دسته بندی نشده

باکس هدیه تولد مجموعه ای از بهترین ها برای هدیه

باکس هدیه تولد مجموعه ای از بهترین ها برای هدیه

یکی از بهترین هدیه های تولدی که می توانید به عزیزانتان دهید عطر است اما انتخاب یک عطر برای باکس هدیه تولد بسیار سخت است؛ زیرا عطر ها گونه های بی شماری دارند و ممکن است فرد سلیقه متفاوتی داشته باشد. در صورتی که یک انتخاب درست داشته باشید، می توانید هدیه ای به فرد بدهید که در ذهن او ماندگار خواهد شد و کاری کنید که هرگز هدیه شما را فراموش نکند. رایحه خوشبو عطر، این احساس را در فرد ایجاد می کند که شما برای انتخاب هدیه وقت بسیار زیادی گذاشته اید و سعی کرده اید انتخابی داشته باشید که او از آن لذت ببرد.

ما در این مقاله سعی کرده ایم بهترین نوع عطر ها را به همراه مشخصات آن ها برای شما قرار دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای باکس هدیه تولد عزیزانتان داشته باشید. شما می توانید عطر انتخابی خود را از وبسایت مندلیف تهیه کنید و آن را در پیکج هدیه تولد قرار دهید. برای انتخاب عطر مناسب با ادامه مقاله همراه باشید.

ست عطر هدیه  ior Miss Dior Blooming Bouquet و Lip Glow

ست عطر هدیه ior Miss Dior Blooming Bouquet و Lip Glow

اولین چیزی که توجه شما را در این ست پیشنهادی جلب خواهد کرد، جعبه زیبای محصول است. جعبه این عطر به قدری زیبا است که دیگر نیازی نیست برای هدیه دادن در آن تغییری ایجاد کنید.

میس دیور یک ادکلن زنانه خوشبو است که نت های آن با مرکبات و مشک ترکیب شده است.

ست عطر هدیه Chanel Bleu de Chanel Eau de Toilette Refillable Twist and Spray

ست عطر هدیه Chanel Bleu de Chanel Eau de Toilette Refillable Twist and Spray

این ادکلن کلاسیک مخصوص مردان طراحی شده است. در ساخت نت های این عطر از ترکیب رایحه های گریپ فروت، سرو خشک و چوب صندل استفاده شده که رایحه فوق العاده آن هر کسی را جذب می کند. این عطر همراه با سه اسپری کوچک و یک اتومایزر قابل شارژ ارائه می شود و آن را به یکی از جذاب ترین باکس هدیه تولد تبدیل می کند.

ست عطر هدیه Yves Saint Laurent Black Opium  

ست عطر هدیه Yves Saint Laurent Black Opium

اولین بار که در سال ۱۹۷۷ ماده مخدر تریاک به دنیا معرفی شد باعث شد، باعث رسوایی های زیادی شد. اما حدود چهل سال بعد، شرکت بلک اپیوم توانست یکی از محبوب ترین عطر های زنانه را با استفاده از آن تولید کند. رایحه آن را می توان شیرین دانست که نت های آن با ترکیب قهوه، وانیل و گل های سفید ساخته می شود. این ست کادویی شامل ادو پرفیوم و یک اسپری مسافرتی است تا بتوانید از رایحه فوق العاده آن حتی در سفر نیز استفاده کنید.

 

ست عطر هدیه Tom Ford Lost Cherry Eau de Parfum

ست عطر هدیه Tom Ford Lost Cherry Eau de Parfu

رایحه عطر Tom Ford Lost Cherry زنانه تلخ، ترش و البته جذاب است و بوی بسیار تندی دارد. ترکیب گیلاس سیاه، دانه تونکا و بادام در ساخت رایحه عطر، آن را نسبت به دیگر عطر ها متفاوت می کند و به گزینه ای جذاب برای باکس هدیه تولد تبدیل می کند. این عطر به طرز لذت بخشی لوکس است و اندازه مناسب آن باعث می شود تا بتوان آن را همه جا با خود به همراه داشت.

 

ست عطر هدیه  Dolce & Gabbana K Eau de Toilette Gift

ست عطر هدیه Dolce & Gabbana K Eau de Toilette Gift

جعبه و بوی این عطر حس و حال هوای تازه مدیترانه را به شما خواهد داد. ادکلن چوبی دارای نت های مرکبات، پرتقال خونی و توت درخت عرعر، گل شمعدانی و لاواندین و پایه ای از چوب سدر، خس خس و نعناع هندی است. این ست شامل یک ادو تویلت سایر کامل، اسپری مسافرتی و یک ژل دوش است که یک پک کامل را به شما ارائه می دهد.

ست عطر هدیه  Mugler Alien Goddess Perfume Gift

ست عطر هدیه Mugler Alien Goddess Perfume Gift

برای ساخت رایحه این عطر از گل ترنج، یاس و وانیل به همراه کمی بوربن استفاده شده و پس از ترکیب آن ها عطری خوش بو ساخته شده است. این عطر یک دارای یک بطری اصلی و یک بطری مسافرتی است که می توان آن را در هر شرایطی به همراه داشت و استفاده کرد. به همین دلیل است که این عطر را می توان برای باکس هدیه تولد پیشنهاد کرد.

 

ست عطر هدیه  Hermés Mini Replica Coffret Set

باکس هدیه تولد

جعبه این عطر زیبا به رنگ نارنجی است و قطعا هر فردی پس از دیدن آن برای باز کردن آن هیجان زده می شود. در این جعبه از چهار رایحه متفاوت استفاده شده است.

اولین مورد Eau de Parfum Twilly d’Hermès Eau de Parfum نام دارد که رایحه ای تند دارد. نت های آن حاوی زنجبیل و گل سرخ است.

دومین مورد Eau des Merveilles نام دارد. برای ساخت رایحه آن از پرتقال شیرین، نعناع هندی و آکورد کهربایی چوبی استفاده شده است.

سومین مورد Un Jardin sur le Nil Eau de Toilette است که بویی بسیار خوب دارد و هر فردی را به خودش جذب خواهد کرد.

آخرین مورد نیز Eau de Rhubarbe écarlate Eau de Cologne است که رایحه ریواس مشکی در آن به کار رفته و بوی مشک سفید می دهد.

در این باکس به علت وجود عطر های مختلف می توان آن را به همه افراد برای باکس هدیه تولد پیشنهاد داد.

 

ست عطر هدیه Acqua di Parma Fragrance Samples Gift

باکس هدیه تولد

این عطر یکی از بهترین عطر هایی است که می توانید آن را به عزیزانتان هدیه دهید. رنگ زرد روشن پارما و طراحی بسیار زیبای عطر آن را به یکی از گزینه های فوق العاده برای باکس هدیه تولد تبدیل می کند. در این عطر ده رایحه مختلف وجود دارد که هر کدام از آن ها در یک بطری جداگانه قرار دارند.

 

ست عطر هدیه Ralph Lauren Mens 3-Pc. Polo Red Eau de Toilette Holiday Gift

باکس هدیه تولد

هیچ عطر مردانه ای نمی تواند از عطر های برند polo red کلاسیک تر باشد. این ادکلن مردانه معروف رایحه ای چوبی و تند دارد و برای ساخت نت های آن، ترنج، زعفران قرمز و چوب قرمز تیره را با یکدیگر ترکیب می کنند.

باکس هدیه تولد مندلیف

باکس هدیه تولد مندلیف

برای خرید عطر به عنوان هدیه باکس هدیه تولد مندلیف یک پیشنهاد بی نظیر است که می توانید عطر خود را انتخاب کنید و با این باکس خاص سفارش دهید و عزیزانتان را با این هدیه زیبا غافلگیر کنید.

این باکس شامل ماربل، یک دسته گل مینیاتوری طبیعی، یک عدد شیرینی (مینی تارت یا مینی کیک) یک عدد شمع، کارت پستال و پوشال تزیینی است.

چرا از عطر ها به عنوان یک کادو فوق العاده یاد می کنند؟

عطر های هدیه شیک، زیبا و جمع و جور هستند که بسته بندی آن ها بسیار است. به همین خاطر می توانید کسانی که دوستشان دارید را به راحتی با آن سوپرایز کنید. همچنین خرید عطر در صورتی که رایحه مورد علاقه فرد را بدانید کاری بسیار هوشمندانه و جذاب است، زیرا انتخاب آن نسبت به دیگر هدیه ها برای شما راحت تر خواهد و می توانید با هدیه دادن عطر مورد علاقه فرد، آن را به یک هدیه فراموش نشدنی برای او تبدیل کنید.

همچنین شما می توانید از پکیج عطر هدیه مندلیف استفاده کنید و عطر مورد نظر خود را در این باکس زیبا قرار دهید تا هدیه روز تولد عزیزانتان منحصر به فرد باشد و برای شخص او طراحی شده باشد. شما می توانید این پکیج های زیبا را از قسمت مندباکس سایت مندلیف تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *