دسته بندی نشده

معرفی عطر های مردانه با رایحه قهوه

عطر های مردانه با رایحه قهوه

امروزه عطر های بسیار زیادی تولید می شوند که هر کدام از آن ها یک سری ویژگی ها دارند و هر کدام نیز رایحه مخصوص به خود را دارند. یکی از عطر های محبوب امروزی، عطر های مردانه با رایحه قهوه هستند. این عطر ها از رایحه قهوه به عنوان یکی از رایحه های اصلی خود استفاده می کنند. عطر های مردانه با رایحه قهوه امروزه بسیار محبوب هستند و بسیاری از افراد از این عطر ها استفاده می کنند. ما در این مقاله محبوب ترین عطر هایی که از رایحه قهوه استفاده می کنند را معرفی کرده ایم. که شما می توانید برای تهیه عطر هایی با این رایحه دل نشین به سایت مندلیف مراجعه کرده و آن را خریداری کنید.

محبوب ترین عطر های مردانه با رایحه قهوه

در ادامه چند مورد از محبوب ترین عطر های مردانه با رایحه قهوه را برای شما شرح داده ایم :

  • Montale Ristretto Intense Cafe

عطر های مردانه با رایحه قهوه

این عطر یکی از عطر های یونیسکس (اسپرت) است؛ یعنی هم مردان و هم زنان می توانند از این عطر گرم و شیرین استفاده کنند. این عطر نت قهوه تقویت شده با مقداری نت گل رز ملایم دارد. هنگامی که با این عطر برخورد کنید، ابتدا مقداری بوی گل رز با کمی وانیل گرم را حس خواهید کرد. بعد از آن نیز مشک سفید و کارامل رایحه خود را بروز می دهند و در آخر نیز رایحه قهوه که به عنوان رایحه اصلی در عطر های مردانه با رایحه قهوه است، خود را نمایان می کند.

این عطر بویی شبیه یک لاته کارامل وانیلی شیرین و گرم با ته رنگی گلگون دارد. این عطر برای تمامی سنین مناسب است. همچنین این عطر بهترین عملکرد خود را در هوای سرد نشان خواهد داد؛ به همین دلیل استفاده از آن بیشتر در زمستان و پاییز و شب های سرد بهار توصیه می شود. به دلیل غلظت بالای آن، یک یا دو اسپری کافی است. این عطر ماندگاری بین ۶ تا ۱۰ ساعت دارد.

در بین بهترین عطر های مردانه با رایحه قهوه خوب است بدانید که مدل مونتال معرفی شده، بطری بسیار سبکی دارد.

  • Halloween Man X

عطر های مردانه با رایحه قهوه

این عطر همان طور که مشاهده می کنید اسم متفاوتی دارد. هنگامی که برای اولین بار با این عطر رو به رو می شوید، یک حس شیرینی از عطر پیدا می کنید؛ مانند آدامس های حبابی تونکا که گویی در آن رایحه قهوه نیز به مشام می خورد. این عطر همین طور که خشک می شود، رایحه شیرین خود را نیز از دست می دهد و جای خود را به رایحه ای از دانه های قهوه بو داده شده می دهد که مقداری دارچین و هل نیز آن را تکمیل می کند.

در بین عطر های مردانه با رایحه قهوه ، این مدل را می توان به همه سنین به خصوص جوانان پیشنهاد کرد. مناسب ترین هوا برای استفاده از آن نیز هوای سرد است. یکی از بهترین ویژگی های این عطر این است که بسیار مقرون به صرفه است و قیمت مناسبی دارد. همچنین بین ۶ تا ۸ ساعت نیز رایحه آن دوام می آورد.

  • Kilian Intoxicated

Kilian Intoxicated

این مدل در دسته عطر های لوکس قرار می گیرد. در بین عطر های مردانه با رایحه قهوه ، خانه عطر سازی لوکس مستقر در پاریس که با نام کنیاک هنسی شناخته می شود این عطر را تولید کرده است. سازنده این عطر کیلیان هنسی نام دارد. کیلیان در سفری که به استانبول داشت، ایده ساخت این عطر را پیدا کرد.

این عطر در ابتدا با هل تند کار خود را آغاز می کند و سپس با قهوه ترک و یک شیرینی کاراملی که به خوبی در بین رایحه قهوه حس می شود بوی رایحه را به پایان می رساند. البته باید گفت که این عطر از مقداری وانیل گرم و جوز هندی و کمی دارچین نیز استفاده می کند تا رایحه عطر مانند شکلات تلخ شود و از یکنواختی در بیاید.

  • Ralph Lauren Polo Red Extreme

Ralph Lauren Polo Red Extreme

در بین عطر های مردانه با رایحه قهوه ، این عطر را می توان یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در شب به خصوص هنگام باشگاه رفتن دانست. در لحظات اول استفاده از عطر رالف لورن پولو، رد اکستریم، ابتدا رایحه پرتقال خونی را با کمی قهوه برشته شده تیره حس خواهید کرد. همین طور که می گذرد، رایحه پرتقال خونی کمرنگ تر می شود و رایحه قهوه خود را بیشتر نشان می دهد.

این عطر مخصوص پاییز و زمستان است و معمولا در هوای خنک و سرد استفاده می شود. سعی کنید تا حد امکان از این عطر در هوای گرم تابستان استفاده نکنید.  در بین عطر های مردانه با رایحه قهوه ، این مدل نیز دوام نسبتا خوبی دارد. این عطر می تواند حدود ۵ تا ۸ ساعت رایحه ماندگار داشته باشد و شما را در مهمانی ها و مراسم ها همراهی کند.

البته توجه داشته باشید که اسم این عطر نباید شما را گمراه کند. این عطر در دسته عطر های ادوتویلت قرار می گیرد.

  • Hugo Boss The Scent Private Accord

Hugo Boss The Scent Private Accord

عطر ساز با استعدادی به نام برونو یووانوویچ این عطر را طراحی کرده است. در بین عطر های مردانه با رایحه قهوه ، عطر هوگو باس در ابتدا برای شروع کار از مقداری کاکائو و قهوه و زنجبیل استفاده می کند. همین طور که عطر خشک می شود، رایحه کاکائو کمرنگ تر می شود و آکورد میوه ای به وجود می آید و همراه با شکلات و قهوه خود را نشان می دهد. در کنار این رایحه ها از مقدار کمی وانیل و فلفل و چوب های معطر نیز استفاده شده است تا رایحه عطر از یکنواختی خارج شود.

این عطر نیز بیشتر برای هوای سرد بخصوص زمستان و پاییز و شب های سرد بهاری توصیه می شود. از این عطر می توان در محل کار، اداره، شب نشینی ها، مهمانی ها و رستوران ها استفاده کرد. فقط خوب است بدانید که این عطر زیاد جلب توجه نمی کند؛ به همین دلیل این مدل برای افرادی که نمی خواهند در کانون توجهات باشند بسیار مناسب است. این عطر حدود ۲ ساعت طول می کشد تا رایحه خود را به طور کامل بروز دهد. بعد از آن است که رایحه فوق العاده خود را منتشر می کند و بین ۵ تا ۸ ساعت شما را همراهی خواهد کرد.

در این مقاله در مورد عطر ها صحبت کردیم. متوجه شدیم که یکی از محبوب ترین مدل های حال حاضر در بازار، عطر های مردانه با رایحه قهوه هستند که طرفداران زیادی دارند؛ به همین دلیل چند مدل از محبوب ترین آن ها را نام بردیم و در مورد آن ها توضیح دادیم. حالا که با عطرهای مردانه با رایحه قهوه آشنا شدید اگر می خواهید این رایحه دل انگیز را به کسی هدیه بدهید می توانید از سرویس رزرو روز خاص مجموعه مندلیف استفاده کرده و ادکلن مورد نظر خود را خریداری کنید و در روزی که می خواهید ادکلن خود را تحویل بگیرید.

1 دیدگاه در “معرفی عطر های مردانه با رایحه قهوه

  1. مجید گفت:

    خیلی هم عالی از معرفی برندهایی که میکنی سپاسگزارم لطفا آنهاییکه ماندگاری و پراکندگی بالایی دارند معرفی کنید بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *