اخبار

«حست را انتخاب کن» ؛ نام جدید ترین کالکشن برند ایتالیایی UER MI

برندهای کوچک و بزرگی که هر یک در صنعت جذاب مد و رایحه‌های خوشبو، مشغول فعالیت هستند، فلسفه‌های مخصوص به خود را داشته و با اهدافی که در همان ابتدای مسیرشان، تعیین کرده‌اند به‌پیش می‌روند. دراین‌بین، می‌توانیم نام برند کمتر شنیده‌شده ایتالیایی موسوم به UER MI را نیز مشاهده کنیم. برندی که بر اساس این ایده تشکیل‌شده است که می‌توان بطری‌های عطر و این رایحه‌های خوشبو را نیز درست مانند لباس‌های موجود در کمد، بر اساس حال و هوای خودمان می‌پوشیم، انتخاب کنیم.پس بنا بر فلسفه این برند، شما با یک طیف بزرگی از رایحه‌ها سروکار دارید که می‌توانید بسته به نوع حال و احساساتتان در آن روز، انتخابشان کنید. پس بدون شک در روزهایی هم که حال انسان گرفته است و در اصطلاح، روی مود نیست، پس داشتن یک مجموعه جذاب و البته متنوع از رایحه‌های خوشبو، می‌تواند کمک شایانی در این زمینه به ما بکند.

حست را انتخاب کن

Wear Your Mood به معنای «حست را انتخاب کن»، جدیدترین نامی است که برند ایتالیایی برای کالکشن جدید خود انتخاب کرده است و در راستای همین انتخاب حال و هوای مناسب در یک روز است که این اسم جدید، انتخاب‌شده است. این کالکشن جدید ایتالیایی با بطری‌های کوچک‌تر ۳۰ میلی‌لیتری همراه است که با طراحی جدید خود در سال ۲۰۲۰، دارای ۲ رایحه جدید است.

کالکشن جدید ایتالیایی - Wear Your Mood

نام این دو رایحه که کالکشن جدید با آن‌ها مزین شده است، En Lace و OH Denim Extreme است که رایحه نخست توسط طراح، آلینور ماسنت (Alienor Massenet) و دومین رایحه نیز توسط سیلوی فیشر (Sylvie Fischer) طراحی‌شده‌اند. همچنین، رایحه دوم، نسخه مدرن از عطر موسوم به OH+Denim در سال ۲۰۱۴ است.

نقل قولی در مورد این کالکشن

این برند همچنین در مورد کالکشن جدید خود این‌گونه اظهارنظر کرده است: «یک رایحه به‌خصوص، درست مانند لباس‌ها، مستقیماً باپوست بدن شما در تماس هستند. این رایحه‌ها می‌توانند بازتابی از شخصیت و احساسات شما باشند؛ اما فرق بزرگ رایحه‌ها با پارچه‌ها در این هستند که باقدرت بسیار بیشتر و سرزنده‌تری، می‌توانند گویای خاطرات و چاشنی به یادآوردن زیباترین احساسات تاریخی انسان باشند.»رایحه En Lace، درواقع یک ترکیب دوگانی بین دیو و فرشتگان است. خود کلمه‌ی lace به معنای پارچه‌های توری شکل است. این برند درواقع، حس معصومیت و هیجان‌انگیز بودن، آرام بودن در کنار پرسروصدا بودن و خالص بودن در کنار اهلی نبودن همگی تضادهایی هستند که می‌توان برای این پارچه یافت. درواقع هیچ نوع از پارچه دیگری شاید وجود نداشته باشد که بتواند تا این حد تناقض را درون خود جای دهد.

کالکشن جدید ایتالیایی - En Lace

هرم نت‌های اصلی رایحه En Lace

نت‌های گشایشی: گل میخک، ماندارین

نت‌های میانی: گل یاسمن، کاریسا (Carissa)، گاردنیا

نت‌های پایه: وتیور (vetiver)، چوب سدر

دیگر رایحه این کالکشن تازه‌وارد یا همان OH Denim Extreme نیز بر پایه ‌یک آکورد غیرمنتظره از گل رُز، طراحی‌شده است.denim نیز به معنا «پارچه کتان راه‌راه» بوده که این برند برای رایحه تازه‌واردش، انتخاب کرده است. ای نبرند در مورد کتان گفته است که در زمان معاصر، استفاده از این نوع پارچه در شلوارها و لباس‌های گوناگون، جنبه‌های آن را برای ما هویدا کرده‌اند؛ اما چه می‌شود اگر بخواهیم نگاهی به این نوع پارچه و فلسفه آن در رایحه‌هایمان نیز داشته باشیم؟!

کالکشن جدید ایتالیایی - OH Denim Extreme

هرم نت‌های اصلی رایحه OH Denim Extreme

نت‌های گشایشی: ترنج، ماندارین، دارچین، فلفل سیاه

نت‌های میانی: گل رُز تیوب، یاسمن، روغن بهارنارنج، ایلنگ-ایلنگ

نت‌های پایه: پاچولینعناع هندی، وتیور، چوب سدر، کُندر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *