دسته بندی نشده

عطر های مورد علاقه افراد مشهور کدامند؟

عطر های مورد علاقه افراد مشهور

بسیاری از ما هنگام خرید عطر علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه شخصی خودمان دوست داریم بدانیم افراد مشهور چه عطر هایی استفاده می ‌‌‌کنند. طبیعی است که سلبریتی ها به سراغ عطر های بی کیفیت و یا بد بو نمی ‌‌‌روند پس در ادامه همراه ما باشید تا با بررسی برخی از عطر های مورد علاقه افراد مشهور به این کنجکاوی شما پاسخ دهیم. این لیست می ‌‌‌تواند الهام بخش شما در هنگام انتخاب عطر باشد. برای دیدن عطر های بیشتر می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

عطر های مورد علاقه افراد مشهور‌‌‌ چیست؟

ما در این قسمت قصد داریم به بررسی برخی از عطر های مورد علاقه افراد مشهور مانند دیوید بکهام، جانی دپ و چند تن از سلبریتی های مرد دیگر بپردازیم. اگر به دنبال یک عطر مردانه خوب و محبوب هستید، در این قسمت همراه ما باشید.

عطر مورد علاقه دیوید بکهام

اگر دوست دارید بدانید عطر های مورد علاقه افراد مشهور مانند David Beckham چیست، در این قسمت همراه ما باشید. عطر Creed Silver Mountain یکی از انتخاب ‌‌‌های اصلی دیوید بکهام برای عطر است.

اولین نت های این ترکیب که شما را تحت تاثیر قرار می دهد نارنگی، شکوفه پرتقال و ترنج است علاوه بر آن حاوی نت ‌‌‌هایی از توت سیاه مخلوط با چای سبز، غنای ترنج و چوب صندل است.

Creed Silver Mountain

عطر مورد علاقه رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ یکی از طرفدارهای پر و پا قرص ادوتویلت Dior Homme ‌‌‌‌‌است. این ترکیبی جذاب از قدرت و تازگی است. رایحه این عطر چوبی و مردانه است و تاثیری ماندگار بر جای می گذارد. Dior Homme برای مردانی که به قدرت و در عین حال ظرافت خود اهمیت می ‌‌‌دهند، ساخته شده است.

Dior Homme

عطر مورد علاقه ویل اسمیت

ویل اسمیت نفر بعدی است که می ‌‌‌خواهیم از لیست عطر های مورد علاقه افراد مشهور، به او اشاره کنیم.

ویل اسمیت بازیگری که از سریال طنز تلویزیونی دهه ۹۰ «شاهزاده تازه» معروف شد، گفته است که شخصیت خود کاپیتان استیون هیلر را بر اساس هریسون فورد ساخته است. به ویژه، او از اجرای هان سولو فورد از جنگ ستارگان و دنباله ‌‌‌های آن الهام گرفت. عطرBVLGARI AQVA MARINE مورد علاقه این شخصیت است و رایحه آن مناسب برای مردان در هر زمانی از شبانه روز است. این عطر نتی شبیه به میوه دارد و مطمئن باشید در هر جایی که استفاده شود، توجه همگان را برمی ‌‌‌انگیزد.

عطر های مورد علاقه افراد مشهور

عطر مورد علاقه زک افران

یکی از موارد دیگری که می خواهیم در لیست عطر های مورد علاقه افراد مشهور‌‌‌ ‌‌‌به شما معرفی کنیم، عطر مورد علاقه زک افران است.

به عنوان یک پسر روستایی، زک افران عاشق گذراندن وقت در فضای باز است. او بسیار ورزشکار است و از ورزش های زیادی مانند گلف، اسکی در کوهستان، صخره نوردی برای تفریح در آخر هفته ها یا اسنوبورد در تعطیلات زمستانی مدرسه که به خانه به اوهایو می رود لذت می ‌‌‌برد.  ادو تویلتHugo Boss Man ، مورد علاقه این شخصیت معروف است.

این ادوتویلت به عنوان یک عطر با طراوت و تند که الهام گرفته از اسطوخودوس و عنبر، شناخته شده است. این عطر مردانه دارای ترکیبی از سیب سبز، نعناع، اسطوخودوس، گریپ فروت و ریحان است و اصولاً برای استفاده در روز توصیه می ‌‌‌شود.

Hugo Boss Man

عطر مورد علاقه رابرت پتینسون

رابرت پتینسون مورد بعدی است که می ‌‌‌خواهیم در لیست عطر های مورد علاقه افراد مشهور ‌‌‌به آن اشاره کنیم. پتینسون در سال ۲۰۰۸ جزء بازیگران محبوب و پرطرفدار زیر ۲۵ سال بود و تا به امروز جوایز بسیاری را نیز دریافت کرده است. انتخاب او ادوتویلت Dior Homme است و در انتخاب عطر با رایان گاسلینگ اتفاق نظر دارد.

عطر های مورد علاقه افراد مشهور

عطر مورد علاقه جانی دپ

جانی دپ یکی از شخصیت ‌‌‌های بسیار محبوب و جنجالی این چند سال اخیر است که شاید بسیاری از ما دوست داشته باشیم بدانیم وی چه موردی را از عطر های مورد علاقه افراد مشهور ‌‌‌ ‌‌‌انتخاب می ‌‌‌کند. قبل از اینکه به معرفی عطر مورد علاقه او بپردازیم جالب است بدانید که در صحبت ‌‌‌های خود گفته است، علاقه خاصی به زنان بلوند دارد و همچنین در میان غذا ها به استیک بسیار علاقه مند است.

عطر مورد علاقه جانی دپ Dior SAUVAGE که این عطر الهام گرفته از طبیعت است و قطعاً هر شخصی با آن روبه ‌‌‌رو شود، مجذوب نت ‌‌‌های آن خواهد شد.

عطر مورد علاقه جانی دپ

عطر مورد علاقه جیمز مک ‌‌‌آووی

در این قسمت همراه ما باشید تا از لیست عطر های مورد علاقه افراد مشهور ‌‌‌‌‌‌به انتخاب جیمز مک ‌‌‌آووی بپردازیم. جیمز مک آووی در گلاسکو، اسکاتلند به دنیا آمد و بزرگ شد. او بازیگری است که در فیلم های Filth (2013)، کفاره (۲۰۰۷) وSplit (2016)  ظاهر شده است. در سال ۲۰۱۷ او با شریک دوازده ساله خود، هنرپیشه آن ماری داف نامزد کرد اما نامزدی آنها اواخر همان سال به پایان رسید. عطر مورد علاقه جیمز Fahrenheit by Christian Dior است.

عطر مورد علاقه جیمز مک ‌‌‌آووی

این یک عطر مدرن با رایحه ‌‌‌های ابتدایی لیمو، نارنگی و بابونه و گل میخک، پیچ امین الدوله، یاس و چوب صندل است. رایحه های پایانی آن نیز با الهام از کهربا، چرم، نعناع هندی و وتیور است.

رپر ها چه عطر هایی استفاده می ‌‌‌کنند؟

شاید دوست داشته باشید بدانید که رپر ها به چه نوع عطر هایی علاقه ‌‌‌مند هستند و برای آن ‌‌‌ها چه گروه نت ‌‌‌هایی جذابیت بیشتری دارد. در این قسمت همراه ما باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

گفته می ‌‌‌شود عطر و ادکلن Millesime Imperial by Creed مورد علاقه رپر ها است.

این عطر می ‌‌‌تواند یادآور رایحه با طراوت و نشاط بخش باغ ‌‌‌های مرکبات و کاخ ‌‌‌های سرسبز ساحلی باشد. به همان اندازه که همه کاره و مجلل است، مناسب مردان و زنان بوده و عطری اسپرت محسوب می ‌‌‌شود.

عطر و ادکلن Millesime Imperial by Creed

بهترین عطر های اسپرت و بدون جنسیت کدام است؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که گاهی به عطرهای مردانه علاقه ‌‌‌مند شده باشید؛ اما به این دلیل که روی آن مناسب مردان درج شده از خرید آن منصرف می ‌‌‌شوید. در این قسمت همراه ما باشید تا بهترین عطر های بدون جنسیت را به شما معرفی کنیم. این عطر ها می ‌‌‌توانند رایحه ‌‌‌های مردانه و زنانه داشته باشند اما مهم این است که جنسیت خاصی توسط شرکت سازنده برای آن ‌‌‌ها مشخص نشده است.

Tom Ford Ombre Leather از همان مواردی است که اسپرت است و هم زنان و هم مردان می ‌‌‌توانند از آن استفاده نمایند. در آن رایحه ‌‌‌ای از یاس، نعناع هندی و نت ترکیبی از گل ‌‌‌ها احساس می ‌‌‌شود که می ‌‌‌تواند انتخابی بی نقص برای زنان و مردان باشد.

عطر های مورد علاقه افراد مشهور

ما سعی کردیم در این متن به سوال شما مبنی بر اینکه عطر های مورد علاقه افراد مشهور ‌‌‌چیست، پاسخ دهیم. در این مقاله به برخی از شناخته شده ‌‌‌ترین سلبریتی ‌‌‌ها به همراه عطر مورد علاقه آن ‌‌‌ها پرداختیم و همچنین عطری از گروه اسپرت نیز به شما معرفی شد. انواع عطر های مورد علاقه خود را می توانید با استفاده از سرویس مندپیکستر تهیه کنید و از امکانات آن برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *