دسته بندی نشده

آشنایی با عطر های مناسب فصل پاییز

عطر های مناسب فصل پاییز

برای زندگی در شهر های بزرگ و کوچک، حضور پیدا کردن در جوامع مختلف بشری و برقراری ارتباط موفق با انسان های دیگر، استفاده از عطر های خوشبو الزامی و با اهمیت است. به همین دلیل انسان ها با سلیقه های مختلف از عطر و ادکلن استفاده می کنند. با توجه به این که شرکت های تولید کننده عطر و ادکلن در دنیا، متناسب با فصل های مختلف سال اقدام به تولید عطر می کنند، انسان ها بنا به سلیقه و تشخیص خود در فصل های مختلف، از عطر و ادکلن مربوط به آن فصل استفاده می کنند. در ادامه این مطلب شما را با چند نمونه از عطر های مناسب فصل پاییز آشنا خواهیم کرد همچنین در خصوص خرید ادکلن می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

۱) عطر  Lancôme Idôle

عطر  Lancôme Idôle

این عطر بهترین انتخاب برای خانم ها محسوب می شود که توسط سه خانم عطر ساز معروف ساخته شده است. وجود رایحه های دقیق و کمی پیچیده مانند ترنج، گلابی، گل رز، یاسمن، وانیل و نعناع، در این عطر برای استفاده در فصل پاییز مناسب است. علاوه بر رایحه آن، همچنین باید به طراحی مسطح شیشه این عطر نیز توجه داشته باشیم که بسیار زیبا و خوش رنگ است.

۲) عطر Gucci Mémoire d’Une Odeur

عطر Gucci Mémoire d'Une Odeur

در میان عطر های مناسب فصل پاییز، این عطر پر طرفدار و کاملا اسپرت را در نظر بگیرید. عطر گوچی سبز، به بوی خاک و طبیعت خود معروف است که از ترکیب رایحه بابونه، یاسمن مرجانی و وانیل ساخته شده است. از آن جایی که معرف این عطر هری استایلز، خواننده مشهور هالیوودی است، می تواند انتخابی جذابی برای طرفدارانش باشد.

۳) عطر Yves Saint Laurent Libre

عطر Yves Saint Laurent Libre

با توجه به این که عطر سن لورن از ترکیب گیاهان گرم مانند اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و مشک ساخته شده است، در نتیجه می توان آن را جزو عطر های مناسب فصل پاییز دانست و با آن در این فصل رایحه متفاوتی را تجربه کرد.

۴) عطر Henry Rose Smyth Eau de Rose

عطر Henry Rose Smyth Eau de Rose

در میان عطر های مناسب فصل پاییز، لازم است که عطر هنری رز را در نظر داشته باشید زیرا با ترکیب رایحه هشت میوه پاییزی ساخته شده است و از ماندگاری بی نظیری برخوردار است. همچنین این عطر برای دوست داران طبیعت گزینه مناسبی محسوب می شود زیرا نود درصد شیشه آن از مواد بازیافتی ساخته شده است.

۵) عطر Tom Ford Métallique

عطر های مناسب فصل پاییز

همه شما با تام فورد (خالق بسیاری از عطر های خوش بو) آشنا هستید. مدل متالیک آن در میان عطر های مناسب فصل پاییز، بسیار خاص و مسحور کننده است. اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا و رایحه ای لوکس هستید، عطر تام فورد متالیک بهترین انتخاب است.

۶) عطرSkylar Willow

عطر های مناسب فصل پاییز

اگر به دنبال عطر های طبیعی و بدون مواد زیان آور در میان عطر های مناسب فصل پاییز می گردید، نمونه های اسکایلر بسیار مناسب و معروف هستند که با سابقه درخشان خود، هیچ آلرژی در افراد متفاوت نشان نداده اند و در میان عطر های طبیعی، از ماندگاری بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. با رایحه طبیعت و چوبی خود، حسی بی نظیری را در فصل پاییز به شما منتقل خواهد کرد.

۷) عطر Chanel Gabrielle

عطر Chanel Gabrielle

در میان عطر های مناسب فصل پاییز، اغلب مردم عطر شنل گابریل را با چهره مارگورابی، بازیگر مشهور هالیوودی به یاد می آورند. این عطر بسیار کلاسیک و مناسب برای فصل پاییز است همچنین از سازنده مشهور این عطر (Olivier Polge) نمی توان چشم پوشی کرد که با سابقه درخشان خود، عطر هایی با رایحه گل های طبیعی (یاسمن، شکوفه پرتقال) را بسیار خاص و درخشان به وجود می آورد.

۸) عطر Diptyque Eau Moheli

عطر Diptyque Eau Moheli

اگر به دنبال عطری با رایحه تند زنجبیل و فلفل می گردید، مدل دیپتیک که با بسته بندی زیبای خود، گزینه ای مناسب برای شما و همچنین برای هدیه دادن است. به دلیل تندی موجود در این عطر، می توانید آن را جزو عطر های مناسب فصل پاییز بدانید. عطر دیپتیک در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده است و جزو عطر های نسبتا جدید و خوش بو محسوب می شود.

۹) عطر Frédéric Malle Portrait

عطر های مناسب فصل پاییز

اغلب سازندگان فرانسوی عطر های بی نظیری را به بازار ارائه می دهند. عطر های فردریک، یکی از عطر های بسیار خوش بو و دارای ماندگاری بالایی است. قیمت این مدل کمی بالا است اما با توجه به کیفیت و غلظت بالای آن، باید گفت که کاملا ارزش هزینه کردن را دارد و با خرید عطر فردریک به رایحه تمشک، گل رز، نعناع هندی و چوب صندل دست پیدا خواهید کرد.

۱۰) عطر Le Labo Santal 33

عطر Le Labo Santal 33

اگر به دنبال عطری با رایحه طبیعت و با ماندگاری بالا و قیمت مقرون به صرفه می گردید، این عطر همه این ویژگی ها را در اختیار شما قرار خواهد داد تا با رایحه بی نظیر پاییزی خود، به استایلتان رنگ و بوی تازه ای ببخشید.

فصل پاییز، اغلب با رنگ ها و رایحه های گرم شناخته می شود پس بهتر است رایحه ای را انتخاب کنیم که برای این فصل مناسب است در این مقاله سعی کردیم عطر های مناسب فصل پاییز را به شما معرفی کنیم که بتوانید به رایحه مورد نظر خود دست پیدا کنید همچنین می توانید با مراجعه به سایت مندلیف از خدمات فوق العاده آن مانند تست رایگان عطر درب منزل بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *