نت و رایحه, اخبار

عطر با رایحه گلهای بهاری

عطر با رایحه گلهای بهاری

زمانی که اسم عطر را می شنویم ناخودآگاه، بوی خوش و آرامش بخشی به مشام ما می رسد. عطر یکی از مهم ترین لوازم بهداشتی هر کسی باید باشد. البته امروزه به قدری عطر ها طرفدار پیدا کرده اند که هیچ کس بدون زدن عطر به بیرون نمی رود و در مکانی ظاهر نمی شود. عطر ها انوع مختلفی دارند که هر کس با توجه به نوع سلیقه خود می تواند عطر مورد نظرش را انتخاب و از فروشگاه معتبر عطر آن را خریداری کند. پرطرفدارترین عطرهایی که مورد استقبال بانوان زیادی قرار می گیرد، عطر هایی با رایحه های گل هستند. عطرهایی که رایحه اصلی آنها، رایحه گل باشد، دارای بوی خاص و آرامش بخش و مطبوعی می باشند. ما در این مقاله به معرفی ده عطر با رایحه گل می پردازیم.

  1. MISS Dior Rose N Roses

عطر با رایحه گلهای بهاری

اگر عطری با رایحه گل رز فرانسه را می خواهید، مطمئن هستیم که این عطر دقیقا همان چیزی است که می خواهید. این عطر با رایحه گلهای بهاری، یکی از خوش رایحه ترین عطرهایی است که تا به حال دیده اید. نت های گل رز عاشقانه، قلب این عطر را تشکیل می دهد. در حالی که مشک و ترنج و مرکبات نت های دیگر آن را تشکیل می دهند. با خریدن این عطر و استفاده از آن به خود احساس شادابی و شور و حرارت هدیه می دهید. عطر میس دیور یک عطر خاص برای تمام کسانی است که می خواهند خاص به نظر برسند.

  1. Maison Margiela Replica

عطر با رایحه گلهای بهاری

اگر حتی فکر راه رفتن در پارک آن هم در روزهای بهاری به خاطر آلرژیتان باعث ایجاد حساسیت در شما می شود؛ ممکن است هرگز نتوانید تمام رایحه خوب و دیوانه کننده این فصل را با تمام وجود احساس کنید. اما ناراحت نباشید! این عطری که به شما معرفی می کنیم، یک عطر با رایحه گلهای بهاری به تمام معناست! این عطر رایحه هیجان انگیز گل های بهاری را دارد و دارای نت های شیرین و سبز گل سوسن و گلابی است که به شما امکان می دهد رایحه خوش شکوفه های بهاری را بدون هیچ حساسیت و خارش چشم و آبریزش بینی بو کنید و از آن لذت ببرید.

  1. TOM FORD ROSE PRICK

عطر با رایحه گلهای بهاری

طرفدار عطر هایی با رایحه گل هستید؟ پس این کار را به تام فورد بسپارید تا رایحه کلاسیک و زیبایی را به شما تحویل دهید. عطر رز پریک از تام فورد ترکیبی از سه گل رز مختلف با رایحه های چوبی، تند است که باعث می شود یک انتخاب خوب برای روز های سرد زمستانی تان باشد. این عطر خوش بو و خوش رایحه بدون شک هر کسی را مجذوب بوی خود خواهد کرد.

  1. Monique Lhuillier

عطر با رایحه گلهای بهاری

همه ما به طور کامل می دانیم که هیچوقت نباید خوبی یا بدی یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کنیم! اما وقتی صحبت از عطر می شود، می توان گفت که قضیه کاملا برعکس می شود. بطری شاخص خوبی برای تشخیص بوی عطر است. اگر به شیشه خوش تراش آن نگاه کنید، می توانید به خوبی پی ببرید که این عطر با رایحه گل مزین شده است. این رایحه از عطر، اولین ساخت مونیک لوهیلر است که حاوی نت هایی از همه گل های لطیف و خوش بو مانند گل های سوسن، رز، فریزیا و… است.

این عطر با رایحه گلهای بهاری می تواند جزو انتخاب های خوب هر بانوی خوش سلیقه ای باشد.

 

  1. NEST NEW York SunKissed Hibiscus

NEST NEW York SunKissed Hibiscus

اگر رایحه گلهایی از نواحی گرمسیری را می پسندید، گل رز ها را زمین بگذارید و مستقیما به سمت این شیشه عطر فوق العاده بروید. نت پایه این عطر یک ترکیب فوق العاده از گل های سفید مانند گاردنیا، شکوفه پرتقال و توبروز است که کمی نارگیل و فرانگیپانی به آن اضافه می شود و این عطر هیجان انگیز را تشکیل می دهد. این عطر با هر بار استفاده روز های خنک بهاری را به یاد شما می آورد. رایحه خارق العاده ای که دارد آنقدر خوب است که در این مقاله جزو ۱۰ عطر برتر قرار گرفته است.

  1. Salvartore Ferragamo Amo Ferragamo Flowerful

6.	Salvartore Ferragamo Amo Ferragamo Flowerful

این عطر در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد و به لطف ترکیب بی نظیر رایحه هایی که به همراه داشت، در حال حاضر جزو یکی از بهترین عطر های کلاسیک در تمام دوران قرار گرفته است. این عطر ترکیبی از رایحه توت سیاه، گل یاس، گل یوزو، گل صدتومانی، گل ارکیده، وانیل و مشک تازه است. آنقدر فوق العاده است که می توانیم به شما اطمینان دهیم، هیچ وقت از بوی این عطر با رایحه گلهای بهاری خسته نخواهید شد.

 

  1. Gucci Flora Goreous Gardenia

Gucci Flora Goreous Gardenia

اگر عاشق رایحه گل های سفید هستید، پس حتما خودتان را برای این عطر فوق العاده آماده کنید. این عطر مجموعه کاملی از گل های سفید و گاردنیا است. شما با انتخاب این عطر و استفاده از آن می توانید صاحب رایحه هیجان انگیزی از گل های خوش بو باشید. این عطر گوچی نیز جزو یکی از عطر های پرمخاطب است که رایحه اصلی آن رایحه گل های مختلف است.

  1. leila lu

leila lu

مطمئنا با معرفی هایی که داشته ایم، تا به حال یک عطر توجه شما را به خود جلب کرده است، اما چیزی که وجود دارد این است که این عطر ها همگی در مواقع خاص باید استفاده شوند و کمتر می توان به طور روزمره از آن ها استفاده کرد. اما اگر به دنبال یک عطر با رایحه گلهای بهاری فوق العاده برای استفاده روزانه هستید، در انتخاب عطرleila lu  شک نکنید. ترکیب گل های ساده با رایحه ملایم آن باعث شده است که یک عطر خوب روزانه به وجود آید. رایحه ایی با نت وانیل، شکوفه گلابی و گل یاس عطر را خاص و خوشبو کرده است.

 

  1. Carolina Herrera good girl

Carolina Herrera good girl

گل ها به طور معمول به دختر ها حس معصومیت و پاکی را می بخشند. این عطر فوق العاده جذاب و پر ادویه، که در عین حال شیرین است با نت هایی از کاکائو، دانه تونکا و توبرز و رایحه گلها ترکیب شده است و یکی از بهترین عطر هایی است که تا به حال استشمام کرده اید. با اسپری این عطر شب های خنک و بهاری جذابی را برای خود تداعی کنید.

  1. Estee Lauder AERIN Beauty Wild Geranium

Estee Lauder AERIN Beauty Wild Geranium

اگر می خواهید خود را شخصی لطیف و خوشبو توصیف کنید، این عطر که رایحه گلهای بهاری وحشی را دارد مناسب شماست. به لطف نت های گل شمعدانی، گل صد تومانی، توبروز و شکوفه پرتقال چنان رایحه دلپذیری بدست آمده است که فقط باید خودتان بو کنید تا به صحت حرفمان پی ببرید.

انتخاب عطر با رایحه گل های بهاری

در این مقاله به معرفی ۱۰ عطر با رایحه گلهای بهاری پرداختیم که از پرطرفدار ترین عطرهای بانوان هستند و مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. اگر طرفدار عطر با رایحه گلهای بهاری هستید امیدواریم این مقاله کمک کرده باشد تا متناسب با سلیقه خود عطر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

1 دیدگاه در “عطر با رایحه گلهای بهاری

  1. احمدرضا شریفی گفت:

    سلام
    من دنبال ادکلنی مردانه با رایحه ی گل یاس می گردم
    شما ادکلنی می شناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *