و به آن، عمق ببخشند.

برند بریتانیایی نام‌آشنا و محبوب موسوم به آکوالیس (Aqualis) نیز یکی از همین برندهایی هست که رایحه‌های خاص و دوست‌داشتنی را تولی می‌کند. اکنون این برند بریتانیایی، در میانه‌سال ۲۰۲۰ میلادی، رایحه تازه‌وارد خود بانام اوریون (Orion) را رونمایی کرده است که توسط طراح حرفه‌ای و نام‌آشنای این حوزه، آماندین گالیانو (Amandine Galliano)، طراحی‌شده است.

می‌توان گفت که اوریون درواقع یک رایحه پر از انرژی و به‌نوعی انفجاری برای روحیه است که منحصربه‌فرد بودن خود را مدیون ترکیب خاصش است. درواقع، ایجاد یک جرقه ناگهانی است که می‌تواند در ذهن یک فرد هنرمند و خالق یک اثر، آتش پر فروزی را روشن کند که درنهایت منجر به خلق بهترین، جذاب‌ترین و زیباترین آثار هنری خواهد شد.

اوریون نیز با چنین استعداد ذاتی که درون خود به عاریت گرفته است و در قلب درخشان و روشن خود از آن نگه‌داری می‌کند، می‌تواند نقش چنین جرقه‌ای را برای دوستداران رایحه‌ها و افراد علاقه‌مند به این حوزه داشته باشد. درواقع، این هنرمندی طراح بوده است که توانسته با این طراحی منحصربه‌فرد در هرم نت‌های اصلی رایحه، چنین خلق جدید و جذابی را رقم بزند.

بخش گشایشی نت‌های اصلی این رایحه تازه‌وارد، گل‌های خوشبویی همچون رُز و یاسمن را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر عرضه می‌کند که طراح برای عمق بخشیدن به این طبقه از هرم نت‌ها، ادویه‌های شیرین را نیز در کنار گل‌ها قرار داده است. پای خود را در این دنیای اعجاب‌انگیز، به دیگر طبقه نت‌های اصلی یا همان قلب نت‌ها می‌گذاریم و می‌توانیم ترکیبی از نت‌های شرقی و چوبی (عود، چوب صندل، پاچولی یا همان نعناع هندی) را مشاهده کنیم که در بستر نت‌های حیوانی و آکوردهای گرم، آخرین طبقه از هرم نت‌های اصلی قرارگرفته‌اند.

هرم نت‌های اصلی رایحه اوریون ۲۰۲۰

نت‌های گشایشی: رُز، یاسمن، ادویه‌جات شیرین

نت‌های میانی: پاچولی، زعفران، عود، چوب صندل، تنباکو

نت‌های پایه: عنبر، چوب سدر، مُشک، نت‌های حیوانی،وانیل بوربون (Bourbon)

1 دیدگاه در “برند «آکوالیس» رایحه منحصر به فرد«اوریون ۲۰۲۰» خود را معرفی کرد

  1. مازیار گفت:

    به درد نمیخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *