دسته بندی نشده

معرفی عطر های زنانه تابستانی مناسب

عطر های زنانه تابستانی

در دنیای امروزی، بسیاری از افراد با توجه به سن، سلیقه و آب و هوا عطری که استفاده می کنند را تغییر می دهند و سعی می کنند چیز های جدید را امتحان کنند. یکی از عواملی که باعث می شود شما هم عطر های خود را عوض کنید، تغییر فصل است زیرا هر عطری رایحه های مخصوص به خود را دارد که در دما و فصل مناسب بهترین نتیجه خود را نمایش می دهند. ما در این مقاله در مورد این که چگونه در بین عطر های زنانه تابستانی می توانید یک مدل مناسب را انتخاب کنید توضیح داده ایم.

چگونه یک عطر تابستانی خوب انتخاب کنیم؟

بسیاری از افراد از عطر های ادو پرفیوم در زمستان بیشتر استفاده می کنند. اما در تابستان، بیشتر عطر هایی مانند عطر های ادو تویلت یا ادو فرش استفاده می شود. برخی دیگر از افراد نیز برای انتخاب عطر های زنانه تابستانی خود، از رایحه های جدید مانند رایحه های شرقی مثل شیپر یا گل های عطری استفاده می کنند. ما در ادامه برخی از مناسب ترین عطر ها‌یی که می توانید از آن ها در تابستان استفاده کنید را نام برده ایم.

بهترین عطر های تابستانه زنانه

  1. Tom ford lost cherry

عطر های زنانه تابستانی

این عطر تام فورد با رایحه گل کهربایی تهیه شده است که هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است. عطر lost cherry وقتی برای اولین بار وارد بازار جهانی شد، فروش زیادی را تجربه کرد. سازنده این عطر، لوئیز ترنز است. در بین عطر های زنانه تابستانی این عطر در نت های ابتدایی خود از آلبالو، بادام تلخ و مشروب استفاده می کند. رایحه های میانی آن باز هم شامل آلبالو ، آلو رز ترکی و یاس سامباک است. نت های پایه عطر نیز شامل دانه تونکا، وانیل، بلسان پرو، دارچین، بنزوئین، چوب صندل، میخک، سدر، نعناع هندی و وتیور هستند.

این عطر محبوب، در نوامبر ۲۰۱۸ به صورت جهانی عرضه شده است و به صورت بسته های ۵۰ و ۲۵۰ میلی لیتری ادوپرفیوم به فروش می رسد.

  1. Lancome La Vie Est Belle

عطر های زنانه تابستانی

این عطر نیز در بین عطر های زنانه تابستانی قرار دارد و به عنوان مدلی بسیار محبوب شناخته می شود. این عطر در ابتدا در سال ۲۰۱۲ طراحی شد و در همان سال به بازار عرضه شده است. نت های ابتدایی عطر Lancome La Vie Est Belle شامل انگور فرنگی سیاه و گلابی است. نت های میانی از زنبق، یاس و شکوفه پرتقال استفاده می کنند. نت های پایه که بیشترین ماندگاری را دارد و به عنوان قسمت اصلی عطر شناخته می شود، از رایحه هایی مانند پرالین، وانیل، نعناع هندی و دانه تونکا استفاده می کند. ساخت این عطر که به عنوان یکی از بهترین عطر های زنانه تابستانی شناخته می شود، چیزی حدود ۳ سال طول کشیده است. در طول این سه سال عطر سازان مشهوری برای ساخت این عطر کمک کرده اند که نتیجه آن، منجر به خلق این عطر فوق العاده شده است.

  1. Chance Eau de Parfum Chanel

عطر های زنانه تابستانی

این عطر زنانه از برند مشهور Chanel است. عطر Chance Eau de Parfum Chanel که در دسته عطر های ادو پرفیوم قرار می گیرد، در سال ۲۰۰۵ به بازار جهانی عرضه شد. سازنده این عطر، عطر ساز مشهور Jascques Polge است. برای ساخت این عطر برای نت بالایی از فلفل صورتی استفاده شده است. در نت های میانی نیز از رایحه گل یاس و زنبق استفاده شده است. نت پایه عطر نیز شامل رایحه های پاتچولی، مشک و وانیل می شود.

  1. Chloe nomade edp naturelle

Chloe nomade edp naturelle

این مدل در بین عطر های زنانه تابستانی، یک جواهر محسوب می شود. عطر Chloe ماندگاری زیادی دارد و در ابتدا کار خود از رایحه های میوه ای استفاده می کند و رفته رفته رایحه ای جذاب، چوبی و ماندگار از خود منتشر می کند. اصلی ترین ماده به کار رفته در این عطر، یاسمن است. یاسمن مورد نیاز این عطر در مصر کشت می شود.

در بین عطر های زنانه تابستانی این عطر برای نت های آغازین خود از موادی مانند میرابل، ترنج، لیمو و پرتقال استفاده می کند. نت میانی نیز ترکیبی از فریزیا، هلو، یاس و رز است. رایحه های پایه یا همان رایحه های اصلی نیز از ترکیب رایحه های خزه بلوط، چوب عنبر، نعناع هندی، مشک سفید و چوب صندل ساخته شده است.

  1. Creed wind flowers

Creed wind flowers

برای ساخت این عطر فوق العاده، چیزی نزدیک به پنج سال زمان گذاشته شده است. همین زمان زیاد برای ساخت، نشان از پیچیدگی و استادانه بودن عطر می دهد که به تمامی جزئیات آن توجه شده است. در بین عطر های زنانه تابستانی، این عطر برای ایجاد تفاوت بیشتر ، از شیشه دمنده دستی استفاده می کند و مانند تمامی عطر های این برند، لوگو Fleur de lis بر روی آن حک شده است.

نت های آغازین عطر شامل یاس، شکوفه، پرتقال و هلو است. نت های میانی نیز از موادی مانند یاس، سمباک، گل رز، سانتیفولیا است. نت های پایه یا نت های اصلی نیز شامل رایحه هایی مانند زنبق، شکوفه پرتقال، مشک، چوب صندل و پرالین است.

  1. Michael kors super Gorgeous

Michael kors super Gorgeous

این عطر نیز به عنوان یکی از گزینه های فوق العاده در بین عطر های زنانه تابستانی محسوب می شود.این عطر  که از برند Michael kors از پرتقال و ترنج استفاده می کند و سعی می کند در آغاز کار خود از رایحه های میوه ای استفاده کند. پس از خشک شدن نیز رایحه این عطر تند تر می شود و رایحه ای غنی و آرامش بخش از خود منتشر می کند.

مندلیف و عطر های زنانه تابستانی

در این مقاله در مورد بهترین عطر های زنانه تابستانی توضیح دادیم. در ابتدا در مورد این که چگونه می توانید بهترین عطر تابستانی را برای خود انتخاب کنید صحبت کردیم. در ادامه نیز بهترین مدل های موجود در بازار را نام بردیم تا بتوانید با انتخاب آن ها، عطر مناسب را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *